Yhden yön juttu/vakipano olisi unelma. Ja tietenkin minun ehdoilla. Vanhempi tai nuorempi käy. Itse 45v mies, Pori. Rehtiä sseuraa.
Vastaukset 9
kun sais...
- Anonyymi
Ehkä se on vain unelma. Joskus voi käydä kuitenkin flaksi yllättävässä paikassa.
- Anonyymi
mitkä on nuo ehdot? itse 25 v naisenalku. en ole ikinä kokeillut mutta ajatus kiinnostaa :)
- Anonyymi
Täällä ei näköjään voi sellasia asioita kertoa (ihan cccp-meininkiä koko s24).
Ihan asiallinen viesti poistettiin. - Anonyymi
lataa wickr ja laita viestiä laatujahinta
- Anonyymi
En halua vanhaa fossiilia.. Aika epätoivoista.. N 29v
- Anonyymi
Hei N 29v! Tässä 26v jätkä jolla tippa kärjessä jatkuvasti kun ajattelenkin miltä tuntuisi maistaa sua sieltä. :)
- Anonyymi
29 on tosi nuori... T:Fossiili
Oon yhden yön Varkaudessa 31.7-1.8. Löytyykö halukasta naista seuraksi, hauskanpitoon? M55
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071346
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311002Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella33907- 66713
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.96708- 32665
- 19606
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 11508