Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen.
Mutta Luoja nähköön en sentään niin syntinen, kurja ja erehtyväinen, ettenkö OLISI TÄYDELLISESTI OSANNUT KATUA KAIKKEA SYNTISYYTTÄNI, KURJUUTTANI JA EREHTYVÄISYYTTÄNI.
Muussa tapauksessahan olisin niinkuin homot ja lesbot, jotka eivät osaa katua homouttaan ja lesbouttaan.
Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen, mutta osaan katua syntisyyttäni, kurjuuttani ja erehtyväisyyttäni TÄYDELLISESTI, SILLÄ MUUTOINHAN JOUTUISIN HELVETTIIN.
Onneksi katumukseni on täydellistä toisin kuin homoilla, lesboilla ja liberaaleilla, jotka joutuvat helvettiin toisin kuin minä.
Sillä Jumalahan ei katumattomia syntejä anteeksi anna, joten minun toivoni perustuu katumukseni täydellisyyteen, perinpohjaisuuteen ja läpikotaisuuteen. Siis vaikka profiilissani (yksi.uskis) lässytänkin jotakin sellaista jonninjoutavaa potaskaa että että tämä homma ei muka ole lainkaan minusta kiinni.
Mutta kun kuvailen itseäni sanoilla "syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen", silloin kukaan ei pääse syyttämään minua fariseukseksi. Eihän?
Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen, Osa II
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Mutta Raamatun ydinsanoman hallitsen täydellisesti, niin kuin katumisenkin. Toisin kuin homot, lesbot ja liberaalit.
- Anonyymi
Olen vain syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen, en muuta. Paitsi täydellinen raamatun olennaisten asioiden tuntija ja katuja.
Onneksi mä en ole syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Sen verran mulla on itsekunnioitusta ja -tuntoa etten voisi noin pilkata itseäni enkä ketään muutakaan...paitsi teitä hihhuleita. Olettehan te hihhulit suurempia ihmisvihaajia ja -pilkkaajia. Ette siedä vähemmistölle yhdenvertaisuuksia tai ihmisoikeuksia, joten miksi mä sietäisin teidän kaltaisellenne vähemmistölle (uskonnollisille) yhdenvertaisuuksia tai ihmisoikeuksia.
Uskonnolliset tapahtumat ja tilaisuudet tulisi lailla kieltää tässä maassa, kun ei siellä muuta tehdä kuin pilkataan ja irvitään läheisiä, joita on muun muassa ne homoseksuaalitkin tai uskonlahkonsa jättäneet entiset uskovat.
En voi hyväksyä sitä että vanhemmat hylkäävät lapsensa tämän uskonnollisesta kannoista johtuen kun kerran tärkeintä on uskovillekin rakkaus. Hyväksyn tosin sellaisen lapsen joka hylkää vanhempansa kunnei jaksa päivästä toiseen kuunnella ja olla altis vanhempiensa uskonnollisille saarnoille. Totta kai lapsesta tulee sen jälkeen välittömästi seksityöläinen tai muu "pahantapainen" kun eroaa lahkosta...sehän on ihan selvää. Sen mukaan kaikkien lahkon ulkopuoliset uskonnottomat ihmiset ovat rikollisia ja pahantapaisia eivätkä pärjää elämässään.
Mä en taas millään näe miten eri kristinuskoiset lahkolaiset pärjää kunnei joka paikkakunnalla ole halpahallia. Pitää mennä kauppoihin joissa myydään alkoholia ja tupakkaa ja kaikissa tuotteissa lukee Pride, joihin ei voi koskea tai muuten tarttuu homous! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442958Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222867- 462673
- 552522
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582438Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462408Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022