Masentaa ku ei löydä naista.

Anonyymi

Hei! Olen miettinyt tässä paljo että kun yrittääki tutustua naisiin, nykyään ei sit millää mihkää viestiin ei vastaa, ja turhauttaa tosi kovaa. Masentaa olla yksin, ku haluais naisen ja on vielä kesä. Itellä suht hyvin asiat, en kyl ruma ole ja sillee, on töitä jne, mutta ei kyllä yhtään kaveriakaan, välil tuntuu että tää kaikki on niin paskaa. Yksin meni juhannuski. Ennen naiset jotenki kiinnostui, mut turha toivo enää.

101

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ruma koska et saa naista. Nykyään taviksetkaan ei saa naisia. Pitää olla todella komea 180 cm mies, urheilijan kroppa, status korkealla eli jääkiekoilija tai johtaja. Työtön nainen haluaa komean varakkaan miehen.

      • Anonyymi

        Toi on täyttä sontaa, minä en ole ruma, kauniit naiset kehunu et oletpa komea, mutta löydän aina vääränlaisia naisia, että semmosta se elämä on, ja olen yli 180 cm sori vaan, et pidä sä huoli omista asioistas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on täyttä sontaa, minä en ole ruma, kauniit naiset kehunu et oletpa komea, mutta löydän aina vääränlaisia naisia, että semmosta se elämä on, ja olen yli 180 cm sori vaan, et pidä sä huoli omista asioistas.

        Olet Atm, vaikka joku nyt on sanonutkin sinua komeaksi, on sinussa jotain luontaantyöntävää. Sille ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on täyttä sontaa, minä en ole ruma, kauniit naiset kehunu et oletpa komea, mutta löydän aina vääränlaisia naisia, että semmosta se elämä on, ja olen yli 180 cm sori vaan, et pidä sä huoli omista asioistas.

        Ne naiset eivät ole oikeasti kauniita ja toisekseen"komea"on sitä mitä äidit ja isoäidit sanovat pojistaan ja lapsenlapsistaan. Jos nainen haluaa sinua seksuaalisesti niin hän käyttää sanoja"hot"tai "sexy", komea ei tarkoita sitä, että olisit millään tapaa vittua kostuttava ja tajuat sen varmasti itsekin koska et sitä naista saa, oletko yrittänyt saada edes rumaa naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Atm, vaikka joku nyt on sanonutkin sinua komeaksi, on sinussa jotain luontaantyöntävää. Sille ei voi mitään.

        Tällä ap,lla eli allu85,lla oli yhessä välissä kasvokuva profiilissaan hetken aikaa. Ei voi sanoa komeaksi. Se yhdistettynä yksinkertaisuuteen niin ei ihme jos ei naista saa.
        Miksi yrittää naista, yrittäisi saada vain kavereita ikäisistään miehistä niin ei tarvitse itkeä yksinoloa.


      • Ei se 180 cm riitä. Lyhyeksi sanovat. Minimi mitta miehelle on 185 cm.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        Ei se 180 cm riitä. Lyhyeksi sanovat. Minimi mitta miehelle on 185 cm.

        Eipä sitä nyt näillä aamuilla (13131 kappaletta purkissa) jaksa enää häiriintyä ihmisten pituuksista. Sitä sietää nähjä kaikenmittasia miehie ja naisie. Ei sitä aajattele yhtään että ompa tuo nolo ku on 160cm mies tai vastaavaa. Itse olen joutunut pärjimään jo 15 vuotta 171,5.-centtisenä.
        Se on pirteää kun näkee pelkästään toisistaan poikkeavia yksilöjä. Olisipas karmeaa jos silmänkantamattomiin häärisi vain wellatukkaisia markusleuka https://www.voice.fi/files/media/image/2018/29/2018_29_01_5a6edb3b99878_1120.jpg- miehiä joilla on Elloksen kuvamallin sänki jota käsi sivelee alinomaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä nyt näillä aamuilla (13131 kappaletta purkissa) jaksa enää häiriintyä ihmisten pituuksista. Sitä sietää nähjä kaikenmittasia miehie ja naisie. Ei sitä aajattele yhtään että ompa tuo nolo ku on 160cm mies tai vastaavaa. Itse olen joutunut pärjimään jo 15 vuotta 171,5.-centtisenä.
        Se on pirteää kun näkee pelkästään toisistaan poikkeavia yksilöjä. Olisipas karmeaa jos silmänkantamattomiin häärisi vain wellatukkaisia markusleuka https://www.voice.fi/files/media/image/2018/29/2018_29_01_5a6edb3b99878_1120.jpg- miehiä joilla on Elloksen kuvamallin sänki jota käsi sivelee alinomaa

        En ole koskaan kiinnittänyt huomiota ihmisten pituuksiin, mutta nykyään se tuntuu olevan jostain syystä hirveän tärkeää 🤔. Kaveri on 170 cm, enkä edes huomannut pituuseroamme ennen kuin hän alkoi aihetta harmittelemaan.


      • Anonyymi
        Partakaveri kirjoitti:

        En ole koskaan kiinnittänyt huomiota ihmisten pituuksiin, mutta nykyään se tuntuu olevan jostain syystä hirveän tärkeää 🤔. Kaveri on 170 cm, enkä edes huomannut pituuseroamme ennen kuin hän alkoi aihetta harmittelemaan.

        Naiset on pituuteen tärkeänä mutta naisen oma pituus on sivuseikka, naisen mielestä. Tietäisivätpä vaan miten koomista on lyhyen naisen kävely pitkän miehen rinnalla.
        Naisella pitää olla pitkät jalat, lyhytjalkaisilla pe--se yhtä leveä kuin jalkojen pituus, hävettäisi tuollaisen kanssa mennä minnekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on pituuteen tärkeänä mutta naisen oma pituus on sivuseikka, naisen mielestä. Tietäisivätpä vaan miten koomista on lyhyen naisen kävely pitkän miehen rinnalla.
        Naisella pitää olla pitkät jalat, lyhytjalkaisilla pe--se yhtä leveä kuin jalkojen pituus, hävettäisi tuollaisen kanssa mennä minnekään.

        Sekin onkoomista jos mies ja naine on samanpituisia, tai jos nainen on pidempi. KYllä miehen vaan pitää olla pidempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin onkoomista jos mies ja naine on samanpituisia, tai jos nainen on pidempi. KYllä miehen vaan pitää olla pidempi.

        Jos miehen pitää olla pidempi, niin naisen pitää olla vastaavasti hoikempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehen pitää olla pidempi, niin naisen pitää olla vastaavasti hoikempi.

        Yritit vissiin sivaltaa mutta olen hoikkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on pituuteen tärkeänä mutta naisen oma pituus on sivuseikka, naisen mielestä. Tietäisivätpä vaan miten koomista on lyhyen naisen kävely pitkän miehen rinnalla.
        Naisella pitää olla pitkät jalat, lyhytjalkaisilla pe--se yhtä leveä kuin jalkojen pituus, hävettäisi tuollaisen kanssa mennä minnekään.

        Se on ihan totta, että pitkä mies ja lyhyt nainen näyttävät hu ittavilta ja koomisilta kävellessään yhdessä. Ei se ole hyvännäköistä. Ja kyllä näyttää paremmalta, kun mies on naista pidempi, mutta se pitää suhteuttaa omaan pituuteen. Liian suuret pituuserot eivät näytä hyviltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan totta, että pitkä mies ja lyhyt nainen näyttävät hu ittavilta ja koomisilta kävellessään yhdessä. Ei se ole hyvännäköistä. Ja kyllä näyttää paremmalta, kun mies on naista pidempi, mutta se pitää suhteuttaa omaan pituuteen. Liian suuret pituuserot eivät näytä hyviltä.

        EIkä liian pienet pituuserot, kun mies ei näytä tarpeeksi miehekkäältä silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä ap,lla eli allu85,lla oli yhessä välissä kasvokuva profiilissaan hetken aikaa. Ei voi sanoa komeaksi. Se yhdistettynä yksinkertaisuuteen niin ei ihme jos ei naista saa.
        Miksi yrittää naista, yrittäisi saada vain kavereita ikäisistään miehistä niin ei tarvitse itkeä yksinoloa.

        Pidä sä vaa turpas kiinni, olen kyllä komea.


    • Anonyymi

      Mistä AP on naista yrittänyt löytää? Deittisaiteltako pelkästään?

      • Anonyymi

        Baarista ja ihan ulkoa, mutta ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarista ja ihan ulkoa, mutta ei mitään.

        Miksi siten kirjoitit "mihkää viestiin ei vastaa"? Millaisia viestejä lähetät ko paikoissa? Taidat sittenkin olla laiska ja ainoastaan roikut deittisaitella.


      • Anonyymi

        Toistaseks unohdan deittailun ja teen töitä, työttömät ei nyt ainaskaa naista saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi siten kirjoitit "mihkää viestiin ei vastaa"? Millaisia viestejä lähetät ko paikoissa? Taidat sittenkin olla laiska ja ainoastaan roikut deittisaitella.

        En nyt jaksa sori selittää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baarista ja ihan ulkoa, mutta ei mitään.

        Naiset löytyy yökerhon tanssilattialta.
        Selvät ohjeet annettu monta, palstalainen ei vain tajua.


    • Se on kuin lottoamista. jos ei yritä, ei voi onnistaa

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, mutta välillä jää p.skakin käteen. Ensin luulet muuta, ja sitten saat sutta ja sekundaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, mutta välillä jää p.skakin käteen. Ensin luulet muuta, ja sitten saat sutta ja sekundaa.

        Niih.


    • Muutenkin et ole yksin, olen tällä hetkellä tässä ja kuulin sinut ja vastasin sinulle ,minä välitän.

    • Anonyymi

      Ei komeiden miesten tarvii valittaa palstalla ettei saa tyttöystävää. Et siis ole komea, kyllä komea mies saisi helposti kumppanin.

      • Anonyymi

        Ihanku se johtuis naamasta. Aika monelle varmasti rumallaki miehillä on naiset, ehkä pitää löytää sopiva. Meeppä kysyy naiselta,käytös ja luonne ratkaisee!


      • Anonyymi

        Ei se ole aina komeudesta kiinni,tuskin rumat naisetkaa saa niin helposti kumppanin, ehkä muut asiat vaikuttaa..


      • Anonyymi

        Ei komeakaan saa, jos on yksinkertainen.


    • Anonyymi

      Varmasti harmittaa, muistan itsekin ajan, kun olin täysin yksin. Se, mikä auttoi naisten kanssa oli sit kuitenkin kaverit. Aloin vaan hakeutua niiden kavereiden tai tuttujen seuraan, ketä edes vähän tunsin, menin tapahtumiin vaikka jännitti ja istuin kaveriporukoiden pöytiin. Siitä sit alkoi löytyä uusia tuttuja ja sain itsevarmuutta. Tyttöystävää ei vielä ole mutta treffejä jo on. :) Naisia ei kiinnosta ketkään, keillä ei ole edes kavereita.

    • Anonyymi

      Ei näytä joo kiinnostavan, kaikilla nyt vain ei ole kavereita, ei sille oikee voi mitään

    • Anonyymi

      "Ennen naiset jotenki kiinnostui, mut turha toivo enää."

      Naisesta tulee ikääntyessään paitsi ruma niin myös luonteeltaan ynseä, penseä ja epäseksuaalinen sekä myös miehiin katkeroitunut ja varovaisempi aikaisempien kokemustensa takia, joten ei ihme etteivät kiinnostu.

      Harmi, että myös sinä kilttinä ja kunnollisena joudut kärsimään jännämiesten aikaansaamista muutoksista naisissa.

    • Anonyymi

      Aika harvat on rikkaita ja tienaa hyvin,et jos rikas mies on jännä ja ihana nii aika hullua,normi mies tienaa 2 tonnia kk,ja ite teen keikkatöitä,mut en oo pummi. Aika harva on johtaja tai jääkiekkopelaaja.

    • Anonyymi

      Se pitää valita naisista oikea kohderyhmä mihin itse voisi kelvata, eikä niitä ketkä haluaisi. Tosin kaikissa alakulttuureissakin naiset ovat nirsoja.

    • Anonyymi

      Sinun pitää kelpuuttaa ruma nainen. Rumat naiset haluaa komean miehen.

    • Anonyymi

      Ja sanottakoon,että vaikka itse olen kauniskasvoinen ja hoikka, en pidä komeakasvoisista miehistä. Esim. Mikko Leppilampi on imelistä imelin, en jaksaisi sekuntiakaan. Mielummin karukasvoinen kalju partanaama, kuin komeakasvo piipittäjä.

    • Anonyymi

      Eli ulkonäkö ei ole tärkein vaa se luonne, onko tääl iha umpi idiootteja vai? Ei oo vissii naista saanu koskaa, onnea vaa, itsellä ollu kyl ennen paljo naisia, jopa työttömänä, ei tarvi olla rikas, ei ole omaisuutta, ei bemaria ei kunnon tuloja, kyllä naisia on ollut, mut nykyää ne on menny vain liian vaikeiksi kun nämä maahanmuuttajat tullut suomee ja ne on jänniä ja vie naiset, harmi homma jos ne kiinnostaa. Mutta en todellakaa tarvi rumaa, ihan perus nätti nainen riittää, ja onneks tommosta negatiivista sontaa ei tarvi kuunnella, ja te työttömät nyt ette ainaskaa naista saa.''

      Kuten kopioin äskeisen viestin minkä joku nainen oli kirjottanut!

    • Anonyymi

      Ja aika monet miehet ruikuttaa naisista mitä olen täälä lukenut, ja naisetki osa, mutta naisten on vain helpompi saada miestä. itsellä etuus on pituus ja ruma en ole, aika tavallinen, mutta ei mullekkaa kelpaa kaikista kauhein ja läskein, pitää olla vähä vaikee, ettei ihan kaikki kelpaa, onneks on kauniita naisia piisannu, ja en oo nirso, käy ihan tavis pyöreeki nainen.

      • Anonyymi

        "mutta ei mullekkaa kelpaa kaikista kauhein ja läskein, pitää olla vähä vaikee, ettei ihan kaikki kelpaa, onneks on kauniita naisia piisannu, ja en oo nirso"

        Niin siis olet vai et ole nirso?

        Kohta taas varmaan väität olevasi raitis mutta juovasi usein alkoholia..

        Anteeksi nyt vaan, mutta olet tosiaan aika yksinkertaisen oloinen (tämähän on jo monta kertaa täällä todettukin...)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mutta ei mullekkaa kelpaa kaikista kauhein ja läskein, pitää olla vähä vaikee, ettei ihan kaikki kelpaa, onneks on kauniita naisia piisannu, ja en oo nirso"

        Niin siis olet vai et ole nirso?

        Kohta taas varmaan väität olevasi raitis mutta juovasi usein alkoholia..

        Anteeksi nyt vaan, mutta olet tosiaan aika yksinkertaisen oloinen (tämähän on jo monta kertaa täällä todettukin...)

        Sanotaanko näin että latvasta laho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "mutta ei mullekkaa kelpaa kaikista kauhein ja läskein, pitää olla vähä vaikee, ettei ihan kaikki kelpaa, onneks on kauniita naisia piisannu, ja en oo nirso"

        Niin siis olet vai et ole nirso?

        Kohta taas varmaan väität olevasi raitis mutta juovasi usein alkoholia..

        Anteeksi nyt vaan, mutta olet tosiaan aika yksinkertaisen oloinen (tämähän on jo monta kertaa täällä todettukin...)

        Mitä sitte vaikka olen yksinkertanen onko se sulta pois??


    • Anonyymi

      Aloitukseen sen verran että on hyvin todennäköistä että tuhansia suomalaisia miehiä masentaa sinua enemmän koska ovat löytäneet joskus naisen.

      Jos sinulla ei ole naista niin siinähän on yksi todella hyvä puoli, et voi menettää sellaista mitä sinulla ei vielä ole.

      Itse en ole surkutellut sitä jos minulla ei ole lentokonetta, huvivenettä tai kesämökkiä, se ei masenna yhtään. Luin jostain et suomalaisilla on 500 000 kesämökkiä, kyllä jokaisella pitäisi olla sellainen? Hitto, en kyllä mene vapaaehtoisesti mihinkään pusikkoon itikoiden ja niiden pienten kärpästä muistuttavien vereen mieltyneiden otusten purtavaksi. Meneekö oikeesti jotkut vapaaehtoisesti pöheikköön? Siinähän olisi lähes samaa kärsimystä mitä jos menisi avioliiton auvoiseen satamaan:)

      Nyt kun en asu naisen kanssa ajattelen sen olevan ihan hyvä tilanne, kunnes taas asun naisen kanssa. Nyt en voi menettää naista, naisettomuus ei muuta arkipäivääni koska häntä ei käytännössä ole. Arki on helppoa ja jos lähtökohtaisesti tänään ei ollut naista niin huomenna voi olla. Jos taas tänään olisi ollut, niin voihan olla ettei huomenna olisi:)


      AsianVierestä

      • Oletko eronnut?


      • Vai onko se suhde sellainen omissa kodissa asutaan?


      • En ole halunnut kun ei ole vielä ehkäisyä.
        Pitää sitä toppuutella.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Oletko eronnut?

        Et pysy ollenkaan kärryillä palstajuonesta, onhan tuo ollut selvää ettei AV ole naimisissa, näkeehän tuon jutuista mitä kirjoittelee. Jonkun yh,n kanssa seurustelua aina välillä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole halunnut kun ei ole vielä ehkäisyä.
        Pitää sitä toppuutella.

        Ehkäisystä käy se kun mies päästää spermat kasvoillesi, siitä ei tule raskaaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et pysy ollenkaan kärryillä palstajuonesta, onhan tuo ollut selvää ettei AV ole naimisissa, näkeehän tuon jutuista mitä kirjoittelee. Jonkun yh,n kanssa seurustelua aina välillä.

        En minä yhtään pysy kärryillä ihmisistä, jos ei ne kuulumisia minulle kirjoita.tiedän suurimman sen mitä mitä minulle kirjoitetaan joten eikä minulla ole edes aikaa yö lypsyt lopetin ja harmitteli kun taas osa hajonnut tissipumpusta. Eihän se ole taas kuin 4 kerta että hävettää jo kysellä osia.
        Rikkonaisessa osassa on ihan pieni 1mil ventti niin ei ime.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäisystä käy se kun mies päästää spermat kasvoillesi, siitä ei tule raskaaksi.

        Saahan mies omaa kättänsä käyttää jos tahtoo.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Vai onko se suhde sellainen omissa kodissa asutaan?

        On, juuri tuollainen. Miehenä olen naiselle tukipylväs joka auttaa ja välittää. Syykin on selvä miksi. Elämässä on vaiheita jolloin suhteessa olevien asioiden tärkeysjärjestys voi heittää kuperkeikkaa, tuolloin ei voi asua yhdessä koska se jatkuva yhdessä oleminen olisi molemmille osin kärsimystä.
        Liian monet ihmiset yrittävät pysyä yhdessä vaikka eivät enää nauttisi elämästä yhdessä, tuohon on miljoonia syitä miksi noin voi olla. Etäisyys luo läheisyyttä, joskus läheisyys vieraannuttaa.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla ja yökerhossa bailaamalla voi tavata naisia ja löytää tyttöystävän. Kun juo viinaa pääsee mukaan porukoihin ja saa kavereita. Sitten kun sinulla on kavereita, naiset kiinnostuvat sinusta.

      Jos ei juo viinaa eikä käy yökerhossa ei pääse mukaan kaveriporukoihin ja on yksin. Kun ei ole kavereita eikä käy yökerhossa juomassa, ei tapaa naisia eikä naisia kaveriton mies kiinnosta.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Joopa joo. 🤣


      • Anonyymi

        Voiko äitin kanssa asuva raitis mies löytää naisen?


    • Anonyymi

      Kuuntele Arttu Wiskarin biisi Kuningaslohi. Siinä on varmat neuvot vaimon löytämiseksi.

    • Anonyymi

      Kyllä käyn baareis ja olen missä naisia,mut en oikein niille juttele, suurin osa omien kavereidenkaa ja ite yksin tulee hölmö olo. Nykyää naiset nii koulutettuja ja ylimielisiä,elävät prinsessaelämää. Ennen sai naisia baarista. Nykyää ne vaa räplää puhelinta ja somettavat, pilluaki sai ennen paremmin..

      • Anonyymi

        Kaikki naiset, eivät ole korkeasti koulutettuja, eivätkä elä prinsessa elämää.. Ihmetyttää, että missä maailmassa elät?? Vai eikö kelpaa tavallinen nainen? Baareissa ja deittipalstoilla on, myös tavallisia naisia, jotka ovat sinun tapaan yksinäisiä..


      • Anonyymi

        Ei todellakaan olekkaan. En kaipaa koulutettua,pysyn niistä eros. Mieluite ihan tavis mut kun asuinpaikka on Pk-seutu näitä prinsessoja löytyy valitettavasti paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset, eivät ole korkeasti koulutettuja, eivätkä elä prinsessa elämää.. Ihmetyttää, että missä maailmassa elät?? Vai eikö kelpaa tavallinen nainen? Baareissa ja deittipalstoilla on, myös tavallisia naisia, jotka ovat sinun tapaan yksinäisiä..

        Sanoin vain omani mielipiteeni.


    • Anonyymi

      Varsinki nuoret työt ovat vaikempia ja en mitää yli 40 pupiruusua huoli ku en oo nii kamala, et mieluite nuori, tai sit aina yksin.

      • Anonyymi

        Jos sä itse olet jo setämiesikäluokkaa, niin eihän ne nuoret tytöt nyt sinusta voi kiinnostua. Asennoidu päättäväisesti siihen ”aina yksin” vaihtoehtoon.


    • Anonyymi

      Minulla on ongelmana se, että en ole kovin mielenkiintoinen ihmisenä. Ihan turha mennä treffeille, jos aion vain istua sielä tuppisuuna ja ahdistua, kun en keksi mitään sanottavaa. Toivoisin tasavertaista kunnioittavaa parisuhdetta, mutta mistä sellaisen saa kun minuun on vaikea tutustua ja minun on vaikea tutustua muihin?

      Toinen ongelma on se, että en ole mikään instapyllistelijä seksipommi vaan ihan tavallisennäköinen normaali nainen ja siksi esim tinderiä on turha tehdä. Vähän kun menisi kauppaan ilman rahaa.

      Kolmas ongelma on se, että en halua kiirehtiä suhdetta. Käsitykseni on se, että viimeistään kolmansilta treffeiltä pitäisi hypätä sänkyyn, "ettei tule ostettua sikaa säkissä". Ei kolmella tapaamisella kerkeä edes tutustua toiseen tai rakentaa minkäänlaista luottamusta. Samalla se vstapuoli tietenkin pyörittää miljoonaa muutakin treffikumppania.

      Näiden kolmen ongelman multihuipentuma on se, että jos joku mies kehtaa minua lähestyä, lyön koko homman läskiksi ja en vastaa mitään tai torjun heidät vain siksi, että pelkään heillä olevan taka-ajatuksia. Ovat vain pillun perässä tms. Eli pilaan mahdollisuudet myös siihen, että jotain hyvää voisi kehkeytyä.

      Olen kohta 22v ja tässä käy varmaan niin, että jossain vaiheessa tajuan olevani 30-vuotias ikisinkku neitsyt, jolla ei ole mitään kokemuksia mistään ja pyörii seinäruusuna baareissa. Olisipa edes ne yläaste ajalta olevat jotkut kädestä pitämiset tai nolot puppylove-tyyliset teinisuhteet, mutta ei. Voin toki teeskennellä, että en ole henkisesti kypsä suhteeseen ja seksuaaliseen kanssakäymiseen jne jne, mutta teen siinä vain itselleni karhunpalveluksen.

      Asia vaivaa, koska haluan kovasti tietää, miltä läheisyys tuntuu ja ajattelen, että tässä vaiheessa elämää seurustelu ns. kuuluu asiaan. Jotenkin ei vain ole taitoja tuon toiveen toteuttamiseen. En myöskään sopeudu ajatukseen elämästä yksin ja ilman parisuhdetta ikuisesti.

      (Tähän tulee palstan miesten automaattivastaus "Naisilla on aina miljoona miestä jonossa, kun vaan avaat silmät" jne. Mutta se ei todellisuudessa ole totta.)

      • Anonyymi

        Mistäpäin olet?


    • Anonyymi

      Eipä ollut heilaa helluntaina.
      Eipä ollut Juhannuksenakaan.
      Erakkoelämä jatkuu edelleen.

      • Anonyymi

        Heilat oli helluntaina ja juhannuksena mutta olis voinu olla olemattakin, yhtä tyhjän kanssa. Tehokasta työaikaa vaan meni hukkaan.

        J


    • Anonyymi

      Mene salille, sieltä niitä löytyy. Ei tarvi nostaa paljon rautaa, hommaat vaan hyvät kamppeet ja käyt parturissa, niin kohta alkaa tytöt katteleen. Tsemppiä ja muista hymyillä ja jutella toisten kans ja heti autat, kun joku tarvii apua. Ihme on, jos ei ala tärppään.

      • Treenatulla kropalla voi saada katseita, mutta ei salilla. Aina löytyy joku lihaksikkaampi, pidempi ja nuorempi, joka saa kaiken huomion.


      • Anonyymi

        Voi ihme kun oli huonoja neuvoja.


    • Anonyymi

      Ei mulla ainaskaa koskaa tulee nii paljo rahaa jos se rahasta on kii, en ole koulutettu ja on monen tonnin velat,mut vakityö. Ja oon kiltti, en jännä,ei ole autoa, ei ole kallist kelloa kädessä. Ei ole kavereita, jos ei saa naista niin olen yksin,sentää ees jotain rahaa jää kyllä..

    • Anonyymi

      Olen myös lihonut,on vähän kaljamahaa ja herkut joo maistuu. Mutta oon pitkä ja osa naisista tykkää,mut ei se vain riitä, naiset olettaa jo et tän ikäsellä ois auto ja hyvä duuni...

    • Anonyymi

      Ei rumat saa naisia. Niin se vaan on ja teidän täytyy se hyväksyä. Voit tehdä alotteita vaikka kuinka paljon, itse yritin 15 vuotta eikä naiset kiinnostuneet. Naisille ulkonäkö ja raha tärkeintä. Jotkut sanoo että kelpaa omillaan toimeentuleva, olen tullut omillani toimeen 15 vuotiaasta saakka mutta se ei naisille kelpaa. Komea ja pitkä pitää olla ja jotenkin suosittu jolla on pitkä panohistoria naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Älä jauha paskaa, mulla on ollut aina vähä rahaa ja oon ollut paljo työtön, nyt suunta ylöspäin, silti päässy treffeille ja saanu panoseuraa, naiset ovat vain muuttuneet krantuiksi kun ei kelpaa, ja olen itse kyllä pitkä, mutta status ja raha ja semmosta, no sulla on sit menny huonosti, mulla ainaski ollu naisia


    • Anonyymi

      Voin kertoo et aika monella on velkoja vaikka ois joku jännämies jolla on hieno bemari et saa naisia, silti velkaa,ja harvalla on yleensä rahaa, kyllä itekki pärjään ja maksan laskut ja jää rahaa kyllä, pitäs sen naiselle kyllä kelvata. Viimesin nainen otti eron ku jäin työttömäksi ja muut asiat vaikutti. Jotkut tollasia rahan perässä ja niitä ei jaksa

    • Anonyymi

      Viestistäsi voi päätellä että sulta puuttuu oikea elämä. Hommaa itsellesi mielekästä tekemistä netissä roikkumisen sijaan.

      • Anonyymi

        Ei sori enää puutu, mulla on elämää,miten ni?


      • Anonyymi

        Täälä riittää kyllä jatkuvasti negatiivinen paska..


    • Anonyymi

      Inhottavaa ku tääl aina haukutaa rumaksi ja yksinkertaiseksi, haukkujat vois vähä kattoo peiliin.

    • No yks tärkein homma on kyllä noi kaverit. Mihis ne on kadonneet? Tai miks niitä ei ole?

      Sori vaan, mutta vaikutat aika taakalta kelle vaan. Ja niitä löytyy miehistä varsinkin paljon... mitä oon palstaa lukenut.

      Jokaisen suhteen perustana pitäisi molemmilla olla hyvä elämä jo valmiiksi. Toimiva arki ja sisältöä. Muuten se väkisin kippaantuu toisen vastuulle. Silloin on ongelmia tiedossa. Ei kukaan jaksa kantaa suhdetta ja toisen elämää.

      • Anonyymi

        En sori jaksa selittää nyt sen enempää.. pysyn nyt naisista ikuisesti erossa ja en eti mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En sori jaksa selittää nyt sen enempää.. pysyn nyt naisista ikuisesti erossa ja en eti mitään.

        Sekin on yks konsti tietty. Mutta aina nää hommat kuplii jostain pintaan...


      • Anonyymi

        Kaverit meni ja ex otti eron, ei ole kavereita ollu vuosiin, on kiusattu ja pidetty yksinkertasena. Tommoset kusipäät saa painua maan alle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaverit meni ja ex otti eron, ei ole kavereita ollu vuosiin, on kiusattu ja pidetty yksinkertasena. Tommoset kusipäät saa painua maan alle.

        No ootko miettinyt minkä vuoksi kaverit kaikkos? Oliko ne yhteisiä exän kanssa?

        Mulla on ystäviä, mutta työn vuoksi tulee oltua vähän heidän kanssaan, mutta harrastuksista saa aikapaljon kavereita lisää.

        Sitä saattaa mieli kohentua kovasti jo siitä kun on ihmisten ilmoilla. Touhuaminen ja tekeminen nostattaa sitä myös. Alkaa näkemään asiat valoisammin. Kokeile sitä kautta lähtee. Masennus on salakavala juttu. 🤔


      • Anonyymi

        Ei ole harrastuksia ja nykysestä työstäkään ei saa kavereita. Olen aika ujo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole harrastuksia ja nykysestä työstäkään ei saa kavereita. Olen aika ujo.

        No sitä mä vaan, että välttämättä se naisen saaminen ei kaikkeen helpotusta tuo. Keksit jotain uuttaa juttua elämään. Ujokin voi saada tuttuja ihan ihme kautta.

        Meillä tässä kaupungissa on sellainen facekuvajuttu esimerkiks. Siellä ryhmässä laittelevat kuvia ristiinrastiin kaupungista ja osa tuntuu tapaavan kaupungilla toisiaan.

        Tai jos oikein äityy ketuttamaan, niin terveyskeskuksen kautta voi saada jotain ammattiapuakin. Ei se ole häpeä. Tuollaiset sattumukset mullistaa elämää.


      • Anonyymi

        Ihan samaa mietin, ei kukaan jaksa kaverina/ puolisona pitää ihmistä joka vetää koko ajan valitusvirttä. Sit noista viesteistä vielä käy selväks et halveksii tietynlaisia naisia ja syy on sitten kaikissa muissa mut ei ikinä itsessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa mietin, ei kukaan jaksa kaverina/ puolisona pitää ihmistä joka vetää koko ajan valitusvirttä. Sit noista viesteistä vielä käy selväks et halveksii tietynlaisia naisia ja syy on sitten kaikissa muissa mut ei ikinä itsessä.

        Niin, monen täällä asioitaan murehtivan viesteistä näkee, että on laskettu oma elämä muitten varaan ja petytty. Kyllä se oma elämä on vaan oikeasti se joka voi kantaa.

        Ei siitä pääse yli eikä ympäri.

        Oma elämä on kuin pyramidi. Mitä korkeammaksi sen haluat, sen laajempi pohja sille on tehtävä. Jatkossa on vaikea enää isontaa pohjaakaan, vaan kaikki on aloitettava joko alusta tai tyydyttävä vähempään korkeuteen. Mutta jokainen tekee sellaisen elämästään minkä haluaa.


    • Anonyymi

      Jos ei aluksi pidä itsestään, niin ei silloin pysty pitämään kenestäkään toisestakaan, saati sitten rakastamaan.

      Ei kannata kuitenkaan sotkea narsismiin tervettä itsetuntoa.

    • Anonyymi

      Naisia riittää ja löytyy mm tanssikursseilla ja lavoilla ja tulevat itse hakeenkin jos on tarjolla sopivasti mies.

    • Anonyymi

      No en käy missää tanssikursseilla ja luulis et pitkät miehet saa naisia ja olisi jonoa, lähinnä 0 tulos.

    • Anonyymi

      Minkälainen ihminen on"ruma"?! Ei ole rumaa ihmistä, kauneus on katsojan silmässä! Ja mitä tulee tuohon pituusjuttuun, oon ite vajaa 160 cm ja mulla on ollut miehiä joiden pituus väliltä 160-203 cm, eli ei kaikki välitä pituudesta. Kyllä se asenne ja luonne ratkaisee aika paljon. PS. Minkälainen on jännä mies?

    • Anonyymi

      En tiedä, kaikki puhuu niin et pitää olla komee jännämies, ei kaikki vaan ole. Itse pitkä suht hyvä tyyli, vaaleet farkut reikäset, muotia. Hygienia suht kunnos en ruma ole,mutta harvoin pääsee treffeille tai nainen kiinnostuu, eli en kelpaa..

    • Anonyymi

      Semmosta se on ätmin elämä, koskaan saa naista ja kavereillakin on omat juttunsa ettei niistä saa koskaan seuraa silloin kun kaipais. Koko elämä on pilalla ja kesällä se vielä korostuu entisestään ja sitä rataa. Tulispa jo syksy niin ei ahdistaisi niin paljon.

      Kilttimies89

      • Anonyymi

        Ja itse en ainaskaa mitää lihavaa finninaamasta huoli, mieluite yksin.


    • Anonyymi

      Rumilta naisilta tulee pakit. Myös olen yrittänyt tutustua mutta pakit tulee ja samat naiset valittaa sinkkuryhmässä ettei miestä löydy. Kerran sanoin naiselle että laske rimaa niin hirvee haukkuminen julkisesti facebookissa.

      • Anonyymi

        Millain ne naiset haukku? Alkoivatko arvostella ulkonäköä? Menivätkö muuten henkilökohtaisuuksiin?

        Mikä siinä on että miehille kyllä saa sanoa että laske rimaa ja arvostella nirsoilusta mutta naisille jos sanot saman niin heti saa hirveen paskamyrskyn niskaansa. Onko tää sitä "tasa-arvoa"?

        Kilttimies89


      • Anonyymi

        Toi on aika paska puhetta...


      • Anonyymi

        Ei ne osaa laskee rimaa, linnakundi pahis kelpaa, jolla on ulosotossa velkoja, naiset ei välitä, kiltti kunnollinen jää yksin..


    • Anonyymi

      Yhdeksi yöksi löytyy nainen mutta ei juurikaan pitemmäksi aikaa. Naiset haluaa helppoa seksiä eikä miestä asumaan kotiinsa. Oon tänä vuonna ollut kuuden eri naisen kanssa. Tinderistä niitä löytää.

      • Anonyymi

        Juu en löydä tinderistä. ennen joskus, enää ei tule osumia.


    • Anonyymi

      Semmosta se on kun naiselle kelpaa vain jännämies, tavikset ei kelpaa, ei ymmärrä.

    • Anonyymi

      En jaksa enää yhtää pysyn sinkkuna ku en kelpaa ettiminen on niin turhaa täs maailmas.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe