Hormoonien käyttäjät

Anonyymi

Aikaisin hautaan. Onneksi olkoon

12

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole vain pieni koko ikäsi

      • Anonyymi

        Sydän ei kestä lihasten kasvua ja treenivä!


      • Anonyymi

        Elä vaan korvaus hoidolla koko ikäsi, niin jos tuuri käy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä vaan korvaus hoidolla koko ikäsi, niin jos tuuri käy...

        Tuollaistakin tapahtuu.
        Noin vuosi sitten kävi samalla salilla muutaman kerran vuosien takainen SM-tason rakentelija. Heppu oli vielä isossa kunnossa ja punnersi smithissä 130kg:lla vinolla penkillä 5:n sarjoja.
        Kertoi kokeneensa tuon manatun kohtalon. Lekurin tuomio. Steroidit nollaan jos aikoo, että pumppu jatkaa yhteistyötä.
        Kaveri sanoi olleensa lopettamisen jälkeen todella kipeä. Ei jaksanut mitään ja niveliä pakotti.
        S-Testolukema oli 2!

        Noin 4-kymppinen kaveri kertoi tavallisen elämän olevan mahdollista vain lääkärin valvonnassa korvaustestoilla.
        Heppu oli paikkakunnallamme työkeikalla joten en ole tavannut pitkään aikaan.

        Seurakaverini, muutaman vuoden takainen bodauksen Suomen mestari, tuhosi lonkkanivelensä kemia-avusteisen tehotreenin oheistuotteena.


    • Anonyymi

      Itse vanhana painonostajana muistan hyvin kuinka ennen hormoonin käyttö oli ihan sopivaa. Meidänkin seurassa kaikki käyttivät ja reilusti.
      Ei tullut sydänvikoja kun oltiin paremmasta puusta veistettyjä kuin nykyihmiset, muutenkin saimme enemmän aikaan ja olimme vahvempia.
      Ainoa sivuvaikutus minkä huomasin hormooneista oli kiinnostus samaa sukupuolta kohtaan, onneksi meitä käyttäjiä oli useita ja kaikille kävi samoin, niin saimme tyydytettyä vietimme kuumien ja hikisten päivien päätteeksi. Kyllä oli usein paikat hellänä kun me raavaat ja kiimaiset sonnit olimme toistemme kimpussa.
      Nauroimme usein kuinka palautusjuomat tulivat seurakaverin pussista.
      Vm43

      • Anonyymi

        Hurjasta taustastasi, ja roimasta iästäsi huolimatta lienet vielä täydessä iskussa joten eipä takavuosien valmistelut menneet hukkaan.
        Osallistuitko Helsingin pride kulkueeseen? Rinteen rinnalla jalon aatteen puolesta!


      • Anonyymi

        Olen huippu kunnossa, mave 200kg, ja muutenkin olen huomannut kuinka vahva ja parempi olen kuin muut.
        Hormooneista olen alkanut eläkkeellä taas käyttämään, korvaushoitoahan se nykyään on nimeltään.
        Sen huomasin että vaimoa ei tee mieli kuin tuohon toiseen laitella ja kuntosalin suihkussa alkaa paikat kovettua kun näkee muita miehiä.
        Mutta kyllä tuon sivuvaikutuksen horkasta kestää.
        Nuorenakin kävi samoin ja se oli antoisaa kiihkeää aikaa. Annettiin ja otettiin vastaan kaikki mitä seurakaverit antoivat.
        Pridestä en tykkää kun siellä on niitä homppeleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huippu kunnossa, mave 200kg, ja muutenkin olen huomannut kuinka vahva ja parempi olen kuin muut.
        Hormooneista olen alkanut eläkkeellä taas käyttämään, korvaushoitoahan se nykyään on nimeltään.
        Sen huomasin että vaimoa ei tee mieli kuin tuohon toiseen laitella ja kuntosalin suihkussa alkaa paikat kovettua kun näkee muita miehiä.
        Mutta kyllä tuon sivuvaikutuksen horkasta kestää.
        Nuorenakin kävi samoin ja se oli antoisaa kiihkeää aikaa. Annettiin ja otettiin vastaan kaikki mitä seurakaverit antoivat.
        Pridestä en tykkää kun siellä on niitä homppeleita.

        Jos tuo on totta niin miksi on peloteltu horkan käytön ikävillä seuraamuksilla?
        1943 syntynyt ukko ja huippukunnossa! Tuohan kannustaa nuoria aloittamaan tehokuurit.


      • Anonyymi

        Noh, tulihan tässä syöpä. Mutta en halua uskoa että horkat olisi vaikuttanut.
        Uskon että koska olen muita parempi niin siitäkin selvisin.
        Nuoret voi vetää mitä tahtoo, mutta olen silti niitä parempi ja vahvempi.
        Minäkin olen kokenut vetelijä, Seurakavereiden kanssa vedetty yhtä jos toista.
        Vm43


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huippu kunnossa, mave 200kg, ja muutenkin olen huomannut kuinka vahva ja parempi olen kuin muut.
        Hormooneista olen alkanut eläkkeellä taas käyttämään, korvaushoitoahan se nykyään on nimeltään.
        Sen huomasin että vaimoa ei tee mieli kuin tuohon toiseen laitella ja kuntosalin suihkussa alkaa paikat kovettua kun näkee muita miehiä.
        Mutta kyllä tuon sivuvaikutuksen horkasta kestää.
        Nuorenakin kävi samoin ja se oli antoisaa kiihkeää aikaa. Annettiin ja otettiin vastaan kaikki mitä seurakaverit antoivat.
        Pridestä en tykkää kun siellä on niitä homppeleita.

        Roinaajat hyvin usein pitävät anaalista, mutta muuten roinassa ei ole mitään sivuvaikutuksia joten roinaaminen on 120 prosenttisen turvallista.


      • Anonyymi

        Se että kuurin aikana tykkää anaalista, antaa ja laittaa, niin ei ainakaan minusta ole huono puoli.
        Nuorena kun painonnostoa tehtiin ja hormooneja käytettiin paljon niin tämä tuli todella tutuksi.
        Vaimoa haittaa kun aloitin "korvaushoito" jakson ja taas vain anaali kiinnostaa.
        Haki kotiin kun vanhan seurakaverin kanssa muistelimme menneitä. Kyllä kaverin palautusjuomat olivat yhtä maukkaat kuin silloin ennenkin.
        Vm43


    • Anonyymi

      Hurjasta taustastasi ja roimasta iästäsi huolimatta lienet vielä täydessä iskussa joten eipä menneet hukkaa lääkitykset.
      Osallistuitko Rinteen rinnalla marssiin jalon aatteen puolesta. Tarkoitan Helsingin pride kukuetta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe