Palstalaiset ovat vissiin aika ankeaa väkeä

Anonyymi

Välillä tällekin palstalle joku yrittää laittaa elämää parantaviakin vinkkejä mutta ne eivät ikinä kerää kommentteja, mutta jos kyse on jostain mies/nais kiistelystä tai jostain ytmi/ätmi vänkäämisestä niin ne kyllä keräävät.

Mistähän tuo johtuu, johtuuko siitä etteivät palstalaiset edes halua parantaa elämäänsä? Tai eivät kuitenkaan ole hyväksyneet olotilaansa vaan odottavat muiden muuttuvat kun itse eivät halua/osaa?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ainakin haluan elämäni olevan mahdollisimman tuskaista ja ikävää.

      • Tuskan maksimointi 👍☻


    • Anonyymi

      Abrakadabra on alkanut vittuilemaan. Mikä on elämässä huonosti?

    • Ihan normaalia käytöstä ihmisiltä. Heikompaa halutaan tukea, mutta ei ketään voi kantaa.

      Monet täällä surkuttelee olotilaa, mutta eihän täällä varsinkaan kukaan voi auttaa oikeasti. Oikeassa elämässäkään ketään ei voi pakottaa tekemään ”oikein”. Se on muuttamista.

      Vertaistuki ja muukin tuki täällä valuu ohi, koska täällä kukaan ei oikeasti ole, eikä pysty olemaan läsnä. Täällä voi vaan ihmisiä tsempata ottamaan yhteyttä oikeisiin ihmisiin siinä todellisessa elämässä. Tämä on nettimaailma.

      Hyvä tahto ja ihmisten hyvyys ammutaan täällä ihmisten pahan olon sanoituksien sekaan. Ei siitä kukaan voi ottaa selvää. Se on hyväksyttävä niin.

    • Ei ketään voi parantaa, tai antaa edes neuvoja, jos toinen ei ole valmis niitä ottamaan vastaan.

      • Siinäpä se. Opettelepa haluamaan! Otat ekaks ton vitun pieruapinan nahkaas! 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siinäpä se. Opettelepa haluamaan! Otat ekaks ton vitun pieruapinan nahkaas! 😄

        Tuo sullekin ja Linukalle! 😂

        Sit otan mäkin! 😁💪🐒💨


    • Anonyymi

      Miksi sitä itselle sopivaa hyvää elämäänsä muokkaisi toisten ohjeistuksen mukaan? Jokainen osaa itsekin tehdä muutoksia jos haluaa.

      xLiner

      • Niin. Mutts entäs kun ei ole hyvä elämä? Kuka korjaa? Yhyy!!!😭

        🤓🐒💨


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niin. Mutts entäs kun ei ole hyvä elämä? Kuka korjaa? Yhyy!!!😭

        🤓🐒💨

        Palstalla on aisureita ja piiloaisureita. Muunlaisia miehiä ei ole. Ei liittynyt tähän mutta kerroin sen nyt sinulle koska tämä on jännä havainto.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niin. Mutts entäs kun ei ole hyvä elämä? Kuka korjaa? Yhyy!!!😭

        🤓🐒💨

        Muiden syy! Kun eivät ota vastuuta toisten tunne-elämästä! 😜

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muiden syy! Kun eivät ota vastuuta toisten tunne-elämästä! 😜

        xL

        Hei! Ota nämä minun tunteeni tässä vakassa ja pidä niistä huoli, ettei mua satu! 🙄

        😬👌😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on aisureita ja piiloaisureita. Muunlaisia miehiä ei ole. Ei liittynyt tähän mutta kerroin sen nyt sinulle koska tämä on jännä havainto.

        Jaaha... kiinnostaa ihan yhtä paljon kuin puun kasvaminen. 😁


      • Disse kirjoitti:

        Jaaha... kiinnostaa ihan yhtä paljon kuin puun kasvaminen. 😁

        Ootas... sehän on mielenkiintoista...

        Kiven liikkuminen on ehkä yhtä jännää...🤔


      • Elä nauras.... mun tunteet korissa on kovin hauras. 🙄

        😂


    • Anonyymi

      Totta, poistavat jopa legendojen lauluja. Hirveetä miten kauheaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe