miten vaikea on löytää oikeasti mielenkiintoista naisseuraa

Mielenkiintoisen naisseuran löytäminen on harvinaisen vaikea operaatio. Naiset yleensä peittävät mielenkiinnottomuuttaa ulkonäöllään. Olisi oikeasti mukavaa tavata nainen, joka osaa huomata, osaa puhua, osaa olla mukana ja jolla on hyvät puheenaiheet. Kun lukee naisten kirjoittamia tekstejä, niissä valitetaan aina, miten huonoja puhmaan miehet ovat, mutta oikeasti - ehkä myös naisten kannattaisi opetella vuorovaikutustaitoja.

Oikeasti pelkän seksiseuran löytäminen on paljon helpompaa kuin sellaisen neitosen, joka on osaa olla mielenkiintoinen.

Mutta ehkä tämä nyt on sitä kuuluisaa kemiaa.

6

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peittävät mielenkiinnottomuuttaan ulkonäöllä? Ehkä se olet sinä, joka etsit seuraa ulkonäkö edellä? Jos jaksaisit vilkaista niitä ei-kaunottaria, saattaisit yllättyä. Mitä sitten on mielenkiinnoton?
      Mä en ainakaan ensitapaamisella ole kovin puhelias, yritän vähän katsella mikä tämä tyyppi. Pidättyväisyys ei ole sama asia kuin tyhjä pää.

• Anonyymi

Aloittajan nimimerkki antaa ymmärtää, että kiikarissa on jotain muuta kuin sujuvat keskustelutaidot tai laajasta yleissivistyksestä kumpuava mielenkiintoisuus :)

• Anonyymi

Nykyaika on mennyt sellaiseksi, että miehiä tuntuu kiinnostavan ensisijassa ulkonäkö. Niinpä se, mihin naiset panostavat, on ulkonäkö. Toki on niitä pinnallisia ihmisiä (niin miehissä kuin naisissakin), joita ei edes ns. sisäinen kauneus tai äly kiinnosta tippaakaan. Välillä kyllä itse ihmettelen, että jos on vaikkapa opiskelija ja ulkonäkö on ns. high maintenance -luokkaa, niin jos naisella ei ole vanhempien suunnalta taloudellista tukea tiedossa, niin olettaako nainen, että tuleva mies kustantaisi kynsihuoltoja, hiuspidennyksiä, ripsipidennyksiä, kuntosalikorttia tms?

Huomaan, etten kyllä itse pärjää kauneuden saralla niitä naisia vastaan, jotka panostavat ulkonäköönsä tosi paljon. Olen pitänyt tärkeämpänä lyhentää asuntolainaa ja pistää rahaa säästöön kuin että ottaisin botox-ruiskeita, hammasvalkaisuja ja sen semmoisia. Minullakaan ei ole varakkaita vanhempia tukemassa, vaan ihan itse maksan kaikki menoni. Kyse on siis pitkälti siitä, että mihin asioihin pitäisi investoida. Saadakseni miehen pitäisi varmaankin investoida ulkonäköön. Jostain syystä se ei oikein tunnu hyvältä idealta.

• Anonyymi

Kun sanot että miehiä kiinnostaa vain ulkonäkö, voi rivien välistä lukea että kiikarissasi on vain ne miehet joilla on hyvät mahdollisuudet saadakin kaunis nainen. Tavallisia miehiä jotka ovat kuin sinäkin, et edes vilkaise, näin se vaan menee todellisuudessa.

• Anonyymi

Sama juttu sieltä on löytää mielenkiintoista miestä. Muutamat ei osaa edes jutella kuin jostakin kalastamisesta, joka ei taas minua kiinnosta pätkääkään kun ei kuulu omiin harrastuksiini. Syön kyllä kalaa hyvin laitettuna. Joskus tuntuu niin toivottomalta koko touhu ja lopetinkin sen taas katellaan sitten jos joskus myöhemmin jos ei tärppää ihan livenä nyt kesän aikana.

• Anonyymi

Normaalia naista on mahdoton löytää. Kaikilla on jotain mielenterveysongelmia koska ovat seurustelleet jonkun alkoholisti narsistin kanssa.
      Ei ole terveitä naisia missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe