perustuvaa Kristillisyyttä, Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, Niin silloin tätä...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com tietä. Jossa siihen kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen yhtyminen ja yhteistyöhön ryhtyminen alkamassa.
Jos kuka kaipaa Raamatun UT mukaista ja...
8
123
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkiko täällä niihin nukkuviin, vain krist. uskonnollisuuteen pysähtyneitä ja pitäytymään haluavia, niitä Ei Kristillisesti / Raamatun UT mukaisesti elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, edes haluaviakaan?!!
Että; "piru" vain edelleenkin vieköön, vetäköön, johtakoon ja hallitkoon, ja PAHA periköönkö?!
Senhän se mielelään tekeekin. Eikä Jumalakaan siihen puutu. Kun eivät edes halua alkaa ja yhtyä elämään ja toimimaan kaikille hyväksi Kristillisesti, Jumalan Sanan (Raamatun UT) mukiasesti.
Herran Jeesuksen nimessä, (Herättelevä)- Anonyymi
Raamattu ei ole kristillisten vaan kristittyjen.
Sen vuoksi, ilmeisesti, Jeesus lähetti avun omilleen....
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
-
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."
Esko on kovassa vauhdissa. Tuomion kirves heiluu laajoin kaarin. Olisikohan Eskon ensin tultava syntiseksi JUmalan armoa tarvitsevaksi, se näet muuttaisi suhtautumiseen lähimmäisiin.
- Anonyymi
Oletteko oppineet ymmärtämään, että kristillinen Jeesus opetuslapsineen ei ole käskenyt kastaa ketään kristittyjen laittomuuden seurakuntienkaan jäseniksi?
-
Siis:
kristityt = Paavalin ja hänen seuraajien perustamien seurakunnan jäseniä.
kristilliset = Jeesuksen ja Hänen opetuslasten perustamien seurakunnan jäseniä.
Nuo kaksi ryhmään monet uskonnot yhdistävät jotta eksytys helpottuisi.
Mutta esim. luterilaisuuden uskontunnustuksessa kristitti rehellisesti tunnustaa itsensä kristityksi mutta opeissa esiintyvät kristillisinä vaikka eivät ole.
-
Kristillisillä ei ole kastetta eikä uskontunnustusta sillä Jeesus kielsi uskomasta vääriin profeettoihin ja antoi samalla seurauksista tietoa jos uskoo.- Anonyymi
Kristillisten seurakunnat ovat mainittu raamatussa, kaikki seitsemän, ellei miekan voimalla jonkun niistä kristityt ottaneen haltuunsa.
Jeesuksen ja Hänen opetuslapsineen perustamista kristillisten seurakunnat:
Ilm. 2:1-29
Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso ja Laodikea
Ilmestyskirja:
1:20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."
Huom! Amerikkainen Filadelfia seurakunta ei ole kristillisten perustama vaan kristittyjen.
- Anonyymi
Ollakseen uskottavaa tiedot pitää pystyä varmistamaan useista lähteististä. Raamatun juttujen suhteen näin ei voida tehdä eli kyse on pelkästä hypoteesista jota ei ole pystytty vahvistamaan 2000 vuoteen. Äpäräkultti on hyvin heikko teoria jonka puolesta ei kannata vetoa lyödä.
- Anonyymi
Herra Jeesus sanoi / opetti uskovilleen hyvän tunnistimen. Sanoi että "hedelmistää puun" joko hyvää tai pahaa hedelmää tuottavaksi tunnistaa. Joita hedelmiä sanatkin / puheet on. On joko kaikille hyväksi kaikilta osin Raamatun UT mukaisia ja perustuvia tai sen VASTAISIA. Ja myös kirosi / tuomitsi kuihtumaan sellaisen hedelmä puun, josta ei löytänyt ollenkaan hedemää!!
Herran Jeesuksen Nimessä muistuttaen ja valistaen.
(Herätyys)- Anonyymi
Eipä tuo tainnut Jeesus olla kummoinen puuseppä eikä puutarhuri. Varmaan parempi että ajautui viihdealalle. ja nimenomaan stand-up komiikkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745