Mistä kaupoista löytyy miesten stringejä?

Anonyymi

Netistä en halua tilata. Suhaan väliä Helsinki-Turku. Sokoksilta löytyy ainakin miesten stringejä ja Stockmanillakin on ollut, onko muissa kaupoissa miestesn stringejä? Turkulaiset ja helsinkiläiset kaupat kiinnostavat.

23

133

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähissä on miesten stringit edelleen kaupoissa :( Turussa ei ole tällä hetkellä kuin Sokoksella ja Stockmannilla yksi emporio armanin malli. Onneksi edes se, mutta muitakin malleja saisi kaupoissa olla.

    • Anonyymi

      Turun Sokoksella oleva malli on loistava, vaimoni löysi ja osti mulle. Nuo ovat parhaat Emporio Armanit suosittelen ostamaan.

    • Anonyymi

      Mies polkupyöräilijä kenellä kaluspaita, läpinäkyvä sukkahousu tyyppiset pyöräilyhousut joista stringit paistoi läpi. Siinä sitä wetlook lekkins tyyliä teille.

    • Anonyymi

      Emporio Armanin stringejä on ainakin Helsingin Stockalla ja Sokoksella. Eivät ole aivan minun mieleeni, mutta menettelevät. Stockmannilla oli vielä hiljattain myös Calvin Kleinin Focused fit stringejä, mutta ei taida enää löytyä. Calvin Kleinin jockstrapeja kuitenkin löytyy, mutta nehän ovatkin sitten jo eri juttu.

    • Anonyymi

      Stockalla ja Sokoksella on nyt stringejä melkein puoleen hintaan! Jotkut alepäivät, eivät ainakaan hullut päivät tai 3 1päivät.

    • Anonyymi

      Stockalla on jälleen Calvin Kleinin miesten stringejä.

      • Anonyymi

        Onko täällä paljon nuoria miehiä jotka käyttää jakapäiväsesti stringejä? Ite oon 23poika ja oon kolmise vuotta käyttäny stringejä iha julkisissakin pukuhuoneissa tulee riisuttua normisti. Kantsii koittaa naistenki stringejä jos miesten malleista ei löydy. Itse aika pieni kokoinen niin käytän melkeen vaan naisten malleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä paljon nuoria miehiä jotka käyttää jakapäiväsesti stringejä? Ite oon 23poika ja oon kolmise vuotta käyttäny stringejä iha julkisissakin pukuhuoneissa tulee riisuttua normisti. Kantsii koittaa naistenki stringejä jos miesten malleista ei löydy. Itse aika pieni kokoinen niin käytän melkeen vaan naisten malleja.

        Mä oon 26 ja käyttäny jo useamman vuoden kans ihan viikoittain. Mut vasta viime aikoina oon mm. pukkareissa vaihtanut. Jotkut kaverit on kans nähnyt. Mut en oo vielä nähny kellään muulla, ehkä joku päivä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 26 ja käyttäny jo useamman vuoden kans ihan viikoittain. Mut vasta viime aikoina oon mm. pukkareissa vaihtanut. Jotkut kaverit on kans nähnyt. Mut en oo vielä nähny kellään muulla, ehkä joku päivä :D

        Sama juttu mulla! Töissä ja treenatessa käytössä esim. Calvin Kleinit, Armanit ja Dieselit. Ootko saanu kommentteja kavereilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu mulla! Töissä ja treenatessa käytössä esim. Calvin Kleinit, Armanit ja Dieselit. Ootko saanu kommentteja kavereilta?

        Mulla samat merkit, paitsi Dieseliltä vaan jocstrapit käytössä! Niitä vaan kerran nähny pukkarissa toisel kundil. Ei oo tullu mitään kommenttia, katseita ja mielenkiintosia ilmeitä lähinnä :D Hassua ku yleensä stringit myydyimpien joukossa nettikaupois mut ei sit päällä näy kellään…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu mulla! Töissä ja treenatessa käytössä esim. Calvin Kleinit, Armanit ja Dieselit. Ootko saanu kommentteja kavereilta?

        Unohtu kysyy et onko sulle tullu kommentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtu kysyy et onko sulle tullu kommentteja?

        Mullekaan ei oo kyl tullu. Pukkaris ei tunnu porukkaa silleen kiinnostavan mitä on jalassa. Samaa on kans ihmetelly eli ilmeisesti niit ei vaan sit haluta muille näyttää vaikka käytössä oiskin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullekaan ei oo kyl tullu. Pukkaris ei tunnu porukkaa silleen kiinnostavan mitä on jalassa. Samaa on kans ihmetelly eli ilmeisesti niit ei vaan sit haluta muille näyttää vaikka käytössä oiskin :D

        Joo näin varmasti on. Mut hyvä et jotkut näyttää esimerkkiä! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin varmasti on. Mut hyvä et jotkut näyttää esimerkkiä! :D

        Hyvä pojat, just noin! :) Oon 4 kymppinen mies ja mä oon kans pitänyt pukkareissa miesten stringejä kun käyn salilla tai uimahallissa. Muutenkin tulee kyllä pidettyä stringejä aina silloin tällöin, mutta varsinkin treenatessa. Ei ole mitään kommenttia tullut mullekaan. Eipä se varmaan juuri kiinnosta noin yleisesti ottaen muita miehiä, millaset alkkarit toisella on päällä. :) Varmaan joissain kaveriporukoissa sais kuulla enemmän kommenttia. :) Hyvä jos miesten stringeihin aletaan pikkuhiljaa suhtautua samaan tapaan kuin muihinkin malleihin. Yhtenä syynä miksi pidän stringejä muittenkin nähden on just toi, että muutkin miehet rohkenisivat käyttää stringejä, jos niin haluavat. Että siinä ei olis mitään outoa tai ihmeellistä. En oo kans nähnyt koskaan kenelläkään muulla stringejä, mutta sanoisin kyllä jonkun positiivisen kommentin jos näkisin. :) Kyllä niitä varmasti jonkin verran käytetään kun sokoksella ja stockmannillakin on ollut nyt viime aikoina jo miltei koko ajan miesten stringejä myynnissä. Valikoimaa toki saisi olla enemmän. Itse olen tilannut aika paljon verkkokaupoista. Kyllä tuo sokoksen Emporio Armani on ihan ok. Niitä mulla on useammat. Olen ostanut niitä, että ne pysyisivät valikoimissa. ja kiva että Stockmannille oli tullut taas Calvin Kleinin malli, tuli hankittua nekin. Ne ovat aika niukat, mutta ihan miehekkäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pojat, just noin! :) Oon 4 kymppinen mies ja mä oon kans pitänyt pukkareissa miesten stringejä kun käyn salilla tai uimahallissa. Muutenkin tulee kyllä pidettyä stringejä aina silloin tällöin, mutta varsinkin treenatessa. Ei ole mitään kommenttia tullut mullekaan. Eipä se varmaan juuri kiinnosta noin yleisesti ottaen muita miehiä, millaset alkkarit toisella on päällä. :) Varmaan joissain kaveriporukoissa sais kuulla enemmän kommenttia. :) Hyvä jos miesten stringeihin aletaan pikkuhiljaa suhtautua samaan tapaan kuin muihinkin malleihin. Yhtenä syynä miksi pidän stringejä muittenkin nähden on just toi, että muutkin miehet rohkenisivat käyttää stringejä, jos niin haluavat. Että siinä ei olis mitään outoa tai ihmeellistä. En oo kans nähnyt koskaan kenelläkään muulla stringejä, mutta sanoisin kyllä jonkun positiivisen kommentin jos näkisin. :) Kyllä niitä varmasti jonkin verran käytetään kun sokoksella ja stockmannillakin on ollut nyt viime aikoina jo miltei koko ajan miesten stringejä myynnissä. Valikoimaa toki saisi olla enemmän. Itse olen tilannut aika paljon verkkokaupoista. Kyllä tuo sokoksen Emporio Armani on ihan ok. Niitä mulla on useammat. Olen ostanut niitä, että ne pysyisivät valikoimissa. ja kiva että Stockmannille oli tullut taas Calvin Kleinin malli, tuli hankittua nekin. Ne ovat aika niukat, mutta ihan miehekkäät.

        Mäkin oon aatellu et ku ite pitää avoimesti niin ehkäpä muutkin joskus uskaltautuu! Kiva kuulla että en oo ainut. Mulla just toi CK:n malli uusimpana hankintana, ja oon tykänny :) Ootko muuten zalandon valikoimaa testannut? Vinkit on tervetulleita :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon aatellu et ku ite pitää avoimesti niin ehkäpä muutkin joskus uskaltautuu! Kiva kuulla että en oo ainut. Mulla just toi CK:n malli uusimpana hankintana, ja oon tykänny :) Ootko muuten zalandon valikoimaa testannut? Vinkit on tervetulleita :D

        Hyvä juttu ja hauska tietää, että ei olla ainoita! :) Joo toi CK: n mali on kyllä oikein mukava käytössä ja hyvännäköinen. Zalandosta tilasin Dieselin stringit. Ne oli ehkä pieni pettymys, mutta joskus käytössä ja sitten joku halvempi zalandon oma malli, mutta siitä en tykännyt. Hom merkkiset Freddy punaiset stringit mulla sieltä myös. Ne ihan hyvät. Versacen stringit olisi hienot, mutta en ole vielä hommannut. Sitten siellä on samantapaisia Armanin stringeja kuin sokoksissa. Nyt taisi olla mm. punaiset. Ne vois kyllä olla hienot. Aika paljon oon tilannut Hermans verkkokaupasta. Siellä mm. Obviously hyvä malli. Joe Snyder sitten tiukempi, mutta jos tukkää tiukemmasta edestä ja takaa niin miksei. ;) Jostain muualta tullut hommattua myös Manstoren ja Olaf Benzin stringejä. Ne ovat ihan hyvät kanssa. Vähän ohuempaa materiaalia myös mikä myös hyvä. Tässä omia kokemuksia. Mitä stringejä sä olet kokeillut ja mistä tykkäät ja onko joka päivä käytössä? Myös töissä ja vapaa-ajalla vai vain treeneissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu ja hauska tietää, että ei olla ainoita! :) Joo toi CK: n mali on kyllä oikein mukava käytössä ja hyvännäköinen. Zalandosta tilasin Dieselin stringit. Ne oli ehkä pieni pettymys, mutta joskus käytössä ja sitten joku halvempi zalandon oma malli, mutta siitä en tykännyt. Hom merkkiset Freddy punaiset stringit mulla sieltä myös. Ne ihan hyvät. Versacen stringit olisi hienot, mutta en ole vielä hommannut. Sitten siellä on samantapaisia Armanin stringeja kuin sokoksissa. Nyt taisi olla mm. punaiset. Ne vois kyllä olla hienot. Aika paljon oon tilannut Hermans verkkokaupasta. Siellä mm. Obviously hyvä malli. Joe Snyder sitten tiukempi, mutta jos tukkää tiukemmasta edestä ja takaa niin miksei. ;) Jostain muualta tullut hommattua myös Manstoren ja Olaf Benzin stringejä. Ne ovat ihan hyvät kanssa. Vähän ohuempaa materiaalia myös mikä myös hyvä. Tässä omia kokemuksia. Mitä stringejä sä olet kokeillut ja mistä tykkäät ja onko joka päivä käytössä? Myös töissä ja vapaa-ajalla vai vain treeneissä?

        Hyviä vinkkejä, kiitti! Mä katoin vasta sitä zalandon omaa mallia, näytti hyvältä mut pitää nyt miettiä et hankkiiko vai ei. Mulla on joku vähän ohuempi ja rohkeempi Olaf Benzin malli kans, mut jäänyt arkikäytössä vähemmälle. Sopii muihin tilanteisiin ;) Ja ihan käytän siis useesti viikossa stringejä, en ainoastaan vapaalla tai salil. Eniten tulee käytettyä CK:n malleja mis on hyvä kangas ja levee vyötärönauha. Parit Armanin stringit myös käytössä mut ehkä liian pieni koko tuli valittua. HOMin plume-malli sopii hyvin suorien housujen kanssa. Pitää kattoo toi Hermans, jos jotain uutta löytyis :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä vinkkejä, kiitti! Mä katoin vasta sitä zalandon omaa mallia, näytti hyvältä mut pitää nyt miettiä et hankkiiko vai ei. Mulla on joku vähän ohuempi ja rohkeempi Olaf Benzin malli kans, mut jäänyt arkikäytössä vähemmälle. Sopii muihin tilanteisiin ;) Ja ihan käytän siis useesti viikossa stringejä, en ainoastaan vapaalla tai salil. Eniten tulee käytettyä CK:n malleja mis on hyvä kangas ja levee vyötärönauha. Parit Armanin stringit myös käytössä mut ehkä liian pieni koko tuli valittua. HOMin plume-malli sopii hyvin suorien housujen kanssa. Pitää kattoo toi Hermans, jos jotain uutta löytyis :)

        Samoja malleja tuntuu olevan käytössä. :) Kiva, jos vinkeistä hyötyä. Tuo zalandon malli näytti hyvältä niissä kuvissa, mutta ei ainakaan mulle ollut sopiva. Mulla on yleensä L koko ja CK:ssa se on hyvä, melkein menis M kokokin, mutta Armanissa pitää ottaa XL. Taitaapa multa löytyä tuo plume mallikin. Se on kevyt, pieni ja huomaamaton kesähousujen kanssa. Yleisimmin käytössä brief malli, mutta stringitkin kyllä usein. Suorien housujen kanssa stringit sopivat hyvin ja tosiaan treeneissä. Miksi stringit on sun mielestä parhaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja malleja tuntuu olevan käytössä. :) Kiva, jos vinkeistä hyötyä. Tuo zalandon malli näytti hyvältä niissä kuvissa, mutta ei ainakaan mulle ollut sopiva. Mulla on yleensä L koko ja CK:ssa se on hyvä, melkein menis M kokokin, mutta Armanissa pitää ottaa XL. Taitaapa multa löytyä tuo plume mallikin. Se on kevyt, pieni ja huomaamaton kesähousujen kanssa. Yleisimmin käytössä brief malli, mutta stringitkin kyllä usein. Suorien housujen kanssa stringit sopivat hyvin ja tosiaan treeneissä. Miksi stringit on sun mielestä parhaat?

        Onks sulla kik? Vois jatkaa juttua siellä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sulla kik? Vois jatkaa juttua siellä :)

        Juu olis kyl kiva jatkaa juttua. :) Ei oo kyl vielä kik, mut järjestyy. :) Mikä tunnus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu olis kyl kiva jatkaa juttua. :) Ei oo kyl vielä kik, mut järjestyy. :) Mikä tunnus?

        Voit lisää mr.curumo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit lisää mr.curumo :)

        Ok. Palaillaam siellä! :)


    • Anonyymi

      Siis uusia, vai vähänkäytettyjä ja pesemättömiä?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe