Herkut dieetillä

Anonyymi

Olen sitä mieltä, että dieetilläkin saa syödä herkkuja. Tämä tietysti sillä ehdolla, että tiedostaa herkkujen olevan vähäravinteisempia ja ei niin täyttäviä kuin kunnon ruoka. Olen nyt jonkin aikaa laskenut kaloreita, ja jos minun oikein tekee mieli herkkuja, niin sitten tiedostan, että täyttävälle ruualle ei ole niin paljon tilaa, joten minulle saattaa tulla nälkä. Olen kuitenkin palkinnut itseni herkulla, joten minun täytyy vain kestää se nälkä.

Tässä eilisen ruokapäiväkirja:

Aamupala: Nektariini 60kcal
Lounas: Kuhafile 146kcal, peruna 108kcal, kermaviili 50kcal, tomaatti 22kcal
Välipala: Jungle juice barin pieni Killer bee 178kcal
Päivällinen: Ravintolan pasta-annos, kalorit nettisivuilta luettu 432kcal
Jälkiruoka: Solero-jäätelö 98kcal, daim patukka 301kcal
Iltapala: Nektariini 60kcal

yht. 1455kcal

Lisäksi tunnin hidastempoinen hölkkälenkki. Tällä kyllä laihtuu, ei tarvitse kituuttaa.

8

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmasti laihdu,herkut pitää jättää kokonaan pois.Asiasta on omaakin kokemusta.

• Anonyymi

Kyllä varmasti laihtuu. Jos on hyvä itsekuri ja pitää itsensä kalorivajeessa, niin laihtuu. En ole ketjun aloittaja, mutta olen itse laihtunut puolentoista vuoden prosessin aikana 12kg. Vauhti ei ole kova, eikä edes suositusten mukainen, mutta olen todella tyytyväinen tuloksiin. En siis ole millään dieetillä, tämä oli elämäntapamuutos. Syön herkkuja kohtuudella pari kertaa viikossa. Minulla ei ole mitään tiettyä tavoitepainoa, vaan painonlasku pysähtyy sitten siihen kohtaan mihin se luonnollisestikin menisi. Olen nyt 2kg enää normaalipainon yläpuolella. Olen tyytyväinen tuloksiini, ei tähän mitään kituuttamista tarvita. Tietysti jos haluaa laihtua kilon viikossa niin on täysin eri juttu, kun kalorimäärä pitää pudottaa niin alas, siihen ei kyllä herkkuja mahdu. Mutta ei sellaisella ruokavaliolla kauaa voikaan olla, siksi suosittelenkin elämäntapamuutosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmasti laihtuu. Jos on hyvä itsekuri ja pitää itsensä kalorivajeessa, niin laihtuu. En ole ketjun aloittaja, mutta olen itse laihtunut puolentoista vuoden prosessin aikana 12kg. Vauhti ei ole kova, eikä edes suositusten mukainen, mutta olen todella tyytyväinen tuloksiin. En siis ole millään dieetillä, tämä oli elämäntapamuutos. Syön herkkuja kohtuudella pari kertaa viikossa. Minulla ei ole mitään tiettyä tavoitepainoa, vaan painonlasku pysähtyy sitten siihen kohtaan mihin se luonnollisestikin menisi. Olen nyt 2kg enää normaalipainon yläpuolella. Olen tyytyväinen tuloksiini, ei tähän mitään kituuttamista tarvita. Tietysti jos haluaa laihtua kilon viikossa niin on täysin eri juttu, kun kalorimäärä pitää pudottaa niin alas, siihen ei kyllä herkkuja mahdu. Mutta ei sellaisella ruokavaliolla kauaa voikaan olla, siksi suosittelenkin elämäntapamuutosta.

Tuossa on liian monta jos -sanaa samassa lauseessa. Ei sen varaan voi laihtumissuunnitelmaa tehdä. Pelkkää jossittelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on liian monta jos -sanaa samassa lauseessa. Ei sen varaan voi laihtumissuunnitelmaa tehdä. Pelkkää jossittelua.

Eihän tuossa ollut kuin max. 1 jos-sana lauseessa. Ja minun mielestä ei ole jossittelua sanoa "jos on hyvä itsekuri". Niinhän sen pitääkin olla hyvä jos ja kun haluaa laihtua!

• Anonyymi

Aikamoiset pommit sokeria, mut joo, toki dieetillä ollessa myös herkutella välillä voi, asia onkin sitten jo täysin toinen, jos se herkuttelu on jokapäiväistä, joten ei oikein johda mihinkään

Toki tämä vaan oma mielipide, siksi tavoittelenkin elämäntapa muutosta, enkä ole dieetillä, helpompi opetella elämään niin et pitää tietyt esim 2 kpl herkkupäiviä kuukaudessa, tosin sitten niitä ei enää itsellä ainakaan juurikaan mieli tee, kun voisin syödä

• Anonyymi

Väärin,jokainen päivä voi herkutella,mutta se herkku pitää olla oikeaa kasviksista tehtyä ruokaa.
        Siitä tosiaan saa niin hyvää,että se on oikeasti herkku,huomattavasti paremman makuista,kuin esim hampurilaiset ja pitsat yms roskaruoka.Lisäksi se vie hyvin pois nälän koko päivän ajaksi.

• Anonyymi

Herkuttelu tarkoittaa laihdutuksen yhteydessä sitä, että jälkiruokana tai välipalana voi olla hedelmä tai pari desiä marjoja, nyt kesäaikaan vaikkapa mansikoita. Ei rasvaisia leivonnaisia tai vastaavia.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2990
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2682
    3. 150
      2308
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2269
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1910
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      392
      1727
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      108
      1689
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      316
      1584
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1479
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1472
    Aihe