Mielestäni Flirtticlub sivulla naiset eivät kaikki ole aitoja.
Yrittävät saada paljon viestien lähetyksiä, maksaa 1,6e/kpl.
Eivät suostu siirtymään esim. puhelin tai e-mailiin.
Onko kokemuksia Flirtticlub sivusta
9
843
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo eikä tuu tuo on varmasti pelkkä rahastus sivusto.
- Anonyymi
Juurikin samoja fiilareita on syntynyt! Myös-kään kuvat, ja teksti ei aina ole kohdannut! Pelkkää huttua, ja hämäystä rahastukseen koko sivusto!!
- Anonyymi
Ettekö saaneet pojat pillua ekalla yrityksellä? HAHmäpä sain!!
- Anonyymi
Tulossa!
- Anonyymi
Hinta ei paha jos viestien määrää ei ole rajattu. Itsellä mennyt hirveät summat noihin maksu/ viesti.
Kuinka asiakkaan yksityisyys, pysyykö salassa?- Anonyymi
Tietenkin pysyy ja on aina pysynyt. Ei ole minun asia kenestäkään puhua asoita eteenpäin, maksukin tapahtuu ihan nimelläni olevilla vahvistetuilla tavoilla eli ihan on minunkin yksityisyys toisten käsissä.
Rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä. Aihe vapaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin pysyy ja on aina pysynyt. Ei ole minun asia kenestäkään puhua asoita eteenpäin, maksukin tapahtuu ihan nimelläni olevilla vahvistetuilla tavoilla eli ihan on minunkin yksityisyys toisten käsissä.
Rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä. Aihe vapaa.Ulla66 miukumauku proton.me tavoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulla66 miukumauku proton.me tavoittaa.
Minkä ikäinen muuten olet?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596