Nuori nainen - vanhempi mies

Anonyymi

Moi,
Onko palstalla nuoria naisia - 30 v tai alle siis?

Mitäs sanotte, jos teitä reilusti vanhempi mies ( 15 - 20 v.) lähestyisi teitä?
Mitä siitä juolahtaa mieleen? Voisitteko uskoa, että kyse on aidosta ihastumisesta, eikä mistään sugardaddy-hommasta tms?

Oletuksena siis, että mies on ikäisekseen kohtuullisen hyvin säilynyt, eikä ihan täysin iljettävä limanuljaska, vaan omaa myös jonkinlaiset käytöstavat.

Tuleeko mieleen, että mies on jotenkin vajaa tai "alikehittynyt", kun nuorempi nainen kiinnostaa oman ikäisiä enemmän?

Kuinka säälittävää tämä nyt on, kun aikuinen mies ( 40v) kyselee tällä palstalla tällaisia? Kyllä nuori nainen voi saada miehen pään pyörälle :)

Itsellä tulee mieleen - lapseton kun olen - että onkohan tässä kyse vaan luonnollisesta vietistä saada hedelmällinen kumppani.

22

1986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuorehkona naisena itseäni ei ainakaan kiinnosta 45-50v miehet vaan korkeintaan alle 40v. Hyvin säilynyt mistä? Kyllä 50v alkaa olla jo pappaantunut ja muutenkin ollaan eri leverillä. Kun mennään 10v eteenpäin niin en voisi olla 40v virilinä naisena 60v muumion kanssa. Miksi hankkia lapsi vanhan miehen kanssa, kun nuorempiakin tarjolla. Jaksaminen ei vaan enää ole samaa luokkaa,kuin nuoremmilla. Ei sitä omaa nuoruutta saa takaisin vaikka ottaisi, sen nuoremman kumppanin. Sinänsä huvittaa ikäkriisistä potevat papat, ollaan muka nuorekkaita. Oma ikääntyminen täytyy vaan hyväksyä.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentistasi. Ikäryhmä 40-45 tipahti siis kokonaan listauksesta :)

        Sitähän minäkin, että oman menetetyn nuoruuden perään tässä vaan haikailen. Opetellaan vielä tuota ikääntymisen hyväksymistä.

        Ja ne hyvin säilyneet kohdat eivät tällä palstalla näy :)

        terveisin,
        AP

        ps. Mutta on se vaan niin hienoa kun on kesä ja nuoremmatkin hymyilee


      • Anonyymi

        Muistutuksena partaa ajavalle nuorelle naiselle, että viriliteetti on mieskunttoisuutta.


    • Anonyymi

      Nuori nainen on hedelmällisempi, tottakai nuori ja kimmoisa kiinnostaa enemmän, kuin vanha ja plösähtänyt. On normaalia, että mies on vanhempi.

      • Anonyymi

        Paitsi, ettei moniakaan nuoria naisia kiinnosta kulahtanut ja pallomahainen pappa.. Harmi, kun tarjolla on niitä nuoria ja komeita miehiä, joista naiset kiinnostuu.. Päiväunet on päiväunia. Deittipalstat täynnä noita 50v kulahtaneita pappoja, jotka eivät tajuu, että aika jo ajanut ohi, eivätkä ikinä tule saamaan, sitä 20-30v naista.


      • Anonyymi

        No,
        Meillä jokaisella on omat päiväunemme. Haaveet auttaa jaksamaan :)

        terveisin,
        AP


    • Anonyymi

      32v naisena vastaan, että ikähaarukka on 28-37v. Ehdoton noup 45 v ja harvoin enää tossa ikäluokassa hyvinsäilyneitä. Jos itse olet aidosti ihastunut niin toinen ei, sitä välttämättä ole. Kyllä isot ikäerot vaan jossain vaiheessa alkaa näkymään ja fyysinen ikääntyminen alkaa toisessa näkyå enemmän, eikä toinen enää ole puoleensa vetävä. Jos 30v nainen on lihava, ruma ja mummomainen, eikä saa ikäisiään komistuksia niin silloin voi olla 50v setä vaihtoehto

      • Anonyymi

        Kiitos kommentistasi.
        Sulla on aika tiukat ikärajat, vain 5 v.
        Eikö ihminen siellä sisällä merkitse mitään? Onko kaikki aina noin fyysistä?
        Kyseisen nuoren naisen ulkonäkö ei ole se ykkösjuttu tässä minun ihastuksessa, vaikka ei siinäkään mitään vikaa ole. En muista että olisin ulkonäön perusteella ihastunut sitten lukioaikojen.

        Ymmärrän kyllä sen, että ihastus on melko varmasti yksipuolista. Enkä kyllä sen enempää aio tuoda itseäni tykö, jollen saa melko suoraa vihreää valoa kevyeen flirttiin, jota nyt kuitenkin vähän yritin viritellä mitättömillä taidoillani.

        terveisin
        AP


    • Anonyymi

      Täällä(kään) ei kovn montaa ole, .ähes kaikki ovat 60plus, katso täältä https://keskustelu.suomi24.fi/ryhmat/ikaryhmat missä ryhmissä suurin osa postauksista on. Sama tilanne on kaikilla deittisaiteilla ja sovelluksissa, pääosa nasisukupuolisista on 60plus.

      • Anonyymi

        Tosielämä rules.

        terveisin,
        AP


    • Anonyymi

      No, jos se vanhempi ihminen kiinnostuu yleensäkkin pelkästään paljon nuoremmista naisista, niin itse ajattelisin, että mahtaako nähdä minussa mitään muuta kuin nuoren iän ja kropan. Tulee vähän sellainen olo, että se kiinnostuksen kohde voisi yhtä lailla osua keneen tahansa muuhun itsensä sijasta, kunhan on vain nuori. Siinä myös miettii sitä, että jos olisinkin 15 vuotta vanhempi, niin olisiko se ihminen silloin minusta kiinnostunut.

      Itsellä menee maku välittömästi, jos toinen ilmaisee olevansa mieltynyt pelkästään nuoriin naisiin/miehiin. Se vain vie sitä fiilistä koko hommasta. Haluan tulla nähdyksi ihmisenä, en fyysisinä ominaisuuksina.

      Tekstistäsi ei kyllä tule kovin vakuuttunut fiilis. Miettisitkö oikeasti noita asioita, jos olisit tosissasi?

      Eli toisin sanoen ikäero ei ole minulle millään tavalla ongelma, oli kyseessä sitten vanhempi mies tai nainen. Mutta ongelman yleensä luo se, että minun nuoruudestani tehdään jollain tapaa seksuaalinen asia, vaikka se ei missään nimessä sitä ole.

      • Anonyymi

        Suuri kiitos vastauksestasi. Tästä tuli lämmin mieli.

        Ihmiskunnalla on toivoa kun kaltaisiasi ihmisiä on edelleen olemassa. Olivat he sitten nuorempia tai vanhempia.

        En ole tietääkseni kertonut että olisin kiinnostunut pelkästään nuorista. Kyllä se on sisältö mikä on ykkönen. Tässä tapauksessa vaan sattuu olemaan niin, että ainakin minä kuvittelen törmänneeni melkoiseen "sielunkumppaniin", joka vaan sattuu asumaan melkein 20 vuotta minun kroppaa nuoremmassa kuoressa.

        Antanet anteeksi höperrykseni sielunkumppanuudesta ym. romantiikkahötöstä, mutta kun se nainen on sekoittanut minun pään :)

        Haluaisitko tarkentaa tätä kohtaa:
        "Tekstistäsi ei kyllä tule kovin vakuuttunut fiilis. Miettisitkö oikeasti noita asioita, jos olisit tosissasi?"

        Tarkoitatko, että olisin käynyt jo toimeen, enkä täällä ihmettelisi? Taitaa olla kuitenkin niin, että pohjimmiltaan olen edelleen se ujo poika (jollainen olin alle kolmekymmpisenä), jonka itsetunto ei tahdo riittää, kun aletaan tosissaan ihastumaan. Nyt tähän yhdistyy vielä tämä ikäeroasia, eikä se mitenkään rohkaise toimimaan. Ajattelen asiaa hänen kannaltaan ja senpä takia kysyinkin täältä nuorten naisten näkemyksiä.

        En ole kovin usein ihastuvaa tyyppiä. Edellisen kerran ihastuin tosissani 27-28 vuotiaana. Siitä on jo yli 15 vuotta aikaa. Ja arvaa sainko tuolloin ujona pojankloppina osoitettua oikeita otteita.


    • Anonyymi

      Minä oon ihastunut itseäni 20 vuotta vanhempaan mieheen. En näe siinä mitään ongelmaa jos kemiat kohtaavat.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Minkä ikäinen olet ja onko sinulla jo entuudestaan lapsia? Ajatteletko tällaisia käytännön asioita kuten esim. perheen perustamista? (jos siis lapsia olet ylipäätään haluamassa) Tämmösen yli nelikymppisen miehen kanssa jos lähtee nollista, niin vähintäänkin vanha isä on odotettavissa - Mahtaako enää jaksaa palloa potkia tms. - Riippuu tietysti tuon vanhuksen säilyneisyydestä :)

        terveisin,
        AP


      • Anonyymi

        Minullakin OLI vakituinen suhde itseäni 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Kaikki meni hienosti, kemiat kohtasivat jne. Ikähaarukalla 0 - 5-ikäisistä ei löytynyt sopivaa.

        N50


      • Anonyymi

        Ongelma voi tulla jossain vaiheessa, kun toisella alkaa jo ikääntyminen reilusti näkyä ja meno hidastuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma voi tulla jossain vaiheessa, kun toisella alkaa jo ikääntyminen reilusti näkyä ja meno hidastuu..

        Ainoa ongelma oli kuolema. Ikääntyminen ei näkynyt meidän välillä.
        N50 (myös klo 19.59)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa ongelma oli kuolema. Ikääntyminen ei näkynyt meidän välillä.
        N50 (myös klo 19.59)

        Hieno homma. Tai ei siis tietenkään se kuolema, vaan se hyvä suhde ikäerosta huolimatta. Toivottavasti ehditte nauttia useita vuosikymmeniä.

        terveisin,
        AP


    • Anonyymi

      15-vuotiaalle tytölle jo 20-vuotias mies on ikäloppu pappa, paitsi jollekin syrjäytyneille, jolle kelpaa kuka tahansa.

      Parikymppiselle nuorelle naiselle taas yli 30-vuotias mies alkaa olla liian vanha, poikkeuksena tietenkin todella komeat, erittäin varakkaat tai julkkikset tai muut, joilla on muuta vaihtoarvoa kuin nuoruus.

      Ja aina on myös niitä ihan normaalin näköisiä ja täysijärkisiä nuoria naisia, joille kelpaa selvästi vanha mies. Hekin yleensä heräävät unestaan jossain vaiheessa.

    • Anonyymi

      29-vuotiaana vastaan, että 10 alkaa olla se maksimi. Tuossa iässä kun näkee, pitääkö se mies huolta itsestään vai ei. Suurin osa ei pidä ja se vie kiinnostusta todella paljon.

      Ja kuten ylempänä kirjoitettiin, en minäkään arvosta tuota ”nuori ja seksikäs” - tyyppistä ihastumista. Helposti mietin, jos olisin vanhempi, huomaisiko tuo vanhus enää edes olemassaoloani?

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi.

        Jos vajaa nelikymppisestä miehestä näkee pitääkö mies huolta itsestään vai ei, niin sittenhän yli nelikymppisestä päätelmän tekeminen on vielä helpompaa ja varmempaa?

        Nuori ja seksikäs -tyyppisestä jutusta tässä ei ole kysymys. Ihastuminen minun puolelta pohjautuu enemmänkin luonteen laatuun / niiden samankaltaisuuteen. En toki kiellä sitä etteikö nuoruus vetoaisi meihin kaikkiin, mutta hänen kanssaan luulisin jutun luistavan vielä 40 vuoden kuluttuakin :)

        Nyt on kovasti mietinnän alla, teenkö todellisen liikkeen (ja mahdollisesti nolaan itseni kunnolla) vai jääkö tämä kesä toteuttamattomien haaveiden kesäksi, kun elämässä ei taaskaan uskaltanut mitään riskiä ottaa :)

        T. Ap


    • Kaikenmaailman siveyden sipulia täälläkin. 40 nainen alkaa olla kypsässä iässä. Tekee hyvää nuorelle miehelle kunnon opettaja. Ainoa mikä hämää tässä jutussa on ettei poika tullut. 17v oli kuti niin herkässä ettei haitannut kumi eikä jännitys. Heti tuli. Nyt kun alkaa oma mittari lähestyä 40 niin alkaa nämä laukeamisongelmat käydä päinvastoin. Ei voi vetää käteen samana päivänä jos aikoo harrastaa seksiä. Muuten ei vaan tule. Ennen saattoi 2 kertaakin päivässä panna ja lisäksi runkata. Kummallista on se.

      Mutta joo, Täällä näkyy menevän ihmisillä seksisuhde ja seurustelusuhde sekaisin hyvin iloisesti. Mutta jos molemmat hyväksyy sen että juttu on pelkkää seksiä niin sen kun. Seksi on elämän suola. Tietenkään vakavaksi suhteeksi noin isosta ikäerosta ei oikein olekaan. Oma kokemus on että 10v nuoremmilla naisilla eli n. 25-30v on vielä iso vaihde päällä. Aina pitää olla menossa. Ei oikein sovi ajatusmaailma yhteen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe