https://www.is.fi/viihde/art-2000006158235.html
Tuosta lampon odotuksestahan on ollut useampia juttuja jo, kuinka ei tullutkaan ennen juhannusta jne. Luulin että kyseessä olisi hjoku erityisen hieno peli niin näyttääkin ihan tavalliselta muuten mutta keskimääräistä rumempi, kiitos varmaan teippausten ja kullanväristen vanteiden jotka ei sovi tuohon ollenkaan. Eniten otti kuitenkin silmään miten ahtaalta näytti vesalle, tuohan on hirveän epämukava ajaa. Joo, paljon melua tyhjästä, olis laittanu vaikka jonkun ison volvon maasturin, olis paljon käytännöllisempi ja mukavampi Vesan mitoille.
Vesa sai viimein ruman ja ahtaan autonsa
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi
Hiton ruman värinenkin. Ei tuossa autossa ole mitään hienoa.
Niinpä. No toki on hyvä jos/kun joku laittaa noita kalliita autoja, ne on hyviä veronmaksajia silloin ja pyörittävät yhteiskuntaa mutta kannattaisihan sitä nyt sitten laittaa semmoinen joka näyttää hyvältä eikä ainakaan pilata sitä näköä.
Ikinä oikein ymmärtänyt tuota teippaushommaa, vesalla on varaa laittaa autoon 600te mutta ei sitten olisi varaa maalauttaa jos jossain vaiheessa vähän haalistuu? mieluummin laittaa sen maalauksen hinnan rumiin teippeihin jotka nekin pitää jossain vaiheessa uusia vai raskiiko Vesa esim. vuoden jälkeen ottaa teipit pois?
Asutko Vesan naapurissa?
Mietin sitä, pelkäätkö että Vesa tulee usein vastaan rumine autoineen, vai miksi tuo valinta häiritsee?En mutta kun aika monta uutisotsikkoa nähnyt tuosta Vesan auton odotuksesta, siitä miten oli juhannuskin pilalla kun ei tullutkaan niin olin kuvitellut että kyseessä olisi jollain tapaa hieno auto. En itse kehtaisi koohkata noin paljon ensin asiasta ja sitten ajella tuon näköisellä kinnerillä.
Harmaaritari kirjoitti:
En mutta kun aika monta uutisotsikkoa nähnyt tuosta Vesan auton odotuksesta, siitä miten oli juhannuskin pilalla kun ei tullutkaan niin olin kuvitellut että kyseessä olisi jollain tapaa hieno auto. En itse kehtaisi koohkata noin paljon ensin asiasta ja sitten ajella tuon näköisellä kinnerillä.
Autojahan taisi olla myytykinSuomeen toistakymmentä?
Ettei sinäänsä edes mitenkään harvinainen katiska.
- Anonyymi
Vesalla pitäisi olla joku 20 v kaunis nainen vaimona.
- Anonyymi
Samaa katoin :D Näyttää ulkoiselta habitukseltaan ihan samalta kuin teinien lelut. Toki varmasti miellyttävä kiihtyvyyden kannalta ja tiiä sitten, mitä herkkuja siinä muuten on.
Ja jokainen hankkii sen, mistä itse tykkää.
Mutta itse en tuollaista olisi noin isolla hinnalla hankkinut, enkä varsinkaan Vesan kokoisena tykkäisi kökkiä siellä sillipurkissa, mutta kaitpa sen kestää karavaanialueen verran iltaisin :D Vaimo ajaa sitten muut matkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12731- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494