Tahtoisin pois. Ei ole minun paikkani täällä kun ei minulla ole paikkaa. Selvästi ihmiset tahtovat, ja etenkin hän, etten olisi olemassa. Siksi haluan pois. Inhottamasta.
Riesana hänelle vain
7
107
Vastaukset
- Anonyymi
Älä. Elä elämääsi.
- Anonyymi
Mitä elämää? Ei minulla ole elämää.
- Anonyymi
Elämä on kuoleman odottamista.
Tämä on Tie Temppeliin.
Jumalan haltuun elämä on annettu. Hän päättäköön kohtalomme.
Sillä tiellä - Anonyymi
En usko todeksi tätä apn väittämää, veikkaan oletukseksi vaan? Jos joku noin ajattelisi toisesta, hänessä olisi vikaa, ei sinussa. Näin ainakin itse ajattelen.
- Anonyymi
Toinen riesa täällä näköjään. Kai tää helpottaa,joskus 50 vuoden päästä. Palstoilta kuitenkin nyt pois. Riesa taisin olla hänelle vain.💔
- Anonyymi
Nää elä elämääsi, mä oon kuollut kaksi kertaa tässä elämässä, niin kiitollinen kun hengitän vielä. Aloin arvostamaan pieniä asioita ja toteutin kaikki asiat mitä haluan tehdä tässä elämässä. Tee itsellesi palvelus ja elä joka päivä niin kuin et eläisi seuraavaa. Tunteet niitä oppii hallitsemaan kun päästää irti.
- Anonyymi
Juuri näin, nimimerkki!
Kun ajattelen parhaita kokemiani asioita, yksikään niistä ei ole sellainen, mitä olisin osannut edes pitää hyvänä ideana esimerkiksi 20-vuotiaana.
Ihmisten on vaarallista takertua elämässään vain yhteen ihmiseen. Ei se tule niin menemään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795289
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai694685Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1304635Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3502002- 901650
- 961580
- 2571486
- 3451177
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571002- 2001001