Pelkään että mieheni tekee minusta "jätkän"

Anonyymi

Olen onnettomassa liitossa.Joudun tekemään raskasta päivittäistä kodinhoito-ja huoltotyötä.Mieheni työ on nk.likaista hommaa.Olen koko ikäni alk.22v.pessyt hänen sottapyykkinsä,auttanut rakennustöissä,auton laitossa,antanut rahaa.Ollut tukena.En saa naiseudelleni mitään järkevää kannustusta.Olen hyvä "jätkä",luulen kohta niin itsekin.Mies tyydyttää omia fysiologisia halujaan - henkistä keskusteluyhtettä meillä ei ole.Puhuttelee minua emännäksi vaikka olen hänen aviovaimonsa.En koe olevani mikään lypsykarjatilan tms. emäntä.Maatilat ovat nykyään liikeyrityksiä "emäntineen" .Avioliitto ei ole mielestäni "yritys".Mieheni on karkeasanainen ja leuhka.Hän ei ole hienostuneen iloinen vaan omaa moukkamaisen käytöksen kotona.Kaksosten syntymän jälkeen minulle ja miehelleni oltiin kateellisia.Minä sain puhelinsoittoja mieheni nk.kavereilta.Viesti oli ettei mieheni ole ansainnut kaksosia.Naisena järkytyin ja sairastuin synnytysmasennukseen.Äitini eräässä raivonpuuskassaan alkoi valehdella isoisäni isästä : että hän ei ollutkaan se oikea isä.Se lisäsi järkytystä kun kaksoset olivat vauvoja.Yritin henkisesti ymmärtää äitiäni.Olenhan korkeasti koulutettu,yliopiston loppututkinnon suorittanut.Sietämiseni on ollut äärirajoilla.En voi käsittää kuinka joku voi valehdella noin törkeällä tavalla päin naamaa ? Eikä tuollaisia henkilöitä saada edes vastuuseen puheistaan koska työskentelee hoitoalalla ja on empaattinen... muka niin hyvä hoitaja.Oikeusprosessi olisi raskas koska siinä on "sana sanaa vastaan".Samanlaisia taivaan isän lapsiahan me kaikki olemme ?Isäni oli myös kestämisen äärirajoilla äitini sekoilujen takia.Olen joutunut ottamaan vastuuta äitini puheista - hänellä oli useita miessuhteita avioliittonsa aikana.Minuakin kannusti syrjähyppyihin kun oli suhteessani edellisen kerran vaikeaa.Kun seuraa jonkun henkilön elämänvaiheita on käsittämätöntä kuinka esim.moraali on liukuva käsite.Olisi hyvä jos löytyisi jotain älyllistä yhteyttä.

8

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle on tärkeää että voin kirjoittaa ja saada kommentteja.En jaksa mieheni yksinvaltaa ja aina vain hänen mielipiteitä.Ei tunnusta tekevänsä virheitä tai olevansa edes joskus väärässä.

    • Anonyymi

      Siis mitä väliä sillä on vaikka sun isoisän isä ei olisikaan sun isoisän isä? Miten se vaikuttaa enää tänä päivänä sun elämään mitenkään? Miten sä tosta jonkun oikeusprosessin saat aikaiseksi? Vai kirjoitteletko vaan kännissä tänne?

    • Anonyymi

      Luulen että kysymys on kateudesta ja vihasta omaa lastansa kohtaan silloin kun hän ei alistu toisen vanhempansa tahtoon.On vanhempien välistä valtataistelua.

      • Anonyymi

        Vastakaikua ?


    • kannattaa ehkä hakeutua mielenterveyspalveluiden pariin.

      • Anonyymi

        Onhan se mukava joutua naurunalaiseksi kun valehdellaan jopa televisiolähetyksissä.Näin Pohjois-Karjalassa silloin kun vedetään yhtä köyttä.


    • Anonyymi

      Kuule AP. Mene hankemaan henkistä apua. Sitä sinä tarvitset enemmän kuin mitään muuta. JO ainostaan pienten kaksostesi takia, HE tarvitsevat henkisesti terveen äidin.

      Moukkamaisen miehen sinä itse olet täydellä järjellä valinnut. Hän ei tule muuttumaan hetkessä valkoisella hevosella ratsastavaksi prinssiksi.
      Voit tosin hienovaraisesti alkaa kuoluttamaan häntä. Esim. vastaamalla ystävällisen kohteliaasti hänen typeriin sanontoihinsa. Ekä viesti menee perille, ehkä ei.

    • Anonyymi

      🤗🤗🤩😪😍😍😘

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe