Kerpeleen Telia

Siirtyykö teilläkin kaikki lukemanne suomi24:n ketjut automaattisesti sivulle "Hyvä Telian asiakas, onnittelut! Hyvä Telian Käyttäjä, Me juhlimme vuosipäiväämme, ja sinut on valittu voittamaan tämän päivän ilmainen palkinto! Sinun täytyy vain vastata anonyymiin kyselyymme lunastaaksesi sen!"

Vaikea lukea mitään ketjua, kun kesken kaiken heittää tuonne...

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulen, ettei tuolla ole mitään tekemistä Telian kanssa.

      • Anonyymi

        Niin minäkin veikkaan. Olen Telian asiakas, mutta ei vielä kertaakaan ole ollut samaa ongelmaa kuin aloittajalla.


    • Anonyymi

      Sinulla taitaa olla malwarea tai virus.

    • Mä oon kettuillut täällä niin paljon Teliasta, että ne skippaa mut jo. En oo hyvä asiakas! 😂

    • Sama vika, mutta DNA:n nimissä. Tiukensin Firefoxin sisällön esto asetusta ja ongelma loppui.

    • Anonyymi

      lisää firefoxiin lisäosa adblock plus

    • Anonyymi

      Mulla sama juttu jo useamman päivän. Mulla ei firefoxia mut jottain tarttis tehdä... Raivostuttavaa.

    • Anonyymi

      Selaimessa sellainen asetus että: block all pop-up windows, eli et halua katsoa mitään silmille hyppääviä ikkunoita mistään paikasta.

      Eivätkä nuo välttämättä edes ole operaattorilta vaan jotain huijaushöpötyksiä.

    • Anonyymi

      Estämällä kolmannen osapuolen evästeet pääsin tuosta hulluksi ajavasta sivusta.

    • Anonyymi

      Myös DNA:n nimissä on tullut niitä häirikköviestejä. Soitin DNA:lle, ja siellä sanoivat, että häirintäviestit eivät ole DNA:n. Annoin tiedot DNA:lle, ja kertoivat, että asia viedään eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe