Ikävä on ollut vuosia, on nyt, ja tulee aina olemaan. Enkä osaa asialle mitään tehdä.
Marko ikävä sua
19
1021
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä tehdä asialle jotain...
- Anonyymi
Laita minulle sähköpostia, sama posti vieläkin. Älä soita.
- Anonyymi
Ei onnistu.
- Anonyymi
Minkäs sille sitten voi
- Anonyymi
laita mulle S viestiä, niin kyllä vastaan.
- Anonyymi
En vielä. Mitä M tapahtui meidän ekoilla sovituilla treffeillä? Muistatko?
- Anonyymi
käytiin syömässä
- Anonyymi
Mä ainakin pan... sua. Ei me mitään muuta tehty kun nähtiin. Mukavia tapaamisia salaa :)
- Anonyymi
Turhaa kysellä ekoista treffeistä tms. koska en ole täällä lukemassa. Sinullakaan ei ole mitään aikeita ottaa yhteyttä, kunhan tyhjään länkytät. Ja toisaalta, en muistaisi enää mitä ekoilla treffeillä tapahtui, vaikka olisinkin lukemassa.
Mitään ei siis tapahdu, kuten ei ole vuosikausiin tapahtunut tähänkään mennessä.- Anonyymi
Täh? Vastasin vain sinun kysymykseen. Jos ei tapahdu niin sitten ei tapahdu. Itse lopetit yhteydenpidon niin en kai se minä ole kuka ottaa yhteyttä ensin?
- Anonyymi
Missä ja milloin tämän Markon kanssa olit?
- Anonyymi
Vantaalla yli 20 vuotta sitten.
- Anonyymi
Enpäs ollut Vantaalla hänen kanssaan. Pienessä kaupungissa olin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samassa kaupunginosassa vielä ollaan. Ett osaa,vai halua? Ikävä silti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jkl ja ekat treffit liittyy alkoholiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jkl ja ekat treffit liittyy alkoholiin?
Olenko oikeassa? ^
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko oikeassa? ^
No et..Make asuu nykyään Joen kaupungissa.
- Anonyymi
Mistä Joen kaupungin Make on sinne mennyt?
- Anonyymi
Joensuun Marko! ❤️
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679