Tinderissä jatkuvasti ei osumia.

Anonyymi

Ihmettelen ku ennen sai osumia Tinderissä ja enää ei. Ei ymmärrä naisia. Ite painan aika monelle sydäntä mut ei tuu osumia. Ihan tavallisillekki ei prinsessoille. Ja joo tiedän en ole ruma ja jaksa mitää negatiivisia juttuja,mut outoo mikä naisia vaivaa.? Voisiko joku nainen kertoo? On profiili teksti ja useampi kuvaki..

55

2482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisten kriteerit ne vaan nousee etkä ole enää mitään naisten silmissä. Omasta mielestä et ole ruma mutta naiset on avrmaan eri mieltä.

• Noissa ohjelmissa ihmisille on tullut selväksi kaksi asiaa. Miehille kelpaa mikä vaan ja naisille ei mikään.

Siinäpä sulle syy. Et ole luultavasti ainoa mies joka jollekin lyylille laittaa tykkäksen.... ei nainen voi päätellä kuka oikeasti haluaa tutustua...

Kannattaa miettiä ehkä kuvia uudelleen, pyydä, että joku frendis ottaa ne. Ja sitten se profiiliteksti. Kirjoita sinne itseäs kiinnostavia juttuja. Harrastuksista. Ehkä vielä joku vetävä koukku loppuun, että uskallatkos tykätä? Tutustuminen vaatii sen. 😊👌

• Anonyymi

No eipä ole kavereita ja en kyl ruma ole, joo ehkä ei kaikkien makuu, mutta outoa kyllä...

• Anonyymi kirjoitti:

No eipä ole kavereita ja en kyl ruma ole, joo ehkä ei kaikkien makuu, mutta outoa kyllä...

No aika tavallista. Pitää ymmärtää, että naiset on eritilanteessa siellä...

Kyllä siellä kannattaa panostaa vähän itsensä korostamiseen. Kuvissa yks hyvä juttu on kasvokuva, mistä näkee sun silmät. Suora katse kameraan ja miettii sen ihanan naisen eteensä, niin se kyllä myy hyvin.

• Anonyymi

Niin koska suurin osa miehistä tykkäilee melkein kaikkia naisia. Itse olen alkanut siihen että, muissa palveluissa kun tinderiä en käytä, tykkään tosi valikoidusti ja kaikkien muidenkin miesten pitäisi tehdä sama.

• Anonyymi

Sinulle kelpaa kaikki mutta sinä et kelpaa kellekään. Vähän sama juttu kuin DarkFearilla.

Haha.

• Anonyymi

Tota noin, ei kelpaa sori kaikki, vain nätit, no mitä se sua liikuttaa vaikka en saisi?..

• Anonyymi kirjoitti:

Tota noin, ei kelpaa sori kaikki, vain nätit, no mitä se sua liikuttaa vaikka en saisi?..

Niille näteille kaikki muutkin tinderöi. Ylitarjontaa. Kokeile tavista.

• Anonyymi

Minulle ei kelpaa kaikki. Olet väärässä ätmi.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niille näteille kaikki muutkin tinderöi. Ylitarjontaa. Kokeile tavista.

Ei ole taviksia Tinderissä.

• Anonyymi

Mulla kuva kovasta kullista mun piilo profiilissa niin on vientiä...

• Anonyymi

No minä täällä naisena voisin kyllä kommentoida jotain...
      Miesten kuvat on yleensä ihan hirveitä, on autoa, punttisalikuvaa, lemmikkejä sängyssä, kuvat otettu jotenkin alaviistosta et nenä näyttää possunenältä jne.
      Tekstissä sit jotain epäolennaista ja tietty elämänkoulu joka kruunaa kaiken!!!
      Jos sulla ei mitään näistä niin sit en tiiä mikä mättää...

• Anonyymi

Joo kyllä ne naisten strategisesti yläkulmasta otetut tusinaselfiet vaan ovat hyviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä ne naisten strategisesti yläkulmasta otetut tusinaselfiet vaan ovat hyviä.

Tai maataan selällään kuvaa otettaessa että rypytkin tasoittuis. Selällään ja yläkulmasta olevat kasvokuvat voi laittaa heti huijauskategoriaan. Niistä kuvista et tavattaessa naista tunnista.

• Anonyymi

Suuri osa naisista ei harrasta mitään niin ei voi olla harrastuskuviakaan, mutta jos sattuu vaikka jotain liikuntaa harrastamaan niin kyllä heidän on pakko jokin salikuva esiteltäväksi laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri osa naisista ei harrasta mitään niin ei voi olla harrastuskuviakaan, mutta jos sattuu vaikka jotain liikuntaa harrastamaan niin kyllä heidän on pakko jokin salikuva esiteltäväksi laittaa.

Niin kyllä varmaan naisetkin osaa...mut tässähän kyse olikin miksei tuu matcheja jos kuitenkin alottaja laittaa kaikille sydäntä.
        Oon ite tinderissä ja valitettavasti ilman tekstiä olevat aina rasti vaikka ois minkänäkönen, salipullistelukuvalle aina rasti ja kissat nyt ei vaan oo suosikkeja.
        Mut jos miehellä on hyvä teksti ja edes yhtään siistin näköinen niin kyllä laitan sydäntä. Ja on ollu matcheja ja olen käynyt treffeillä...

• Anonyymi

Ihan perus naama kuva, ja ilonen ilme ja kaikkee, ei vartalokuvaa,en oo työtön, pituus mutta kai tinder on hajonnu ja naisille kelpaa se komistuksen komistus..

• Anonyymi

On ihan siistit kuvat ja tekstiä, ei silti mitään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihan siistit kuvat ja tekstiä, ei silti mitään...

Niin voihan se olla että naisille ei kelpaa. Ootko minkäikäinen? Ite oon reilu 40 ja en kyllä ihan helpolla alle 40 laita tai yli 50 mut oon kyllä laittanu jos kuva ja teksti hyvä, vaikkapa vaan just sen takia että ne on hyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllä varmaan naisetkin osaa...mut tässähän kyse olikin miksei tuu matcheja jos kuitenkin alottaja laittaa kaikille sydäntä.
        Oon ite tinderissä ja valitettavasti ilman tekstiä olevat aina rasti vaikka ois minkänäkönen, salipullistelukuvalle aina rasti ja kissat nyt ei vaan oo suosikkeja.
        Mut jos miehellä on hyvä teksti ja edes yhtään siistin näköinen niin kyllä laitan sydäntä. Ja on ollu matcheja ja olen käynyt treffeillä...

Minulla on useampo kuva ja teksti en saa silti osumia mikä mättää?

• Anonyymi

Itse tykkäilen vain kauniista naisista ja mätsejäkin tulee.

• Anonyymi

Mulle kelpaa ihan tavallinen,mut ei ihan kaikki käy sentää, jokin raja on..

• Kyllä mulle ainakin mätsejä tulee, vaikka en nyt mikään komistus ookkaan ja teksi on mitä on ja kuvat ei nyt mitään parhaimpia, muutama arpi löytyy kasvoista, mutta mitään elämänkoulua en oo käyny. Niin ja tykkäilen vain sellaisista jotka omaa silmää miellyttää.

• Anonyymi

Olet kyllä komea. Vaatimattomuus komistaa entistä enemmän. Olen noita "komeaksi kehuttuja" aika paljon nähnyt. Eivät ole oikeasti komeita, tai sitten profiilitekstissä ei ole mitään mielenkiintoista, jonka vuoksi haluaisi tavata.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä komea. Vaatimattomuus komistaa entistä enemmän. Olen noita "komeaksi kehuttuja" aika paljon nähnyt. Eivät ole oikeasti komeita, tai sitten profiilitekstissä ei ole mitään mielenkiintoista, jonka vuoksi haluaisi tavata.

No, mun profiili tekstissä ei todellakaan ole mitään mielenkiintoista, niin ja edelleen, omasta mielestä en nyt kyllä kovin hääppöisen näköinen ole, mutta eipä kyllä ole osa naisistakaan ole, sitä mitä kuvat ja teksti antaa ymmärtää. Kiitos nyt kuitenkin jos tykkäät.

• Anonyymi

Mä en osaa sanoa tähän mitään. Enn ole ikinä ollut Tinderissä ja muista vastaavissa...

Mut TissiPissiltä löytyy varmaan vastaus tähänkin... :D

• Anonyymi

No nyt loppu tykkäykset ja supertykkäykset ja tuloksena nolla osumaa. Hakkasin vaan sydäntä niin kauan että tuli stoppi. On siellä sentään kuusi matchia rumien naisten kanssa kun teen näin suunnilleen kerran viikossa.

• Anonyymi

Juu se on just tollasta turhauttavaa touhua.

• Anonyymi

Hot or not on paljo parempi paikka nykyään. Sieläki ei oikee naiset vastaile..

• Anonyymi

Itse olen vielä pitempi kuin osa miehistä, mutta ehkä liian pitkä ettei naiset tykkää,mutta silti en ymmärrä ..

• Anonyymi

Onko se sun teksti kirjoitettu oikein? Tai siis onko siinä kirjoitusvirheitä, onko pisteet ja pilkut paikallaan? Onko kuvat aitoja ja hymyileviä? Onko arskat päässä joka kuvassa? Monesti miesten tinderprofiilit näyttää siltä, että niillä haettais pisteitä muilta miehiltä. Laitetaan autokuva, traktorikuva, kalakuva, punttisalikuva ja selfie sellasella portsari-ilmeellä. Nämä eivät tepsi naisiin. Naista ei kiinnosta nuo asiat.

Saat matchejä jos sun teksti on virheetön, hauska ja informatiivinen ja kuvissa et levittele ”minä oon miehinen mies”-tyyppistä rekvisiittaa, kuten niitä moottoriajoneuvoja tai kuolleita luonnon eläimiä.

• Anonyymi

Ei auta mitään, kokeiltu on kaikkee ei osumia..

• Anonyymi

Sua ei kiinnosta moottoriajoneuvo, prätkä ja salikuvat mutta aina löytyy naisia joita kiinnostaa. Sä et ole kaikki naiset.

• Anonyymi

TISderissä näkyvät olevan kloonattuja ankannokkia ilman persoonallista habitusta.

• Anonyymi

Ap eli allu85. Lopeta jo tuo jatkuva valitus. Useita aloituksia anonyyminä, luuletko ettei kukaan arvaa että sinä se olet. Usko jo, et ole riittävän komea ja viisas naisille.

• Anonyymi

Oon mä sentää kauniita naisia ennenkin saanut että sori vaan, en ole mikää ruma ja tyhmä, jos ei vaa valittaa nii so what pelle..

• Minkä takia joidenkin pitää kehua sillä mitä on saanut?? Oikeasti jos totta puhutaan, niin niistä suurista puheista pitäis sitten olla myös todisteita, esim. lapsia tai jotain kuvaa. Miksi pitää rehennellä sillä ketä on pannut tai kuinka montaa on pannut? En ymmärrä, mulla ei oo ollu koskaan tarvetta lähteä sille linjalle, se on mun yksityis asia, eikä se mun mielestä kuulu muille kuin ihan itselleen.

• Anonyymi

Mulla on asiat kuitenki suht hyvin, on hieno kämppä. työpaikka, luottarit kunnos, en oo ihan rahaton paska, en oo ruma, mutta halun kuitenki parisuhteen, mutta osa kylpee tos negatiivises paskas niin ei hyvin mene, veikkaan et semmoset on koko elämänsä yksin, että onnea vaa..

• Niin ja ajattelitko tuolla itsekehulla naisen saada? Että onnea vain sulle etsinnässä.

• Anonyymi
        mika19831 kirjoitti:

Niin ja ajattelitko tuolla itsekehulla naisen saada? Että onnea vain sulle etsinnässä.

No tolla naamalla ei saa ketää rumilus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tolla naamalla ei saa ketää rumilus...

Toivottavasti sinä muita haukkuva olet ainiaan yksin.

• Anonyymi

Anna numeron että soita jos on asiaa 0469417643, asun vantaalla et sovitaa paikka tuun vetää sua turpaan..

• Anonyymi

Allu käy kuumana täällä ja haukkuu muita rumiksi. Ei ihme ettei naisia saa ja vieläpä sanoo olevansa kiltti ja rauhallinen.

• Anonyymi

Ennen siis sait osumia, muttet enää.
      Sä olet sitten vain rupsahtanut nopeassa tahdissa, jos ne osumat kerran yht’ äkkiä ovat loppuneet.

• Anonyymi

Ennen sain, ilmeisesti ei enää kelpaa, kaippa sit olen vanhentunut ja lihonut kun ryypännyt.

• Anonyymi

Tinderissä yllättävintä oli nähdä, miten epätoivoisia miehet ovat seuransaamis/seksitarpeensa kanssa. Ihan kivan oloiset, hyvältä näyttävät, tavalliset miehet. Jututkaan ei tyrmänneet kättelyssä. Maailmasta on tullut omituinen ja surullinen paikka...

• Anonyymi

Tinder tekee miehet herkästi todella epätoivoiseksi. Siinä tulee herkästi noidankehä että mitä vähemmän pääset treffeille niin sitä enemmän yrität ja tiputat rimaa. Lopputuloksena se, että olet treffeillä naisen kanssa jota et halua katsoa etkä halata.

• Anonyymi

Osa naisista kyl sanonu et kumma et oon sinkku,koska oon kivan pitkä ja suht kivan näkönen, en sit tiedä mikä mättää, tuskin ne valehteleekaa. Mut kaippa huono tuuri/ karma.

• Kyllähän tuo pikkasen ihmetyttää. Tosin olen huomannut että uudella profiililla tulee tykkäyksiä jostain syystä enemmän.

Ha sellassen olen huomannut myös, että tyhjällä profiililla tulee enemmän tykkäyksiä kuin alla olevalla tekstillä. Ehkäpä ei tuolla ole sellaista "kohdeyleisöä", johon uppoaisi.

"
      Rakastava parisuhde, perhe, koti vesistön rannalla, vaellus. Siinä haaveet tulevaisuudelle.

Karrikoiden läheisyyttä rakastava erakko.

Ulkomailla reissaaminen, festarit ja sosiaaliset tapahtumat eivät ole miun juttuja.

Toivoisin sinun olevan itsestäsi huolta pitävä(ei kuitenkaan mikään salimimmi taikka himourheilija), veden ja metsän rauhaan halajava, perheestä haaveileva nainen.

Miulla on kaksi kissaa.

Tupakoin, ainakin vielä.

Ps. Mielenkiinto ei syty tyhjästä profiilista.
      "

• Anonyymi

Se on totta, että mitä enemmän kirjoittaa niin sitä vähemmän tulee mätsejä mutta loppupeleissä se on hyvä juttu.
        Itse olen ollut sarjadeittailija. Kymmenillä treffeillä olen käynyt, mutta kukaan niistä naisista ei ollut sopiva. Mielummin vähemmän mätsejä mutta enemmän oman tyylisiä.

Sun profiilissa on monta kohtaa mitkä on mahdollisesti tai yleisesti ottaen sellaisia mitkä vähentää tavisnaisen kiinnostusta:
        erakko, ei matkustelua/sos.tapahtumia, kissat, tupakointi.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on totta, että mitä enemmän kirjoittaa niin sitä vähemmän tulee mätsejä mutta loppupeleissä se on hyvä juttu.
        Itse olen ollut sarjadeittailija. Kymmenillä treffeillä olen käynyt, mutta kukaan niistä naisista ei ollut sopiva. Mielummin vähemmän mätsejä mutta enemmän oman tyylisiä.

Sun profiilissa on monta kohtaa mitkä on mahdollisesti tai yleisesti ottaen sellaisia mitkä vähentää tavisnaisen kiinnostusta:
        erakko, ei matkustelua/sos.tapahtumia, kissat, tupakointi.

No juu.. onhan tuo hyvä, että omanlaisia yhteydenottoja tulisi. Mätsejä ei kylläkään juurikaan tule, sillä ne jotka ovat miusta "tykänneet", ovat olleet oman profiilinsa mukaan sellaisia jonka mukaan emme mätsäisi muutenkaan. Eli vaikuttaisi että ei oltaisi miun profiilia luettu ollenkaan.

• Anonyymi

Juu en tiedä. en matkustele, ei ole niin paljo rahaa, tienaan vähän, ei kelpaa naiselle, en kai niin komea, jännämies rikollinen, tatuoitu pahapoika, kai pitäs viel tuola hakata ihmisiä niin saa naisen kiinnostumaan? Olen kiltti ja tavallinen vähän ujompi mies, joka elää ihan kunnollisesti, on hieno vuokra kämppä, töitä kuitenkin vakituisesti, vaikka vähän tienaa, mut silti aina voi nousta ylöspäin, ei kelpaa naiselle?

• Anonyymi

Kuka tuota typerää Tinderiä ees jaksaa enää. Sielä on olevinaan niin hienot naiset. Tavallisenä ätminä ei sas ikinä osumia!

• Anonyymi

Hienotki naiset vois ottaa ätmejä ja kivoja miehiä. Ei niille koskaa kelpaa ätmi ja rahaton perkele!

• Anonyymi

Minä työtön ätmi. Ei kelpaa ollenkaa tindee naisille olen antanut jo 1000 osumaa en kelpaa...!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      51
      3021
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2861
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      344
      1721
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    Aihe