TÖIssä yks muija kiusaa

Moi kaikki.
Olen ollut monissa paikoissa töissä, ja joka paikassa on ollut yksi tai useampi kiusaaja, jopa yhessä oli se pomo. Lisäksi on työsyrjintää, kiusaamista, toisten suosimista yms. Se ei ole oikein. Mikään. Kyllä se on se kiusaaja ITSE, joka lähtee, ei se kiusattu. Olkoot miten vammainen tahansa kiusaaja. Mua on nyt kauan kiusannut eräs muija, jota pelkään ja VIHAAN ! Sitä suositaan selvästi eniten. Se on kiusannut, huutanut, potkinut, hakannut mua ihan syyttä suotta ! Ja niitä se tekee edelleen. Ja lisäks se kyttää mua lähes koko ajan. Olen tehnyt tästä hullusta sekopäästä rikosilmoituksen, toivottavasti se edes panee siihen järkee päähän, et lopettais sen kaiken kiusaamisen kokonaan, tai lähtee veke asunnostaan, ja muuttaa takas äitinsä luo oppiin sääntöjä ja käyttäytymistä. JA sen pitäisi mennä hullujen huoneelle, sinne se kuuluu pakkohoitoon lopuksi ikäänsä.
EI ole oikein, että ne ns. ohjaajat on vain sen puolella, vaikka väittävät muuta. KYLLÄhän sen näkee niistä, ei ne ole ammattilaisia, ne ei näe kiusaamista. MITÄ SIis tehdä, että tämä kiusaaja häipyy kokonaan pois ? Tappaminenkaan ei auta. Se on selvästi pakkohoidon tarpeessa. EI SITTen mitään haukkumia yms keneltäkään siellä. KIitos.

1

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis onko kuntouttavasta kyse? Millaisessa paikassa olet?

Jos on niin ota yhteyttä siihen valvojaan tai koordinaattoriin, joiden kanssa työkkärin suunnasta teit sen sopimuksen. Siinä yksi taho.

Aina kannattaa hakea tukea jostain muualta kuin siitä samasta talosta (sosiaaliterveyspiiri?) , jossa kaikki voivat olla kavereita keskenään, eikä kukaan lähde muita vastaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      96
      8097
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      678
      5032
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3294
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      27
      1683
    5. 56
      1468
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      109
      1418
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1347
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      167
      1272
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      56
      1031
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      923
    Aihe