Millaisia ajatuksia teidän päässänne herää, kun teidän nimissänne kovimmalla äänellä huutaa täällä muutama anonyymi ja rekisteröity häirikkö?
Halusitte tai ette, HE kuitenkin luovat ihmisten päässä mielikuvia siitä, miten usko ihmisessä näkyy. Onkohan tuo luotu kuva sellainen, että tekin sitä haluatte?
Mitä te ajattelette, uskovat ihmiset?
69
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joku ateistikin voisi vastata samalla? Miltä se tuntuu kun teitä edustavat täällä rekisteröidyt nimimerkit, joiden pääjuttu elämässä tuntuu olevan henkiseltä kehitykseltään keskeneräisten ja mieleltään järkkyneiden kanssa tappelu, heille v_ttuilu ja onnistumisen kokemukset, joita nämä ateistit saavat ahdistaessaan näitä yhteiskunnan heikkolahjaisimpia loogiseen nurkkaan?
"...näitä yhteiskunnan heikkolahjaisimpia loogiseen nurkkaan?"
KEITÄ Sinä luet tuohon ryhmään?- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
"...näitä yhteiskunnan heikkolahjaisimpia loogiseen nurkkaan?"
KEITÄ Sinä luet tuohon ryhmään?Katso alempaa, heitä juuri tarkoitin.
- Anonyymi
niib
(kui2)
- Anonyymi
Itse uskovana kiitän Jumalaa jokaisesta viestistä jossa Kristusta korotetaan! Amen
Uskovat ovat kärsivällisiä vastaajia niihin pahansuopiin haasteisiin mitä päivittäin sadoittain esitetään ovelin sanakääntein ja ajatuksin. Tulee aina mieleen kuinka Jeesusta haastattettiin mitä ilkeimmillä ja salakavalimmilla tavoilla. Ei mitään uutta siis auringon alla :))- Anonyymi
Tällä tavalla on koko uskonto sotkettu, vaikka Jeesus ja Kristus eivät ole ollenkaan sama asia ja sama oppi.
<<Itse uskovana kiitän Jumalaa jokaisesta viestistä jossa KRISTUSTA korotetaan! Amen
Uskovat ovat kärsivällisiä vastaajia niihin pahansuopiin haasteisiin mitä päivittäin sadoittain esitetään ovelin sanakääntein ja ajatuksin. Tulee aina mieleen kuinka JEESUSTA haastattettiin mitä ilkeimmillä ja salakavalimmilla tavoilla. Ei mitään uutta siis auringon alla :))<<
Nämä jotka loivat tuon kristuskultin olivat ne samat tahot, jotka JEESUSTA 'haastoivat mitä ilkeimmillä ja salakavalimmilla tavoilla', ja tekivät hänestä juuri tuon KRISTUSKULTIN, jonka korottamista ylistät, ja jota Mooseksen Jumalaa, jolle hänet uhrattiin Jeesus vastusti.
YMMÄRRÄTKÖ?
Tällä tavalla totaalisesti mitätöitiin Jeesuksen opetukset ja Jeesus kirkon toimesta tuomittiin 300-luvulla harhaoppiseksi ja hänen opetuksensa määrättiin hävitettäviksi.
Jeesus opetti tietä takaisin paratiisiin, joka oppi perustuu luomiskertomuksen tarinaan hyvästä ja pahasta ja syystä miksi ihminen karkoitettiin paratiisista. On tie taivaaseen, ja totuus sekä elämä.
Kristus edustaa kreikkalaista mytologiakulttia riitteineen, joka kuolemalla Jumalana pelastaa ihmiset synteineen, jota syntiä ihmiset eivät pysty olemaan tekemättä, koska luomiskertomuksesta on valittu tottelemattomuus Jumalaa kohtaan opin perustaksi. Ei ole taivaaseen menoa, vaan maan alle odottamaan fyysistä ylösnousemusta. Piispa Huovisen sanoin Kristus on Sol Invictus, Auringonjumala. - Anonyymi
<<Nämä jotka loivat tuon kristuskultin olivat ne samat tahot, jotka JEESUSTA 'haastoivat mitä ilkeimmillä ja salakavalimmilla tavoilla', ja tekivät hänestä juuri tuon KRISTUSKULTIN, jonka korottamista ylistät, ja jota Mooseksen Jumalaa, jolle hänet uhrattiin Jeesus vastusti.<<
Ja vastusti uhrikulttia, jonka uhriksi itse joutui. Varmasti maailman ilkein ja salakavalin kuvio, joka koskaan ja missään uskonnon nimissä tehty. Ja mikä vääryys Jeesukselle ja hänen opetuksilleen! InhottavaRealisti kirjoitti:
Olet sivussa asiasta. En kysynyt tuota.
Homoudesta eheytyneellä miehellä on nyt vaimo ja kolme lasta
"Katson tyttöjäni ja joskus itken. Jos en olisi antanut itseäni Herralle ja seurannut Häntä, nämä pikkuiset eivät edes olisi olemassa!"
Lue kokonaan tämä ihana kertomus siitä miten homo eheytyi
https://www.oikeamedia.com/o1-113205usko.vainen kirjoitti:
"Katson tyttöjäni ja joskus itken. Jos en olisi antanut itseäni Herralle ja seurannut Häntä, nämä pikkuiset eivät edes olisi olemassa!"
https://www.oikeamedia.com/o1-113205Hauskaa, kun kirjoittelet positiiviseen sävyyn tuosta asiasta samalla kun olet ottanut käyttöön avatar-kuvakkeen, jonka väri on Pride-liikkeen alkuperäinen tunnusväri ja muutenkin melko homppeli. No hauskaa on sekin, attä Aa valitsi sen aikoinaan omiin ilmapalloihinsa ja muuhun.
A10097 kirjoitti:
Hauskaa, kun kirjoittelet positiiviseen sävyyn tuosta asiasta samalla kun olet ottanut käyttöön avatar-kuvakkeen, jonka väri on Pride-liikkeen alkuperäinen tunnusväri ja muutenkin melko homppeli. No hauskaa on sekin, attä Aa valitsi sen aikoinaan omiin ilmapalloihinsa ja muuhun.
Sinulla on nyt kuule logot pahasti sekaisin 😃
usko.vainen kirjoitti:
Sinulla on nyt kuule logot pahasti sekaisin 😃
No minä en kuvaketta sinulle valinnut. Tunnustamasi väri oli Pridella ennen sateenkaaritunnuksen käyttöönottoa ja tuli Aa:n tavaroihin myöhemmin.
Hieman nykyaikaa:
https://en.wikipedia.org/wiki/Bisexual_pride_flag
"The pink color represents sexual attraction to the same sex only (gay and lesbian)."- Anonyymi
A10097 kirjoitti:
Hauskaa, kun kirjoittelet positiiviseen sävyyn tuosta asiasta samalla kun olet ottanut käyttöön avatar-kuvakkeen, jonka väri on Pride-liikkeen alkuperäinen tunnusväri ja muutenkin melko homppeli. No hauskaa on sekin, attä Aa valitsi sen aikoinaan omiin ilmapalloihinsa ja muuhun.
Väritkinkö ne on nykyään "homppeleita"? ... anna mun kaikki kestää...
Anonyymi kirjoitti:
Värejä käytetään laajalti eri asioiden ja liikkeiden symbolena. Koeta kestää.
A10097 kirjoitti:
No minä en kuvaketta sinulle valinnut. Tunnustamasi väri oli Pridella ennen sateenkaaritunnuksen käyttöönottoa ja tuli Aa:n tavaroihin myöhemmin.
Hieman nykyaikaa:
"The pink color represents sexual attraction to the same sex only (gay and lesbian)."No et todellakaan 😃
Minun logoni on Aito avioliiton jos et huomaa.Anonyymi kirjoitti:
Näin kaikista tehdään homoja kun kaikki on homoutta 😂
usko.vainen kirjoitti:
No et todellakaan 😃
Minun logoni on Aito avioliiton jos et huomaa.Kirjoitinkin jo siitä, että Aa otti tuon värin käyttöön.
A10097 kirjoitti:
Kirjoitinkin jo siitä, että Aa otti tuon värin käyttöön.
Tyypilliset tyttö ja poika värit. Et kai sinä kuvittele, että värit rajoittavat mitä ideologiaa kukin tunnustaa🙄❓
Persijen väri on varmaan sen takia sini/keltainen kun ne diggaa pakkoruotsia❓- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Tyypilliset tyttö ja poika värit. Et kai sinä kuvittele, että värit rajoittavat mitä ideologiaa kukin tunnustaa🙄❓
Persijen väri on varmaan sen takia sini/keltainen kun ne diggaa pakkoruotsia❓Ennen punainen väri oli syntinen väri - mut ei kai nyt just toi -, (kommarin väri), joten ei sopinut - mutta no joo sehän oli joskus se, vuosikymmeniä sitten.
Sitä vain ajoin takaa että väreilläkin oli kyllä siihen aikaan väliä.
(kui2) Anonyymi kirjoitti:
Ennen punainen väri oli syntinen väri - mut ei kai nyt just toi -, (kommarin väri), joten ei sopinut - mutta no joo sehän oli joskus se, vuosikymmeniä sitten.
Sitä vain ajoin takaa että väreilläkin oli kyllä siihen aikaan väliä.
(kui2)Punainen on aina ollut veren väri. Siksi kommunistimaissa on punaiset lipu 🤓
usko.vainen kirjoitti:
Persijen väri on varmaan sen takia sini/keltainen kun ne diggaa pakkoruotsia❓"Et kai sinä kuvittele, että värit rajoittavat mitä ideologiaa kukin tunnustaa?"
En toki. Se on vain hauskaa, kun tuosta on tullut niin homppeli väri ja nyt se hyppelee koko ajan silmille juuri sinun edustamanasi.- Anonyymi
A10097 kirjoitti:
Hieman nykyaikaa:
"The pink color represents sexual attraction to the same sex only (gay and lesbian)."Ehkäpä nyt kuitenkin värejä voi käyttää ilman että pyrkii niillä mitään agendoimaan.. kasvetaan aikuisiksi eikös vaan.
A10097 kirjoitti:
"Et kai sinä kuvittele, että värit rajoittavat mitä ideologiaa kukin tunnustaa?"
En toki. Se on vain hauskaa, kun tuosta on tullut niin homppeli väri ja nyt se hyppelee koko ajan silmille juuri sinun edustamanasi.Vain homppelit pitävät sitä(kin) omana värinään 😃
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä nyt kuitenkin värejä voi käyttää ilman että pyrkii niillä mitään agendoimaan.. kasvetaan aikuisiksi eikös vaan.
"kasvetaan aikuisiksi eikös vaan"
Minä en ainakaan halua kasvaa niin aikuiseksi, että en huomaisi hauskaa symboliikkaristiriitaa tässä. :-)- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Punainen on aina ollut veren väri. Siksi kommunistimaissa on punaiset lipu 🤓
Niin ja uskovaiset eivät huolineet siihen aikaan punaista väriä ylleen (siitä tuli palautetta jos käytti sitä väriä) koska se oli "kommarien väri" mutta nykyään uskovaiset hyväksyvät jo kaikki värit.
(kui2) usko.vainen kirjoitti:
Mikä väri ei ole homoille varattu 😂❓
Tuskin mikään on. Vai oletko sitä mieltä, että käyttämäsi pinkki on?
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja uskovaiset eivät huolineet siihen aikaan punaista väriä ylleen (siitä tuli palautetta jos käytti sitä väriä) koska se oli "kommarien väri" mutta nykyään uskovaiset hyväksyvät jo kaikki värit.
(kui2)Eiköhän ne värit olleet aika vähäiset kaikilla silloin 😂
A10097 kirjoitti:
Tuskin mikään on. Vai oletko sitä mieltä, että käyttämäsi pinkki on?
Juurihan sinä niin väitit, että pinkki on homoväri 😂
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Eiköhän ne värit olleet aika vähäiset kaikilla silloin 😂
No ei se nyt niin kaukainen asia ole :) kyllä 1960-70 luvulla oli jo värejä kaikenlaisia ja joka lähtöön ja sitä ennenkin, mutta ehkä annamme asian olla jo.
No ei se nyt niin kaukainen asia ole :) kyllä 1960-70 luvulla oli jo värejä kaikenlaisia ja joka lähtöön ja sitä ennenkin, mutta ehkä annamme asian olla jo.
(kui2)Jaa, eikö sitten jokainen voinut valita mitä käytti, vai mikä on ongelmasi 😄❓
usko.vainen kirjoitti:
Juurihan sinä niin väitit, että pinkki on homoväri 😂
Aivan. Mutta onko muita värejä, joilla on yhtä voimakas gay-assosiaatio?
A10097 kirjoitti:
Aivan. Mutta onko muita värejä, joilla on yhtä voimakas gay-assosiaatio?
Älä minulta kysy koska minulle ei mikään väri ole homoväri 😂
- Anonyymi
usko.vainen kirjoitti:
Jaa, eikö sitten jokainen voinut valita mitä käytti, vai mikä on ongelmasi 😄❓
Ei ollut minun ongelma vaan synti ongelma oli punainen väri, sitä ei voinut uskova ihminen käyttää, ei vain voinut koska se oli syntinen väri, eikä voinut mennä hengelliseen tilaisuuteen punainen vaate päällä siitä sai palautetta ja paheksuntaa, kerroin jo. Etkö sinä taas tahdo uskoa tuota todeksi? No eihän se mikään uskonkappale olekaan mutta totta silti.
Nyt en enää jaksa kertoa asiaa uudestaan, unohda koko juttu.
Ei ollut minun ongelma vaan synti ongelma oli punainen väri, sitä ei voinut uskova ihminen käyttää, ei vain voinut koska se oli syntinen väri, eikä voinut mennä hengelliseen tilaisuuteen punainen vaate päällä siitä sai palautetta ja paheksuntaa, kerroin jo. Etkö sinä taas tahdo uskoa tuota todeksi? No eihän se mikään uskonkappale olekaan mutta totta silti.
Nyt en enää jaksa kertoa asiaa uudestaan, unohda koko juttu.
(kui2)Punainen on synnin sovituksen/veren väri ❤️
usko.vainen kirjoitti:
https://www.oikeamedia.com/o1-113205Itse en usko, että voisi muuttaa suuntauksensa.
Eräskin oli ollut viisi vuotta eheytyksissä, mutta ei muuttunut heteroksi. Hän on entinen Setan perustajistausko.vainen kirjoitti:
Älä minulta kysy koska minulle ei mikään väri ole homoväri 😂
Kysymys onkin retorinen.
>Tulee aina mieleen kuinka Jeesusta haastattettiin mitä ilkeimmillä ja salakavalimmilla tavoilla.
Olitko paikalla, Korkkiruuvi?
- Anonyymi
Ajattelen, että jokainen vastaa omista huudoistaan. Mistään ihmisyhteisöstä ei löydy niin erilaisista ja eri taustoista tulevia ihmisiä kuin kristillisistä yhteisöistä.
Ihmiset hakeutuvat normaalisti kaltaistensa pariin. Mutta seurakunnissa on harvoin muuta yhteistä kuin se usko. Ja sitäkin jokainen tulkitsee oman persoonallisuutensa kautta.
Hyvällä säkällä voi toki tavata uskovaisia, joiden kanssa voi pohdiskella asioita syvällisemmin ja keskustella rakentavasti. Nettipalstoilla se harvoin onnistuu.Muistan kun muutin Helsinkiin, ja Kittilästä tuttu oli liittynyt Siiloan-seurakuntaan. Koin hänen puheensa oudoiksi. Tiemme erosivat uskon piirissä.
- Anonyymi
Myötähäpeää tunnen, mutta tämä ei koske uskovaisia vaan ihmisiä. Myötähäpeän erityisesti niitä jotka yrittävät joka keskusteluun heittää jonkin syytöksen persuja kohtaan tai ylipäätään liittää persut asiaan jotenkin. Itse uskovaisena ehkä hävettää eniten se kun tietyllä Raamatun lauseella yritetään peräänantamattomasti pitää kiinni omasta mielipiteestä. Raamattu kuitenkin on kirjoitettu ajankohtaan jolloin asioilla on ollut eri merkityksiä ja moni Raamatun kohdista on käsitettävissä eri tavoin ja sitten niitä kohtia halutaan käyttää omien keinojensa puolusteluun. Tosin tämä on synti johon itsekin on tullut syyllistyttyä 😣
Toivottavasti kukaan uskovainen ei ota tällaisia aloituksia tosissaan.
ArtoTTT kirjoitti:
Aloituksellasi voisi olla jotain painoarvoa jos itse käyttäytyisit täällä toisella tavalla.
Nyt kuules Arto menee taas kerran kaikin tavoin pieleen.
Jos et ole sokea, NÄET kyllä ihan omilla aisteillasi sen, miten täällä kukin käyttäytyy. Minua ärsyttää suuresti - lienee tarkoituksesikin? - se, kun Sinä alat aina heti lennosta sättiä minua, VAIKKA näet vallan hyvin kyllä senkin, miten vaikkapa Rakas Ystäväni usko.vainen täällä toimii. Sinun maailmassasi ilmeisesti tilanne on se, että "uskis" on aina oikeassa ja saa tehdä mitä vain - kunhan vain muistaa haukkua homoja ja ateisteja/skeptikoita riittävästi? NIINKÖ?
Jos et ole sokea, näet helposti sen, miten minunkin kimppuuni hyökkää jokunen kirjoitaja kuin liimattuna välittömästi, kun jotakin sanon. OLETKO HUOMANNUT? Siitä oletuksestako täytyy siis lähteä, että heistä kukaan ei ole uskova ihminen? Sattumaltako vain muut ateistit haluavat hämätä ja kirjoittavat kuin juuri usko.vainen ja puolustavat häntä silloinkin, kun hän itse sikailee?
Touhu täällä on kuin lastentarhassa ja Sinä äpytät silti loputtomasti vain lähinnä minulle. Toisaalta, eipä se uutta ole: aina täällä saa eniten osakseen kettuilua, jos yrittää kirjoittaa asiaperusteisesti. Ihme juttu.
Toisin kuin vaikkapa Rakas Ystäväni uskis minä edes yritän perustella näkemykseni, kuten nytkin teen. Oletko IKINÄ huomannut? Uskoisin perustelevani keskiverto kirjoittajaan nähden täällä ajatuksiani paljon enemmän. Pohtia sopii vaikkapa sitäkin, oletko Sinä ITSE juuri tuollaista pikku puuhaa harrastanut.
Minua alkaa Arto todellakin potuttaa. Olen monta kertaa harkinnut, että jäisin taas täältä kokonaan pois. En kuitenkaan halua ainakaan vielä tehdä sitä, koska ei tätä areenaa voi vain "konservatiiveille" ja Persuille jättää. On täällä muutakinääntä oltava kuuluvilla.
Sinulla Arto on nyt erittäin oiva tilaisuus osoittaa, mitkä tekstini ovat olleet asiattomia. Missä kohtaa nimimerkkini InhottavaRealisti on sikaillut? Huomaat kyllä nopeasti, että kun olen typerä ollut, kinauskumppanini on ollut usk.vainen. HÄNHÄN tietenkään EI ikinä mitään virheitä tee, vai mitä? Ilmeisesti syy on siis minun sillonkin, kun uskis tekee yhden loputtomista homoavauksistaan tai haukkumaketjuistaan tai muuten vain puuhaa joutavien kuulumiskyselyjensä kanssa?InhottavaRealisti kirjoitti:
Jos et ole sokea, NÄET kyllä ihan omilla aisteillasi sen, miten täällä kukin käyttäytyy. Minua ärsyttää suuresti - lienee tarkoituksesikin? - se, kun Sinä alat aina heti lennosta sättiä minua, VAIKKA näet vallan hyvin kyllä senkin, miten vaikkapa Rakas Ystäväni usko.vainen täällä toimii. Sinun maailmassasi ilmeisesti tilanne on se, että "uskis" on aina oikeassa ja saa tehdä mitä vain - kunhan vain muistaa haukkua homoja ja ateisteja/skeptikoita riittävästi? NIINKÖ?
Jos et ole sokea, näet helposti sen, miten minunkin kimppuuni hyökkää jokunen kirjoitaja kuin liimattuna välittömästi, kun jotakin sanon. OLETKO HUOMANNUT? Siitä oletuksestako täytyy siis lähteä, että heistä kukaan ei ole uskova ihminen? Sattumaltako vain muut ateistit haluavat hämätä ja kirjoittavat kuin juuri usko.vainen ja puolustavat häntä silloinkin, kun hän itse sikailee?
Touhu täällä on kuin lastentarhassa ja Sinä äpytät silti loputtomasti vain lähinnä minulle. Toisaalta, eipä se uutta ole: aina täällä saa eniten osakseen kettuilua, jos yrittää kirjoittaa asiaperusteisesti. Ihme juttu.
Toisin kuin vaikkapa Rakas Ystäväni uskis minä edes yritän perustella näkemykseni, kuten nytkin teen. Oletko IKINÄ huomannut? Uskoisin perustelevani keskiverto kirjoittajaan nähden täällä ajatuksiani paljon enemmän. Pohtia sopii vaikkapa sitäkin, oletko Sinä ITSE juuri tuollaista pikku puuhaa harrastanut.
Minua alkaa Arto todellakin potuttaa. Olen monta kertaa harkinnut, että jäisin taas täältä kokonaan pois. En kuitenkaan halua ainakaan vielä tehdä sitä, koska ei tätä areenaa voi vain "konservatiiveille" ja Persuille jättää. On täällä muutakinääntä oltava kuuluvilla.
Sinulla Arto on nyt erittäin oiva tilaisuus osoittaa, mitkä tekstini ovat olleet asiattomia. Missä kohtaa nimimerkkini InhottavaRealisti on sikaillut? Huomaat kyllä nopeasti, että kun olen typerä ollut, kinauskumppanini on ollut usk.vainen. HÄNHÄN tietenkään EI ikinä mitään virheitä tee, vai mitä? Ilmeisesti syy on siis minun sillonkin, kun uskis tekee yhden loputtomista homoavauksistaan tai haukkumaketjuistaan tai muuten vain puuhaa joutavien kuulumiskyselyjensä kanssa?Ja tämä on tallella.
InhottavaRealisti kirjoitti:
Sinulla Arto on nyt erittäin oiva tilaisuus osoittaa, mitkä tekstini ovat olleet asiattomia. Missä kohtaa nimimerkkini InhottavaRealisti on sikaillut? Huomaat kyllä nopeasti, että kun olen typerä ollut, kinauskumppanini on ollut usk.vainen. HÄNHÄN tietenkään EI ikinä mitään virheitä tee, vai mitä? Ilmeisesti syy on siis minun sillonkin, kun uskis tekee yhden loputtomista homoavauksistaan tai haukkumaketjuistaan tai muuten vain puuhaa joutavien kuulumiskyselyjensä kanssa?Päivät pitkät täällä muiden ateistien kanssa pilkkaat, parjaat ja haukut uskovaisia, sitten valitat jos joku käyttäytyy täällä samalla tavoin?
Olet tuota pulttien repimis tehokeinoa käyttänyt jo niin monta kertaa ettei se enää mene läpi, koita jotain muuta keskustelutekniikkaa vaihteeksi.ArtoTTT kirjoitti:
Päivät pitkät täällä muiden ateistien kanssa pilkkaat, parjaat ja haukut uskovaisia, sitten valitat jos joku käyttäytyy täällä samalla tavoin?
Olet tuota pulttien repimis tehokeinoa käyttänyt jo niin monta kertaa ettei se enää mene läpi, koita jotain muuta keskustelutekniikkaa vaihteeksi.Vai niin olen, Arto. Mitähän tekniikkaa SINÄ olet sitten käyttänyt?
Määrittele ensiksi minulle se "pilkkaaminen" ja "parjaaminen". Onko se aina jompaa kumpaa noista toiminnoista, jos yhtään mitään sanaanne epäilee? Jos harrastan noita toimintopja, MIKSI et voinut niitä esiin nostaa? Ovatko esimerkiksi avaukseni kyseisiä toimintoja? Onko se pilkkaamista, jos esitin avauksen kysymykset?
Palaamme taas samoihin tuttuihin lähtökohtiin: EDUSTATKO Sinä tosiaankin mielestäsi kaikkia Suomen uskovia, kun närkästyt heidän puolestaan? Voiko ihminen itse asiassa Sinusta edes olla uskova, jos hän tekee muutakin kuin valittaa täällä homoseksuaalisuudesta ja kannattaa Persuja?
Fundisuskovat ovat pihalla kuin lumiukot yrittäessään tulkita ristiriitaisia raamatun- lukuja ja jakeita muka "oikein."
Jaa, emmekös me enää olekaan niitä oikeauskoisia 😂❓
Sinulla ei - luvalla sanoen - itselläsi ole mitään tajua Raamatusta.ArtoTTT kirjoitti:
Tai sitten joku näkee kovasti vaivaa yrittäessään tulkita niitä väärin...
Oikeata tulkintaa kun ei ole, sen todistaa vakavien uskovienkin erilaiset tulkinnat samoista jakeista ja luvuista.
sage8 kirjoitti:
Oikeata tulkintaa kun ei ole, sen todistaa vakavien uskovienkin erilaiset tulkinnat samoista jakeista ja luvuista.
Tottakai on oikeaa tulkintaa kuten on oikeaa rahaakin vaikka on vääräkin rahaa
- Anonyymi
sage8 kirjoitti:
kokeiles laittaa esimerkki, ihmetellään sitten löytöäsi ok !
Anonyymi kirjoitti:
kokeiles laittaa esimerkki, ihmetellään sitten löytöäsi ok !
Trolli ei koskaan perustele 😃
Trollien kanssa ei kannata perustella mitään. Jos perustelee, tulee maalin siirtoa ja herjausta.
Ajattelisin, että ateistit ovat sen verran fiksua väkeä että he ymmärtävät ja osaavat erottaa palstatrollit uskovaisista. Toisaalta me uskovaisetkin olemme ihmisiä vajavuuksinemme ja kaukana täydellisistä. Tämä ei tietenkään anna oikeutta toimia ja käyttäytyä ala-arvoisesti, aina on hyvä pyrkiä kunnioittavaan käytökseen kanssa ihmisiä kohtaan, se on palkitsevaa jo itsessään.
- Anonyymi
Aivan, sinut tunnistaa jo otsikoista vaikka ei näkisi nikkiäsi.
- Anonyymi
Mestari halkaisi pääni jo, ja ajatukset on siksi puolinaiset.
- Anonyymi
Saimme kuitenkin kaks kissankuppia, olkaamme onnelliset siitä !
- Anonyymi
Tykkäätkö rocketmanista vai starmanista vähemmän?
- Anonyymi
Mitäkö ajattelen. Tämä palsta on uskoville varsinainen koetinkivi. Uskosi haastetaan, sitä epäillään, sitä halvennetaan. Muutama jaksaa vielä roikkua mukana. Ei ihme, että hekin välillä sortuu alatyyliin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Tiedä sitten onko tämä luterilaisuuden koko kuva. Jos näin on todella surullista kirkon kannalta."Tämä palsta on uskoville varsinainen koetinkivi. "
Tavallaan kai, sillä niin voimakkaasti välillä yritetään käännyttää.
”…HE kuitenkin luovat ihmisten päässä mielikuvia siitä, miten usko ihmisessä näkyy.”
Ikävä kyllä näin on. Useammin kuin kerran on vastaan tullut tuo mielikuva, kun on ilmaissut olevansa uskova. Se on oikeastaan aika surullista.- Anonyymi
"Ajattelisin, että ateistit ovat sen verran fiksua väkeä että he ymmärtävät ja osaavat erottaa palstatrollit uskovaisista. "
Ateistit ja myös liberaalit osaavat erottaa aidot uskovat feikki"uskovaisista" oikeastaan erehtymättä.
Aitoja uskovia vastaan syydetään vihaviestintää ja vähintäänkin torjuntaa ja sitten feikki"uskovien" viestit hyväksytään muitta mutkitta taikka jätetään kirjoittamatta vastineita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344