Moi kaikki.
Olen ollut monissa paikoissa töissä, ja joka paikassa on ollut yksi tai useampi kiusaaja, jopa yhessä oli se pomo. Lisäksi on työsyrjintää, kiusaamista, toisten suosimista yms. Se ei ole oikein. Mikään. Kyllä se on se kiusaaja ITSE, joka lähtee, ei se kiusattu. Olkoot miten vammainen tahansa kiusaaja. Mua on nyt kauan kiusannut eräs muija, jota pelkään ja VIHAAN ! Sitä suositaan selvästi eniten. Se on kiusannut, huutanut, potkinut, hakannut mua ihan syyttä suotta ! Ja niitä se tekee edelleen. Ja lisäks se kyttää mua lähes koko ajan. Olen tehnyt tästä hullusta sekopäästä rikosilmoituksen, toivottavasti se edes panee siihen järkee päähän, et lopettais sen kaiken kiusaamisen kokonaan, tai lähtee veke asunnostaan, ja muuttaa takas äitinsä luo oppiin sääntöjä ja käyttäytymistä. JA sen pitäisi mennä hullujen huoneelle, sinne se kuuluu pakkohoitoon lopuksi ikäänsä.
EI ole oikein, että ne ns. ohjaajat on vain sen puolella, vaikka väittävät muuta. KYLLÄhän sen näkee niistä, ei ne ole ammattilaisia, ne ei näe kiusaamista. MITÄ SIis tehdä, että tämä kiusaaja häipyy kokonaan pois ? Tappaminenkaan ei auta. Se on selvästi pakkohoidon tarpeessa. EI SITTen mitään haukkumia yms keneltäkään siellä. KIitos.
TÖIssä yks muija kiusaa
1
115
Vastaukset
- Anonyymi
Siis onko kuntouttavasta kyse? Millaisessa paikassa olet?
Jos on niin ota yhteyttä siihen valvojaan tai koordinaattoriin, joiden kanssa työkkärin suunnasta teit sen sopimuksen. Siinä yksi taho.
Aina kannattaa hakea tukea jostain muualta kuin siitä samasta talosta (sosiaaliterveyspiiri?) , jossa kaikki voivat olla kavereita keskenään, eikä kukaan lähde muita vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa924807Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312691- 342316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺201842- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121128Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351103Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021029- 72949
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23945