Bodarit on menneet huonommaksi.
Tiedän miten syötiin ja treenattiin 80 ja 90 luvulla eikä se ole lähellekään sitä mitä se on nykyään.
Nyt äijät vetää uunivuoan suoraan uunista joka on täynnä kanaa ja riisiä, suoraan naaman eteen ja syö kaiken. Monta kertaa päivässä. Ja vielä päälle kaikki lisäravinteet mitä on sattunut sponsori antamaan. Eikä siltikään olla missään kunnossa.
En muista herrojen nimiä, Suomalaisia kuitenkin, söivät tavallista ruokaa perheensä kanssa kolme kertaa päivässä ja olivat kovassa kunnossa ja todella vahvoja. Eikä ollut pallomahaa.
Ei ole enää Kantolan ja Leinon kaltaisia väkivahvoja miehiä missään. Ei silloin tehty mitään asklekyykkä omalla painolla kuten "proot" nykyään. Aivan naurettavaa.
Otettiin tanko niskaan ja kyykättiin niin saatanasti. Nyt tehdään kaikki hilavitkuttimet mitä salilta löytyy. Ilman kovempia aineita ei noista olisi mihinkään. Ja töitä ei tehdä. Kaikki energia menee bodaukseen. Eikä siltikään voiteta meidän poikia fysiikassa.
Aivan kauheaa katsoa noita uusia miehiä.
Mitä ihmettä on tapahtunut parissa vuosikymmenessä
Anonyymi
1
88
Vastaukset 1
- Anonyymi
Noh, eiköhän ne horkat ole syypää.
Ennen käytettiin järkyttävästi Testoa ja anabolisia, nykyään tiedetään mitä siitä seuraa ja sen takia käytetään kasvua ja insua enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597