Olen käyttänyt vuosia itseruskettavia voiteita sekä kasvoihin että vartaloon. Dove, Loreal voide, aerosoli ja seerumi, Dermosil voide ja mousse, Lavera, VitaLiberata ym ovat tuttuja tuotteita. Valmisteet tehosivat vuosia erinomaisesti mutta viimeviikkojen aikana purkkirusketus on josytain syystä tarttunut kasvoihin tehottomammin.
Aikaisemmin laitoin esim. illalla ennen nukkumaan menoa kasvojen puhdistamisen jälkeen yövoiteen ja jonkinajan kuluttua itseruskettavan ja aamulla olen herännyt kaunis rusketus iholla.
Nyt kun huomasin em. ongelman olen toiminut niin että heti kasvojen puhdistuksen jälkeen olen laittanut itseruskettavaa ja vasta jonkinajan kuluttua muut rasvat; ongelma jatkuu = itseruskettava ei tartu kasvoille.
Onkohan syynä Retinolituote jota olen kokeillut muutamien viikkojen ajan; sen jälkeen huomasin itseruskettavan tehotomuuden kasvoille...muualle ne tehoavat edelleen hyvin. Vai onko kasvojen iho tullut vastutuskykyiseksi itseruskettaville sattumalta samaan aikaan kun aloitin retinolituotteen käytön ?
Onko muilla sama ongelmaa ? Muutenkin haluaisin tietää missä järjestyksessä seerumi, hoitovoide ja itseruskettava kannattaa oikeaoppisesti levittää kasvoille ?
Ensin seerumi sitten hoitovoide (päivävoide/yövoide) ja viimeksi itseruskettava ?
...tai...
Ensin itseruskettava, sitten seerumi ja kolmanneksi hoitovoide ? Viekö tämä järjestys tehoa seerumilta jota kuitenkin suositellaan iholle aina ennen muita tuotteita = väheneekö seerumin teho jos alimmaiseksi onkin laittanut itseruskettavaa ??
Kumpi esimerkeistä on oikein ja suositeltavampi vaihtoehto ?
ITSERUSKETTAVA EI TARTU KASVOIHINI
Anonyymi
2
3131
Vastaukset
- Anonyymi
En ole aloittaja mutta minulla on sama ongelma; olemmeko ainoat lajiamme...minä ja aloittaja ?
Kokeilkaa Lumenen self tan dropseja, Itseruskettavat pisarat,sekoita kasvovoiteeseen,ja saan kauniin sävyn kasvoihini,ja käytän Aurinkopuuteria,Lumene esitti tuotteen viime 2019 kesällä,kokeilkaa suosittelen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15414522Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant418360Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va496097SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1745727Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.744358Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm714138Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot263995"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1011566