Yhden yön juttu/vakipano olisi unelma. Ja tietenkin minun ehdoilla. Vanhempi tai nuorempi käy. Itse 45v mies, Pori. Rehtiä sseuraa.
Yhden yön vakipano
9
129
Vastaukset
kun sais...
- Anonyymi
Ehkä se on vain unelma. Joskus voi käydä kuitenkin flaksi yllättävässä paikassa.
- Anonyymi
mitkä on nuo ehdot? itse 25 v naisenalku. en ole ikinä kokeillut mutta ajatus kiinnostaa :)
- Anonyymi
Täällä ei näköjään voi sellasia asioita kertoa (ihan cccp-meininkiä koko s24).
Ihan asiallinen viesti poistettiin. - Anonyymi
lataa wickr ja laita viestiä laatujahinta
- Anonyymi
En halua vanhaa fossiilia.. Aika epätoivoista.. N 29v
- Anonyymi
Hei N 29v! Tässä 26v jätkä jolla tippa kärjessä jatkuvasti kun ajattelenkin miltä tuntuisi maistaa sua sieltä. :)
- Anonyymi
29 on tosi nuori... T:Fossiili
Oon yhden yön Varkaudessa 31.7-1.8. Löytyykö halukasta naista seuraksi, hauskanpitoon? M55
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706