Ikävä on ollut vuosia, on nyt, ja tulee aina olemaan. Enkä osaa asialle mitään tehdä.
Marko ikävä sua
19
915
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä tehdä asialle jotain...
- Anonyymi
Laita minulle sähköpostia, sama posti vieläkin. Älä soita.
- Anonyymi
Ei onnistu.
- Anonyymi
Minkäs sille sitten voi
- Anonyymi
laita mulle S viestiä, niin kyllä vastaan.
- Anonyymi
En vielä. Mitä M tapahtui meidän ekoilla sovituilla treffeillä? Muistatko?
- Anonyymi
käytiin syömässä
- Anonyymi
Mä ainakin pan... sua. Ei me mitään muuta tehty kun nähtiin. Mukavia tapaamisia salaa :)
- Anonyymi
Turhaa kysellä ekoista treffeistä tms. koska en ole täällä lukemassa. Sinullakaan ei ole mitään aikeita ottaa yhteyttä, kunhan tyhjään länkytät. Ja toisaalta, en muistaisi enää mitä ekoilla treffeillä tapahtui, vaikka olisinkin lukemassa.
Mitään ei siis tapahdu, kuten ei ole vuosikausiin tapahtunut tähänkään mennessä.- Anonyymi
Täh? Vastasin vain sinun kysymykseen. Jos ei tapahdu niin sitten ei tapahdu. Itse lopetit yhteydenpidon niin en kai se minä ole kuka ottaa yhteyttä ensin?
- Anonyymi
Missä ja milloin tämän Markon kanssa olit?
- Anonyymi
Vantaalla yli 20 vuotta sitten.
- Anonyymi
Enpäs ollut Vantaalla hänen kanssaan. Pienessä kaupungissa olin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samassa kaupunginosassa vielä ollaan. Ett osaa,vai halua? Ikävä silti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jkl ja ekat treffit liittyy alkoholiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jkl ja ekat treffit liittyy alkoholiin?
Olenko oikeassa? ^
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko oikeassa? ^
No et..Make asuu nykyään Joen kaupungissa.
- Anonyymi
Mistä Joen kaupungin Make on sinne mennyt?
- Anonyymi
Joensuun Marko! ❤️
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143789Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802935Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71971- 2391661
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61450- 751291
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2031255Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi331073