Vaikka ovat ihan tavallisen näköisiä. Parantaako se itsetuntoa kun kehuu itselleen olevansa kaunis.
Monet naiset luulee olevansa kauniita
58
151
Vastaukset
- Anonyymi
Parantaako muiden vähättely sinun itsetuntoasi?
- Anonyymi
Onko vähättelyä kun huomauttaa naista epärealistisuudesta ja itselleen valehtelusta?
Fiktiivisenä palstapersoonana voin surutta kehuskella itseäni alustalla, jonka kaikki yksityiskohdat perustuvat fiktioon.Lisäksi suoritan sen taidokkaasti kolmantena osapuolena, eli lukijana, vaikka todellisuudessa olen luettavan kirjoittaja.
(Hihitystä)Tarkkaavaisimmat lukijat huomaavat minun myös kirjoittavan korrektisti, enkä puutu muiden ihmisten ulkonäöllisiin yksityiskohtiin, sillä minkä todellisuudelle voi, niin se pysyy pääpiirteittäin omien korvien välissä.
Tylsää tietysti tällainen on, koska ihmiskunta on riitelevä laji.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Tarkkaavaisimmat lukijat huomaavat minun myös kirjoittavan korrektisti, enkä puutu muiden ihmisten ulkonäöllisiin yksityiskohtiin, sillä minkä todellisuudelle voi, niin se pysyy pääpiirteittäin omien korvien välissä.
Tylsää tietysti tällainen on, koska ihmiskunta on riitelevä laji.
(Hihitystä)Lisäksi on mainittava että on todella raskasta tulla sekoitetuksi jatkuvasti Megan Foxiin.
Kuvitelkaa itse jos teidät sekoitettaisiin toistuvasti Megan Foxiin, joka ei ole mielestäni edes mitenkään kaunis.
(Hirn)- Anonyymi
"Fiktiivinen palstapersoona" tarvitsisi ollakseen jonkinlaisen persoonan. Sinulla sitä ei ole. Loputtomien, tylsien pitkien jaaritteluiden kirjoittelu ei tee sinusta persoonaa.
Anonyymi kirjoitti:
"Fiktiivinen palstapersoona" tarvitsisi ollakseen jonkinlaisen persoonan. Sinulla sitä ei ole. Loputtomien, tylsien pitkien jaaritteluiden kirjoittelu ei tee sinusta persoonaa.
Mjaa-a
Ehkä minä voisin syventää persoonaani kirjoittamalla jotain itsestäni.
Hyvä idis.
(Hihitystä)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa-a
Ehkä minä voisin syventää persoonaani kirjoittamalla jotain itsestäni.
Hyvä idis.
(Hihitystä)Mitä se muuttaisi koska ne "minä itse"-persoonatkin ovat sulle kertakäyttöisiä. Se on jo nähty.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se muuttaisi koska ne "minä itse"-persoonatkin ovat sulle kertakäyttöisiä. Se on jo nähty.
Kauheaa
Ehkä minulla ei ole sielua.
(Hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Kauheaa
(Hirn)Kyllä persoonattomilla ihmisilläkin on sielu. Useimmiten ihminen vaikuttaa kuitenkin persoonattomalta koska ei halua tuoda itseään esille vaan vetäytyy taustalle.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Kauheaa
(Hirn)Ehkä olet kompastunut omaan viisasteluusi. Et pysty olemaan heikko, tarvitseva ja aidosti oma itsesi, koska pyrit koko ajan hallitsemaan tilanteita ja olemaan sarkastinen. Nythän tietysti esiinnyt täällä roolistasi käsin, mutta miksi.
- Anonyymi
Hullut yleensä hihittelee!!!
Funeau kirjoitti:
Lisäksi on mainittava että on todella raskasta tulla sekoitetuksi jatkuvasti Megan Foxiin.
Kuvitelkaa itse jos teidät sekoitettaisiin toistuvasti Megan Foxiin, joka ei ole mielestäni edes mitenkään kaunis.
(Hirn)Onko palstapersoonasi Megan Foxin näköinen, vai oletko oikeasti?
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olet kompastunut omaan viisasteluusi. Et pysty olemaan heikko, tarvitseva ja aidosti oma itsesi, koska pyrit koko ajan hallitsemaan tilanteita ja olemaan sarkastinen. Nythän tietysti esiinnyt täällä roolistasi käsin, mutta miksi.
Mjoo
Kompastelusta sen verran, että en kompastele kuin sofiankadulla.
Sofiankatu on eräänlainen instituutioita halkova muinaismuisto, jonka pääväylä on mukulakiveä, ja reunukset valtavia, sileitä ja neliömäisiä graniittijärkäleitä.
Kävelit missä tahansa, niin se ei onnistu.
Kannattaa kiertää.
(Naurua)Partakaveri kirjoitti:
Onko palstapersoonasi Megan Foxin näköinen, vai oletko oikeasti?
Mjoo
Joo siis joo. Palstapersoonani näyttää Meganilta, koska bongasin jostain 285 sanaa sisältävän ylistyslaulun tälle naiselle.
Minusta se oli jotenkin niin romanttista, että hehkuva sydämeni suli.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Joo siis joo. Palstapersoonani näyttää Meganilta, koska bongasin jostain 285 sanaa sisältävän ylistyslaulun tälle naiselle.
Minusta se oli jotenkin niin romanttista, että hehkuva sydämeni suli.
(Hihitystä)Katsokaapa vaikka tätä kuvaa!
Minä näen fotoziuunissa vain tavallisen pohjoiskarjalaisen kaupan kassan, jota vähän vituttaa.
Aivan toisilla leveleillä on Keira. Keira on überiä.
(Naurua)
https://www.syfy.com/sites/syfy/files/styles/1200x680/public/2018/10/jennifers-body.pngFuneau kirjoitti:
Katsokaapa vaikka tätä kuvaa!
Minä näen fotoziuunissa vain tavallisen pohjoiskarjalaisen kaupan kassan, jota vähän vituttaa.
Aivan toisilla leveleillä on Keira. Keira on überiä.
(Naurua)
https://www.syfy.com/sites/syfy/files/styles/1200x680/public/2018/10/jennifers-body.pngVerratkaapa näkemykseeni Keirasta. Olisin voinut valita ziljoonista kuvista minkä tahansa, mutta näin minä hänet näen.
Millainen perhonen. Ilo.
https://www.episodi.fi/wp-content/uploads/keiraknightley.jpg
- Anonyymi
Kauneus on katsojan silmässä. Kun on hyvä itsetunto ja positiivinen asenne maailmaan näkee itsensä ja muut kauniina.
Jos on negatiivinen asenne, kaikki näyttää rumalta.- Anonyymi
Hyvin sanottu ja aivan oikeassa olet:)
- Anonyymi
Meikillä saa kaikki kauniiksi, luonnollisen kauniit on kauniita ilman meikkiä. Meikittömyys ulkonäkö = oikea luokittelu asteikko.
- Anonyymi
Minua häiritsee kun ihmiset eivät voi myöntää olevansa sinkkuja rumuutensa takia. Jos esimerkiksi merkittävästi lihava niin varmana on rumakin joten jos pystyy sen myöntämään itselleen niin on helpompi tehdä asialle jotain kuten alkaa laihduttamaan.
- Anonyymi
Minua häiritsee, kun ihmiset pitävät itseään sinkkuina rumuutensa takia. Kukaan ei ole niin ruma etteikö sitä voisi paikata mukavana persoonana, jollekulle toiselle mukavalle persoonalle joka ei ole pinnallinen.
- Anonyymi
Mua häiritsee tollaiset ihmiset kuin sinä jotka on joka tavalla rumia.
- Anonyymi
No onpas jännä että mä tiedän useamman reilusti ylipainoisen joilla on kumppani. Hei, voisko olla mitenkään mahdollista että kaikilla ei ole samaa kauneuskäsitystä kuin sulla 😲
Ei kait tässä kehumista. Ihan tavallinen uuniluuta :D
Vatsakin tällä haavaa niin karmean näköinen.
Aivan kuin sotasankarilla tulituksen jäljiltä.
Ei tätä tavan mies uskaltaisi edes katsoa. :(- Anonyymi
Tuskinpa monikaan luulee olevansa erityisen kaunis, eipä suomalaisilla kovinkaan hyvä itsetunto ole ulkonäön suhteen. Toki on olemassa joitain wannabepuumia ketkä kuvittelevat olevansa nuorekkaita hiusväreineen ja meikkeineen, vaikka todellisuudessa ovat vain pudonneet kelkasta.
- Anonyymi
Eräs nainen täyttää tunnusmerkit kuvitellen olevansa hyvinkin kaunis. Säälittää ne lukuisat kasvokuvat, kuka ottaisi itsestään jatkuvasti kasvokuvia facebookiin ellei kuvittele olevansa hyvännäköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs nainen täyttää tunnusmerkit kuvitellen olevansa hyvinkin kaunis. Säälittää ne lukuisat kasvokuvat, kuka ottaisi itsestään jatkuvasti kasvokuvia facebookiin ellei kuvittele olevansa hyvännäköinen.
Niillä haetaan huomiota, rumemmathan kehuja muilta naisilta saavat mutta oikeasti hyvän näköiset taas vähemmän.
- Anonyymi
Täällä on tää yks elämäntapaluuseri joka ei saa naista ja tehtailee näitä naisviha-aloituksiaan. "Naiset kuvittelee, naiset haluaa vain, naiset ei koskaan" ja blaablaablaa.
- Anonyymi
Tunnistit ilmeisesti aloituksesta itsesi? Miltä tuntuu olla ruma nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistit ilmeisesti aloituksesta itsesi? Miltä tuntuu olla ruma nainen?
Ihan tyytyväinen itseeni olen, eikä täydy vinkua kellekään että"huoli mut", toisin kuin sinun:)
- Anonyymi
Kun juo viinaa ja käy yökerhoissa niin ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Samaa viinaa kaikki juovat ja tutustuvat toisiinsa sillä periaatteella että luonteesta otetaan heti selvää ja samalla unohtuu se ulkonäkö. Vain viinaa juomalla ulkonäöllä ei ole väliä.
T: Viinamies Toisaalta jos mietitään tarkemmin, ei ole puhe luulosta vaan tiedosta :)
- Anonyymi
Myös moni ruma ja läski nainen kehuu itselleen olevansa kaunis, ei vain tavisnaiset.
- Anonyymi
No ainakin katukuvassa näkee nykyisin niin monta mauttomasti pukeutunutta läskipersettä että ihmettelen että pitää läskejään esitellä sellaisissa vaatteissa jotka korostavat läskien roikkumista.
Harvalle sopii ihonmyötäiset vaatteet tai peräti verskat jalkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin katukuvassa näkee nykyisin niin monta mauttomasti pukeutunutta läskipersettä että ihmettelen että pitää läskejään esitellä sellaisissa vaatteissa jotka korostavat läskien roikkumista.
Harvalle sopii ihonmyötäiset vaatteet tai peräti verskat jalkaan.On sulla aikaa roikkua kaduilla kyttäämässä miten muut pukeutuu, hanki töitä ja elämä.
- Anonyymi
Niin naiset on epärealistisia eivätkä ymmärrä todellista tasoaan. Kulkekaa ilman meikkiä viikon tuolla kadulla ja menkää myös töihin tai opiskelemaan ilman meikkiä niin näette että ihmisten suhtauminen muuttuu teitä kohtaan.
- Anonyymi
Ottaako aivoon ku ite et pysty edes meikillä näyttää siedettävältä?
- Anonyymi
En todellakaan luule olevani kaunis, kun en halua nähdä julkisilla paikoilla peilikuvaanikaan.
- Anonyymi
Tunnen todella vähän naisia, jotka kuvittelevat olevansa kauniita. Siis todella vähän ... mahdankohan tuntea yhtään sellaista.
Sen sijaan tunnen valtavan määrän naisia, jotka kokevat olevansa rumia ja läskejä ja eritavoin viallisia monesta kohtaa. Sellaisia naisia, jotka eivät yksinkertaisesti kehtaa mennä töihin tai kouluun tai edes lähikauppaan käyttämättä ensin vähintään puolta tuntia itsensä laittamiseen. Tunnen myös monia naisia, jotka tuntevat noita edellämainittuja juttuja, vaikka heillä ei olisi mitään syytä tuntea niin.- Anonyymi
Tämä oli ketjun paras kommentti. Suomessa naiset tosiaan enemmänkin vähättelee itseään. Itseensä voi olla tyytyväinen, vaikkei masilman kaunein oliskaan, mutta ei. Jos oot jossakin asiadsa on se sitten ulkonäkö, työ, harrastus ihan mitä vaan tyytyväinen niin eiköhän jostain tuu ihmisiä, jotka haukkuu sut ylimieliseksi, tyhmäksi, maan rakoon. Siinä on se, joka kuvittelee itsestään liikoja. Pyrkii lyttäämään toisen ihan täysin. Ite pyrin aina edesauttamaan ihmisten etenemistä, ihana nähdä kun ihmiset pystyy hyödyntämään lahjakkuuttaan tms.
Itseensä tyytyväisyys on ainoa oikea asenne. Jokainen on mikä on.
Jos pitäis itseään rumana ja inhottavana olis vaan pettynyt itseensä. Ja sekö olisi hyvä?
Aloittaja saa itse pitää itseään suohorviönä jos siitä saa paremman mielen itselleen. 😬Mjaa, harvoinpa omaa ulkonäköä niin miettii kun niiden joita saa tai joutuu katselemaan. Itseään kun ei sillä tavoin pääse katselemaankaan.
Peilin eessä ei jaksa seistä, korkeintaan sen aikaa et tarkistaa onks tukka hyvin, vaatteissa mitään moittimista, hampaassa reikä tai roska silmässä taikka puristaa leuasta ison finnin. Siinäpä se ittensä kattelu onkin.😁
Kaunis on muutenkin ylinherkästi yliampuva sana. Sitä toitotetaan joka tuutista, kun joku naamansa lameran eteen työntää....inflaatio.- Anonyymi
Lisäksi "kaunis" sanaa käytetään vastuuntunnottomasti. Perse ei voi olla kaunis, kukaan ei halua perseen näköistä naamaa.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi "kaunis" sanaa käytetään vastuuntunnottomasti. Perse ei voi olla kaunis, kukaan ei halua perseen näköistä naamaa.
AsianVierestäNo sekin on totta.😄
- Anonyymi
No niin luulee monet miehetkin. Olevansa jotakin adoniksia ja taivaan lahjoja naisille, vaikka oikeasti ovat ehkä normipainoisia ja jonkun verta kivan näjösiä tai söoöjä. Mutta mitä siitä sitten? Ihan taviksen näkönenkin ihmunen, jossa on sotaun spesiaali, joka sytyttää juuri sinut on se tärkee juttu, joku asia joka erottaa muista ja joka juuri sinulle on se tärkee ja spesiaali juttu. Se on arvokasta ja tärkeää.
- Anonyymi
Naiset sytyttää aina raha ja valta.
Jos näitä ei löydy niin ulkonäkö.
Loput ottaa mitä saa, ettei jää yksin tai lapsettomaksi. Ja elättäjäksi kelpaa silloin kuka vaan. - Anonyymi
Höpöpn, höpön. Syyttele vaan noita tekijöitä, kun et viitti oikeesti miettiä mikä muu vois mättää. Nuo jutut pätee vaan tietyissä piireissä ja sielläkin tiettyihin naisiin.
- Anonyymi
miksi sä käytät niin paljon energiaasi
todistaaksesi muille
millainen kauneustaju sinulla on?
joo tiedän että toiset pitää itseään kauniina, toiset fiksuna
jne. Niin, poliittinen päättäjä kuvittelee olevansa aina oikeassa ja
maailman paras johtaja.
Aika monet rokkistarat eivät tiedä mitä on normaali elämä.
Sosiopaatit ja narsistit kuvittelee, että vika aina muissa.
Olisko sun homma hyväksyä muut ja niiden illuusiot...ne on se paketti.
Ja sun homma on kasvatta itsellesi mm. sinun terveet rajat?
Miltä kuulostaa?
Ymmärrän kyllä, jokainen aloittaa oman kasvunsa nollasta,
mutta mua riepoo tää arvosteluyhteiskunta.
Kaikki asettaa itsensä framille huulet ja prc töröllään ja muut antaa arvosanoja.
Sä teet periaatteessa samaa ”kaikki on rumia” -
mitä sitten mitä mieltä sä olet jonkun naamasta, letistä?
Laittakaa nuoret miehet tää nyt seinälle muistilapuksi,
menee tunti ja joku tulee kysymään taas samaa.
Eikä teidän vanhemmat näköjään juttele teidän kanssa?
Vai? - Anonyymi
Terveeseen itsetuntoon kuuluu itsensä hyväksyminen ja itsestään pitäminen ja jopa rakastaminen. Ja kun tuntee olonsa hyväksi omana itsenään on mahdollista tuntea olevansa myös kaunis.
Sinähän et ole se joka pystyy määrittlemään mitä kukakin kauniina pitää, vain sen mitä pidät itse. Aloituksesi kielii vain katkeran miehen purkaukselta, sellaisen joka on saanut taas kerran pakit ja yrittää sitä omaa surkeaa itsetuntoaan pönkittää toisen haukkumisella. No, auttako se? Onko nyt voittajaolo? - Anonyymi
Itsetunnon pitämiseksi hyvänä, riittää ettei ole miehisen katseen objeksti. Eli ei katso itseään miehen silmin, saati pidä miehen arviota totuutena!
- Anonyymi
Totta mooses, se luo jonkinlaista taustaa jo itseluottamukselle, jos edes itse on tyytyväinen omaan naamaan ja koko kehoonsa. Luohan se jonkinlaista varmuutta julkisiin esiintymisiin.
En minä ainakaan suostu takaseinän koristeeksi, esim. tanssipaikoilla, jonne nyt ei valitettavasti ole kellään mitään asiaa... näinä aikoina.
Kun mä puen kauniin leningin ylleni, kampaan hiukseni ja kiinnitän hiuskorut, punaan huuleni (tai käytän pelkkää huulikiiltoa toisinaan) tanssikengät jalkaan; tarkastelen olemustani kokovartalo peilistä ja päättelen mielessäni hiljaa; "Olen mä kyllä aika kaunis nainen!"
Se tunne kantaa pitkälti... pitää ryhdin suorana ja kävelyn itsevarmana... vaikka; hieman pelottaisikin jotkut tilanteet.
Sotasuunnitelma yksi; arkuutta ei näytetä, silloin on jo henkisesti hävinnyt pelin.
trollikka - Anonyymi
Parantaa tietenkin ja mitä vikaa siinä on, jos kokee itsensä kauniiksi? Joillekin kun naisten terve itsetunto tuntuu olevan suurta myrkkyä. Kukaan ei voi tietää itsensä hyväksymisen matkaa ja hintaa
Kuinka määritellään kaunista tai ruma ihminen? pelkästään ulkoisten seikkojen perusteella?
Kyllähän itsekehu parantaa itseuntoa, ja niin kuuluukin olla. Esim. ylipaino ollut suomessa tabu, josta kehopostiivisuuden myötä, mikä ei muuten ole ylipainon esille tuomista, tai ylipainon ihannointia. Eikös jokaisella ole oikeus olla sellainen kuin on, eikä miellyttää muita, jos haluaa näyttää tai olla objeksi, saa sitäkin olla mikäli haluaa.
Ja eiköhän seiihen itsetuntoon vaikuta kokonaisuus, eikä pelkästään ulkokuori.- Anonyymi
Mitä hyvää siinä on jos läski ei haluakaan parantaa huonoja elintapojaan koska "kehopositiivisuus"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyvää siinä on jos läski ei haluakaan parantaa huonoja elintapojaan koska "kehopositiivisuus"?
Meillä kellään ei ole oikeutta puuttua toisten ulkomuotoon eikä terveyteen. Jos joku haluaa olla isompikokoinen, hänellä on siihen täysi oikeus. Jos joku haluaa olla hyvin hoikka, hänellä on siihen täysi oikeus. On melko itsekästä alkaa vaatia muita muuttumaan meidän omien mieltymystemme mukaan. Ja valittaminen taas on turhaa eikä auta. Joskus joku valitti toisten ihmisten hoitamattomista kantapäistä netissä... wtf? Eihän niitä toisten kantapäitä ole pakko tuijotella. Ei kuulunu asia yhtään sille henkilölle. Tuskin sekään henkilö miellyttää kaikkien silmää.
- Anonyymi
Harvoinpa olen kenenkään kuullut kehuvan itseään komeaksi/kauniiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773611
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302374Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842043Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191580- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271423Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085