Täytin tosiaan pyöreitä vuosia enkä ole mikään nuori enää vaan 60 niin sukulaiseni kävivät synttäreillä ja toivat lahjan. Olen seurustellut mies ystävän kanssa nyt muutaman kuukauden ja kutsuin hänet myös niin hän kyllä tuli mutta eipä ollut pukeutunut kuin likaisiin verkkareihin ja ei edes kukkakimppua tuonut. Sanoi ettei ollut rahaa. Hän on käsistään erittäin taitava ja kotonaan paljon erilaisia itse tekemiään koriste esineitä mutta eipä edes yhtä raskinut lahjoittaa. Siitä oli kyllä romantiikka kaukana. Eipä silti että mikään pakko ole mitään tuoda mutta ainakaan minä en menisi kenenkään juhliin tyhjin käsin. Taidan heivata koko ukon elämästäni kun en tunnu olevan hänelle minkään arvoinen. Itse olen romantikko parantumaton sellainen mutta tämä mies ei vaan jostakin syystä osaa tai halua näyttää omia tunteitaan jos niitä nyt sitten onkaan.
Täytin pyöreitä vuosia
Anonyymi
2
208
Vastaukset
- Anonyymi
olet todellakin valinnut melko tyhmän juntin seuralaiseksesi.
Kuinka kukaan haluaisi katsella mokomaa kuvastusta, jää kaikille epäselväksi. - Anonyymi
Syystäkin olet pahoilla mielin:( Älä tuhlaa ainakaan seurustelumielessä aikaasi häneen vaan etsi arvoisi huimaava kaveri!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533