179cm mies

Anonyymi

Valehteletko olevasi 180cm? Varmuuden vuoksi kannattaa valita miehiä jotka sanoo olevansa 185 niin on ainakin yli 180. Yleensä 182-184cm valehtelee olevansa 185. Kukaan ei halua kääpiötä mikä on alle 180cm mies!!

21

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erittäin tärkeä havainto.

      Olen pistänyt merkille että viimeisen muuttoaallon aikana Suomeen tulleet arabimiehet ovat järjestäin alle 180 senttisiä kääpiöitä. Suurin osa jotain 170-175 senttisiä.

      • Mun tytär oli jo 13-vuotiaana 170, eikä ollut edes luokkansa pisin tyttö. Vielähän tuo kasvaa.


      • Anonyymi

        Mä oon 174 cm enkä oo mikään kääpiö että tiedä sä se, jos vielä joku pilkkaa mua kääpiöksi niin saa kuonoonsa ja kunnolla!

        KilttiMies89


    • Mä olen ainakin oikeasti 185, ja kyllä noi 179 - 180 mittaiset tyttöystävät on olleet selvästi lyhyempiä.

      • Ihminen lyhenee noin 2cm kymmenessä vuodessa sen jälkeen kun on täyttänyt 40v.

        Äsken just testattiin ukon kanssa pitääkö tuo paikkansa. Ukko on 179cm, jossain armeijassa mitattu? No, laitettiin vatupassi pään päälle, ja ukko seinää vasten. Tulos oli 180, 5 ja uudelleen, niin 180cm. Eli pointti tässä olis se, että ei ne aikoineen intissä tai koulussa mitatut tulokset välttis niin tarkkoja ole.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ihminen lyhenee noin 2cm kymmenessä vuodessa sen jälkeen kun on täyttänyt 40v.

        Äsken just testattiin ukon kanssa pitääkö tuo paikkansa. Ukko on 179cm, jossain armeijassa mitattu? No, laitettiin vatupassi pään päälle, ja ukko seinää vasten. Tulos oli 180, 5 ja uudelleen, niin 180cm. Eli pointti tässä olis se, että ei ne aikoineen intissä tai koulussa mitatut tulokset välttis niin tarkkoja ole.

        184.9 cm tällä hetkellä. Ikää se 10v päälle 40v.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        184.9 cm tällä hetkellä. Ikää se 10v päälle 40v.

        Olipa tarkka mitta, kuinka mittasit?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olipa tarkka mitta, kuinka mittasit?

        Mun mutsi on 80v, eli hänen olis pitänyt lyhentyä 8cm..Onhan tuo kyllä kutistunut.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olipa tarkka mitta, kuinka mittasit?

        Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Suoraselkäinen kirja tai kulmamitta seinää vasten niin, että seinästä ulospäin tulee varmasti 90° kulma päälakeen. Lattiasta on sit helppo mitata.
        Ja kyllä luotan tavallisen metrimittani tarkkuuteen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun mutsi on 80v, eli hänen olis pitänyt lyhentyä 8cm..Onhan tuo kyllä kutistunut.

        Kyllähän ihminen lyhenee iän myötä, kun luiden väliset rustolevyt painuvat kasaan.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Suoraselkäinen kirja tai kulmamitta seinää vasten niin, että seinästä ulospäin tulee varmasti 90° kulma päälakeen. Lattiasta on sit helppo mitata.
        Ja kyllä luotan tavallisen metrimittani tarkkuuteen.

        Ei se yksin onnistu..Luulee että kirja olis suorassa, mutta eipä olekaan..Semmonen kulmarauta ois ihan ok, jos sattuis olemaan tasapää.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei se yksin onnistu..Luulee että kirja olis suorassa, mutta eipä olekaan..Semmonen kulmarauta ois ihan ok, jos sattuis olemaan tasapää.

        Miksei onnistuisi?
        Ei sitä kirjaa lappeelleen pidä laittaa, vaan kirja pystyasentoon ja kirjan selkä seinää vasten. Siitä tulee automaattisesti suorakulma.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Miksei onnistuisi?
        Ei sitä kirjaa lappeelleen pidä laittaa, vaan kirja pystyasentoon ja kirjan selkä seinää vasten. Siitä tulee automaattisesti suorakulma.

        No aattelin just että lappeelleen..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No aattelin just että lappeelleen..

        Silloin tulee väkisin mittavirhettä. Ei sitä poista edes vatupassi, kuten itsekin huomasit kun tuli kaksi eri tulosta.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Silloin tulee väkisin mittavirhettä. Ei sitä poista edes vatupassi, kuten itsekin huomasit kun tuli kaksi eri tulosta.

        Vatupassista huomaa että se tippa on siinä keskellä, eli onhan se suorassa. Tulkitsijassa sen sijaan voi olla vikaa, tai vaikka rilleissä. Monta muuttujaa..ja aamusin on muuten jonkun verran lyhyempi kuin illalla..


    • Anonyymi

      Olen 179cm ja en valehtele, ei ole tarvetta moiselle.

    • Anonyymi

      Olen juurikin tuon 179 cm enkä missään nimessä valehtele. Koskaan en ole treffeillä käynyt enkä käy, kun naiset ansaitsevat vähintään sen 180 senttisen miehen.

    • Anonyymi

      179 cm pitkä mies on jo normaalin pituinen. Miehenä arvioisin pituuden suhdetta painoon, 179 cm mies joka painaa 80 kg on normaalin näköinen, jos painoa olisi 100 kg tai 62 kg saman pituinen näyttäisi poikkeavalta.
      Sama se on naisten suhteen mutta naisen ihanteellinen naisen pituus riippuu miehen omasta pituudesta. Uskon naisten ajattelevan samoin, ei kai 150 cm pitkä nainen etsi miehekseen pääasiassa 190 cm pitkää miestä?

      • Eikä 180 cm nainen ainakaan hakemalla hae mitään hukkapätkämiestä.


    • Anonyymi

      Entä naisen pituus, lyhytjalkaisen?

    • Anonyymi

      Kukaan ei halua tosissaan ÄLYkääpiönaista joka etsii miestä pituuden perusteella.
      Petettäväksi naiseksi kyllä kelpaa kun ei tarvitse välittää mitään siitä mitä tuollainen nainen ajattelee.
      Kaikki seurustelevat pitkät miehet, miltä tuntuu kun nainen seukkaakin vain pituuden vuoksi, muuten ei olisi kelvannut. Pettämään heti mars tälläisiä naisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1805
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      86
      1072
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      943
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      192
      802
    Aihe