28 vuotias mies en ole ikinä seurustellut tyttöjen kanssa. Esim muita ihmisiä ohjaa voimakas vietti. Itse saan tarpeeksi tyydytystä tyttöjen kuvista. Minusta se on hyvä juttu että ei seurustele. Elämä pysyy yksinkertaisena enkä pidä ajatuksesta , että himo sumentaa järjen niinku useimmilla käy. Seurustelu tekee myös hyvin haavoittuvaiseksi. Mielummin Skippaa tuon yliarvostettu tradition. Mahdollisuus onneen hyvin pieni suurempi chanssi saada uusi trauma.
Ihme juttuja
Anonyymi
3
67
Vastaukset
- Anonyymi
Mie olen 45 vuotta enkä ole seurustellut naisten kanssa mutta haaveena se vaan koko ajan on, kunhan löytäisin sen oikean.
- Anonyymi
Sama täällä , mistä päin Suomea olet ? Olen aika hyvän näköinen nainen meinaan .
- Anonyymi
.
"Ns. parisuhde on vain #NAISTEN OMAA KEKSINTÖÄ!!!1!!!!!!!!!!!!1111 "
ha-rha-rh-ahr-ahr-aähra-rharha-rh-ahr-ahr-ahr-ahr-ahr-ah-rhar
.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604