Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vitutukseen lääkrttä

Anonyymi

Mä oon aivan loppu. En jaksa elää loppuelämää eronneena sellainen olen mutta en omasta tahdosta. Ei enää normi perhe-elämää vaan minut määritellään jatkossa aina toisin... Olen jotain mitä en halua olla. Sukulaiset kyselevät ex puolisostani, kertovat äidilleni mitä hän kirjoittelee Facebookin ja nään miten hän tykkää esim. Veljeni tyttären päivityksistä. Minua tämä loukkaa. Vihaan tilannettani mutta en voi sille mitään. Odotan, että lapseni tulevat aikuisiksi sitten katoan jonnekin korpeen asumaan.

18

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa ehkä miettiä omaa asennetta jos loukkaannut tuollaisista "tykkäämisistä".

      Voi olla, että eroon oli syynsä jos et pysty puhumaan itsellesi järkeä.

    • Anonyymi

      Jokaisella on oma elämä ja oma asenne siihen. Jokainen myös määrittelee itse itsensä.

      Mitäpä jos luopuisit kontrolloimasta toisten tekemisiä? Ex kirjoittelee naamakirjaan mitä tykkää ja peukuttaa kenen kirjoituksia haluaa. Ei kuulu sinulle. Sukulaiset jos kyselevät exästäsi, vastaat ympäripyöreästi/pyydät tiedustelemaan kuulumisia exältäsi itseltään tai sanot ettet tiedä. Ei ole vaikeaa. Mieti myös miksi sinua pännii exäsi hyvät välit (ainakin facessa) veljesi tyttäreen? Ei ole normaalia edes.

      Sen kun muutat korpeen. Sinun päätös mitä teet. Tuossa tapauksessa se kuitenkin kuulostaa enemmän pakenemiselta kuin oikealta päätökseltä. Ajattelet kaikkien ikävien tunteidesi johtuvat exästäsi. Vaikka jokaisella on kaikenlaisia tunteita elämän varrella. Niitä pitäisi vain käsitellä ja keskittyä omaan elämään. Ei paeta.

      • Anonyymi

        Niin ex mieheni on riistänyt minulta normi perhe-elämän ja sitten koko loppuelämän vielä lisäksi joudun kuulemaan ja näkemään hänen vittuiluaan jos ei muualla niin juuri Facebookin kautta... Hän tarkoituksellisesti haluaa esiintyä sukulaisilleni hyvänä tyyppinä vaikka totuus on toista. Avioeron kautta valkeni exän todellinen luonne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ex mieheni on riistänyt minulta normi perhe-elämän ja sitten koko loppuelämän vielä lisäksi joudun kuulemaan ja näkemään hänen vittuiluaan jos ei muualla niin juuri Facebookin kautta... Hän tarkoituksellisesti haluaa esiintyä sukulaisilleni hyvänä tyyppinä vaikka totuus on toista. Avioeron kautta valkeni exän todellinen luonne...

        Mitähän hittoa? Ex riistänyt sinulta "normi perhe-elämän". Varsinaista jonnijoutavaa lapsellista syyttämistä. Sinun täytyisi olla iloinen, että pääsit vittuilevasta miehestä eroon, totuus hänen luonteestaan valkeni eikä ruikuttaa hänen peräänsä.

        Facebookissakaan ei tarvitse tutkia exän tykkäyksiä tai olla siellä ylipäänsä, koska provosoidut helposti. Keskity elämään ja haistata paskat exällesi (mielessäsi).


      • Anonyymi

        Hei, just noin. Kun olin valinnut kumppanin aviopuolison niin keskityin vaan perheeseen ja jätin exän epämiellyttävät piirteet taka-alalle, koska halusin perhe-elämän jatkuvan lasten vuoksi. Nyt kun exä lähti niin tajuan, että kuinka hölmö olen ollut mutta olen tehnyt kaiken lasten vuoksi sillä pidin niin tärkeänä että heillä on sekä isä että äiti aina lähettyvillä.


    • Anonyymi

      Mitä helvataa?minä olen eronnu jo viitisen vuotta sitten mutten ole sitä missään mainostellut ja oon saanut olla ihan rauhassa.

    • Anonyymi

      Olen kohtalotoveri viestiketjun aloittajan kanssa. Erosta on jo 10 v mutta en ole vieläkään päässyt exästäni eroon ajatustasolla. En kuitenkaan kontrolloi hänen tekemisiään, mutta en osaa enkä ehkä haluakaan aloittaa uutta suhdetta jonkun toisen "lyylin" kanssa. Aika kultaa muistot; exää parempaa puolisoa ei näistä sfääreistä löydy.

    • Anonyymi

      Mitäpä jos alkaisit elää! Unohda/jätä kaiken maailman vasebuukit ja muut somehörhötykset ja elä omien kokemusten kautta!

      Nyt ylös, ulos ja lenkille...

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Pois somesaiteilta. Itse en niihin vöyhötyksiin ole ikinä ryhtynyt. On istatili, kuvaton ja tiedoton. Mitä minä silläkään? Hitot, poistan senkin. En seuralle exää missään muodossa, miks p....aa pitäis seurata?


    • Anonyymi

      2004 avoero, huh mikä helpotus.

      Minä muutin korpeen asuun.

      Ryhdyin kotiaskeetikoksi. Eli ko.tyylissä asutaan yksinäistä,eristäytynyttä elämää omin säännöin.

      Säännöt samat kuin Valamon munkeilla. Ei velkaa ja ei huollettavia. (Opiskelin ortodoksista teologiaa 2 v. Etänä).

      Sitten sitä vaan "selviydytään". Nyt ollut kylmä kesä, joten lämmintä vaatetta ja 2 hyvä laatuista makuupussia. Eli lämpö.

      Juomavesi vesipisteestä.Ruoka kaupasta.Jääkaappi vanhassa kaivossa.

      Nukun pienessä asuntovaunussa. Ruuan teen kaasuliedellä sissiteltassa.

      Päivän työt on toimistotyöt, katiskalla käynti, tiskit.siivoukset.

      Kerran viikossa kaupassa.

      Simppeliä elämää ekologisessa ympäristössä.

    • Anonyymi

      Elämä vituttaa juuri nyt, mutta vitutuskin on rajallista?
      Kyllä olisi kirvelle töitä.

    • Anonyymi

      Miksi maailmassa sinä edes pidät yllä tai tuijottelet typerän facebookin sivustoja?
      Tuohan näyttää kuin sinä rukoilemalla kerjäät itsellesi masennusta! Facebookin sijasta käytä aikasi jynssäämällä pulloharjalla korviesi väli. Hyvällä onnella onnistut saamaan sinne tilaa raikkiammille ja terveellisimmille ajatuksille!

    • Anonyymi

      On siihen lääke: mene tarpeeksi kauas omasta piiristäsi ja katsele elämääsi sieltä; perspektiivi muuttuu. Tee se nyt heti, ei vasta sitten joskus kun "lapset tulevat aikuisiksi". - Nm. Kasvun paikka

    • Anonyymi

      Pist se FB banniin niin se ei nää sua etkä sää sitä.... -homma hoidettu-

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin tunteesi. Itsekin eläisin mieluummin normaalia perhe-elämää, vaan kun ei ole enää mahdollista.

      Pitkään vitutti asiaa ymmärtämättömien tai niiden eroa halynneiden "hyvät" ohjeet hankkia se "oma elämä". Kun ei niillä mitään empatiaa ja herkempiä tunteita ole koskaan ollutkaan. Aina oma hyvä edelkä ja häpeän tilalla toisen tunteen mitätöinti.

    • Anonyymi

      Joka toinen eroaa. Normaalia
      Jotku onnistuu toisella yrittämällä.

    • Anonyymi

      Muutat yksin korpeen asumaan. Miksi haluat rangaista itseäsi noin pahasti? Olisiko itsetuhoisuutta?
      Yhdyn edellä kirjoitettuun: keskity omaan elämään. Älä exän. Semmoinen on sairasta.

      Ja jos et "jaksa elää eronneena" niin suosittelen myös hoitoa.

    • Anonyymi

      Minä pistin exäni banniin, myös mesestä. Ei ole sen kirjoittelut haitanneet.
      Puolivuotta, eli harkinta-ajan jaksoin olla masentunut ja rypeä itsesäälissä.

      Sitten aloin katsella mukamas laastarisuhdetta. Mut löytyikin Ihminen, joka hävitti kaikki laastarihöpötykset sama tien. Exä tyhjensi kämpästä kaiken vähänkin arvokkaan, mitä irti vaan sai revittyä. Vieläkin käy hakemassa tarpeeseensa milloin mitäkin, vaikka muuta lupasi.

      Nykyiseni vaan tukee minua. Anna viedä, älä näytä eleelläkään muuta. Katso mä olen tässä kokoajan, en katoa. Reilu 3kk ja mä olin onnellisempi kuin koskaan avioliitossa.

      Myönnän toki että 30v yhdessä, niin ihmistä on joskus ikävä, mut sitä suhdetta ei.
      Mielestäni pettäjät joutavatkin olla yhdessä.
      Nyt on rehellinen kiltti, huumorintajuinen ja romanttinen kumppani. Olen hyvin onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe