Ovatko liian monet miehet säälittäviä?

Anonyymi

Vaikka itsekin olen mies niin jotenkin tuntuu että miesten joukossa säälittävyys on vain lisääntynyt. Esimerkiksi jos katson kaverinaisen, kuka on ihan nätti ikäluokassaan kylläkin, niin harvasa päivä joku ukko kiittelee kaveruudesta. Ja jotkut säälitapaukset pyytelevät näkyvillä kommenteilla kahville ja siihen heti perään sellaisella anteeksi että olen olemassa tyylillä lisäävät että ei tarvitse lähteä jollei halua tms.. Tai sitten kuulee miten monet ukot ruikuttavat sitä että kun eivät saa vastausta.

Ei ihme että naiset sitten luulevat että kaikki miehet ovat samanlaisia ruikuttajia.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä näitä kukalijoita oikein ropisee? Nyt loppu se j-ryhmän sanojen sorto. Siis: Sinulla on kaverinainen, JOKA on ihan nätti ikäluokassaan

      • Anonyymi

        Nii! Kielenhuolto, prkl.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      no, toisaalta jos on aina joku yeäks, nörtsi, passoradio, radiosuavipap (koska jingle-äänessä täytyy kuulua hymy) tai muu nuorisokanava päällä niin sieltähän ne puhevirheet tarttuu. Minä en kyllä jaksa kuunnella muita ko selkosuomen puhujia; siis vaikka Ahviota kahviota (jos kohta onkin välillä melkein tällaista: https://youtu.be/-51ZjWeZL7Q?t=2)

    • Nii'in nyrkillä niskaan ja takaapäin velaksi.

      Mies on johtaja sekä nainen vaietkoon seurakunnassa.

    • Anonyymi

      Viinamiehellä tuskin riittää aikaa naisille, taitaa kaikki aika tällä mennä viinan ryyppäämiseen, sitten viinahouruissaan kuvittelee mielikuvitusnaisia itselleen :D

    • Anonyymi

      Se on säälittävää kun valittaa kotona ja palstalla eikä tee mitään asian eteen että tapaisi naisia eli lähtisi vaikka ulos tapahtumiin, konserttiin, baariin. Aina vaan valitusta että naiset vihaa ja kaikkea. Eivät naiset kotoa tule hakemaan, pitää mennä sinne missä on naisia.

      T: Viinamies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe