28 vuotias mies en ole ikinä seurustellut tyttöjen kanssa. Esim muita ihmisiä ohjaa voimakas vietti. Itse saan tarpeeksi tyydytystä tyttöjen kuvista. Minusta se on hyvä juttu että ei seurustele. Elämä pysyy yksinkertaisena enkä pidä ajatuksesta , että himo sumentaa järjen niinku useimmilla käy. Seurustelu tekee myös hyvin haavoittuvaiseksi. Mielummin Skippaa tuon yliarvostettu tradition. Mahdollisuus onneen hyvin pieni suurempi chanssi saada uusi trauma.
Ihme juttuja
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mie olen 45 vuotta enkä ole seurustellut naisten kanssa mutta haaveena se vaan koko ajan on, kunhan löytäisin sen oikean.
- Anonyymi
Sama täällä , mistä päin Suomea olet ? Olen aika hyvän näköinen nainen meinaan .
- Anonyymi
.
"Ns. parisuhde on vain #NAISTEN OMAA KEKSINTÖÄ!!!1!!!!!!!!!!!!1111 "
ha-rha-rh-ahr-ahr-aähra-rharha-rh-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ah-rhar
.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285