Onko Aito avioliitto tervetullut Prideen omilla tunnuksillaan kun kerran on

kysymys tasa-arvosta ja yhdenvertaisuusesta 😃❓

154

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En yleensä viitsi sinun älyttömyyksiäsi edes kommentoida. Mihinkään järjelliseen kun et vain kykene mutta olihan tämä nyt riman alitus jopa sinulta.

      Vastaus on tietenkin ei ja syy on sama miksei Aa-yhdistyksen marsseihin tai Hetero-Prideen (Aa-yhdistyksen ja uusnatsien yhteistilaisuus) kelpaa yhteistyökumppaniksi Seta.

      Jos keskittyisit nyt niihin sijoitusasuntoihisi joita ei ole kuin mielikuvituksissasi. Haksahdit nimittäin helppoon ansaan kun asiasta utelin, ajoit kahteen miinaan ihan samantien.

      • Anonyymi

        Vai, on tasa-arvo ja yhdenvertaisuus nyt älytöntä😃 kiva kuitenkin kun vaivauduit.
        Ei kai kukaan voi valita kuka saa osallistua ja kuka ei 🤓❓
        Onhan Setalaisetkin aina notkumassa Aa:n tilaisuuksissa eikä koskaan ole pois ajettu.

        Ei minun tarvitse keskittyä asuntoihin kunhan vuokrat tulevat ajallaan 😃eikös se remonttiasia jo puhuttu selväksi❓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai, on tasa-arvo ja yhdenvertaisuus nyt älytöntä😃 kiva kuitenkin kun vaivauduit.
        Ei kai kukaan voi valita kuka saa osallistua ja kuka ei 🤓❓
        Onhan Setalaisetkin aina notkumassa Aa:n tilaisuuksissa eikä koskaan ole pois ajettu.

        Ei minun tarvitse keskittyä asuntoihin kunhan vuokrat tulevat ajallaan 😃eikös se remonttiasia jo puhuttu selväksi❓

        Sorry painoin kahta näppäintä yhtaikaa kun ovat niin lähekkäin 😃


      • usko.vainen kirjoitti:

        Sorry painoin kahta näppäintä yhtaikaa kun ovat niin lähekkäin 😃

        Ei puhuttu. Ketju poistui. Ehkä sinä poistatit, ehkä et. Sama se.

        Mutta montakos sinulla niitä sijoitusasuntoja olikaan? Useita eli vähintään kolme?Neljä vaiko viisi?


      • a-teisti kirjoitti:

        Ei puhuttu. Ketju poistui. Ehkä sinä poistatit, ehkä et. Sama se.

        Mutta montakos sinulla niitä sijoitusasuntoja olikaan? Useita eli vähintään kolme?Neljä vaiko viisi?

        Määrä ei kuulu sinulle 😃 Mutta kuten kerroin en ole nyt remonteja koska eivät ole niitä tarvittu ja sen lieden verovähennyksen kerroin. Mikä siinä oli epäselvää 🙂❓


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Ei puhuttu. Ketju poistui. Ehkä sinä poistatit, ehkä et. Sama se.

        Mutta montakos sinulla niitä sijoitusasuntoja olikaan? Useita eli vähintään kolme?Neljä vaiko viisi?

        Ei sillä yhtään sijoitusasuntoa ole, vaan asuu vanhempiensa omistamassa asunnossa.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Määrä ei kuulu sinulle 😃 Mutta kuten kerroin en ole nyt remonteja koska eivät ole niitä tarvittu ja sen lieden verovähennyksen kerroin. Mikä siinä oli epäselvää 🙂❓

        Väärää lomakettahan tarjosit sinä vähennyksiin...

        Jos sinulla on useita sijoitusasuntoja on sinun tunnettava verotuskäytännöt. Kukaan sellaisen omaisuuserän omistaja ei voi olla tietämättä.

        Minulla ei ole ensimmäistäkään, avovaimolla on yksi kappale. Ja taidan silti tietää veropelistä enemmän kuin sinä suursijoittajana. Outoa.


      • a-teisti kirjoitti:

        Väärää lomakettahan tarjosit sinä vähennyksiin...

        Jos sinulla on useita sijoitusasuntoja on sinun tunnettava verotuskäytännöt. Kukaan sellaisen omaisuuserän omistaja ei voi olla tietämättä.

        Minulla ei ole ensimmäistäkään, avovaimolla on yksi kappale. Ja taidan silti tietää veropelistä enemmän kuin sinä suursijoittajana. Outoa.

        En tarjonnut mitään lomaketta, vaan kerroin ilmoiytavani vuoratuotot ja asuntojen vastikkeet ja muut kulut lomakkeella H7 🤓


      • usko.vainen kirjoitti:

        En tarjonnut mitään lomaketta, vaan kerroin ilmoiytavani vuoratuotot ja asuntojen vastikkeet ja muut kulut lomakkeella H7 🤓

        Muita lomakkeita et usean sijoitusasunnon omistaja siis tarvitse?


      • a-teisti kirjoitti:

        Muita lomakkeita et usean sijoitusasunnon omistaja siis tarvitse?

        Kuten sanoin nyt ja olen sanonut aikaisemminkin en ole tarvinnut koska en ole nyt mitään remontteja tai muita hankintoja kuin tuon yhden lieden 🤓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kuten sanoin nyt ja olen sanonut aikaisemminkin en ole tarvinnut koska en ole nyt mitään remontteja tai muita hankintoja kuin tuon yhden lieden 🤓

        Uskon tuohon yhtä paljon kuin Jeesukseen... Velattomiakin varmaan? Vuokratuotoillako olet ne maksanut?


      • a-teisti kirjoitti:

        Uskon tuohon yhtä paljon kuin Jeesukseen... Velattomiakin varmaan? Vuokratuotoillako olet ne maksanut?

        Ne on maksettu kerran eikä niistä ole lainaa. En minä niistä enää ilmoita kuin tulot 🤓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ne on maksettu kerran eikä niistä ole lainaa. En minä niistä enää ilmoita kuin tulot 🤓

        Kauankos olet noilla tienestejä tehnyt?


      • a-teisti kirjoitti:

        Kauankos olet noilla tienestejä tehnyt?

        Anteeksi, mutta miten se sinulle kuuluisi 🤔❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Anteeksi, mutta miten se sinulle kuuluisi 🤔❓

        Käteisellä kuitenkin ostit? Useamman kerralla. Ja aika lähiaikoina ellei muuta ole useammassa asunnossa vuokranantajanvastuuseen kuuluvaa mennyt kuin yksi ainoa jääkaappi.

        Älä nyt viitsi....


      • a-teisti kirjoitti:

        Käteisellä kuitenkin ostit? Useamman kerralla. Ja aika lähiaikoina ellei muuta ole useammassa asunnossa vuokranantajanvastuuseen kuuluvaa mennyt kuin yksi ainoa jääkaappi.

        Älä nyt viitsi....

        Sekään ei kuulu sinulle miten ne olen ostanut tai muulla tavalla saanut haltuuni 🤓
        Jääkaappeja en ole uusinut vaan yhden lieden.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Sekään ei kuulu sinulle miten ne olen ostanut tai muulla tavalla saanut haltuuni 🤓
        Jääkaappeja en ole uusinut vaan yhden lieden.

        Olet joskus myös kertonut olevasi perheellinen. Myöhemmin taas kertonut ettet ole. Tempaistiinko perheesi Taivaaseen? Vai kyrpiintyivätkö sinuun ja muuttivat yhteen sijoitusasunnoistasi?


      • a-teisti kirjoitti:

        Muita lomakkeita et usean sijoitusasunnon omistaja siis tarvitse?

        Usko-v ei vissiin ole tietoinen miten verouudistus 2018 vaikutti useamman sijoitusasunnon veroilmoituskäytännön. Ennen riitti yksi lomake ja yhteenveto esim. excel-tiedostona, nyt ei.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Usko-v ei vissiin ole tietoinen miten verouudistus 2018 vaikutti useamman sijoitusasunnon veroilmoituskäytännön. Ennen riitti yksi lomake ja yhteenveto esim. excel-tiedostona, nyt ei.

        Ei ole näköjään. Usko.vainen kertoi hetki sitten muuten maksavansa vielä omaisuusveroa. Suomen viimeinen omaisuusverovelvollinen.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Usko-v ei vissiin ole tietoinen miten verouudistus 2018 vaikutti useamman sijoitusasunnon veroilmoituskäytännön. Ennen riitti yksi lomake ja yhteenveto esim. excel-tiedostona, nyt ei.

        veroilmoituskäytännön piti olla veroilmoituskäytäntöön


      • a-teisti kirjoitti:

        Ei ole näköjään. Usko.vainen kertoi hetki sitten muuten maksavansa vielä omaisuusveroa. Suomen viimeinen omaisuusverovelvollinen.

        Ja käteisellä sijoitusaunnoiksi ostettuja... Useita. Käytännössä kyse on sijoitusyhtiöstä joka vähentää hankintakulujaan joka ikinen vuosi.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Usko-v ei vissiin ole tietoinen miten verouudistus 2018 vaikutti useamman sijoitusasunnon veroilmoituskäytännön. Ennen riitti yksi lomake ja yhteenveto esim. excel-tiedostona, nyt ei.

        Kyllä tiedän. Viimevuodelta tein ilmoituksen verkossa ja verotuspäätöskin tuli jo 🤓


      • a-teisti kirjoitti:

        Ei ole näköjään. Usko.vainen kertoi hetki sitten muuten maksavansa vielä omaisuusveroa. Suomen viimeinen omaisuusverovelvollinen.

        Joo muistan keskustelun jossa hän omaisuusverosta/varallisuusverosta puhui, vaikka sitä perittiin viimeksi vuonna 2006. Taisi mennä pääomatulovero ja varallisuus usko-v:ltä sekaisin, kun ei kumpaakaan ole koskaan maksanut.


      • a-teisti kirjoitti:

        Ja käteisellä sijoitusaunnoiksi ostettuja... Useita. Käytännössä kyse on sijoitusyhtiöstä joka vähentää hankintakulujaan joka ikinen vuosi.

        Eli seuraava kysymys onkin kuinka hän vähentää investointinsa ja missä muodossa toimintaa pyörittää.


      • a-teisti kirjoitti:

        Olet joskus myös kertonut olevasi perheellinen. Myöhemmin taas kertonut ettet ole. Tempaistiinko perheesi Taivaaseen? Vai kyrpiintyivätkö sinuun ja muuttivat yhteen sijoitusasunnoistasi?

        Olen myös kertonut kannattavani Patmosta ja juovani Coksi Zeroa 😃


      • a-teisti kirjoitti:

        Eli seuraava kysymys onkin kuinka hän vähentää investointinsa ja missä muodossa toimintaa pyörittää.

        Se kun muuttaa peliä aika tavalla, että asunto hankitaan varta vasten sijoitustoimintaan eikä se ole ns. käteen jäänyt kämppä joka on entinen koti.


      • a-teisti kirjoitti:

        Se kun muuttaa peliä aika tavalla, että asunto hankitaan varta vasten sijoitustoimintaan eikä se ole ns. käteen jäänyt kämppä joka on entinen koti.

        Sitähän sinä nyt et vaan tiedä 😃


      • usko.vainen kirjoitti:

        Olen myös kertonut kannattavani Patmosta ja juovani Coksi Zeroa 😃

        Kerrot mitä mieleesi juolahtaa. Usein pelkkää soopaa. Uskottavuutesi on ollut todella heikkoa.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kyllä tiedän. Viimevuodelta tein ilmoituksen verkossa ja verotuspäätöskin tuli jo 🤓

        Tyhmäähän tämän jatkaminen on mutta viedään sinua nyt niin kauan kun annat viedä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kyllä tiedän. Viimevuodelta tein ilmoituksen verkossa ja verotuspäätöskin tuli jo 🤓

        Et tiennyt, koska et edes pystynyt vastaamaan a-teistin yksinkertaiseen kysymykseen ”Muita lomakkeita et usean sijoitusasunnon omistaja siis tarvitse?”
        Aloit höpöttämään, ettet muita lomakkeita tarvitse kuin ei ole ollut remppaa.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Et tiennyt, koska et edes pystynyt vastaamaan a-teistin yksinkertaiseen kysymykseen ”Muita lomakkeita et usean sijoitusasunnon omistaja siis tarvitse?”
        Aloit höpöttämään, ettet muita lomakkeita tarvitse kuin ei ole ollut remppaa.

        Netissä ei ole lomakkeita mutta kun lomaketta käytin se oli 7H.
        Onko sinusta erikoista, että ne merkkinlilla olevat tuhannet sijoitusasunnot myös omistaa joku 🤔❓


      • a-teisti kirjoitti:

        Tyhmäähän tämän jatkaminen on mutta viedään sinua nyt niin kauan kun annat viedä.

        Anteeksi, mihin luulet minua vieväsi 🙄❓


      • a-teisti kirjoitti:

        Eli seuraava kysymys onkin kuinka hän vähentää investointinsa ja missä muodossa toimintaa pyörittää.

        Tuskinpa tietää, mutta hyvässä lykyssä hän alkaa etsimään tietoa ja oppii jotain.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Tuskinpa tietää, mutta hyvässä lykyssä hän alkaa etsimään tietoa ja oppii jotain.

        Ei sijoittaminen ole ollenkaan vaikeaa, suosittelen sinullekin 🤓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Netissä ei ole lomakkeita mutta kun lomaketta käytin se oli 7H.
        Onko sinusta erikoista, että ne merkkinlilla olevat tuhannet sijoitusasunnot myös omistaa joku 🤔❓

        Sinulla menee jo lomakkeiden kirjain-numerojärjestyskin sekaisin. Aikaisemminkin on tapahtunut, että ensiksi kirjoitit H7 ja sitten kun siitä huomautettiin korjasit7H.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ei sijoittaminen ole ollenkaan vaikeaa, suosittelen sinullekin 🤓

        Ei minulle olekaan vaikeaa, mutta sinulle näyttää olevan.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Sitähän sinä nyt et vaan tiedä 😃

        "Sitähän sinä nyt et vaan tiedä 😃"

        Tiedänpä vain. Avovaimon sijoitusasunto on hänen entinen kotinsa. Osti sitten toisen johon muutti ja piti entisen: vuokratulot ja hyvä takaus pankille.

        Molemmat sitten myytiin omamme kun ostettiin yhteinen. Ja se avovaimon sijoitusasunto perkeleesti rahaa ostettu oli taas takuuna eli oli reilusti yli 100% takuut. Velkaantua voi fiksustikin.

        Verokohtelu on kuitenkin tavallaan erilainen kuin jos se olisi ostettu asuntosijoittamiseen suoraan. Mutta kyllähän sinä tiedät kuinka 😄


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Määrä ei kuulu sinulle 😃 Mutta kuten kerroin en ole nyt remonteja koska eivät ole niitä tarvittu ja sen lieden verovähennyksen kerroin. Mikä siinä oli epäselvää 🙂❓

        Haluaisitko asua yhdessä Torren kanssa?


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Sinulla menee jo lomakkeiden kirjain-numerojärjestyskin sekaisin. Aikaisemminkin on tapahtunut, että ensiksi kirjoitit H7 ja sitten kun siitä huomautettiin korjasit7H.

        Niin, puhuimme aikaisemmassa keskustelussamme näistä lomakkeista. Varmaan löydät oikean lomakkeen molemmilla tiedoilla 🤓


      • Mutta se ei ole ollut mieleen johtanutta soopaa.

        Ja usko.vainen kun on tollo, niin se näkyy kaikessa.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Ei minulle olekaan vaikeaa, mutta sinulle näyttää olevan.

        Ei minulla ole ollenkaan vaikeaa joten älä ota itsellesi siitä huolta 😃


      • a-teisti kirjoitti:

        "Sitähän sinä nyt et vaan tiedä 😃"

        Tiedänpä vain. Avovaimon sijoitusasunto on hänen entinen kotinsa. Osti sitten toisen johon muutti ja piti entisen: vuokratulot ja hyvä takaus pankille.

        Molemmat sitten myytiin omamme kun ostettiin yhteinen. Ja se avovaimon sijoitusasunto perkeleesti rahaa ostettu oli taas takuuna eli oli reilusti yli 100% takuut. Velkaantua voi fiksustikin.

        Verokohtelu on kuitenkin tavallaan erilainen kuin jos se olisi ostettu asuntosijoittamiseen suoraan. Mutta kyllähän sinä tiedät kuinka 😄

        Minulla ei ole kokemusta tuolla tavalla omaisuuden haltuun saamisesta 🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai, on tasa-arvo ja yhdenvertaisuus nyt älytöntä😃 kiva kuitenkin kun vaivauduit.
        Ei kai kukaan voi valita kuka saa osallistua ja kuka ei 🤓❓
        Onhan Setalaisetkin aina notkumassa Aa:n tilaisuuksissa eikä koskaan ole pois ajettu.

        Ei minun tarvitse keskittyä asuntoihin kunhan vuokrat tulevat ajallaan 😃eikös se remonttiasia jo puhuttu selväksi❓

        >Onhan Setalaisetkin aina notkumassa Aa:n tilaisuuksissa eikä koskaan ole pois ajettu.

        Oho. Missä esimerkiksi?


      • a-teisti kirjoitti:

        "Sitähän sinä nyt et vaan tiedä 😃"

        Tiedänpä vain. Avovaimon sijoitusasunto on hänen entinen kotinsa. Osti sitten toisen johon muutti ja piti entisen: vuokratulot ja hyvä takaus pankille.

        Molemmat sitten myytiin omamme kun ostettiin yhteinen. Ja se avovaimon sijoitusasunto perkeleesti rahaa ostettu oli taas takuuna eli oli reilusti yli 100% takuut. Velkaantua voi fiksustikin.

        Verokohtelu on kuitenkin tavallaan erilainen kuin jos se olisi ostettu asuntosijoittamiseen suoraan. Mutta kyllähän sinä tiedät kuinka 😄

        Mutta sitä piti kysyä mikä on se perustavanlaatuinen ero vuokrata vanha kotinsa verrattuna sinun tapaukseen? Tätä et voi olla tietämättä.


      • a-teisti kirjoitti:

        Mutta sitä piti kysyä mikä on se perustavanlaatuinen ero vuokrata vanha kotinsa verrattuna sinun tapaukseen? Tätä et voi olla tietämättä.

        Nyt kysyit oikealta henkilöltä 🤓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Niin, puhuimme aikaisemmassa keskustelussamme näistä lomakkeista. Varmaan löydät oikean lomakkeen molemmilla tiedoilla 🤓

        Paitsi, että en ole aikaisemmassa keskustelussa puhunut kanssasi mistään lomakkeista, silloin vain seurasin sitä keskustelua.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Paitsi, että en ole aikaisemmassa keskustelussa puhunut kanssasi mistään lomakkeista, silloin vain seurasin sitä keskustelua.

        Minä en aloittanutkaan tätä keskustelua sinun kanssasi 😃


      • usko.vainen kirjoitti:

        Nyt kysyit oikealta henkilöltä 🤓

        Kerro toki lisää 😀


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minä en aloittanutkaan tätä keskustelua sinun kanssasi 😃

        Enkä minä alunperin kommentoinut sinulle tässä keskustelussa, vaan a-teistille. Sinä kommentoit minulle ensi, enkä minä sinulle.


      • a-teisti kirjoitti:

        Kerro toki lisää 😀

        Kysyit itseältäsi, että
        ” Mutta sitä piti kysyä mikä on se perustavanlaatuinen ero vuokrata vanha kotinsa verrattuna sinun tapaukseen? Tätä et voi olla tietämättä.”
        Ja varmaan tiedätkin, minä en tiedä koska vanhempani asuvat ”vanhassa” kodissani 🤓


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Enkä minä alunperin kommentoinut sinulle tässä keskustelussa, vaan a-teistille. Sinä kommentoit minulle ensi, enkä minä sinulle.

        Sinulla oli sen verran läpinäkyvää ohikeskustelua, että oli pakko oikaista 😃 suothan anteeksi.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kysyit itseältäsi, että
        ” Mutta sitä piti kysyä mikä on se perustavanlaatuinen ero vuokrata vanha kotinsa verrattuna sinun tapaukseen? Tätä et voi olla tietämättä.”
        Ja varmaan tiedätkin, minä en tiedä koska vanhempani asuvat ”vanhassa” kodissani 🤓

        No, kerro sitten kuinka useamman asunnon vuokraustoimintaa pyörität, niitä käteisellä maksettuja?

        Vai onko niin ettet nyt ihan varma enää ole siitäkään maksaako kukaan edes sinulle vuokraa?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kysyit itseältäsi, että
        ” Mutta sitä piti kysyä mikä on se perustavanlaatuinen ero vuokrata vanha kotinsa verrattuna sinun tapaukseen? Tätä et voi olla tietämättä.”
        Ja varmaan tiedätkin, minä en tiedä koska vanhempani asuvat ”vanhassa” kodissani 🤓

        "Ja varmaan tiedätkin, minä en tiedä koska vanhempani asuvat ”vanhassa” kodissan"

        Varmaan Eirassa? Ja sillä takasit sijoituksesi?


      • a-teisti kirjoitti:

        Kerro toki lisää 😀

        Ei hän tiedä, kun ei hänellä ole kokemusta kyseisestä asiasta.


      • a-teisti kirjoitti:

        No, kerro sitten kuinka useamman asunnon vuokraustoimintaa pyörität, niitä käteisellä maksettuja?

        Vai onko niin ettet nyt ihan varma enää ole siitäkään maksaako kukaan edes sinulle vuokraa?

        Ne eivät kuulu sinulle millään tavalla😃


      • a-teisti kirjoitti:

        "Ja varmaan tiedätkin, minä en tiedä koska vanhempani asuvat ”vanhassa” kodissan"

        Varmaan Eirassa? Ja sillä takasit sijoituksesi?

        Ei Eirassa vaan Tampereella 🤓 se riittäköön sinulle tiedoksi.


      • Tuskin, koska eikös 🐷 asu Hervannassa ❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ei Eirassa vaan Tampereella 🤓 se riittäköön sinulle tiedoksi.

        Muistin toki, että Tampereella. Kunhan nyt yritin vielä yhteen kuoppaan sinut pudottaa.

        Niin joo, mites hoitelet ne useamman velattoman sijoitusasunnon vuokraustoiminnan?

        Jos nyt sanon, että yritys on ainoa järkevä tapa niin eikös sinulla nyt sellainen sitten seuraavaksi olekin?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ne on maksettu kerran eikä niistä ole lainaa. En minä niistä enää ilmoita kuin tulot 🤓

        Eli et vähennä sijoitustpiminnadtasi aiheutuneita vähintään satojen tuhansien eurojen pääomakuluja lainkaan? Oletko tyhmä? Ei noin voi rikastua.


      • a-teisti kirjoitti:

        Muistin toki, että Tampereella. Kunhan nyt yritin vielä yhteen kuoppaan sinut pudottaa.

        Niin joo, mites hoitelet ne useamman velattoman sijoitusasunnon vuokraustoiminnan?

        Jos nyt sanon, että yritys on ainoa järkevä tapa niin eikös sinulla nyt sellainen sitten seuraavaksi olekin?

        Et sinä minua mihinkään kuoppaan pysty pudottaan 😄
        Kiitos, mutta en tarvitse neuvojasi.


      • a-teisti kirjoitti:

        Eli et vähennä sijoitustpiminnadtasi aiheutuneita vähintään satojen tuhansien eurojen pääomakuluja lainkaan? Oletko tyhmä? Ei noin voi rikastua.

        Sijoitus... jotain. Sijoitustoiminnastasi.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Et sinä minua mihinkään kuoppaan pysty pudottaan 😄
        Kiitos, mutta en tarvitse neuvojasi.

        🙄 sijoitustpiminnadtasi - tämä on taas varmaa joku kuoppa.


      • syövästi 🙄- lisää kuoppia ❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Et sinä minua mihinkään kuoppaan pysty pudottaan 😄
        Kiitos, mutta en tarvitse neuvojasi.

        Olethan jo muutamaan pudonnut mutta et vain tiedä edes sitä itse.


      • a-teisti kirjoitti:

        Olethan jo muutamaan pudonnut mutta et vain tiedä edes sitä itse.

        En todellakaan mutta leikitään lisää 😃


      • Anonyymi

        Otta varmaan kupoliin kun piti v•ttuilla mutta munasit itsesi.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otta varmaan kupoliin kun piti v•ttuilla mutta munasit itsesi.....

        Varmasti "Otta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti "Otta".

        Otta syöpi!


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Muistin toki, että Tampereella. Kunhan nyt yritin vielä yhteen kuoppaan sinut pudottaa.

        Niin joo, mites hoitelet ne useamman velattoman sijoitusasunnon vuokraustoiminnan?

        Jos nyt sanon, että yritys on ainoa järkevä tapa niin eikös sinulla nyt sellainen sitten seuraavaksi olekin?

        ”Jos nyt sanon, että yritys on ainoa järkevä tapa ”
        Juuri näin, mutta ei usko-v sitä ole tehnyt.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Et sinä minua mihinkään kuoppaan pysty pudottaan 😄
        Kiitos, mutta en tarvitse neuvojasi.

        Peukuttelin nuo kakkosesi kolmosiksi ja ykköset kakkosiksi. Olet ilmeisesti itse unohtanut sen tehdä. Olisin peukuttanut kakkosetkin kolmosiksi mutta on vain yksi nikki joten kolmosiksi joudut korottamaan itse.

        Tee se niin on nätti sarja 3,3,3,3,3,3,3....


      • a-teisti kirjoitti:

        Peukuttelin nuo kakkosesi kolmosiksi ja ykköset kakkosiksi. Olet ilmeisesti itse unohtanut sen tehdä. Olisin peukuttanut kakkosetkin kolmosiksi mutta on vain yksi nikki joten kolmosiksi joudut korottamaan itse.

        Tee se niin on nätti sarja 3,3,3,3,3,3,3....

        "Olisin peukuttanut kakkosetkin kolmosiksi"

        Ne siis jotka peukutin ykkösestä kakkoseksi... Mutta kun on vain se yksi nikki.


      • a-teisti kirjoitti:

        Peukuttelin nuo kakkosesi kolmosiksi ja ykköset kakkosiksi. Olet ilmeisesti itse unohtanut sen tehdä. Olisin peukuttanut kakkosetkin kolmosiksi mutta on vain yksi nikki joten kolmosiksi joudut korottamaan itse.

        Tee se niin on nätti sarja 3,3,3,3,3,3,3....

        Voi pikkuista, etkö enää muuta keksi 😟


      • Anonyymi

        Aina valmiina, Répe!


      • usko.vainen kirjoitti:

        En todellakaan mutta leikitään lisää 😃

        Tarinasi vuotaa ihan joka puolelta... Voidaan päätellä ettet ole omistanut asuntojasi kovinkaan kauan, väitteesi vain yhdestä uusitusta liedestä kertoo sen.

        Mitä vanhempaa rakennuskantaa asuntosi ovat sen vähemmän aikaa olet ne todennäköisesti omistanut.

        Kuitenkin niin kauan ettei lieden takuu ole ollut enää voimassa. Ja se on minimissään kaksi vuotta. Epäuskottavaa ettei useassa omistamassasi asunnossa olisi tuona aikana ollut yhtään mitään sellaista joka olisi vaatinut sinulta toimenpiteitä.

        Kertomastasi voidaan päätellä, että olet ostanut ne käteisellä eli sijoituskäyttöön. Silti et kertomasi mukaan tee poistoja sijoitetusta pääomasta (satoja tuhansia) joka nyt on aivan idioottimaista.

        Et hallinnoi asuntoja myöskään yrityksen kautta mikä olisi järkevää koska kyseessä on nimenomaan puhdas yritystoiminta mikäli olet toiminut kuten kerroit.

        Et osannut vastata kysymykseen useamman asunnon omistajana veroilmoituskäytännöstä.

        Kerroit myös tehneesi veroilmoituksen verkossa. Aiemmin olet kertonut omaavasi kirjanpitäjän.


      • a-teisti kirjoitti:

        Tarinasi vuotaa ihan joka puolelta... Voidaan päätellä ettet ole omistanut asuntojasi kovinkaan kauan, väitteesi vain yhdestä uusitusta liedestä kertoo sen.

        Mitä vanhempaa rakennuskantaa asuntosi ovat sen vähemmän aikaa olet ne todennäköisesti omistanut.

        Kuitenkin niin kauan ettei lieden takuu ole ollut enää voimassa. Ja se on minimissään kaksi vuotta. Epäuskottavaa ettei useassa omistamassasi asunnossa olisi tuona aikana ollut yhtään mitään sellaista joka olisi vaatinut sinulta toimenpiteitä.

        Kertomastasi voidaan päätellä, että olet ostanut ne käteisellä eli sijoituskäyttöön. Silti et kertomasi mukaan tee poistoja sijoitetusta pääomasta (satoja tuhansia) joka nyt on aivan idioottimaista.

        Et hallinnoi asuntoja myöskään yrityksen kautta mikä olisi järkevää koska kyseessä on nimenomaan puhdas yritystoiminta mikäli olet toiminut kuten kerroit.

        Et osannut vastata kysymykseen useamman asunnon omistajana veroilmoituskäytännöstä.

        Kerroit myös tehneesi veroilmoituksen verkossa. Aiemmin olet kertonut omaavasi kirjanpitäjän.

        Lisäksi sinulta jää saamatta korkotuotto jonka voit saada pyörittämällä toimintaa yrityksen kautta lainaamalla pääoman yritykselle, eihän edes omia rahoja omalle yritykselle tarvitse nollakorolla lainata.

        Sijoittaminen ja bisnes helppoa? Ei sinulle näköjään.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Lisäksi sinulta jää saamatta korkotuotto jonka voit saada pyörittämällä toimintaa yrityksen kautta lainaamalla pääoman yritykselle, eihän edes omia rahoja omalle yritykselle tarvitse nollakorolla lainata.

        Sijoittaminen ja bisnes helppoa? Ei sinulle näköjään.

        Kommunisti näkee vaivaa porvarin rahoista!


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Lisäksi sinulta jää saamatta korkotuotto jonka voit saada pyörittämällä toimintaa yrityksen kautta lainaamalla pääoman yritykselle, eihän edes omia rahoja omalle yritykselle tarvitse nollakorolla lainata.

        Sijoittaminen ja bisnes helppoa? Ei sinulle näköjään.

        Aika varmasti uskis poistattaa tämän ketjun, sen verran noloa sekoilua hänen asuntojen vuokraamiseen liittyvät verojutut ovat.

        -natlab-


      • a-teisti kirjoitti:

        Tarinasi vuotaa ihan joka puolelta... Voidaan päätellä ettet ole omistanut asuntojasi kovinkaan kauan, väitteesi vain yhdestä uusitusta liedestä kertoo sen.

        Mitä vanhempaa rakennuskantaa asuntosi ovat sen vähemmän aikaa olet ne todennäköisesti omistanut.

        Kuitenkin niin kauan ettei lieden takuu ole ollut enää voimassa. Ja se on minimissään kaksi vuotta. Epäuskottavaa ettei useassa omistamassasi asunnossa olisi tuona aikana ollut yhtään mitään sellaista joka olisi vaatinut sinulta toimenpiteitä.

        Kertomastasi voidaan päätellä, että olet ostanut ne käteisellä eli sijoituskäyttöön. Silti et kertomasi mukaan tee poistoja sijoitetusta pääomasta (satoja tuhansia) joka nyt on aivan idioottimaista.

        Et hallinnoi asuntoja myöskään yrityksen kautta mikä olisi järkevää koska kyseessä on nimenomaan puhdas yritystoiminta mikäli olet toiminut kuten kerroit.

        Et osannut vastata kysymykseen useamman asunnon omistajana veroilmoituskäytännöstä.

        Kerroit myös tehneesi veroilmoituksen verkossa. Aiemmin olet kertonut omaavasi kirjanpitäjän.

        ”Kuitenkin niin kauan ettei lieden takuu ole ollut enää voimassa. Ja se on minimissään kaksi vuotta. ”

        No, tuossa oli nyt oletus, että asuntosi ovat olleet uudistuotantoa. Syy siihen se, ettet ole joutunut lainkaan tekemään mitään vuosikorjauksia tai vastaavia toimenpiteitä vaan tuo yksi ainoa liesi on ollut ainoa kustannuserä.


      • a-teisti kirjoitti:

        ”Kuitenkin niin kauan ettei lieden takuu ole ollut enää voimassa. Ja se on minimissään kaksi vuotta. ”

        No, tuossa oli nyt oletus, että asuntosi ovat olleet uudistuotantoa. Syy siihen se, ettet ole joutunut lainkaan tekemään mitään vuosikorjauksia tai vastaavia toimenpiteitä vaan tuo yksi ainoa liesi on ollut ainoa kustannuserä.

        Ole ihan huoleti vaan ja keskity avovaimosi sijoitusasuntoon 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika varmasti uskis poistattaa tämän ketjun, sen verran noloa sekoilua hänen asuntojen vuokraamiseen liittyvät verojutut ovat.

        -natlab-

        Ei minulla ole mitään syytä poistattaa tätä eikä mitään muutakaan ketjua 😃


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ole ihan huoleti vaan ja keskity avovaimosi sijoitusasuntoon 😃

        Eiköhän sinun bisneksesi liity edullisemman segmentin tuotteisiin kuin sijoitusasunnot eli paitakaupaan.

        Se miten olet kertonut asuntosijoitustoimintaasi hoitelevat on vailla järjen häivää.

        Paskapuhetta.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Lisäksi sinulta jää saamatta korkotuotto jonka voit saada pyörittämällä toimintaa yrityksen kautta lainaamalla pääoman yritykselle, eihän edes omia rahoja omalle yritykselle tarvitse nollakorolla lainata.

        Sijoittaminen ja bisnes helppoa? Ei sinulle näköjään.

        Ja mikäli tällaista hommaa pyörittää yrityksen kautta, niin kirjanpitäjän kulut voidaan verotuksessa vähentää.
        -natlab-


      • a-teisti kirjoitti:

        Eiköhän sinun bisneksesi liity edullisemman segmentin tuotteisiin kuin sijoitusasunnot eli paitakaupaan.

        Se miten olet kertonut asuntosijoitustoimintaasi hoitelevat on vailla järjen häivää.

        Paskapuhetta.

        Olen pahoillani, että en täytä odotuksiasi 😃


      • usko.vainen kirjoitti:

        Olen pahoillani, että en täytä odotuksiasi 😃

        Juttusi ovat olleet enimmäkseen tolloja. Ei sinulta voi paljon odottaa.


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Olen pahoillani, että en täytä odotuksiasi 😃

        Eihän se koskaan sulle mitään vastaakaan, turhaan siinä jankutat.


      • Anonyymi

        Sinun odotuksesi on niin helppo täyttää. Siihen riittää antihomotus ja uskovaisuus.


    • Mitä täällä mesoat. Ehdota aa:lle että ottavat asian tiimoilta yhteyttä Setaan. Se on heidän välinen asia.

      • Joo. Tollo juttu.

        Aitoavio oli Suomen älyttömin yhdistys.


      • Täälä mitään mesota vaan keskustellaan 😂


      • Anonyymi

        torre = Tyyristyllerö


      • Ei ole. Valehtelu ei kannata, ota se huomioon.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Ei ole. Valehtelu ei kannata, ota se huomioon.

        Kuitenkin kitiset.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Ei ole. Valehtelu ei kannata, ota se huomioon.

        Miksi sitten valehtelet jatkuvasti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten valehtelet jatkuvasti?

        Ai jatkuvasti. Mikä sinulle sitten totta on, jos minun juttuni ovat valetta?


      • Anonyymi

        Joku ehdotti AA:ta ottamaan yhteys Setaan. Näytti kys. nim.merk. "J-I Joe-danian" lipun kuvituksen alla? Tämä "J-I Joe" alias KIS - tulkoot kaapista ulos itse, jos niin päätti kertoa mikä on miehiään. Toivottavasti sellainen kauan maassa asunut kirjoittava "vaihtoehto toimittaja" tai jopa aktiivinen kirjailija, joka voisi onnistua luoda omalla käsialalla objektiivista näkökulmaa siitä, miten kansanosat ovat edustettuna ja näkyvät pride kulkueesta.

        En minäkään naura torre12 kommentille (½h kippuras) vaan peesaan juurikin tämän J-I Joen "Keep It Simple" (KIS) ehdotusta.
        Tai paskan marjat! Painakaa kesän päätteeksi unholaan koko hela-hoito -ylenpalttinen homman manifestointi, paitsi jos joku järkkää "jussille jatkot" ja sitä kautta sekin palvelisi kansallisen oikeudentajun tarkoitusta, ja siten osana kansan eriasteisia ilmaisuja. Jatkuen aina niiden luonnollista kansalaismedian teitä, näyttämään "kansainvälistä merkkiä" mädätetylle virkavallalle, koska heihin kohdistuneet syytökset ovatkin vast'ikään hyllytetty. Joten tiedot p*sk*isesta toiminnasta oli vääryyslaitos päättänyt Jussiksi jättää arkistohyllyyn sen tiedot, jotka ajan mittaan kuitenkin haiskahtaa, ilman oikeudenkäyntiä.

        Tämän vääryslaitoksen rinnalla "oikeuden toteutumisen torjuntaelimet" ovat napsineet kadulta kuleksimasta potentiaalisia "lantaperseilijöiden uhkakuvia" mielen "limaisijoiden" joukosta, siis väkivalloin "taltuointiinotettu" oli estynyt siksi osallistua pride kulkueeseen.

        Tässäkin avioliiton sataman, tervetulo -teemaisessa keskustelussa lienee vain haettu kolmansia osapuolia yleisöksi hihhuloimaan tämän turhakeaiheen ympärille, jossa itse asiassa "uskovainen" ja "ateisti" ovat hakeneet huomiota keskinäiselle kinastelulle. Huomiota kun he saavat siitä, niin kahdestaan hekumoivat siitä.


    • Ovathan AA tai sen lähellä olevat piirit jutelleet praidin aikana ja sen jälkeen setalaisten kanssa ja ihan sulassa sovussa on vaihdeltu ajatuksia vaikka eivät kaikilta osiltaan yksiin menekään. Usko.vainen kuvittelee että livemaailmassa kaikki on samanlaista perseilyä kuin mitä hän täällä viljelee.

      • Nyt ei olla sinun AA-killassasi 😃


      • usko.vainen kirjoitti:

        Nyt ei olla sinun AA-killassasi 😃

        Ai sinunko killoissa perseillään? No sitten en ihmettele että kysyt lupaa.


      • KTS kirjoitti:

        Ai sinunko killoissa perseillään? No sitten en ihmettele että kysyt lupaa.

        Sinä ainakin näytät täälläkin niin toimivan😃 onko sinulla alkoholiongelma vai miksi vedit AA:n tähän❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Sinä ainakin näytät täälläkin niin toimivan😃 onko sinulla alkoholiongelma vai miksi vedit AA:n tähän❓

        Ihan itse vedit Aito Avioliiton jo aloituksessa tähän.


      • KTS kirjoitti:

        Ihan itse vedit Aito Avioliiton jo aloituksessa tähän.

        En suinkaan vaan Aito avioliiton 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        En suinkaan vaan Aito avioliiton 😉

        No lyhennetään sitten vaikka Aa mutta asia ei siitä muutu.


      • KTS kirjoitti:

        No lyhennetään sitten vaikka Aa mutta asia ei siitä muutu.

        Kyllä se muuttuu koska ovat täysin eri asiat 🤓


    • Eipä tietenkään eihän tasa-arvo ja suvaitsevaisuus koske kaikkia.

      • En minäkään ole tasa-arvoinen, enkä suvaitse esimerkiksi terroristeja enkä lasten hyväksikäyttäjiä.


      • torre12 kirjoitti:

        En minäkään ole tasa-arvoinen, enkä suvaitse esimerkiksi terroristeja enkä lasten hyväksikäyttäjiä.

        Tasa-arvo on toki suhteellista.

        "Romaanissa juopon maanviljelijän maatilalla asuvat eläimet tekevät vallankumouksen vanhan karjun ohjeiden mukaan. Vallankumousta johtaneet siat alkavat hallita tilaa ”animalismiksi” kutsumansa aatteen pohjalta. Vallankumouksen johtohahmot, karjut Napoleon ja Lumipallo, joutuvat riitoihin, ja Napoleonin voitettua valtataistelun Lumipallo karkotetaan tilalta. Sikojen vallan alla eläinten olot kovenevat, ja siat varaavat itselleen yhä lisää etuoikeuksia, kunnes animalismin alkuperäisistä ihanteista on jäljellä enää fraasi: ”Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta toiset eläimet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset”."
        Eläinten vallankumous(vikipedia)


      • ArtoTTT kirjoitti:

        Tasa-arvo on toki suhteellista.

        "Romaanissa juopon maanviljelijän maatilalla asuvat eläimet tekevät vallankumouksen vanhan karjun ohjeiden mukaan. Vallankumousta johtaneet siat alkavat hallita tilaa ”animalismiksi” kutsumansa aatteen pohjalta. Vallankumouksen johtohahmot, karjut Napoleon ja Lumipallo, joutuvat riitoihin, ja Napoleonin voitettua valtataistelun Lumipallo karkotetaan tilalta. Sikojen vallan alla eläinten olot kovenevat, ja siat varaavat itselleen yhä lisää etuoikeuksia, kunnes animalismin alkuperäisistä ihanteista on jäljellä enää fraasi: ”Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta toiset eläimet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset”."
        Eläinten vallankumous(vikipedia)

        Tuskin tuo todellista on. Miksi et ole tässä maailmassa millään tavalla?


      • torre12 kirjoitti:

        Tuskin tuo todellista on. Miksi et ole tässä maailmassa millään tavalla?

        Eläinten vallankumous oli Orwellin parodia Venäjän vallankumouksesta.


      • Anonyymi
        KTS kirjoitti:

        Eläinten vallankumous oli Orwellin parodia Venäjän vallankumouksesta.

        Ja tuo vallankumous Venäjällä oli jotain sellaista mitä tulisi olemaan, jos Arton vaalimat "tosiuskovat" pääsisivät tekemään vallankumouksen.


    • Anonyymi

      Tottakai saa.

      • Anonyymi

        Hienoa!


    • Anonyymi

      Seta suvaitsee kaiken.

      • Anonyymi

        Niin pervoa tekoa ei olekaan, että setassa ei hyväksyttäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin pervoa tekoa ei olekaan, että setassa ei hyväksyttäisi.

        Jumala hyväksyy vaikka 1000 vaimon ottamisen. Te ette sallisi yhtään mitään.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Jumala hyväksyy vaikka 1000 vaimon ottamisen. Te ette sallisi yhtään mitään.

        Mikä Raamatun kohta missä niin sanoo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Raamatun kohta missä niin sanoo?

        En tiedä. Kyse on Salomonin (kuningas) vaimoista.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        En tiedä. Kyse on Salomonin (kuningas) vaimoista.

        Juurin kuitenkin väitit, että Jumala hyväksyy ne. Valehtelit siis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurin kuitenkin väitit, että Jumala hyväksyy ne. Valehtelit siis?

        No Jumala hyväksyy ne Salomonin 1000 vaimoa.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        No Jumala hyväksyy ne Salomonin 1000 vaimoa.

        Mikä Raamatun kohta noin sanoo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä Raamatun kohta noin sanoo?

        Se missä Jumala otti asiaan kantaa. Ihmeen heikosti täällä Raamatusta tiedetään


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Se missä Jumala otti asiaan kantaa. Ihmeen heikosti täällä Raamatusta tiedetään

        Ja se kohta on mikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se kohta on mikä?

        Ei mikään, valehtelee taas.


    • Anonyymi

      Tottakai sinne saa mennä kuka tahansa. Ei ole kellään oikeutta määrätä julkisesta paikasta kuka sinne saa mennä. Ei edes tuo a-teisti joka ilmeisesti kuvittelee vähän ihme asioita.

      • Anonyymi

        Aa ei saanut mennä Eduka messuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa ei saanut mennä Eduka messuille.

        Educa-messuja ei järjestetty julkisella paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Educa-messuja ei järjestetty julkisella paikalla.

        Tottakai se oli julkinen paikka.


      • "Tottakai sinne saa mennä kuka tahansa. Ei ole kellään oikeutta määrätä julkisesta paikasta kuka sinne saa mennä. Ei edes tuo a-teisti joka ilmeisesti kuvittelee vähän ihme asioita."

        No ei ihan noinkaan, poliisi kyllä poistaa kulkueesta omatoimisesti tai pyynnöstä porukan jonka läsnäolon katsotaan muodostavan riskin. Heidät siirretään katsomoon, sinne tien viereen.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        "Tottakai sinne saa mennä kuka tahansa. Ei ole kellään oikeutta määrätä julkisesta paikasta kuka sinne saa mennä. Ei edes tuo a-teisti joka ilmeisesti kuvittelee vähän ihme asioita."

        No ei ihan noinkaan, poliisi kyllä poistaa kulkueesta omatoimisesti tai pyynnöstä porukan jonka läsnäolon katsotaan muodostavan riskin. Heidät siirretään katsomoon, sinne tien viereen.

        Riskin? Minkä ihmeen riskin?


      • a-teisti kirjoitti:

        "Tottakai sinne saa mennä kuka tahansa. Ei ole kellään oikeutta määrätä julkisesta paikasta kuka sinne saa mennä. Ei edes tuo a-teisti joka ilmeisesti kuvittelee vähän ihme asioita."

        No ei ihan noinkaan, poliisi kyllä poistaa kulkueesta omatoimisesti tai pyynnöstä porukan jonka läsnäolon katsotaan muodostavan riskin. Heidät siirretään katsomoon, sinne tien viereen.

        Vastaus siis siihen kommenttiini johon ilmeisesti viittasin, että epäilen Aa-yhdistyksen sallittavan osallistua Pride-kulkueeseen.

        Mutta turhaa pohdintaa, jos pyrkivät osallistumaan niin katsotaan asiaa sitten kuinka käy.


      • torre12
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa ei saanut mennä Eduka messuille.

        Ei niin. Aitoaviolla ei ole mitään esitettävää opetukseen.


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Vastaus siis siihen kommenttiini johon ilmeisesti viittasin, että epäilen Aa-yhdistyksen sallittavan osallistua Pride-kulkueeseen.

        Mutta turhaa pohdintaa, jos pyrkivät osallistumaan niin katsotaan asiaa sitten kuinka käy.

        Riskin? Minkä ihmeen riskin he muka muodostaisivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riskin? Minkä ihmeen riskin he muka muodostaisivat?

        Yhtenä vuonna jotkut hihhuli-uskikset alkoivat heitellä pride-kulkueessa olevia kananmunilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riskin? Minkä ihmeen riskin he muka muodostaisivat?

        Tarkoituksellinen provosointi ei siis ole riskialtista puuhaa? Ei ole mitään muuta järjellistä syytä edes, että mukaan pyrkisivät kun osallistujien tai kadunvarren yleisön kanssa heillä ei ole yhtään mitää yhteistä.

        Sen verran tietenkin tolkkua on etteivät edes harkitse osallistumista. Pari palstafundista nyt on vain saanut loistoidean: Aa-yhdistys Prideen.

        Eikö tule sitä pohjakosketusta? Koskaan?


      • Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

        Tarkoituksellinen provosointi ei siis ole riskialtista puuhaa? Ei ole mitään muuta järjellistä syytä edes, että mukaan pyrkisivät kun osallistujien tai kadunvarren yleisön kanssa heillä ei ole yhtään mitää yhteistä.

        Sen verran tietenkin tolkkua on etteivät edes harkitse osallistumista. Pari palstafundista nyt on vain saanut loistoidean: Aa-yhdistys Prideen.

        Eikö tule sitä pohjakosketusta? Koskaan?

        Mitä provosointia muka on edustaa heteroita miehen ja naisen avioliiton kannattajia. Valtaosa ihmisistä on heteroita ja heteroliitoissaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtenä vuonna jotkut hihhuli-uskikset alkoivat heitellä pride-kulkueessa olevia kananmunilla.

        Ja asialla oli Aito avioliittoyhdistys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja asialla oli Aito avioliittoyhdistys?

        Ei kyseistä poppoota edes ollut silloin. Siksi en edes maininnut heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyseistä poppoota edes ollut silloin. Siksi en edes maininnut heitä.

        Eivätkä he käyttäytisikään edes yksilöinä noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä he käyttäytisikään edes yksilöinä noin.

        Eivät varmaan noin, vaan näin "Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi." J-P Rahkonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät varmaan noin, vaan näin "Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi." J-P Rahkonen.

        Ja tuon sanottuaan olikin entinen puheenjohtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuon sanottuaan olikin entinen puheenjohtaja.

        Mutta yhä Aa:n kannattaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yhä Aa:n kannattaja.

        Tottakai on.


    • Anonyymi

      Varmaan on suurin piirtein yhtä tervetullut kuin älyllinen elämä aloittajan pään sisälle 😃.

      • Anonyymi

        Sinä kuulut selkärangattomiin.


    • Anonyymi

      Olento, joka käristää ihmisiä iankaikkisesti rangaistukseksi rajallisesta määrästä rajallisen ajan sisällä tehtyjä syntejä, ei ole rakkaus eikä pyhä, vaan täydellisen psykopaattinen sadisti. Koska Luoja ei voi olla tiedollisesti ja moraalisesti luotujaan alhaisemmalla tasolla, sellaista olentoa ei ole olemassa. Ja kuinka ollakaan: Jeesuksen puheet "iankaikkisesta rangaistuksesta" tarkoittavatkin alkukielellä "aikakausia kestävää oikaisemista". Samoin muut helvettijakeet osoittautuvat alkukieltä tarkasteltaessa joksikin aivan muuksi.

      Moukkamaisista homofoobikkofundamentalisteista Suomessa ei yksikään osaa sadaosankaan vertaa koineekreikkaa siitä, mitä sitä osaa David Bentley Hart, joka on kääntänyt Uuden testamentin englanniksi ja joka julistaa, että kerran kaikki tulevat pelastumaan.
      https://www.amazon.com/gp/product/0300246226/ref=dbs_a_def_rwt_bibl_vppi_i1

    • Anonyymi

      Saako SETA tulla esitelmöimään Kansanlähetyksen kesäpäiville, jos kaikki ihmiset ovat jumalan edessä tasa-arvoisia?

      • Anonyymi

        Sitä sinun pitää kysyä heiltä.


      • Niin. Vain Kansanlähetys tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sinun pitää kysyä heiltä.

        Aivan 🤓


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Aivan 🤓

        Itsekin tiedät kyseleväsi väärissä paikoissa, aivan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin tiedät kyseleväsi väärissä paikoissa, aivan.

        Eikö täällä juuri niitä Prideläisiä juuri ole 😃❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eikö täällä juuri niitä Prideläisiä juuri ole 😃❓

        En minä ainakaan.


    • Anonyymi

      Onko saatananpalvojat tervetulleita omine tunnuksineen sinun hengellisiin tapahtumiisi? Kyse yhdenvertaisuudesta.

      (Halusin vain näyttää kuinka tyhmältä kysymyksesi kuulostaa :D)

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe