Traumojen Jumala

Anonyymi

Älä kysy mitä Jumala voisi tehdä puolestasi. Kysy mieluummin mitä sinä voit tehdä Jumalallesi. Esimerkiksi voisit jättää hänet rauhaan.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala: "Pohja se on miunki säkissä!"

    • Anonyymi
    • Et voi tehdä mitään jumalalle,mutta sinulle hän voi tehtä mitä hän haluaa.

      • Anonyymi

        Mitäs jumala tekee pajupillillä.


      • Anonyymi

        Tuo on totta, jos ette ole Syntyneet vielä Jumalan Lapsiksi. Vasta Jumalan lapsena, joka EI OLE tuo kuvaamasi nuorin mahdollinen sielunikä, kykenette tekemään itsestänne persoonallisia, ja OMIENKIN LUOMISTÖITTENNE mestareita. Mutta sitä TAITOA ei kannata vain aikaa tuhlaten odotella, vaan ruveta aktiivisesti jotakin opiskelemaan....


    • Elmäni on Jumalan käsissä,niin myö sinukin elämäsi on täysin hänen hallinassa.
      Hyväksyt sen tai et.

      • Anonyymi

        Jumalasi elämä on minun käsissäni, hyväksyt sen tai et.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalasi elämä on minun käsissäni, hyväksyt sen tai et.

        Sinun elämä on täysin Jeesuksen määrättävissä, et voi sille yhtään mitään. Et voi edes elälmän päiväisi jatkaa,joka on kirjoittettu jo maailman luomisesta saakka.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Sinun elämä on täysin Jeesuksen määrättävissä, et voi sille yhtään mitään. Et voi edes elälmän päiväisi jatkaa,joka on kirjoittettu jo maailman luomisesta saakka.

        Sinun ikioman "Jeesuksesi" elämä on vain ja ainoastaan sinun oman uskomuksesi pysyvyyden varassa, mitään muuta elämää tällä "Jeesukseksi" kutsumallasi hahmolla ei ole ollut, eikä tule olemaan.
        Olet elänyt harhaunessa, ja voit itse päättä jatkatko edelleen samaan malliin vai siirrytkö todelliseen maailmaan.

        On selvää, että vuosikymmeniä jatkuneen aivopesun jälkeen, olkoon se sitten vaikka itseaiheutettua, on työstämistä vaativaa alkaa ajatella asioita toisin, mutta kaikesta huolimatta se myös palkitsee, vapaudella harhoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ikioman "Jeesuksesi" elämä on vain ja ainoastaan sinun oman uskomuksesi pysyvyyden varassa, mitään muuta elämää tällä "Jeesukseksi" kutsumallasi hahmolla ei ole ollut, eikä tule olemaan.
        Olet elänyt harhaunessa, ja voit itse päättä jatkatko edelleen samaan malliin vai siirrytkö todelliseen maailmaan.

        On selvää, että vuosikymmeniä jatkuneen aivopesun jälkeen, olkoon se sitten vaikka itseaiheutettua, on työstämistä vaativaa alkaa ajatella asioita toisin, mutta kaikesta huolimatta se myös palkitsee, vapaudella harhoista.

        Minä olen todellisessa maailmassa. Sinä olet oman maailmasi vankina,jota ohjaa tämän maailman ruhtinas. Niin yksin kertaistase on.
        Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.2. Piet 3:16 kuulut näihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalasi elämä on minun käsissäni, hyväksyt sen tai et.

        Hei sä oikeesti tulossa hulluksi, varoitan.....SInun pitää SAMAISTUA Jumalaasi ITSE. ennenkuin voit olla jokin aktiivinen tekijä.... Syntisessä tilassa ei kannata samaistua Herraansa, vaan vain siinä tilassa, missä ihminen tiedostaa sen, kuinka vaavi hän silti vielä monessa asiassa on...


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Minä olen todellisessa maailmassa. Sinä olet oman maailmasi vankina,jota ohjaa tämän maailman ruhtinas. Niin yksin kertaistase on.
        Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia.2. Piet 3:16 kuulut näihin.

        No, kuului tai ei, mutta viihteen kannalta on hyvä asia, että Suomessakin "kaikki kukat kukkivat"; jopa SE ateismin ja jumalattomuuden kukka. Ongelma on vain se, että se viettelee uskovaisiakin ryhtymään turhaan inttämiskisaan ja turhiin puheisiinkin, ja vain SIITÄ sanoo Jumala, että "turhia puheita kohtaa Jumalan viha". Vain henkiset koodit ohjaavat ihmistä, ja kun Jumala Palvelijaansa VIHAA, siinä, että hän viihdyttää muita turhaan, tuota Palvelijaa kohtaa Jumalan Vihakin. Outoa, että EI Jumala mitään sotatoimea itsessään syytä, hehän enimmäkseen tappavat vain muita sotilaita, ja petomaiset ihmisetkään harvoin saavat saaliiksi, mitään Jumalan Karitsoja, ja ei Jumala tuhoa huorintekijöitäkään, elleivät he saa tuhottua tahalleen joitakin avioliittoja, eikä kauppiaitakaan, vaikka he myyvät kaikkea rahanhimosena, ja siis kadehtivat valikoimiinsa, "muiden omaisuutta"...

        Älkää puhuko turhia, minä en enää ota paljoa kantaa, tähän On/Off Jumala-asiaan, on totta, että SE OFFI - onvalhetta, ja se tietokoneessakin OFFI ja FALSE/VALHE on se, mitä ei suoriteta. Eli JOS jotakin Jumalaa kielletään, ja halutaan SITÄ todelliseksi, kyseinen henkilö manaa esiin pahoja henkiä, ellei kyseessä ole vain taitava pilantekijä, mutta siinäkin on vain valitettavasti paljon petollista asennetta siinäkin...


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Sinun elämä on täysin Jeesuksen määrättävissä, et voi sille yhtään mitään. Et voi edes elälmän päiväisi jatkaa,joka on kirjoittettu jo maailman luomisesta saakka.

        Jeesus on Herra, ja meidän on tehtävä kuten Hän sanoo, että LOPULTA, kun yhteinen Isämme meidät palkitsee, saisimme SEN, "mikä lopulta on omaa omaisuuttamme": Sen saamiseksi pitää tehdä työtä, pitää palvella, opiskellakim, ja pitää kunnioittaa ja ylistää Jumalaa...Jos joku rupeaa tuota purkamaan, haluaako hän itse heittelille, älkää siis päästäkö ENÄÄ tuota TYHMYYDEN henkeä sisäänne...
        Mammona-rikkaan ihmisen kannattaisi aloittaa pienestä se, miten hän pääsisi Jumalan Valtakuntaan, antamalla edes jotakin siitä, mikä on hetkeksi hänene haltuunsa annettu. Älkää olko kuin Gaddafi, joka maansa öljytulot parnasi vain tililleen, säästämisestä ei ole kapitalismissa juurikaan hyötyä, koska se vain hidastaa rahavirtojen liikeitä. Tai säästäkää hetki siihen, mitä tarvitaan, älkää ruvetko kaikkia maailman tavaroita ja ystäviä itsellenne toivomaan, koska sitä vastaan on Mooseksen 9. ja 10. laki. Älkää ottako velkaa, mitä ette maksa takaisin, se on syntiä sekin, niin tehdä... Lahja on eri asia, jos joku teille antaa LAHJAN, mutta eikö se ole lahjomista ja sopupeliä sitten kaikki varain hankinta?!


    • Anonyymi

      Aloittajalla oli outo käsitys, että Ihminen olisi Jumalastaan erkaantanut yksilö?! Näin ei vieläkään ole, vaan KUN ihminen, kuka hyvänsä SYNTYY JUMALASTA, lopettaa synniteon jms. => Hänestä tulee Jumalan Lapsi, ja jos joku on LAPSI, hän on monessa asiassa jo kuin ISÄNSÄ, pienempi vain kuin Hän.... Jos eroitatte itsenne kokoaan Jumalasta, olette jo Antikristuksenne kanssa elämässä... EI Palvelija-osasta kuitenkaan kenenkään ole pakko vielä tämän elämän aikana kasvaa poies, vaikka sekin epäilemättä jokaisella joskus tapahtuu, ikuisuus on ikuisuutta... Esim. Muhammed ei tunnistanut olevan mahdollista olla ALLAHIN edessä kuin LAPSENSA; vaan jokainen Häntä lähestyy vain palvelijana... Palvelijaa ei Jumala rakasta, vaan Häntä Jumala pelästyttää ja vihaakin, koska palvelijastakin voi kasvaa jotakin Metarinsa kaltaista, ei kaikille kelpaa ehkä ikuisestikaan, mikään Hellä, Lapsenosa, ja kun sellaiseksi tiedätte myös Saatanan, ette ehkä eksy tästä tiedostamme...

    • Anonyymi

      Ylimainostetuista tuotteista ``Jumalan rakkaus`` on arvottomin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe