Pelkään että mieheni tekee minusta "jätkän"

Anonyymi

Olen onnettomassa liitossa.Joudun tekemään raskasta päivittäistä kodinhoito-ja huoltotyötä.Mieheni työ on nk.likaista hommaa.Olen koko ikäni alk.22v.pessyt hänen sottapyykkinsä,auttanut rakennustöissä,auton laitossa,antanut rahaa.Ollut tukena.En saa naiseudelleni mitään järkevää kannustusta.Olen hyvä "jätkä",luulen kohta niin itsekin.Mies tyydyttää omia fysiologisia halujaan - henkistä keskusteluyhtettä meillä ei ole.Puhuttelee minua emännäksi vaikka olen hänen aviovaimonsa.En koe olevani mikään lypsykarjatilan tms. emäntä.Maatilat ovat nykyään liikeyrityksiä "emäntineen" .Avioliitto ei ole mielestäni "yritys".Mieheni on karkeasanainen ja leuhka.Hän ei ole hienostuneen iloinen vaan omaa moukkamaisen käytöksen kotona.Kaksosten syntymän jälkeen minulle ja miehelleni oltiin kateellisia.Minä sain puhelinsoittoja mieheni nk.kavereilta.Viesti oli ettei mieheni ole ansainnut kaksosia.Naisena järkytyin ja sairastuin synnytysmasennukseen.Äitini eräässä raivonpuuskassaan alkoi valehdella isoisäni isästä : että hän ei ollutkaan se oikea isä.Se lisäsi järkytystä kun kaksoset olivat vauvoja.Yritin henkisesti ymmärtää äitiäni.Olenhan korkeasti koulutettu,yliopiston loppututkinnon suorittanut.Sietämiseni on ollut äärirajoilla.En voi käsittää kuinka joku voi valehdella noin törkeällä tavalla päin naamaa ? Eikä tuollaisia henkilöitä saada edes vastuuseen puheistaan koska työskentelee hoitoalalla ja on empaattinen... muka niin hyvä hoitaja.Oikeusprosessi olisi raskas koska siinä on "sana sanaa vastaan".Samanlaisia taivaan isän lapsiahan me kaikki olemme ?Isäni oli myös kestämisen äärirajoilla äitini sekoilujen takia.Olen joutunut ottamaan vastuuta äitini puheista - hänellä oli useita miessuhteita avioliittonsa aikana.Minuakin kannusti syrjähyppyihin kun oli suhteessani edellisen kerran vaikeaa.Kun seuraa jonkun henkilön elämänvaiheita on käsittämätöntä kuinka esim.moraali on liukuva käsite.Olisi hyvä jos löytyisi jotain älyllistä yhteyttä.

8

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle on tärkeää että voin kirjoittaa ja saada kommentteja.En jaksa mieheni yksinvaltaa ja aina vain hänen mielipiteitä.Ei tunnusta tekevänsä virheitä tai olevansa edes joskus väärässä.

• Anonyymi

Siis mitä väliä sillä on vaikka sun isoisän isä ei olisikaan sun isoisän isä? Miten se vaikuttaa enää tänä päivänä sun elämään mitenkään? Miten sä tosta jonkun oikeusprosessin saat aikaiseksi? Vai kirjoitteletko vaan kännissä tänne?

• Anonyymi

Luulen että kysymys on kateudesta ja vihasta omaa lastansa kohtaan silloin kun hän ei alistu toisen vanhempansa tahtoon.On vanhempien välistä valtataistelua.

• Anonyymi

Vastakaikua ?

• kannattaa ehkä hakeutua mielenterveyspalveluiden pariin.

• Anonyymi

Onhan se mukava joutua naurunalaiseksi kun valehdellaan jopa televisiolähetyksissä.Näin Pohjois-Karjalassa silloin kun vedetään yhtä köyttä.

• Anonyymi

Kuule AP. Mene hankemaan henkistä apua. Sitä sinä tarvitset enemmän kuin mitään muuta. JO ainostaan pienten kaksostesi takia, HE tarvitsevat henkisesti terveen äidin.

Moukkamaisen miehen sinä itse olet täydellä järjellä valinnut. Hän ei tule muuttumaan hetkessä valkoisella hevosella ratsastavaksi prinssiksi.
      Voit tosin hienovaraisesti alkaa kuoluttamaan häntä. Esim. vastaamalla ystävällisen kohteliaasti hänen typeriin sanontoihinsa. Ekä viesti menee perille, ehkä ei.

• Anonyymi

🤗🤗🤩😪😍😍😘

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4144
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1557
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1428
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1395
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1346
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1265
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1119
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe