naiseni lähti toisen matkaan sydän romuna toipuuko tästä vai kuollakko

Anonyymi

eroni jälkeen tapasin ihstuttavan naisen , rakastuin silmittömästi olin kuin taivaassa todellista rakkautta asuttiin erillään oltiin paljon yhdessä jopa naiseni tuli paljon mukaan töihin , siinä minun nainen loppuelämäksi . Autoin sitä asuntolainan lyhennyksissä myin hienon autoni annoin rahat sille otin pikavippejä että se olisi onnellinen rahoitin melkosilla summilla , ostin kukkasia joka viikko ja kalliita koruja , matkusteltiin paljon 3 vuoden jälkeen tuli viesti jossa seuraavaa . Minulla on ystävä joka on nykyään enempi kuin paras ystävä ,älä enää ota yhteyttä . Menin aivan romuksi oven rikki mitenkä tästä eteen päin onko ainut vaihto ehto rekannoukka tai kallion seinä . Pistin vielä viestin naiselle on minulla vielä talo voin myydä sen jos tarvii rahaa ei vastausta . Mitenkä ihmeessä tästä selviää kauanko toipuminen kestää onko kuolemaan asti sydän kipeä on se sitten lyhyt tai pitkä onko jollain kokemusta kauanko

9

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toipuminen kestää varmasti ja sydän on romuna pitkään. Mutta joskus helpottaa, ihan varmasti. Ihminen kestää paljon, vaikka joskus tuska olisi sietämätöntä. Yhden naisen takia ei kannata heittää omaa elämäänsä hukkaan.
      Voimia!

    • Anonyymi

      Oliko se nyt ihastuttava? Lypsi sulta rahaa ja siirtyi seuraavaan. Ei. Maailma on täynnä oikeasti ihastuttavia naisia, jotka rakastaa miestä ei rahaansa.

    • Anonyymi

      Niin mutta kun tosi rakkauden löytää ei tunne rajoja , sitä voi elää koko elämän löytämättä muuta kun kiinostusta vain . Kun on sellainen nainen jonka kanssa kaikki pelaa tykkää olla miehensä seurassa töissäkin puuhastella yhdessä samat harrastukset . Seksi pelaa saadaan orkut yhtä aikaa, töissä , autossa , kotona aamulla ja illalla . Nukkua nenät vastatusten , jos ei olla yhdessä viestejä koko ajan . Miksi joku tyyppi voi kiilata väliin . Tälläiseen onneen kyllä elämä syö miestä olisi joku pilleri joka veis kaipuun pois

      • Anonyymi

        Kaikki kun eivät ole paita ja perse tyyppejä tässä elämässä, jotain omaa elämääkin pitää suhteessa olla, ettei yhteiselo käy tylsäksi pidemmän päälle.


    • Anonyymi

      Kyllä sitä muutaman vuoden voi olla ns. täydellinen nainen, jos mies maksaa kaiken asuntolainoista koruihin. Mut jossain vaiheessa, kun lainat on maksettu ja rahaa kerätty riittävästi, alkaa taas elämään omaa elämää. Itse en pystyisi näin tekemään, koska en pystyisi olla noin häikäilemätön, mutta niitä röyhkeitä ihmisiä on olemassa ja yhteen niistä olet näköjään törmännyt.

      Eli yritä nyt hyvä mies etsiä nainen, joka ei kaipaa sinun rahojasi, vaan on sinun kanssasi ihan vain siksi, että nauttii seurastasi.

    • Anonyymi

      Minulle on käynyt neljä kertaa niin, että mies jota rakastin tai ainakin oli vahvoja tunteita, jätti toisen naisen takia. Hengissä olen vielä, mutta tosi raskasta ja toivotonta on välillä ollut. Ilman sairaslomia, lääkitystä ja terapiaa en olisi selvinnyt. Älä epäröi hakea apua, jos kipu on sietämätöntä.

    • Minä menetin oman rakkaani?,ei halunnut yrittää halusi ennemmin lopettaa,no nyt on netti ystävä rakkaana kun ei oo huolta huomisesta rahan suhteen. Ite oon ihan romuna ollu kohta kaks kuukautta ja kun sanotaan että se helpottaa päivä päivältä niin mulla ainakin pahentunu....Miettiny kaikenlaisia vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        niin kyllä naisia on tyrkyllä treffipalstat täynnä . Ongelma on siinä kun ne ei ole se kulta jota rakastaa ,olen tavannut monia olin hetken ja lopetin suhteen siihen kun oli vain kaipuu sitä rakasta seksikään ei tuntunut miltään hetken lohtu , eikä sitä laastari suhdetta pitkään viitsi pitkittää . Tuska ja kaipuu on kova ei kestä kauvaa kunpa tulisi takaisin ja ottaisi syliin . Kiitos vastauksista helpottaa kun muomaa muillakin on käynyt samoin


      • Joo helpottaa tieto etten ole ainoa kelle käynyt näin. Nyt vaan tunne että sais loppua tää tuska,ei tällästä tunnetta loputtomiin kestä. Jaksamisia sulle.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe