Pitäiskö olla huolissaan?

Anonyymi

Vaimon käytös on alkanut huolettaa. Puhelin on mukana jatkuvasti ja taitaa jonkun kanssa viestitellä? Oon asiasta sanonu monta kertaa ja silti taitaa vaan jatkua. Sen lisäksi on paljon erinäisiä poissaoloja esim. harrastuksissa ja yötöitä. Auttakaas vähän. Oon kyselly mitä on meneillään, mutta ei vaan myönnä mitään. Miten sais asiaan varmuuden tai ees lähtis purkaan tätä? Alkaa meinaan ero olla lähellä.

32

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä haluaisit vaimosi muuttavan käytöstään? Oletko kertonut tämän hänelle ja kuunnellut mitä hänellä on sanottavanaan. Luottamuksen puute on iso asia suhteessa ja se pitäisi käsitellä.
      Jos olet miettinyt eroa siksi, että vaimosi on poissaoleva, pitäisi sekin sanoa. Syy ei ole se, että hän pettää, koska siitä ei ole varmuutta. Jos mietit oikeasti, olet jättämässä hänet siksi, että hänellä ei ole sinulle aikaa ja tämä sinun pitäisi hänelle kertoa.

    • Anonyymi

      Hei
      Aihetta huoleen on. Puhelin on mukana joka paikassa, menot lisääntyy, seksi vähenee, vältellään yhteistä tekemistä, valehdellaan. Siitä se lähtee
      Nimimerkillä kokemusta on

    • Anonyymi

      Minullakin kokemusta tuollaisesta. Puhelin aina mukana, menot lisääntyy töiden jälkeen, öitäkin poissa, en enää tiennyt missä kulkee..parempi oli lähteä erilleen.

    • Anonyymi

      Pitää olla huolissaan. Meilläkin pettäminen tuli ilmi. Kaikkien silmien edessä esittivät kavereita. Kun viimein kyselin asiasta alkoi parempi salaaminen. Löysin jopa brebeid numerot. (soitin) ja sain vastauksen. Kun laitoin lopun leikille ja vaadin suhteen lopettamista en onnistunut siinäkään. Niinpä jouduin kertomaan totuuden sille että tiedän jne. Laittoi kaikki estot. Aina viestittelee edelleen sen kanssa vaikka kieltää kaiken. Lopuksi jouduin "tarkastamaan. Senkin laittoi tuon toisen syyksi. Se on sairas ja tarvitsee rahaa jne. Kun yritin siltä kysyä ei vastaa. Onneksi meillä yhteisiä tuttuja jolta kysyä. Kertoikin paljon. Nyt toki vähentynyt leikkiminen kun alkaa kyllästyä siihen. Pitäisi huolestua jos puhelin on jatkuvasti kädessä ja mukana.

      • Anonyymi

        Miksi katsotte tuommoisia naisia kotona? Heittäkää luuseri äijät tuollaiset vosut kadulle!


    • Anonyymi

      Muijallani oli samalaista kättäytymistä ja kyse oli salasuhteesta.

    • Anonyymi

      Pitää olla huolissaan, ei jää arvailuille sijaa, selvä homma muijas pettää ei siinä sen kummempaa. Itse olen kokenut samaa, puhelin äänettömällä ja vierellä, ei halua seksiä eikä läheisyyttä, menoja lisää.

    • Anonyymi

      Mitä sä olet suhteenne eteen ja läheisyytenne lisäämiseksi tehnyt? Varmasti loppuu seksi ja muu, jos henkinen yhteytenne ei toimi positiivisella tavalla, vaan päässäsi jauhaa jatkuvasti nuo epäilyttävät ajatukset ja itse omalla toiminnallasi alat ajaa myös häntä suhteestanne ulos. Nosta kissa pöydälle ja älä katsele enää vierestä. Toivot myös itse, että sua huomioidaan suhteessa, tee sitä myös vastavuoroisesti kumppanillesi,niin voita saada kaksinverroin takaisin. Ilmankos muijasi menee omilla menoillaan, eikä varmaan edes missään seksisuhteissa, jos pidät itsestäänselvyytenä.

    • Anonyymi

      Kannattaa kysyä miten näkee yhteisen tulevaisuuden. Missä ollaan ja mitä tehdään 5 vuoden, 10 vuoden tai 20 vuoden päästä. Näkeekö yhteistä tulevaisuutta enää ? Itse sain välttelevän, monihyväisen selityksen jossa ei koskaan tullut vastausta. Kipeää.

    • Anonyymi

      Jos varmuutta haet, mene katsomaan kun hän sanoo olevansa yötöissä onko hän työpaikallaan. Ellei ole on asia selvä.
      Toinen tapa on suunnitella jotakin yhteistä vuosien päähän. Hänen asiaan suhtautuminen paljastaa paljon.

      • Anonyymi

        Erinomainen vinkki tuo tulevaisuudesta puhuminen. Eikä tartte kovin kauaskaan tulevaan maalailla jotain kun toisen toisaalla haihatteleva mieli paljastuu.
        Tuo on ikävä ja raskas tilanne kun ei voi tietää. Itse olen samassa tilanteessa, merkit on periaatteessa selvät mutta toinen jopa kieltää, kun kysyin. Ei tiedä mitä uskoa mutta enköhän saa sitten ajallaan tietää.


    • Anonyymi

      Ei kai nainen myönnäkkään pettävänsä jos ei jää kiinni, samaa teki puolisoni, valehteli menojansa viikonloppuisin, tapasi miestä jonka oli ikenyt yökerhosta, kun jäi kiinni selvisi paljon muutakin, mies oli naimisissa, vain hauskanpitoa ja vaikka puolisoni kiisti seksin harrastamisen ulkoinen olemus ketoi muuta, aina lähtiessä tapaamiseen oli reilusti meikkiä, huulipunat ja pakkelit kasvoilla, lyhyt hame, sukkahousut, nahkasaapikkaat (taviaika), sitten vaan nainen jäi kiinni ja ketoi hätäpäissään, pelkäsi eroa. Näin ne perheelliset naiset leikkii leikkejään.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ja lisätään tähän että kaikki on sinun syytäsi. Vaikka olet kysynyt mikä vaivaa tai mitä ajattelet niin ei. Olet vaan kusipää joka on pilannut elämänsä. Hänessä ei tietenkään mitään syytä. Ja korostan että lastensuojelu toimii näin. Isät häviävät aina. Sanonkin nyt että te isät, lukekaa heti kirja leeni ikoselta. Tai menkää sivuille lokakuun liike.


    • Anonyymi

      Kyllä pitää olla huolissaan. (ylityö, puhelinviestit äänettömällä, menot, ei vastaa kysymyksiin). Kannattaa lopettaa kyseleminen, niihin ei oikeaa vastausta saa. Seuraavaksi kannattaa miettiä, mitä sinä haluat - haluatko jatkaa, pitää, lopettaa. Tämän päätettyäsi toimi sen mukaan, kunhan olet varma. Vaihtoehdot ovat hyvin painotuksiltaan erilaiset, jos on lapsia ja kiinteää omaisuutta. Kun olet varma pettämisestä, ala etsiä itsellesi uutta kaveria.
      Kaikki toistavat alle kymmentä rutiinia, joten pyydä tuttavaasi jota he eivät tunne tsekkaamaan muutaman kerran. Yleensä sellaisia tuttavia on, kunhan vaan kertoo ongelman.
      Valitettavasti hyväuskoisuus, sinisilmäisyys koitui ainakin meikäläisen tuhoksi. Sinun ei kannata tuhlata elämääsi, jos kaverina on pettäjä. Syitä kyllä löytyy ja ovat yleensä samanlaisia.
      Ei muuta kuin varmistamaan, sitten päätät miten toimit (ei välttämättä kannata kertoa, vaikkei se helppoa ole).

    • Anonyymi

      Onko diödoja löytynyt kaapeista?

    • Anonyymi

      Vilpitön suhde, puhelimessa äänet, vastaa kun kysytään, ei keksittyjä menoja jne. Toisaalta, ihmiset on ihmisiä, joskus vaan kaipaa vaihtelua.

    • Anonyymi

      Siinä on alkutahdit luotu pettämiselle, muistuu mieleen oman muijan vehtailut. Muistaa toki pitää että toista ei voi omistaa ja kaikki ovat omillaan ja tekevät päätökset ihan itse.

    • Anonyymi

      Se mihin monessa vastauksessa viitataan, että vaimollasi on salasuhde, on todellisuudessa oire. Oire asiasta, josta sinulla on aihetta huoleen.

      On ymmärrettävää, että tällä hetkellä mietit sitä, että haluat vain tietää - onko jotain meneillään vai ei. Tulevaisuuden osalta sinulla on nyt myös hyvä mahdollisuus miettiä miten käsittelet vastauksen. Oletko valmis hyväksymään sen, että hän on mahdollisesti keskustellut jonkun kanssa tai mennyt jopa pidemmälle.

      Valitettavasti usein tämän kaltaisissa tilanteissa epäilevä osapuoli käyttää kaiken energiansa asioiden penkomiseen, todisteiden etsimiseen, kontrolloi puolisoaan ja ajaa pahimmassa tapauksessa suhteen umpikujaan. Riippumatta siitä, onko puoliso syyllistynyt esitettyihin syytöksiin tai selviääkö lopputulos edes koskaan.

      Neuvoisin sinua keskittymään enemmän nyt siihen, että saatte parisuhteenne kuntoon. Aloita vaikka siitä, että keskustelette yhdessä mikä on pielessä ja toivot, että hän lopettaa meneillään olevat keskustelut tai suhteen, mikäli sellaisia on. Keskusteluihin on hyvä ottaa mukaan osaava pariterapeutti.

      Neuvo toimii myös pohjustuksena sille, mikäli pelkosi on osunut oikeaan, et pysty asiaa antamaan anteeksi ja päädytte eroon. Ero on merkittävästi helpompi kaikille osapuolille, kun se hoidetaan asiallisesti. Riitaisasta erosta jälkimainingit ulottuvat useiden vuosien päähän.

      • Anonyymi

        Muuten hyvä neuvo, mutta se,joka pettää ja on ihastuksen huumassa, ei näe mitään minkä vuoksi yrittää pelastaa omaa avioliittoaan. Ihastunut/rakastunut on kuuro.

        Turhan takia ei kannata erota, jos toinen keskustele, jatka penkomista.


    • Anonyymi

      Vaimo vaihtoon - pettää!

    • Anonyymi

      Minäkin uskoin pitkään selitykset. Kunnes tuli tilaisuus lukea mitä puhelimellaan touhuilee. Älkääkä nyt raivotko se oli käynyt mun puhelimella. Eli salasuhde pitkä sellainen ja kun otin yhteyttä siihen ei vastannut vaan estot päälle. No kun laitoin valitsemaan ja päätyämään kumman haluaa jäi ja sovittiin asiat. Pitkään ihmettelin käytöksen muuttumista jne. Aina työstressi syynä. Kielsi pktkään ettei ole tekemisissä. Vaan leikki jatkuu. Nyt minä käyn hakemassa poistetut viestit ja poistetut soittohistoriat ihan vain eron takia ja otan kopiot jotta voin muille näyttää. Ei se myönnä suoraan kuten ei meilläkään. Ihanaa salaista leikkiä vuosia. Kun nakkasin viimein ulos ei tuo salainen halunnutkaan mitään. Säälistä otin takaisin. En lapsille kertonut enkä kerro. Mutta jos tuo salasuhde ei lopu ja se ei lue viestejään itsehän se tekee itsestään naurettavan. Meillä yhteisiä tuttujakin. Saa nähdä kauanko leikkiä jatkavat. Eli älä usko vakuutteluun ei pettävä sinulle totuutta kerro.

    • Anonyymi

      Pitää olla innoissaan. Pääset eroon ja voit hankkia pettäjän tilalle uskollisen, kunnollisen ja rakastavan naisen.

      Exä teki juuri noin kuvaamallasi tavalla. Mitään ei tunnustanut, syyttely sensijaan oli alituista. Liekö omaatuntoa vähän kolkuttanut, vaikka en usko suominaisella sellaista olevankaan.

      Kun ero oli selvä, löysin hyvin nopeasti naisen, joka tuntuu vieläkin lähes unelta. Tarkoitus oli vaan hankkia laastaria, mut tulikin koko mies kuntoon.

      Hieman on läheiset ja exäkin kummissaan, kun elämä alkoikin hymyilemään eron jälkeen. Enkä kyl vähiten ole itse hämmästynyt, uudesta käänteestä.

      Toivottavasti exäkin on nyt onnellisempi. Luulen meidän tapauksessa, ero oli molemmille siunaus.

    • Anonyymi

      Pitää olla tänä päivänä on helppoa pitää salainen elämä. Eikä muut sitä edes huomaa. Käytös on se joka kertoo. Salaako toiselta jotain jne. Meillä onneksi on kaikki yhteistä ei puhelimissa lukkoja tai tilit on yhteiset. Minäkin välillä käyn tarkistamassa kumppanin puhelimen ja hän varmaan tekee samaa. Silloin kun toinen sanoo työstressin olevan unettomuuteen syynä. Mutta onneksi ei ole tullut ilmi mitään. Hienosti kohtelee edelleen. Olen sanonut kun tuttavamme pariskunta erosi juuri salaisen hoidon takia ettei meillä salata mitään.

    • Anonyymi

      Kiitti hyvistä vastauksista. On sillä joku juttu meneillään. Ei vaan myönnä mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyl sen nyt huomaa jos toinen vehtaa vieraissa jollei sokee oo. Vaimo ei halunnut kosketusta, seksiä tai läheisyyttä kun oli suhde menossa, puhelin aina lähellä ja äänettömällä ja veetetus muuttui, piru vie kampauskin vielä. Sitten se sieltä tuli, useamman kuukauden suhteen jälkeen kertoi miehestä jota oli tapaillut. Oli vain hauskanpitoa, ei ihastumista ja vaimo myös kielsi seksin harrastamisen. Sanoi lopettaneensa suhteen mutta puhelimen näpyttely kuitenkin vielä jatkui jonkin aikaa. Se on sitä real lifeä, sitä se on tää maailma, mitään uskollisuutta on turha odottaa keltään, painetaan loppuun kun aloitettu on.

    • Anonyymi

      Pettää

    • Anonyymi

      Jollei tuossa tilanteessa ollessa tajua naisen pettävän on sinisilmäinen. Akat vaan kuriin perkele.

    • Anonyymi

      Ero

      • Anonyymi

        Toivottavasti minun rakkaani tietää että en ikinä petä häntä enkä todellakaan anna mitään aihetta luulla että minä olen pettänyt!!! en ole rasisti hän tietää sen että en oikeesti oo mikään rasisti! mutta pakko sanoa että minä olen aina ollut sitä mieltä omassa elämässä että minun mielestäni ei ole mitenkään alistavaa tai esimerkiksi kun suomessa ajatellaan että ihminen on vähintäänkin joku mielenterveys ongelmia tai esimerkiksi joku läheisyyttä riippuvuus diagnoosi!! niin minun maassani on erittäin normaalia että kun on kyseessä avioliitto niin ei mulla ole ikinä tullut edes mieleen pettää eikä varsinkaan ihmetellä miksi puoliso haluaa varmuuden siitä että olen ollut uskollinen!!puhelin minulle ei ole mitenkään niin tärkeä että en vois siitä luopua!! tietty puhelin on oltava mukana Jos esimerkiksi autolla ajaa niin koskaan ei voi olla varma mitä matkalla sattuu!! ja kotona puhelin ollut minulle vain musiikki ja elokuvat varten!! joidenkin perheen jäsen kanssa soitan mutta vain silloin kun hän on paikalla!! ja tietenkin minä annan hänen kuunnella mitä juttelen jonku kaverin kanssa!! Ja oikeesti mä mielellään annan mun puhelimen hänen taskuun jotta hän ymmärtää että minulla ei ole mitään sellaista asiaa kenenkään kanssa!! Itämaisssa ihan normaalia käytöstä!!! eikä varsinkaan mitään sairasta niin kuin suomalaiset ajattelee! ja huomaan sen siitä kun esimerkiksi hän kirjoitti että olen pahoillani kun luin sun viestejä fb! niin miksi pitää olla pahoillaan siitä että olet käynyt siellä!??? jopa minun siskot ja äiti olisi aivan varmasti tehnyt samoin jos esimerkiksi tietäisivät minun tunnukset!! ja se on oikeasti normaalia minun maassa!! Ja kyllä mä olen tiennyt Jo erittäin pitkään että mun fb on luettu Jo ajat sitten!! koska itse en ole niitä avannut vuosiin ja hänellä on mun tunnukset!! aluksi ajattelin että voi kunpa hän olisi oikeasti lukenut minun viestejä niin silloin tiedän että hän ei ole minua unohtanut!! mutta ajattelin mielessäni että suomalaiset eivät koskaan lue edes toisen ihmisen kirjettä vaikka Se olisi pöydällä avattuna!!minun maassa tolleine on erittäin normaalia eikä kukaan edes ihmettele miksi joku lukee jonkun viestejä! sen takia minulla on ne monet salasanat! eikä mun puhelimen tietoja edes perhe pääsee lukee! mutta ainostaan minun rakas saa kaikki koodit mun puhelimen!! koodit ovat Sen takia että muut eivät lue minun viestini! mutta hän saa lukea ihan kaikkea!!


    • Anonyymi

      Näitä viestejä lukiessa parisuhde vaikuttaa pikemminkin helvetiltä kuin normaalilta ihmisen olotilalta.

    • Anonyymi

      Niin siis sama juttu! eli jos epäilet puolisosi niin vaatii että hän kävisi valheenpaljastustestissä testattavaksi! Totuus paljastuu. Tietoja testistä ks. www.east-riskmanagement.com

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe