Jessus et oli hyvä/hauska leffa

Ja tietysti ehkä ajatuksiakin herättävä.

Netflixistä sellainen ku I rymden finns inga känslor (Avaruudessa ei ole tunteita.)

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Mulla on aika kaksjakoinen suhtautuminen Toni Wirtaseen.
        Ensinnäkin inhoan koko sälliä, mutta toisaalta en voi kiistää etteikö hän ole hyvä biisintekijä.

        Lisäksi hän jossain tv-haastattelussa romutti myytin, etteikö muka tekijä tiedä miten hittibiisi tehdään. Hän piirsi kaksi kaaviota miten hitti menee. Ja muuten, Tonin hitit menee aina niillä kaavioilla.

        Musta yhtä ärsyttävä ihminen on hänen vaimonsa. Sopivat hyvin toisilleen.

        Ihan kyökkipsykologina veikkaan, et Toni on vahvasti narsisti. Jännää se, et on naimisissa toisen narsistin kans, mut koska toivon kaikille hyvää niin toivottavasti heillä juttu toimii. Ymmärtävät toisiaan.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Mulla on aika kaksjakoinen suhtautuminen Toni Wirtaseen.
        Ensinnäkin inhoan koko sälliä, mutta toisaalta en voi kiistää etteikö hän ole hyvä biisintekijä.

        Lisäksi hän jossain tv-haastattelussa romutti myytin, etteikö muka tekijä tiedä miten hittibiisi tehdään. Hän piirsi kaksi kaaviota miten hitti menee. Ja muuten, Tonin hitit menee aina niillä kaavioilla.

        Musta yhtä ärsyttävä ihminen on hänen vaimonsa. Sopivat hyvin toisilleen.

        Ihan kyökkipsykologina veikkaan, et Toni on vahvasti narsisti. Jännää se, et on naimisissa toisen narsistin kans, mut koska toivon kaikille hyvää niin toivottavasti heillä juttu toimii. Ymmärtävät toisiaan.

        Jännä minusta miten narsistikorttia viljellään vieläkin auliisti. Mä en Tonista kanssa ole digannut ikinä.

        Tuossa sanoituksessa on vaan paljon osuvaa ja ne on mun helppo maalailla sopiviks itselle. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Jännä minusta miten narsistikorttia viljellään vieläkin auliisti. Mä en Tonista kanssa ole digannut ikinä.

        Tuossa sanoituksessa on vaan paljon osuvaa ja ne on mun helppo maalailla sopiviks itselle. 😊

        En mä sitä korttia mitenkään auliisti viljele. Tuosta jätkästä vaan jotenkin aistii sen.
        Mut ihan kyökkipsykologi vaan olen, voin olla tietty väärässäkin.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En mä sitä korttia mitenkään auliisti viljele. Tuosta jätkästä vaan jotenkin aistii sen.
        Mut ihan kyökkipsykologi vaan olen, voin olla tietty väärässäkin.

        Jokaisellehan iskee toisissa ihmisissä tietyt piirteet, mitkä itse näkee itsekkäiksi ja sitä kautta narsistisiksi.

        Tonikin on saattanut vain kertoa, miten hän saa tehtyä hittikappaleita ja miten, mutta ei tarkoita, että niin kaikkien pitäisi tehdä. Vielä jos hän sanoo mielipiteensä, missä muut tekee virheitä hänen mielestään, alkaa narsisti olla paketoitu.


    • Anonyymi

      Ei oo tunteita ei, siksi Lähde loi maapallon jotta sielumme saa kokea ne henkilökohtaisesti.
      https://youtu.be/PRgWUyTfRiQ
      Ja me olemme Jumalia, enkeleitä ja avaruuslaisia jotka ovat tulleet kokemaan.
      Ihmisinä emme vain muista tuota aikaa missä olimme.
      Meidät ohjelmoitiin unohtamaan kun synnyimme tänne.
      Vauvana saattaa olla vielä vaistoja mutta vanhempamme ja yhteiskunta ovat kasvattaneet tuo entiset muistot pois.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3972
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      191
      2840
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1726
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1684
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1468
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1347
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1273
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      93
      1264
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      75
      1206
    10. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      65
      1204
    Aihe