Onko naisten ongelma huono itsetunto tai rakenteellinen epärehellisyys?
Miksi naisen pitäisi mitata viehätysvoimansa mennessään ulos, asusteet ovat kuin pordellin huorilla. Vaatetus muuttuu alushousuista alkaen, kaikki tähtää siihen että sais vierasta. Naisilla en eri varustukset illanviettoon, kun menevät yksin ulos, miksi?
Kun näin kirjoitetaan ei löydy naista joka kykenisi, ajattelemaan loogisesti, viha ja selittely saa vallan, viesti unohtu kun tunteet vievät. Yleisin vastaus on syyllistää miehiä ja pyrkiä selittelemään itse asiasta eroon.
Onko oikeen että naisten osuus päättävissä elimissä lisääntyy, jos kysymykseen ei saa rehellistä vastausta. Jos ei löydy yhtään naista ketä kykenee vastaamaan ajatukseen, miten yksikään nainen kykenee olemaan puolueeton tärkeissä päätöksissä, kun tunteet ohjaavat heitä ilman että kykenevät ajattelemaan kaikkia ihmisiä. (ainoat vastaukset kyseisiin kirjoituksiin on naisten vihaaja, rasisti ja muuta haukkumista) Tätäkään kirjoitusta varmasti poistetaan tai haukutaan pystyyn, ilman mitään ajatusta.
Olen vahvasti sitämieltä ettei naisia ole luotu päättäviin elimiin/asemaan koska heidän kykynsä ei riitä ratkomaan asioita objektiivisesti?
Järkeviä/oikeudenmukaisia päätöksiä on mahdoton tehdä pelkästään tunteella?
Löytyykö rehellistä naista
Anonyymi
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740