Bodarit on menneet huonommaksi.
Tiedän miten syötiin ja treenattiin 80 ja 90 luvulla eikä se ole lähellekään sitä mitä se on nykyään.
Nyt äijät vetää uunivuoan suoraan uunista joka on täynnä kanaa ja riisiä, suoraan naaman eteen ja syö kaiken. Monta kertaa päivässä. Ja vielä päälle kaikki lisäravinteet mitä on sattunut sponsori antamaan. Eikä siltikään olla missään kunnossa.
En muista herrojen nimiä, Suomalaisia kuitenkin, söivät tavallista ruokaa perheensä kanssa kolme kertaa päivässä ja olivat kovassa kunnossa ja todella vahvoja. Eikä ollut pallomahaa.
Ei ole enää Kantolan ja Leinon kaltaisia väkivahvoja miehiä missään. Ei silloin tehty mitään asklekyykkä omalla painolla kuten "proot" nykyään. Aivan naurettavaa.
Otettiin tanko niskaan ja kyykättiin niin saatanasti. Nyt tehdään kaikki hilavitkuttimet mitä salilta löytyy. Ilman kovempia aineita ei noista olisi mihinkään. Ja töitä ei tehdä. Kaikki energia menee bodaukseen. Eikä siltikään voiteta meidän poikia fysiikassa.
Aivan kauheaa katsoa noita uusia miehiä.
Mitä ihmettä on tapahtunut parissa vuosikymmenessä
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noh, eiköhän ne horkat ole syypää.
Ennen käytettiin järkyttävästi Testoa ja anabolisia, nykyään tiedetään mitä siitä seuraa ja sen takia käytetään kasvua ja insua enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 681103
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r71932Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799