Päähineet.

Milloin viimeksi olette ostaneet päähineen? Viime talvena muistaakseni ostin pipon

118

50

Vastaukset 118

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2014 ostin Halloween bileisiin blondiperuukin. Helvata, että se oli kuuma.

Marraskuu tuntui Marokon yöltä.

• Oliko hyvät bileet?

• pujotteIija kirjoitti:

Oliko hyvät bileet?

Olihan ne aika kovat...

Mulla oli sellainen charleston-asu ja ainoa, mitä talteen jäi,
        oli tuo peruukki.

Se muuten voi pitää paikkansa, että blondeilla on kovemmat juhlat kuin bruneteilla tai punapäillä.

Peruukki on nyt laatikossa. On ja pysyy. Paljollako ostaisit?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Olihan ne aika kovat...

Mulla oli sellainen charleston-asu ja ainoa, mitä talteen jäi,
        oli tuo peruukki.

Se muuten voi pitää paikkansa, että blondeilla on kovemmat juhlat kuin bruneteilla tai punapäillä.

Peruukki on nyt laatikossa. On ja pysyy. Paljollako ostaisit?

En ostaisi, mutta ottaisin jos käyttäjä tulisi mukana :D

• pujotteIija kirjoitti:

En ostaisi, mutta ottaisin jos käyttäjä tulisi mukana :D

Sen näköistä käyttäjää ei kukaan ottaisi :D :D
        Ei edes portsari hallintaotteeseen.

Marilyn oli koko hotellille liikaa *naurua*
        Valeholkkitupakka oli siisti, mutta tarina ei kerro, minne se oli työntynyt.

Jos jollain, niin saa pitää. Ei tarvii palauttaa.

Sen näköistä käyttäjää ei kukaan ottaisi :D :D
        Ei edes portsari hallintaotteeseen.

Marilyn oli koko hotellille liikaa *naurua*
        Valeholkkitupakka oli siisti, mutta tarina ei kerro, minne se oli työntynyt.

Jos jollain, niin saa pitää. Ei tarvii palauttaa.

No jos jättäis sitten peruukin pois :D

• pujotteIija kirjoitti:

No jos jättäis sitten peruukin pois :D

Niin on viisainta :D

Yrittelin sitä talvella harjata,
        mutta pahempi takkupesä tuli.

Mitä jatkokäyttöä tuolle olisi?

Niin on viisainta :D

Yrittelin sitä talvella harjata,
        mutta pahempi takkupesä tuli.

Mitä jatkokäyttöä tuolle olisi?

Kenties hormien nuohoaminen?

• pujotteIija kirjoitti:

Kenties hormien nuohoaminen?

Haahahah no johan, ei käynyt heti mielessäkään, mutta nyt kun sanoit.
        Ellei pöyhäkkä jumi sinne. Mitteekähän palotarkastaja sannois ku löytäis? "Ootta yrittännä?" :D

Haahahah no johan, ei käynyt heti mielessäkään, mutta nyt kun sanoit.
        Ellei pöyhäkkä jumi sinne. Mitteekähän palotarkastaja sannois ku löytäis? "Ootta yrittännä?" :D

Luulisin että sinne kärventyisi, jos jumisi hormiin. Mullahan on oma nuohoamisvehje, hormin siis :D

• pujotteIija kirjoitti:

Luulisin että sinne kärventyisi, jos jumisi hormiin. Mullahan on oma nuohoamisvehje, hormin siis :D

Haahaha.hah anteeksi, naurahdin ääneen :D

Haahaha.hah anteeksi, naurahdin ääneen :D

Saat, sen takia kun ei kuulunut tänne asti :D

• Jaa juu peruukin ostin ennen vappua. Mustaa ja lilaa olisi sävyinä, pitkät hiukset. :P

• Eilen pinkin lippiksen.

• Voisin ehkä ostaa pinkin NHL-lippiksen

• pujotteIija kirjoitti:

Voisin ehkä ostaa pinkin NHL-lippiksen

Vaihdat sitten kuvan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Vaihdat sitten kuvan.

Selvästi pirteempi kuva ois

• Anonyymi

Tilasin Kiinasta lapselleni lippiksen toukokuussa. On päässyt jo käyttöön.

• Halvalla ilmeisesti sai?

• Anonyymi

Minä ostin kesäkuun lopulla lapselleni pitsisen päähineen.

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Halvalla ilmeisesti sai?

Maksoi toimituskuluineen noin 8 euroa.

• Ostin kesähatuksi sellaisen pork pie-hatun. Mustan.

• Tuollaisesta en ole kuullutkaan

• pujotteIija kirjoitti:

Tuollaisesta en ole kuullutkaan

Se on hattumalli, vanha sellainen.

• Iku-Turso kirjoitti:

Se on hattumalli, vanha sellainen.

Täytyy googlata

• Iku-Turso kirjoitti:

Ei enää kuvia. Hattu on kyllä komea ja sopii mulle.

Se näyttäis olevan hienojen herrojen hattu.

Se näyttäis olevan hienojen herrojen hattu.

En tiedä kuinka hienot herrat sitä käyttävät, ei se ainakaan varsinaiseen juhlapukeutumiseen kuulune.

Minä vain satun tykkäämään hattumallista.

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

En tiedä kuinka hienot herrat sitä käyttävät, ei se ainakaan varsinaiseen juhlapukeutumiseen kuulune.

Minä vain satun tykkäämään hattumallista.

Hauskaa! En ollut kuullut hattumallin nimeä ennen tätä :)

-Pönttis out

• Anonyymi

myöskin punk tyypit käyttävät kyseistä hattu mallia,ska hemmot. itseltä löytyy muutama,mukava kotsa :)

peppis.

• Anonyymi kirjoitti:

myöskin punk tyypit käyttävät kyseistä hattu mallia,ska hemmot. itseltä löytyy muutama,mukava kotsa :)

peppis.

Mitäs sulle noin muuten kuuluu?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Mitäs sulle noin muuten kuuluu?

Mitäpä tässä,odotellaan puunkaato talkoita,pitäis kaataa 20 puuta,meitsi vesurin kaa rapsimaan: p sitä ennen väsättävä jonkinlainen alusta kun entiset suojat on paskana. Kesä meni mökillä viduralleen,näyttää siltä että naapurin vanha pariskunta vuokraa sitä yksiö kotteroansa epämääräisille ryhmille. viikon olin ja pakko oli tulla takasin,joka päivä eri auto pihassa,lukematon lauma tuntemattomia ja pentuja kiljumassa mun mökin takana,pahempi kuin somppulauma..ei kestäny hermot. Mitäs kesäsuunnitelmia sulla on?:)

peppis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä tässä,odotellaan puunkaato talkoita,pitäis kaataa 20 puuta,meitsi vesurin kaa rapsimaan: p sitä ennen väsättävä jonkinlainen alusta kun entiset suojat on paskana. Kesä meni mökillä viduralleen,näyttää siltä että naapurin vanha pariskunta vuokraa sitä yksiö kotteroansa epämääräisille ryhmille. viikon olin ja pakko oli tulla takasin,joka päivä eri auto pihassa,lukematon lauma tuntemattomia ja pentuja kiljumassa mun mökin takana,pahempi kuin somppulauma..ei kestäny hermot. Mitäs kesäsuunnitelmia sulla on?:)

peppis.

Oi, mitä ylellisyyttä kun voit netissä sitä valittaa tuntemattomalle! Oma mökki, jossa joutuu olemaan, pakko tulla takaisin. Toisilla ei ole mahdollisuutta kuin vuokrata tai turvautua ystävälliseen lomanviettotarjoukseen.
        Mutta hei, ihanaa lomaa silti Peppis sinullekin, kun siihen vielä on meillä mahdollisuus!

• Anonyymi kirjoitti:

peppis.

Älkää nyt kaikkia tontin puita kaatako :D
        Vesurihan onkin pienemmissä oksissa hyvä. Naapurin pariskunta selvästikin meinaa lyödä rahoiksi sivubisneksellä.

Eipä tässä ihmeempiä kesäsuunnitelmia ole, Okra näyttelyyn menemistä tuossa pohdin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi, mitä ylellisyyttä kun voit netissä sitä valittaa tuntemattomalle! Oma mökki, jossa joutuu olemaan, pakko tulla takaisin. Toisilla ei ole mahdollisuutta kuin vuokrata tai turvautua ystävälliseen lomanviettotarjoukseen.
        Mutta hei, ihanaa lomaa silti Peppis sinullekin, kun siihen vielä on meillä mahdollisuus!

mähän sanoin että touhu ja meteli oli näissä alati vaihtuvissa porukoissa pahempi kuin somppulaumassa,menikö nyt jakeluun? mua ei kiinnosta pätkääkään onko muilla varaa vuokrata mökkiä jos vittupäät tunkee meidän maille ja tekee paikasta elinkelvottoman. mun porukka on aika paljon pistänyt rahaa tohon mestaan yli kahdenkymmenen vuoden aikana. kaikki siellä on vanhoja tuttuja,mitkään sikaperheet kiljukommunikaatiolla ja toosien huudattamisella EI kuulu siihen ympäristöön.

mutta jees,hyvää kesää sinnekkin.

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Älkää nyt kaikkia tontin puita kaatako :D
        Vesurihan onkin pienemmissä oksissa hyvä. Naapurin pariskunta selvästikin meinaa lyödä rahoiksi sivubisneksellä.

Eipä tässä ihmeempiä kesäsuunnitelmia ole, Okra näyttelyyn menemistä tuossa pohdin

haha älä huoli,kyllä sinne puita vielä jää!:D siellä on mun lemppari halipuut joita ei varmasti kaadeta:D viimeks oli toi homma 2015 syksyllä joten nyt on todellakin aika,ei oo siis yhtään puita jäljellä--porukat on ollut vähän hitaita,vasta nyt kun viimoset klapit menossa niin "oho,no nyt kyllä pitäis.." ^-^ siellä on myrskyjen jäljiltä vähän liian kiikunkaakun puita jotka pitää kaataa,ei olis kiva jos rysähtäis katon päälle. muutenkin pitäis siistiä metsää,sehän on kuin risukaatopaikka lol. toivotaan mutsin kanssa että tänä vuonna tulis mustikoita ja sieniä,viime vuonna not so much..ne helteet: p
        mä rakastan vesurihommia,oon tehnyt niitä niin paljon että käyttelen mun vaikka unissani haha sit tietty klapikoneella pölkyt pätkiks,ne jotka ei mee ni kirveellä:)
        joo,naapurin "herttainen" vanha pariskunta päätti sitten vetää vituiks touhun siellä. joku laki tohonkin pitäis olla..nämä kaupunki uusiovammaiset jotka tulevat ovat pahimpia koska hei,nehän on siellä vain pari päivää,ei niitä kiinnosta vaikka sytyttäisivät koko mestan palamaan..nämä vuokraus bisnekset pitäisi saada jotenkin kuriin,samaa shittiä kuin airbnb.
        mikä on okra näyttely?? etkö meinaa käydä millään festareilla?:)

• Anonyymi kirjoitti:

haha älä huoli,kyllä sinne puita vielä jää!:D siellä on mun lemppari halipuut joita ei varmasti kaadeta:D viimeks oli toi homma 2015 syksyllä joten nyt on todellakin aika,ei oo siis yhtään puita jäljellä--porukat on ollut vähän hitaita,vasta nyt kun viimoset klapit menossa niin "oho,no nyt kyllä pitäis.." ^-^ siellä on myrskyjen jäljiltä vähän liian kiikunkaakun puita jotka pitää kaataa,ei olis kiva jos rysähtäis katon päälle. muutenkin pitäis siistiä metsää,sehän on kuin risukaatopaikka lol. toivotaan mutsin kanssa että tänä vuonna tulis mustikoita ja sieniä,viime vuonna not so much..ne helteet: p
        mä rakastan vesurihommia,oon tehnyt niitä niin paljon että käyttelen mun vaikka unissani haha sit tietty klapikoneella pölkyt pätkiks,ne jotka ei mee ni kirveellä:)
        joo,naapurin "herttainen" vanha pariskunta päätti sitten vetää vituiks touhun siellä. joku laki tohonkin pitäis olla..nämä kaupunki uusiovammaiset jotka tulevat ovat pahimpia koska hei,nehän on siellä vain pari päivää,ei niitä kiinnosta vaikka sytyttäisivät koko mestan palamaan..nämä vuokraus bisnekset pitäisi saada jotenkin kuriin,samaa shittiä kuin airbnb.
        mikä on okra näyttely?? etkö meinaa käydä millään festareilla?:)

Tehän voitte tehdä polttopuu bisnestä, jos puuta riittää, kun klapikonekin on. Näytitkin kuvassa aika onnelliselta vesurin kanssa :D

Okra on maatalousnäyttely. Festarit taitaa jäädä, 1 mielenkiintoinen kyllä ois, aika lähellä vielä

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Tehän voitte tehdä polttopuu bisnestä, jos puuta riittää, kun klapikonekin on. Näytitkin kuvassa aika onnelliselta vesurin kanssa :D

Okra on maatalousnäyttely. Festarit taitaa jäädä, 1 mielenkiintoinen kyllä ois, aika lähellä vielä

itse asiassa mietittiin tota aikasemmin et jos sitä puita myis..mut ei,muut on myyny ja metsät näyttää hakatulle,meidän on ainoa villiintynyt vielä,hyvä niin haha:D eikä siitä taitais kovin paljoa saada..siellä päin kaikilla on omat klapit: p siinä parin kilsan päässä paikallinen maajussi myy klapipusseja,monta kertaa sanoin et fine,jos ei tänä vuonna kaadeta puita niin ostetaan valmiita sitten! ei sopinu porukoille: p
        klapikoneen käyttö on nukuttavaa,varmaan se tasanen hurina ja liike,pakko kuunnella musaa kun sitä tekee,ajatuskin siitä zzzz
        joo,vesuri on mun vanha ystävä,olen kuin..ninja vesurilla haha:D siellä muuten pyörii pari karhua ja susi ryhmä,outoa lounais-suomessa. pakko ottaa vesuri mukaan yöllä jos käy vessassa kun siitä metsän vierest joutuu kävelee: p
        oho,okra on aika lähellä siel..varmaan somerolaisiakin paikalla:) ai hitto,näyttää aika mielenkiintoiselle toi näyttely,voisin jopa itte mennä. ratsastusjousiammuntaa!! oooh,tuon haluaisin nähä:O aikookos pujis mennä poniajelulle?;D :D kerintä näytös,penskana sain kokeilla kerintää,en ole hyvä siinä lol
        festareita on niin maan mitä,tuntuu että viime vuosina on tullut ihan uusiakin,kannattaa käydä jos kiinnostaa,festarit on niin kesäjuttu:) mulla olis ollut toi tuska mikä kiinnostaa..

• Anonyymi kirjoitti:

itse asiassa mietittiin tota aikasemmin et jos sitä puita myis..mut ei,muut on myyny ja metsät näyttää hakatulle,meidän on ainoa villiintynyt vielä,hyvä niin haha:D eikä siitä taitais kovin paljoa saada..siellä päin kaikilla on omat klapit: p siinä parin kilsan päässä paikallinen maajussi myy klapipusseja,monta kertaa sanoin et fine,jos ei tänä vuonna kaadeta puita niin ostetaan valmiita sitten! ei sopinu porukoille: p
        klapikoneen käyttö on nukuttavaa,varmaan se tasanen hurina ja liike,pakko kuunnella musaa kun sitä tekee,ajatuskin siitä zzzz
        joo,vesuri on mun vanha ystävä,olen kuin..ninja vesurilla haha:D siellä muuten pyörii pari karhua ja susi ryhmä,outoa lounais-suomessa. pakko ottaa vesuri mukaan yöllä jos käy vessassa kun siitä metsän vierest joutuu kävelee: p
        oho,okra on aika lähellä siel..varmaan somerolaisiakin paikalla:) ai hitto,näyttää aika mielenkiintoiselle toi näyttely,voisin jopa itte mennä. ratsastusjousiammuntaa!! oooh,tuon haluaisin nähä:O aikookos pujis mennä poniajelulle?;D :D kerintä näytös,penskana sain kokeilla kerintää,en ole hyvä siinä lol
        festareita on niin maan mitä,tuntuu että viime vuosina on tullut ihan uusiakin,kannattaa käydä jos kiinnostaa,festarit on niin kesäjuttu:) mulla olis ollut toi tuska mikä kiinnostaa..

Minä karsin nykyään pienetkin puut moottorisahalla, niin ei oo juurikaan vesurille käyttöä.
        Täälläkin ilmeisesti jotain petoja on, kun pellolta löytyi peuran jalka.

No jos poni vetää kärryjä niin vois mennä ajelulle, ratsastamaan en menis.

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Minä karsin nykyään pienetkin puut moottorisahalla, niin ei oo juurikaan vesurille käyttöä.
        Täälläkin ilmeisesti jotain petoja on, kun pellolta löytyi peuran jalka.

No jos poni vetää kärryjä niin vois mennä ajelulle, ratsastamaan en menis.

mitäs se sellanen on ku vedetään risutkin moottorisahalla??: p vesurit ja kirveet pitää kropan kunnossa:) helkkari et moottorisahat painaa,tai musta on tullut niin heikko,en jaksa pitää enää kädessä: p
        peuran jalka? hyi hitto..mikäköhän elukka ollu.varmaan niitä susia. en silleen pelkää mutta kun tietää että on mahdollisuus törmätä petoihin pimeässä niin parempi olla varuillaan..viime vuonna löyty päätön iso peltopyy autotallin takaa..edellisenä vuonna karhun läjä.ihanaa...
        ponikärryt on hauskoja!:) okrassa on paljon hevosjuttuja,olis mielenkiintoisia. ennen kaikkea toi ratsastusjousiammunta. mä olen aika hyvä ratsastaa jos saa kehasta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitäs se sellanen on ku vedetään risutkin moottorisahalla??: p vesurit ja kirveet pitää kropan kunnossa:) helkkari et moottorisahat painaa,tai musta on tullut niin heikko,en jaksa pitää enää kädessä: p
        peuran jalka? hyi hitto..mikäköhän elukka ollu.varmaan niitä susia. en silleen pelkää mutta kun tietää että on mahdollisuus törmätä petoihin pimeässä niin parempi olla varuillaan..viime vuonna löyty päätön iso peltopyy autotallin takaa..edellisenä vuonna karhun läjä.ihanaa...
        ponikärryt on hauskoja!:) okrassa on paljon hevosjuttuja,olis mielenkiintoisia. ennen kaikkea toi ratsastusjousiammunta. mä olen aika hyvä ratsastaa jos saa kehasta..

En nyt sentään risuja moottorisahalla. Joku oli tietävinään että täällä päin on ilves liikuskellut.

Saahan sitä kehua jos on hyvä ratsastaja, ei se kai aloittelijalle kovinkaan helppoa ole?

Pujis out

• Sama täällä..Pipo viime talvena.

• Minkä värinen?
        Minä ostin harmaan

• pujotteIija kirjoitti:

Minkä värinen?
        Minä ostin harmaan

Luonnonvalkoisen ja ostin muuten toisenkin ja se oli sinapinkeltainen..

Että näin.

• Wwuwuw kirjoitti:

Luonnonvalkoisen ja ostin muuten toisenkin ja se oli sinapinkeltainen..

Että näin.

Saakin olla varuillaan ettei valkoinen likaannu

• pujotteIija kirjoitti:

Saakin olla varuillaan ettei valkoinen likaannu

Sä ostit harmaan, kun sun tapanas on sirotella tuhkaa päälles?

Ootsä muuten lestadiolainen?

• Wwuwuw kirjoitti:

Sä ostit harmaan, kun sun tapanas on sirotella tuhkaa päälles?

Ootsä muuten lestadiolainen?

En ole, oot sie?

• Wwuwuw
        pujotteIija kirjoitti:

En ole, oot sie?

Saatan mie vaikka ollaki..

Riippuu päivästä..En kuitenkaan tänään.

• Wwuwuw kirjoitti:

Saatan mie vaikka ollaki..

Riippuu päivästä..En kuitenkaan tänään.

Suvijuhlien aikaan olet?

• pujotteIija kirjoitti:

Suvijuhlien aikaan olet?

Kunhan en törmää Markukseen Kuopiosta.

• Wwuwuw kirjoitti:

Kunhan en törmää Markukseen Kuopiosta.

Ja jos et tiedä mistä puhun, niin se on vaan hyvä se.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja jos et tiedä mistä puhun, niin se on vaan hyvä se.

Taidanpa tietää

• Lippis viime kesänä ja syksyllä sählymaalivahvin maski jos sellainen päähineeksi lasketaan.

• Eiköhän se lasketa, ainakin jos laitetaan yläkautta päähän

• Anonyymi

Leveälierisen kesähatun ostin viime kesänä jazzeilta.

-flowersreally-

• Raveista saa stetsoneita, mulla on musta :)

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Raveista saa stetsoneita, mulla on musta :)

Se on varmaan helteellä kuuma.

-flowersreally-

• Auringon paahteessa varmaan mukava. Onko jazzeissa enemmänkin markkinameininkiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Se on varmaan helteellä kuuma.

-flowersreally-

Ei loppupeleissä ja suojaa kasvoja auringolta :)

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Auringon paahteessa varmaan mukava. Onko jazzeissa enemmänkin markkinameininkiä?

No sillon oli juuri niin kuuma, että siksi kävin ihan kaupasta ostamassa. Markkinameiningin määrä riippuu varmaan siitä mihin vertaa, mutta onhan tommosissa tapahtumissa nyt aina jonkun verran.
        -flowers-

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ei loppupeleissä ja suojaa kasvoja auringolta :)

Musta hattu auringonpaahteessa kuulostaa kamalalta.
        -flowers-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta hattu auringonpaahteessa kuulostaa kamalalta.
        -flowers-

Värin voi valita :)

-pönttis out

• Anonyymi kirjoitti:

No sillon oli juuri niin kuuma, että siksi kävin ihan kaupasta ostamassa. Markkinameiningin määrä riippuu varmaan siitä mihin vertaa, mutta onhan tommosissa tapahtumissa nyt aina jonkun verran.
        -flowers-

Niin, joistain tapahtumista tulee mieleen että on järjestetty markkinameiningin takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-pönttis out

Ihan vaikuttais että tässä ketjussa naisten kesken olis jotain kettuilua ;)
        Tai sitten erehdyn...
        Ihme ämmiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-pönttis out

Jep

-flowers-

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Niin, joistain tapahtumista tulee mieleen että on järjestetty markkinameiningin takia

Totta, semmosiin ei onneksi ole pakko mennä

-flowers-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten erehdyn...
        Ihme ämmiä

Mistä lähtien hattujen vertailu on kettuilua?

-flowers-

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, semmosiin ei onneksi ole pakko mennä

-flowers-

Okraan vois silti mennä

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten erehdyn...
        Ihme ämmiä

Itse käyttäydyt rumasti :(

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Okraan vois silti mennä

Eikös se ole ihan näinä päivinä?

-flowers-

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ole ihan näinä päivinä?

-flowers-

3-6.7 näyttäs olevan

Raveista saa stetsoneita, mulla on musta :)

Stetson on hattutehdas (valmistaja). Minun hattunikin on Stetson (se pork pie-hattu).

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

3-6.7 näyttäs olevan

Meinaatko mennä?

-flowers-

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko mennä?

-flowers-

Vähän kyllä polttelis, täytyy tarkkailla millaista säätä on tiedossa

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten erehdyn...
        Ihme ämmiä

Miten niin?? Ei ollu, sen värin voi tosissaan valita. Pölkky.

• Iku-Turso kirjoitti:

Stetson on hattutehdas (valmistaja). Minun hattunikin on Stetson (se pork pie-hattu).

Pienellä kirjoitetut ovat stetsoneita niin kuin Bonanzassa :)

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Vähän kyllä polttelis, täytyy tarkkailla millaista säätä on tiedossa

Mun vanhemmat on menossa. Tossa kun soiteltiin, olivat juuri tulleet Tuurin kyläkaupalle (ihmettelin miksi siellä joka kesä käyvät), sieltä sitten meinaavat huomenna jonkun kyläpaikan kautta pikkuhiljaa ajella tonne Okraan.

-flowers-

• Anonyymi kirjoitti:

Mun vanhemmat on menossa. Tossa kun soiteltiin, olivat juuri tulleet Tuurin kyläkaupalle (ihmettelin miksi siellä joka kesä käyvät), sieltä sitten meinaavat huomenna jonkun kyläpaikan kautta pikkuhiljaa ajella tonne Okraan.

-flowers-

Tuuri on multa vielä käymättä, tarkotus ois ainakin kerran käydä

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Tuuri on multa vielä käymättä, tarkotus ois ainakin kerran käydä

Onko siellä jotain muutakin nähtävää kuin krääsää?

-flowers-

• Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä jotain muutakin nähtävää kuin krääsää?

-flowers-

Hotelli on. Jos tapaisi siellä naisen, ja jäisi kanssaan yöksi hotelliin

• Kuviollisen lierihatun ostin tänä kesänä. Suojaa hyvin kasvoja palamiselta pihahommissa.

Sitten tilasin kesäpipot neulomista osaavalta (violettikuvioinen ja sininen). Iltaviileillä aivan ihanat.

Yhtään huivia en ole tänä kesänä ostanut. Niitä taitaa olla melkoinen määrä.

• Ensimmäinen kerta kun kesäpipoista kuulen, onko ihan virallinen nimi?

• pujotteIija kirjoitti:

Ensimmäinen kerta kun kesäpipoista kuulen, onko ihan virallinen nimi?

Nimi tulee ihan multa. Kesäpipo neulotaan jostain ohuesta langasta, esim puuvillasta. Ja mielikuvitus on vain rajana värien ja kuvioiden suhteen. Itse en osaa, mutta mulla on tekijä.

Hirmukivoja iltaviileällä, järvellä yms.

• elisakettu kirjoitti:

Nimi tulee ihan multa. Kesäpipo neulotaan jostain ohuesta langasta, esim puuvillasta. Ja mielikuvitus on vain rajana värien ja kuvioiden suhteen. Itse en osaa, mutta mulla on tekijä.

Hirmukivoja iltaviileällä, järvellä yms.

Ja pysyy ainakin tuulisella kelillä hiukset ojennuksessa :D

• pujotteIija kirjoitti:

Ja pysyy ainakin tuulisella kelillä hiukset ojennuksessa :D

Joo. Ärsyttää kun hiukset tunkee naamaan. Ja pysyy tuulenpesä hieman aisoissa.

• Huivit on jees. Pidän lenkillä ja veneessä. Ja auringonotossa yleensä.

• Pidä huivista kiinni! Pönttis

• pujotteIija kirjoitti:

Pidä huivista kiinni! Pönttis

Oli se heinätöissäkin hyvä :)

Jos pitäs valita kahden väliltä hattu vai huivi,
        se olis ehdottomasti huivi.

Oli se heinätöissäkin hyvä :)

Jos pitäs valita kahden väliltä hattu vai huivi,
        se olis ehdottomasti huivi.

Ei päässyt heinätöihin tänä kesänä, mukava ois ollut vähän paaleja nakella

• pujotteIija kirjoitti:

Ei päässyt heinätöihin tänä kesänä, mukava ois ollut vähän paaleja nakella

Nooh...ei sitä joka kesä..

Jos menisin naimisiin, haluaisin heinäpaaleja häihin :D

Nooh...ei sitä joka kesä..

Jos menisin naimisiin, haluaisin heinäpaaleja häihin :D

Jos menisin kanssasi naimisiin , niin pääsisinkö heinätöihin?

Paaleista saisi helpolla pöytiä ja tuoleja

• pujotteIija kirjoitti:

Jos menisin kanssasi naimisiin , niin pääsisinkö heinätöihin?

Paaleista saisi helpolla pöytiä ja tuoleja

Kyllähän tuon pellon voisi kyntää ja kylvää heinänsiemenen uudelleen. Sitte pääsis. Nyt siinä ei taija voima oikein riittää.

Kyllähän tuon pellon voisi kyntää ja kylvää heinänsiemenen uudelleen. Sitte pääsis. Nyt siinä ei taija voima oikein riittää.

Harva kasvusto riittää, voin niittää viikatteella

• No vajaan kuukauden aikana oon ostanut kolme kypärää. S, m ja l-kokoiset. 😬👌

• Onko pää suurentunut koko ajan?

• pujotteIija kirjoitti:

Onko pää suurentunut koko ajan?

Tytölle, pojalle ja mulle kypärät. 😊👌

• Keväällä muistasin ostaneeni muksuille keväpipoja. Ohuempia mitä talvella pidetään. :)

• Taikka oikeemmin kevättalvella... :)

• Mul on 1 ohut Adidas pipo, joskus käytin sitä MP-kypärän alla

• pujotteIija kirjoitti:

Mul on 1 ohut Adidas pipo, joskus käytin sitä MP-kypärän alla

Juu, ei piä palele. Ja hikisiepparinakin toimiva.

Eilen lorotin värikypärän päähän. Nyt on iha uus ilme taas, kummasti hiustenkin väri muuttaa ilmettä.😁

https://youtu.be/s32eQF3pzrg

Kesämusaa! Loma on niin mukavaa aikaa vapaan puolesta.

• Abrakadabra kirjoitti:

Juu, ei piä palele. Ja hikisiepparinakin toimiva.

Eilen lorotin värikypärän päähän. Nyt on iha uus ilme taas, kummasti hiustenkin väri muuttaa ilmettä.😁

https://youtu.be/s32eQF3pzrg

Kesämusaa! Loma on niin mukavaa aikaa vapaan puolesta.

Ja lällyn äijällä tietenkin kauhia partareuhka :D

• pujotteIija kirjoitti:

Ja lällyn äijällä tietenkin kauhia partareuhka :D

Eh, en kattonut videota juur lainkaan, nimen vaan.🙄

Mut näkypä olevan...😆

• Kipparinlakkeja omistan useita, eri värejä. Nyt niitä vain alkaa olla joka toisella, etenkin joillain tosi-tv-tähdillä vapaa-aikanaan, lehtikuvista päätellen:/ Mennyt vähän maku, mutta kun on tottunut käyttämään..

Stetson-mallisia olki(?)hattuja tulee kesällä myös käytettyä ulkohommissa. Ja vanhoja isoja miesten hattuja. Etenkin maxi-mekkojen ja maihareiden kanssa.

• Mullakin taitaa kipparinlakki vielä olla tallessa. Jostain markkinoilta ostin 80-luvun alussa muistaakseni

• Anonyymi

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

En nyt tarkalleen muista millainen on, mutta noin korkea ei ole kuin ensimmäisessä kuvassa

Musta lippa ja valkoinen lakkiosa.?Näitähän markkinoilla myytiin kasarilla ja varmaan edelleenkin. Tuo yksivärinen kipparinlakki on eri asia, sitä myydään lakkiliikkeissä, maksaa helposti liki satasen. Yleensä musta tai tummansininen, aina yksivärinen.

• Noin 15 vuotta sitten olen ostanut rullaluisteluun, rullalautailuun, skuuttilaitailuun ja vaikka armottomaan viinan juomiseen soveltuvan kypärän. Ostan uuden heti kun tuo edellinen kolahtaa ensimmäisen kerran johonkin.

On minulla bandanoita, lippalakkeja, huopalakki, erilaisia pipoja ja jopa tonttulakki, mutta ne on kaikki varastettu, saatu lahjaksi tai voitettu arvalla.

• Hyvä pointti, päähineet voi uusiutua vaikka niitä ei ostaisikaan

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvä pointti, päähineet voi uusiutua vaikka niitä ei ostaisikaan

Ihmisten päät on keskenään niin samanlaisia, että samat päähineet käy monille. Jalat, takapuolen ja hartiat on vaikeampia. Niinpä on oivallinen valinta, että firma painattaa tekstinsä päähineeseen ja lahjoittaa sellaisen eikä vaikkapa rintaliivejä. Sanomista ja paha mieli sellaisesta vain tulisi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ostin nahkaisen tattihatun. Se on hieno tuossa slaikan päässä.

• Anonyymi

Luin ensin, että päihteet... Mutta savage lippiksen ostin, n 1/2-vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      211
      2088
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1247
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1137
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      34
      688
    Aihe