Teinköhän väärin?

Anonyymi

Teinköhän täysin väärin silloin viimeksi? En voinut vastustaa kosketusta, mutta en olisi myöskään halunnut että se vaikuttaa näin. En osannut siirtyä pois, vaan jäin kiinni kuin magneettiin. Hetki oli ohikiitävä, mutta samaan aikaan ikuisuus. Lähdit pois ja nyt olet siinä, mutta samaan aikaan etäällä. Mitä tapahtui, minulle, sinulle, meille?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole tehnyt mitään väärää...
      ja miten koet että on vaikuttanut?
      mitä tarkoitat kysymykselläsi, että mitä tapahtui minulle, sinulle, meille??

      • Anonyymi

        Kaikkien normien mukaan en olisi saanut koskea. Luulin että tunsimme samoin ja että voisimme pitäytyä siitä huolimatta edelleen viattomassa kepeydessä. Jostain syystä sen lisäksi haluaisin välillä olla lähellä. Jokin välillämme muuttui, mutta mistä syystä?


    • Anonyymi

      Koskin myös erästä miestä portaissa vuosi sitten. Ja sen jälkeen oli kosketuksia enemmänkin mutta ei nykyisin enää. Harmi.

    • Anonyymi

      totta, mutta mikään ei ole muuttunut, ehkä vaan luulet niin...
      edelleen voimme pitäytyä viattomassa kepeydessä ja minäkin jostain syystä haluan olla lähellä...
      pahoittelut, ei ole ollut tarkoitus, jos nyt tarkoitat minua ja tekemisiäni.

      jos sinusta jokin muuttui, en osaa sanoa tuohon mitään...

      • Anonyymi

        Ehkä tosiaan vain luulen niin... Jos tarkoitan sinua, mitä teit?


      • Anonyymi

        ehkä viestit oli liikaa ilmeisesti tms.?
        en laita jatkossa, jollet laita mulle...
        mikä sitten sinusta muuttui, osaatko sitä sanoa?


      • Anonyymi

        Me emme viestittele, ohi siis...


    • Anonyymi

      Et tehnyt mitään väärää. Älä huoli. Kaipasin sun kosketusta todella paljon. Kaipaan edelleen. Haluaisin ihan valtavasti lisää. Huomasin itse saman, että jotain muuttui. Ehkä olen itse epävarma sun ajatuksista sen hetken jälkeen?
      Ei varmaan olla lähelläkään toisiamme aloittaja, mutta halusin vastata juuri niin kuin se olisi mulle kirjoitettu.

      • Anonyymi

        Vastasit hienosti, juuri tällaisen vastauksen häneltä toivoisin saavani. Minäkin esitin kysymykseni kuten tunnen itsessäni ja hänestä mietin, vaikkei hän varmastikaan täällä ole sitä lukemassa. Jäin miettimään, että olenko ollut erilainen, tai onko hänellä joku muu syy tai tilanne, että tuntuu etäiseltä. Mitä sinä ajattelit seuraavaksi tehdä?


    • Anonyymi

      Mulla samantapaiset fiilikset. Se hetki muutti jotain meidän välillä. Hän oli niin lähellä ja itsekin tahdoin sitä. Olen niin epävarma meistä.

      • Anonyymi

        Millaisen hetken te jaoitte?


      • Anonyymi

        Epävarmuus alkaa syödä jo tosi pahasti täälläkin ehkä se on vain luovuttava siitä miehestä tuskin hän kaipaa on sillä niitä ottajia olin vain joku muiden joukossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisen hetken te jaoitte?

        Lyhyen hellän hetken. Sen jälkeen yritetty kohdatessa olla kuin ennenkin.


      • Anonyymi

        Meilläkin hetki oli lyhyt, mutta pelkästään vahingoksi tai ystävyydeksi sopimaton kestoltaan.

        Ap


      • Anonyymi

        Ei pitäisi päästää tilannetta niin pitkälle.. Kuitenkin lyhyt suukko sai kaiken ihan sekaisin. No näillä mennään nyt.


    • Anonyymi

      Minä sairastuin pitkäksi aikaa ja tarvitsin paljon apua.

    • Anonyymi

      Kyseessä ei ollut suudelma lainkaan, mutta tuntui silti sähköisenä. Sen tunnen hänen kanssaan jo ennen kosketusta, se väreilee välillämme ja joudun pinnistellä että en koske. Hän on minun tilassani, niin lähellä että jos horjahtaisin, koskettaisin. Tunnen että hän haluaisi nojata minuun, ottaa syliin.. Ja kaikki on väärin ja kaikesta mietin että onko se oikeasti näin, vai kuvittelenko päässäni..

      • Anonyymi

        Välillä näin ja välillä hän vetäytyy täysin tavoittamattomiin, ei törmtä, jutella tai katsota... Miten ailahtelevaa.


      • Anonyymi

        Niinpä, mutta miehet kyllä välillä ihastuksissaan toimii välillä noin, lähestyy ja loittonee vuorottain. Tai ehkä hän vain on kiireinen tällä hetkellä ja ajatukset muualla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe