vai onko, sillä jotain "äijiä" hommissa?
Vastaukset 80
- Anonyymi
Muakin kiinnosta tämä asia. M42
Joo, mulla on hommissa eräs äijä nimeltään Härski Hartikainen ja mä hoidan vain markkinoinnin ja konttorityöt.
Ei vaan, itse mä ne puran. Toki joskus asiakas osallistuu osien irroittamiseen, jos kyse on jostain isommasta kokonaisuudesta tai isosta määrästä osia jotka ovat vielä kiinni purettavassa autossa. Ei sillä ettenkö saisi itse tehtyä, mutta noin ajansäästön kannalta ja silloin toki on liikkumavaraa hinnoissakin.
Itse asiassa pidän lomaa työjutuista vähintään ensi viikon. Kun alkaa kiroilemaan puhelimen soidessa ja peilin takana on pesukarhun näköinen naama, niin pieni huilaaminen tekee kyllä ihan hyvää.- Anonyymi
Eikä joku mielikuvitusystävistäsi voisi tulla jeesimään;)
- Anonyymi
Ootko jo toipunut järkytyksestä joka tuli kun Venäjä hävisi Suomelle lätkän MM-kisoissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läski-make olisi hyvä apuri, jos vaan olisi todellinen henkilö :-)
Anonyymi kirjoitti:
Läski-make olisi hyvä apuri, jos vaan olisi todellinen henkilö :-)
Make ei ole koskaan ollut irroittamassa mitään, mutta itse Bicky Royal mies irroitti ja osti kerran Kasipätkä-Volvon nokka-akselin asentotunnistimen rikkinäisestä koneesta joka seisoo guarma-lavalla :)
Anonyymi kirjoitti:
Ei Periksellä kyllä ole mitään mielikuvitusystäviä, mutta onhan hänellä monia kavereita, joista osa on tälläkin palstalla tuttuja. Kuten mm. Bicky Royal-mies, Porarin Marco, Näädän Markku, Pääskyvuoren Jorma ym. palstan turkulaiset.
Kyllä varmaan ne Penetrators MC:n miehet voisivat hyvinkin tulla Peristä auttelemaan, jos miten ehtivät omilta taksikiireiltään.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Make ei ole koskaan ollut irroittamassa mitään, mutta itse Bicky Royal mies irroitti ja osti kerran Kasipätkä-Volvon nokka-akselin asentotunnistimen rikkinäisestä koneesta joka seisoo guarma-lavalla :)
Aivan, mulatti-bickyn hahmoahan ei ollutkaan vielä mainittu:)
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Voisit tehdä vaikka ”jessica näädästä” autoinsinööri AMK:n, joka käy hoitamassa vaativampia töitä kun omat taitosi eivät riitä:))))))))))))))))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit tehdä vaikka ”jessica näädästä” autoinsinööri AMK:n, joka käy hoitamassa vaativampia töitä kun omat taitosi eivät riitä:))))))))))))))))))
Ei ole mitään Näätiä
Anonyymi kirjoitti:
Miten "tehdä"? Ei kai nyt Peris voi mitenkään vaikuttaa muiden ihmisten ammatteihin, taustoihin tai muihin asioihin? Ei edes silloin, vaikka he olisivatkin Periksen tuttuja.
Timppahan se on jonkun alan insinööri, mutta hän ei varmaan noista autoista niin paljoa tiedä, varsinkaan jos ne eivät ole niitä VGA-konsernin autoja:))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
RyssTaxeina toimivat lähestulkoon katsastetut Fiesta ja Vito.
Ei kyllä JyysTaXin autoina ole Vitoa tai Fiestaa, sillä heidän autoina onkin Cadillac Escalade, GMC-paku ja Kasipätkän Volvo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Ei kyllä JyysTaXin autoina ole Vitoa tai Fiestaa, sillä heidän autoina onkin Cadillac Escalade, GMC-paku ja Kasipätkän Volvo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Rysstaxi on todellinen paattislainen taksifirma, Jyystaxi periksen ätmisatuja :-)
RyssTaxissa onkin joustavat maksuehdot eli voi maksaa ruplilla ja kasettimankasta tulee Putinin puheita :-)) Anonyymi kirjoitti:
Rysstaxi on todellinen paattislainen taksifirma, Jyystaxi periksen ätmisatuja :-)
RyssTaxissa onkin joustavat maksuehdot eli voi maksaa ruplilla ja kasettimankasta tulee Putinin puheita :-))En ole moisesta taksifirmasta ikinä kuullutkaan. Eikä kyllä pitäisi JyysTaXi olla mitään Periksen mielikuvitusta, sillä itsekin näin kerran mm. Onnibussin näyttötaulussa mainoksen, jossa luki aivan selvästi "Jytaksi". Varmaan sitten käynyt siellä Onnibussin yhtiöllä pieni kirjoitusvirhe, kun ovat yrittäneet sitä Bickyn taksifirmaa mainostaa.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
En ole moisesta taksifirmasta ikinä kuullutkaan. Eikä kyllä pitäisi JyysTaXi olla mitään Periksen mielikuvitusta, sillä itsekin näin kerran mm. Onnibussin näyttötaulussa mainoksen, jossa luki aivan selvästi "Jytaksi". Varmaan sitten käynyt siellä Onnibussin yhtiöllä pieni kirjoitusvirhe, kun ovat yrittäneet sitä Bickyn taksifirmaa mainostaa.
Jytaksi https://jytaksi.fi/ on iso jyväskyläläinen taksifirma, ihan todellinen. Se mainostaa isosti mm Onnibusseissa.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
En ole moisesta taksifirmasta ikinä kuullutkaan. Eikä kyllä pitäisi JyysTaXi olla mitään Periksen mielikuvitusta, sillä itsekin näin kerran mm. Onnibussin näyttötaulussa mainoksen, jossa luki aivan selvästi "Jytaksi". Varmaan sitten käynyt siellä Onnibussin yhtiöllä pieni kirjoitusvirhe, kun ovat yrittäneet sitä Bickyn taksifirmaa mainostaa.
RyssTaxi on todellinen taksifirma, jolla on kaksi autoa, Fiesta ja Vito. Peris ajaa toista ja periksen äiti toista. Myös ruplat käyvät maksuksi, eli joustavat maksuehdot löytyy.
- Anonyymi
Taitaa vanne kiristää kaljua päätäsi sillä eivät mielikuvitusolennot osaa mitään kertoa xD
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vanne kiristää kaljua päätäsi sillä eivät mielikuvitusolennot osaa mitään kertoa xD
Ai sulla itselläsi onkin kalju vai. Taidat sitten ola niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntia jo nuoruusvuosina.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä juntti.
Mitä väitteeseesi tulee, niin kyllä se Bicky vaan asian täällä kertoi omalla kuvallisella profiilillaan.- Anonyymi
On se aika noloa kun aikamies viitsii vuosia satuilla palstalla olkoonkin että kyse on äitinsä kanssa asuvasta mt-potilaasta.
- Anonyymi
hyvä kuvaus jussufista vetämässä teikäläistä kakkoseen :D
Taidat itse homo olla, kun kerran noin kovasti on taas jotkut afrikkalaiset miehet ja heidän kalut sulla mielessä. Ei oikein vaikuta kovinkaan heteromiehen puheilta tollaiset.
Ja mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se saatana:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Ja mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se saatana:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Hyvä ettet kiistänyt kuitenkaan umpihomouttasi:)))))))))))))))
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Huhuu darkkis, aika tehdä kunniakas seppuku, ymmärrät sen varmaan itsekin.
Anonyymi kirjoitti:
On se aika noloa kun aikamies viitsii vuosia satuilla palstalla olkoonkin että kyse on äitinsä kanssa asuvasta mt-potilaasta.
Eikä tässä mitään noloa ole, kun eipä se Peris mitään täällä satuile. Pelkästään todellisista henkilöistä Peris tossa kertoi, kuten Bicky Royal-miehestä.
DarkFear kirjoitti:
Eikä tässä mitään noloa ole, kun eipä se Peris mitään täällä satuile. Pelkästään todellisista henkilöistä Peris tossa kertoi, kuten Bicky Royal-miehestä.
Niinpä, ihan kummallista taas tämä kun esim. Bicky Royal miestä, hänen omistamaansa JyystaXia yms. pidetään muka jonakin satuna, vaikka jokainenhan sen näkee että miehestä on se video Youtubessa ja hän kirjoittelee palstalle aina omalla profiilillaan.
DarkFear kirjoitti:
Niinpä, Darkkishan on palstan yksi tasokkaimmista ja parhaiten asiansa argumentoivista kirjoittajista että pois tollaset höpinät että hän olisi mikään trolli. 🙄
peris234 kirjoitti:
Niinpä, ihan kummallista taas tämä kun esim. Bicky Royal miestä, hänen omistamaansa JyystaXia yms. pidetään muka jonakin satuna, vaikka jokainenhan sen näkee että miehestä on se video Youtubessa ja hän kirjoittelee palstalle aina omalla profiilillaan.
No niimpä just. Kumma juttu, että sitä Bicky Royal-miestä ja hänen omistamaansa JyysTaxia pidetään muka jonakin mielikuvitushahmona ja firmana, vaikka onhan miehestä olemassa se videokin tuolla Youtubessa ja moni turkulainen on myös itse nähnyt niitä JyysTaXin autoja tuolla Turussa liikenteessä.
Etkös sä itsekin tullut joskus sillä JyysTaXin Kasipätkän Volvolla kotia autokorjaamolta?DarkFear kirjoitti:
No niimpä just. Kumma juttu, että sitä Bicky Royal-miestä ja hänen omistamaansa JyysTaxia pidetään muka jonakin mielikuvitushahmona ja firmana, vaikka onhan miehestä olemassa se videokin tuolla Youtubessa ja moni turkulainen on myös itse nähnyt niitä JyysTaXin autoja tuolla Turussa liikenteessä.
Etkös sä itsekin tullut joskus sillä JyysTaXin Kasipätkän Volvolla kotia autokorjaamolta?Joo olen nähnyt nämä heidän autot muutenkin, mut tosiaan siihen kasipätkä-Volvoon olen myynyt osia ja samaisella taksilla Bicky Royal mies heitti mut kotiin 2019 kun ajoin Viton korjaamolle Itäharjulle. Ei ollut Hiasen omistusaikana tuollaisiakaan murheita 😊
peris234 kirjoitti:
Joo olen nähnyt nämä heidän autot muutenkin, mut tosiaan siihen kasipätkä-Volvoon olen myynyt osia ja samaisella taksilla Bicky Royal mies heitti mut kotiin 2019 kun ajoin Viton korjaamolle Itäharjulle. Ei ollut Hiasen omistusaikana tuollaisiakaan murheita 😊
Niin ei ole turhaan Pääskyvuoren Jorma kehunut sitä Hiacen kestävyyttä ja luotettavuutta:)))))))))))))))))))))))))))))))
Onkohan se sun vanha Hiacekin myyty mahdollisesti sinne Afrikkaan jonkun perheen työautoksi tai jokapäiväiseksi käyttöautoksi:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
DarkFear = mies86 = Jonas, kaljuuntuva ikuinen opiskelija
-Ätmelsson-- Anonyymi
Sillä on ihan vitun tylsää siellä tilitoimistossa.
- Anonyymi
Antti on kauhee satusetä, sitä se yksinäisyys teettää.
- Anonyymi
Hei täällä olisi tarjolla alle 10-vuotias romuauton. Hintaa pyydän 500 euroa. Täytyisi päästä nopeasti eroon kotterosta.
- Anonyymi
Kun vuoden vaiheessa tulee pakko työnhaku, täytyy hakea Perikselle töihin
- Anonyymi
Se ei kyllä pysty maksamaan palkkaa kenellekään
- Anonyymi
Katsoin huvikseen Periksen firman taloustiedot niin eipä ollut kaksista: Liikevaihto 11900,-
Hahhahahahahhoohohohohohohohhahah
Oikea vajaamielinen Onanssis!- Anonyymi
No kun romu osista ei paljon 5-10 euroa enempää voi pyytää eikä valikoimakaan ole kuin näitä 1990 luvun lopun ranskiksia ja muuta paskaa niin tuohan on varsin käypä tulos!
No jos tuolla summalla myy vaikka ihan vaan trokarina käytettyjä auton osia, niin ihan mukava summa rahaa. Ihan huvikseen voi jo muutaman osan irroittaakin. :)
Mistäs niitä firmojen taloustietoja noin löytää?? Ehkä Periksellä on vielä jotain muitakin sivutuloja.
Mutta onhan Periksellä silti ihan hyvä taloudellinen tilanne, kun kertomansa mukaan hänellä on kuulemma rahaa ihan hyvinkin.- Anonyymi
Tuolla liikevaihdolla peris sitten sponssaa Indy-kisaan osallistuvaa tallia 😂 Onneksi se on kuitenkin mielikuvitustalli 😊
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla liikevaihdolla peris sitten sponssaa Indy-kisaan osallistuvaa tallia 😂 Onneksi se on kuitenkin mielikuvitustalli 😊
Ehkä Periksellä sitten on ylimääräistä rahaa säästössä ja onhan niillä Penetrators MC:n miehillä varmasti sitä rahaa itselläänkin, että tuskin se heidän osallistuminen noihin kisoihin on pelkästään siitä Periksen sponsoroinnista kiinni.
Miksi vihjailet noin, että kyseessä olisi muka joku mielikuvitustalli?DarkFear kirjoitti:
Mistäs niitä firmojen taloustietoja noin löytää?? Ehkä Periksellä on vielä jotain muitakin sivutuloja.
Mutta onhan Periksellä silti ihan hyvä taloudellinen tilanne, kun kertomansa mukaan hänellä on kuulemma rahaa ihan hyvinkin.Ei toiminimen yksityiskohtaisia tietoja löydykään, siksi toikin väitetty summa oli pielessä. Liikevaihtoluokka ilmaistaan tässä tapauksessa vain haarukassa 0 - 0,2 miljoonaa euroa. Osake- ja kommandiittiyhtiöt ovat kai asia erikseen ja tiedot ovat julkisempia.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mielikuvitustalli se Penetratorsin äijien perustama talli muka on? Tai Ed Carpenter Racing? 🙄 Makehan on ollut Indy500 kisassa kahdesti neljäs ja voitti sen 2019 joten kyllä siihen projektiin kannatti munkin sijoittaa. Sai todella hyvin näkyvyyttä Amerikasta ja uusia asiakkaita ostamaan osia sikäläisiin eurooppalaisiin autoihin, jotka eivät ole siellä kovin yleisiä eikä osia saatavilla kovin hyvin.
peris234 kirjoitti:
Ei toiminimen yksityiskohtaisia tietoja löydykään, siksi toikin väitetty summa oli pielessä. Liikevaihtoluokka ilmaistaan tässä tapauksessa vain haarukassa 0 - 0,2 miljoonaa euroa. Osake- ja kommandiittiyhtiöt ovat kai asia erikseen ja tiedot ovat julkisempia.
Sitä mäkin hieman ihmettelin, että ei luulisi sentään firmojen yksityiskohtaisia tietoja netistä kaikille löytyvän. Tosin eipä tosta liikevaihdostakaan vielä ihan täyttä selvyyttä välttämättä saa, sillä siinä kun ei näy muuta kun vain pelkät tulot, mutta ei suinkaan menoja.
peris234 kirjoitti:
Mikä mielikuvitustalli se Penetratorsin äijien perustama talli muka on? Tai Ed Carpenter Racing? 🙄 Makehan on ollut Indy500 kisassa kahdesti neljäs ja voitti sen 2019 joten kyllä siihen projektiin kannatti munkin sijoittaa. Sai todella hyvin näkyvyyttä Amerikasta ja uusia asiakkaita ostamaan osia sikäläisiin eurooppalaisiin autoihin, jotka eivät ole siellä kovin yleisiä eikä osia saatavilla kovin hyvin.
Niimpä just. Onhan se Penetrators MC:n miesten perustama talli sentään ihan oikea ja vakavasti otettava talli, eikä mikään ihmeen mielikuvitustallo todellakaan!
On varmasti ollut Makella hyvä valinta noihin kisoihin se Toyota Camry, kun ei ainakaan auton luotettavuus pääse pettämään:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tosiaan niitä eurooppalaisia autoja siellä Amerikassa ei paljoa varmaan olekaan, niin hyvähän se on sun firman kannalta myös, jos saat sieltä uusia asiakkaita.
Ei sulla Toyotan osia ole varastossa? Ajattelin vaan, että ne menisivät varmasti hyvin kaupaksi myös tuolla Amerikan mantereella. Vai ostiko Pääskyvuoren Jorma aikoinaan sulta ne kaikki pois:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Tässä runo analle!
Sauna tekee sulle hyvää
Kun se kasvosi saastasta puhdistaa
Ja löyhkäsi lientyy taas! Täällähän on palsta ollut ihan liekeissä sillä aikaa kun kävin eilen illalla treffeillä. Mäkin teitä nyymit 😘
- Anonyymi
Sulla mitään treffejä ollut
- Anonyymi
Olet lapsi vielä et aikuinen.
Auton purkaminen on ihan terapeuttista. Joku osa kun on umpiruostunut tai hapettunut jumiin, ai että on mukavaa potkia auton kyljet lommoille. :D
- Anonyymi
Mitä sinä transu auton purkamisesta tiedät?
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon. On tullut nuoruudessa harrastettua ko. toimintaa.
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin jättää sanomatta mut... Mitä Markus tietää romuista, joka on oikeasti transu. Trans ja transu on sitten tiedoksenne eria asia.
J-76 kirjoitti:
Meinasin jättää sanomatta mut... Mitä Markus tietää romuista, joka on oikeasti transu. Trans ja transu on sitten tiedoksenne eria asia.
"Transsukupuolisuus tarkoittaa sitä, ettei henkilön kokema sukupuoli-identiteetti vastaa hänelle syntymässä määritettyä sukupuolta. Transvestiitti puolestaan on henkilö, jolla on tarve ilmentää naisellista ja miehistä puolta itsessään vaihdellen esimerkiksi pukeutumisella.
Transsukupuolinen kokee sukupuoliristiriitaa
Transsukupuolinen ihminen kokee voimakasta sukupuoliristiriitaa. Sukupuoliristiriita tarkoittaa, että ihmisen sukupuoli-identiteetti eli tunne siitä, mitä sukupuolta on sisäisesti, on ristiriidassa hänen syntymässä määritetyn sukupuolensa kanssa. Transsukupuolisen ihmisen sukupuoli-identietteetti voi olla esimerkiksi mies, nainen tai muunsukupuolinen.
Kokemukset sukupuoliristiriidasta ovat yksilöllisiä."
https://www.hyvakysymys.fi/artikkeli/mita-eroa-on-transsukupuolisella-ja-transvestiitilla/
Kertaus on opintojen Äiti.J-76 kirjoitti:
"Transsukupuolisuus tarkoittaa sitä, ettei henkilön kokema sukupuoli-identiteetti vastaa hänelle syntymässä määritettyä sukupuolta. Transvestiitti puolestaan on henkilö, jolla on tarve ilmentää naisellista ja miehistä puolta itsessään vaihdellen esimerkiksi pukeutumisella.
Transsukupuolinen kokee sukupuoliristiriitaa
Transsukupuolinen ihminen kokee voimakasta sukupuoliristiriitaa. Sukupuoliristiriita tarkoittaa, että ihmisen sukupuoli-identiteetti eli tunne siitä, mitä sukupuolta on sisäisesti, on ristiriidassa hänen syntymässä määritetyn sukupuolensa kanssa. Transsukupuolisen ihmisen sukupuoli-identietteetti voi olla esimerkiksi mies, nainen tai muunsukupuolinen.
Kokemukset sukupuoliristiriidasta ovat yksilöllisiä."
https://www.hyvakysymys.fi/artikkeli/mita-eroa-on-transsukupuolisella-ja-transvestiitilla/
Kertaus on opintojen Äiti.Tuo selvittikin asiaa trans-asiasta. Minulla ei ole kokemuksia autonpurkamisesta, mutta faija on korjannut kerran perusteellisesti äidin ystävättären miehen auton. Tämä säästi siinä runsaasti rahaa kauppatieteen maisterina, jolla autoasiat eivät olleet oikein hanskassa. Itse näin faijan korjausoperaatiossa meidän autokadoksessa melko riisutun korjauksen alla olevan auton.
Hyvät viikonloput! Sinähän aikaisin kirjoittelet.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Tuo selvittikin asiaa trans-asiasta. Minulla ei ole kokemuksia autonpurkamisesta, mutta faija on korjannut kerran perusteellisesti äidin ystävättären miehen auton. Tämä säästi siinä runsaasti rahaa kauppatieteen maisterina, jolla autoasiat eivät olleet oikein hanskassa. Itse näin faijan korjausoperaatiossa meidän autokadoksessa melko riisutun korjauksen alla olevan auton.
Hyvät viikonloput! Sinähän aikaisin kirjoittelet.Tuntuu, että täällä on joku(nen) tyyppi, jolle tuota asiaa pitäisi selventää tämän tästä, että ehkä joskus sisäistäisi mistä on kyse ja mistä ei ole. 😄
Kauhea jankuttamaan olet täti, olet nainen, ei naisilla jne. ihan kun sitä ei jokainen ihmisen biologian peruskoulussa opiskellut viimeistään tajuaisi. Pikkulapsena sen jo tajuaa.
Mitä toiset ei tunnu tajuavan, että sukupuoli-identiteetti ei välttämättä ole cis eli istu sujuvasti fysiikan kanssa yksiin.
Kyse ei ole edes siitä, että olisin mielummin toista sukupuolta, vaan kaiken vaan kokee ja asioihin eläytyy henkisesti, kuin olisi toista sukupuolta. Ja se on luonnollista, eläytyä, samaistua, kokea niin.
Ja jotkut ei pysty samaistumaan kumpaankaan sukupuoleen, on kuin musta tyhjä aukko kohdassa mitä sukupuolta sä koet olevas?
Öö, en mitään.
Pitäis ymmärtää, että fyysinen sukupuoli voi olla eri kun psyykkinen, sukupuoli-identiteetti. Voi jopa vierastaa omaa vartaloaan, koska se tuntuu kuin olisi väärässä vartalossa, väärät vermeet.
Vrt. sun piti olla Varsovassa, mutta oletkin Keniassa. 😃
Miksi sitten niin, että tuntee epämukavuutta omassa kropassaan, omissa nahoissaan? Se tapahtuu aivoissa. Joku hämminki.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Tuo selvittikin asiaa trans-asiasta. Minulla ei ole kokemuksia autonpurkamisesta, mutta faija on korjannut kerran perusteellisesti äidin ystävättären miehen auton. Tämä säästi siinä runsaasti rahaa kauppatieteen maisterina, jolla autoasiat eivät olleet oikein hanskassa. Itse näin faijan korjausoperaatiossa meidän autokadoksessa melko riisutun korjauksen alla olevan auton.
Hyvät viikonloput! Sinähän aikaisin kirjoittelet.Niin, autoihin liittyen. Mä en paljon muuta ole lapsena kuullut ja nähnytkään, kun auto sitä ja auto tätä. Isä on ollut ikänsä nk. autohullu tyyppi.
Ja moottoria on purettu eräänkin kerran keittiönpöydälle. Siinä vieressä olen pöperöni syönyt ja vierestä seurannut. 😃
Vanhoja autonraatoja purettu aitanvintille varaosiksi, jos sattuu tarvimaan ja onpa tarvinutkin.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Niin, autoihin liittyen. Mä en paljon muuta ole lapsena kuullut ja nähnytkään, kun auto sitä ja auto tätä. Isä on ollut ikänsä nk. autohullu tyyppi.
Ja moottoria on purettu eräänkin kerran keittiönpöydälle. Siinä vieressä olen pöperöni syönyt ja vierestä seurannut. 😃
Vanhoja autonraatoja purettu aitanvintille varaosiksi, jos sattuu tarvimaan ja onpa tarvinutkin.No ei ihan tervettä tuoda sisälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ihan tervettä tuoda sisälle.
Olen nähnyt yhden sellaisen paikan ja oli melkonen roihala.
Anonyymi kirjoitti:
No ei ihan tervettä tuoda sisälle.
Ei ole, mutta kerrostalossa asuessa hyvät koneen purkupaikat oli vähän kortilla, kun ei ollut autotallia. Kun muutettiin maalle ok-taloon, rakensi isä ensimmäiseksi autotallin itselleen. Nyt niitä on jo kaksi, periaatteessa kolme kun traktoritallissakin voi rempata.
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt yhden sellaisen paikan ja oli melkonen roihala.
Meillä on ollut aina siistiä. Vain sen hetken oli romut pöydällä, kun työ oli tehty.
En ole kuitenkaan paskan keskellä kasvanut. Äiti on ollut aina siistijä ja hyvin pitänyt huushollia puhtaana ja viihtyisänä.J-76 kirjoitti:
Meillä on ollut aina siistiä. Vain sen hetken oli romut pöydällä, kun työ oli tehty.
En ole kuitenkaan paskan keskellä kasvanut. Äiti on ollut aina siistijä ja hyvin pitänyt huushollia puhtaana ja viihtyisänä.Puolisollani sen sijaan talvehti moottoripyöräkin makuuhuoneessa, eikä ole edes vitsi. 😃
Purettuna ja puhdistettuna toki.J-76 kirjoitti:
Tuntuu, että täällä on joku(nen) tyyppi, jolle tuota asiaa pitäisi selventää tämän tästä, että ehkä joskus sisäistäisi mistä on kyse ja mistä ei ole. 😄
Kauhea jankuttamaan olet täti, olet nainen, ei naisilla jne. ihan kun sitä ei jokainen ihmisen biologian peruskoulussa opiskellut viimeistään tajuaisi. Pikkulapsena sen jo tajuaa.
Mitä toiset ei tunnu tajuavan, että sukupuoli-identiteetti ei välttämättä ole cis eli istu sujuvasti fysiikan kanssa yksiin.
Kyse ei ole edes siitä, että olisin mielummin toista sukupuolta, vaan kaiken vaan kokee ja asioihin eläytyy henkisesti, kuin olisi toista sukupuolta. Ja se on luonnollista, eläytyä, samaistua, kokea niin.
Ja jotkut ei pysty samaistumaan kumpaankaan sukupuoleen, on kuin musta tyhjä aukko kohdassa mitä sukupuolta sä koet olevas?
Öö, en mitään.
Pitäis ymmärtää, että fyysinen sukupuoli voi olla eri kun psyykkinen, sukupuoli-identiteetti. Voi jopa vierastaa omaa vartaloaan, koska se tuntuu kuin olisi väärässä vartalossa, väärät vermeet.
Vrt. sun piti olla Varsovassa, mutta oletkin Keniassa. 😃
Miksi sitten niin, että tuntee epämukavuutta omassa kropassaan, omissa nahoissaan? Se tapahtuu aivoissa. Joku hämminki.J-76: "Pitäis ymmärtää, että fyysinen sukupuoli voi olla eri kun psyykkinen, sukupuoli-identiteetti. Voi jopa vierastaa omaa vartaloaan, koska se tuntuu kuin olisi väärässä vartalossa, väärät vermeet. "
Samalla yläasteella kuin minä oli yksi poika, jonka nimi oli Antti. Häntä kutsuttiin yleisesti Anneliksi, sillä hän oli poikatyttö tai tyttöpoika. Hän oli pääsääntöisesti tyttöjen kanssa kaveria ja jotenkin naismainen, mutta kouluyhteisö hyväksyi hänet yhtenä poikkeavana persoona satojen oppilaitten joukosta. Kyllä sellaiset poikeavat yksilöt kaupungeissa hyväksytään yleisesti? Pienillä paikkakunnilla on vaikeampi olla erilainen?- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En ole kuitenkaan paskan keskellä kasvanut. Äiti on ollut aina siistijä ja hyvin pitänyt huushollia puhtaana ja viihtyisänä.Tuosta sai kyllä ihan toisten kuvan.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En ole kuitenkaan paskan keskellä kasvanut. Äiti on ollut aina siistijä ja hyvin pitänyt huushollia puhtaana ja viihtyisänä.Miksi äiti? Miksei isä?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Puolisollani sen sijaan talvehti moottoripyöräkin makuuhuoneessa, eikä ole edes vitsi. 😃
Purettuna ja puhdistettuna toki.aivan, aivan..
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
J-76: "Pitäis ymmärtää, että fyysinen sukupuoli voi olla eri kun psyykkinen, sukupuoli-identiteetti. Voi jopa vierastaa omaa vartaloaan, koska se tuntuu kuin olisi väärässä vartalossa, väärät vermeet. "
Samalla yläasteella kuin minä oli yksi poika, jonka nimi oli Antti. Häntä kutsuttiin yleisesti Anneliksi, sillä hän oli poikatyttö tai tyttöpoika. Hän oli pääsääntöisesti tyttöjen kanssa kaveria ja jotenkin naismainen, mutta kouluyhteisö hyväksyi hänet yhtenä poikkeavana persoona satojen oppilaitten joukosta. Kyllä sellaiset poikeavat yksilöt kaupungeissa hyväksytään yleisesti? Pienillä paikkakunnilla on vaikeampi olla erilainen?Juu, niitä aina on ja jostain syystä siitä tehdään isompi numerokin helposti, jos poika on naismainen.
Kun tytöt saa olla helpommin poikamaisia, rämäpäitä ja jätkämäisiä. Kuitenkin tuntuu, että siinäkin tulee raja vastaan siinä, jos kerrot ääneen esim. ⚧ kokemuksiasi.
Sitten olet jo vittuilun kohde.
Etkä vaan poikamainen nainen. 😃
Hyvä, että ette syrjineet. En tiedä, luulen että ikäryhmissä on se isoin erittelevä aines. Junttien lapsetkin toki juntteina voivat jatkaa sitä juntti asennetta, mutta hyväksyntä on nuorten keskuudessa kuitenkin konkreettisempaa. Minun ikäiset ja vanhemmat niitä muumioita tahtoo olla, joille asia on kynnyskysymys.Anonyymi kirjoitti:
Tuosta sai kyllä ihan toisten kuvan.
Aijaa. No keittiönpöytä ei ole koko koti, niin ei tullut itellä mieleen moinen.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Aijaa. No keittiönpöytä ei ole koko koti, niin ei tullut itellä mieleen moinen.
Keittiönpöytä on aika paljon! Pitäis vessan kanssa olla talon siisteimpiä...
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Luonnekysymys?
Vanhanajan näkemyspä.
Anonyymi kirjoitti:
Keittiönpöytä on aika paljon! Pitäis vessan kanssa olla talon siisteimpiä...
Hmm. Eipä myö kuoltu siihen. 😃
J-76 kirjoitti:
Juu, niitä aina on ja jostain syystä siitä tehdään isompi numerokin helposti, jos poika on naismainen.
Kun tytöt saa olla helpommin poikamaisia, rämäpäitä ja jätkämäisiä. Kuitenkin tuntuu, että siinäkin tulee raja vastaan siinä, jos kerrot ääneen esim. ⚧ kokemuksiasi.
Sitten olet jo vittuilun kohde.
Etkä vaan poikamainen nainen. 😃
Hyvä, että ette syrjineet. En tiedä, luulen että ikäryhmissä on se isoin erittelevä aines. Junttien lapsetkin toki juntteina voivat jatkaa sitä juntti asennetta, mutta hyväksyntä on nuorten keskuudessa kuitenkin konkreettisempaa. Minun ikäiset ja vanhemmat niitä muumioita tahtoo olla, joille asia on kynnyskysymys.Joo, hyvä ettei syrjitty. Hyvät lauantait sinulle ja perheellesi, sillä taidan lopettaa lauantain osalta täällä kirjoittelun.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Joo, hyvä ettei syrjitty. Hyvät lauantait sinulle ja perheellesi, sillä taidan lopettaa lauantain osalta täällä kirjoittelun.
Samoin. :)
- Anonyymi
Lieneekö se yrityskin mielikuvitusta
- Anonyymi
Kyllä se on olemassa. Kumma kyllä.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1831648Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2581141Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180800- 43731
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah216718Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63685- 53674
- 72597
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50593- 40586
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul66572Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68570- 37555
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal176514- 28501
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23499- 77490
Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30487- 6463
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma24462