Löytyykö mistään miehiä, joita ei oikeasti haittaa yhtään naisen voimakas säärikarvoitus (tai jonkinasteinen karvoitus muuallakin, esim. rinnat ja alavatsa), tai jotka jopa pitävät sitä kiihottavana? Ovat varmaankin harvassa, mutta kai teitäkin jossain on?
Säärikarvat naisella
30
2052
Vastaukset
- Anonyymi
Toivoa on ja tahdon siitä ripauksen sinullekin kertoa.
Naisen karvoitus ei ole häirinnyt minua koskaan, ja tumman naisen näkyvät kyynärvarsikarvat ovat joskus saaneet mielikuvitukseni laukkaamaan. Lähempää tuttavuutta emme juuri hänen kanssaan tehneet ('hän oli saksan opettajani ja käsittääkseni varattu), mutta tänäkin päivänä muistan hänen käsivartensa, hentoiset viiksensä ja omat mielikuvani himokkaasta opettajasta ;)
Eli kyllä meitä on. Matoa koukkuun vaan :) - Anonyymi
Minua todellakin kiihottaa naisen karvoitus. Minulla on makedonialainen naisystävä, ja sieltäpäin kotoisin olevat tummat naiset ovat tunnetusti karvaisia. Hän on minun mielikseni antanut kainalokarvojensa ja säärikarvojensa kasvaa vapaasti ja olen aivan hulluna mustiin karvoihin! Myös häpykarvoitus on runsas ja ulottuu kapeana vanana napaan asti ja alempana reisien sisäpinnoille.
- Anonyymi
Karvat on yhdellä sanalla inhottavia. Kaikki väärissä pakoissa olevat karvat. Aivan erityisesti luotaan työntävät piikikkäät jouhet esim. säärissä.
- Anonyymi
Tuossa kysyttiinkin, että löytyykö miehiä, joita ne EIVÄT haittaa.
- Anonyymi
Olet vammatyössä.
- Anonyymi
Vammatyössä useilla kainalokarvat napaan saakka.
- Anonyymi
Ei haittaa rakastelin juuri jugoslavialaisen painittaren kanssa karvaa selässä ja siellä sun täällä jopa selässä onpa mistä ottaa kiini, ihana pehmo karvsinen apina, parittelun lopuksi hän puri korvani irti mikä on ihanan sekzikästä muista myös mustaleski olishan tuossa voinut käydä pöljemminkin!
- Anonyymi
Hyvä ettette harrastaneet ss.
- Anonyymi
Lyhyesti, ei löydy ja joka muuta väittää, niin valehtelee.
- Anonyymi
Totta kai löytyy. Esim. eksäni oli aivan hulluna naisten säärikarvoihin ja runsaaseen karvoitukseen muuallakin. Älä oleta automaattisesti kaikkien ajattelevan samalla tavalla kuin sinä.
- Anonyymi
No ei haittaa, mutta ei säärikarvat enemmälti kiihota. Kyllä se on naisen muusta olemuksesta enemmän kiinni. Itse pidän karvaisesta alapäästä (tutustuin muutamaan).
- Anonyymi
On se rankan näköistä sellainen. ei hevillä selviä.
- Anonyymi
Kiihotun mustista säärikarvoista, ja vielä enemmän jos säärien omistajalla on kirkkaanpunaiseksi lakatut varpaankynnet, uuh.
ei löydy, sheivaa
- Anonyymi
Hah, en kylläkään ole niin miellyttämisenhaluinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko karvainen nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko karvainen nainen?
Säärikarvoja on kyllä jonkin verran. Mutta en vain näe siinä kovin paljon järkeä alkaa kaikkien random ihmisten takia niitä ajelemaan, on helpompaa olla oma itsensä ja toivoa että löytyy joku jota karvat eivät oikeasti haittaa tai joka jopa toivoo naisella niitä olevan, vaikka sellaiset vähemmistössä ovatkin. Muutenkaan ei innosta lähteä mukaan siihen karvojenajelemistouhuun, tuntisin itseni liian lampaaksi jos rupeaisin vain muiden mieliksi noudattamaan yleisiä kauneusihanteita. Tiedän joka tapauksessa ainakin pari miestä jotka kiihottuvat karvoista naisella. Joten jos ajelisin karvat, olisi myös vaarana että miellyttäisin vääriä ihmisiä, kun niitäkin jostain aina löytyy jotka tykkäävät sinusta juuri sellaisena kuin olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säärikarvoja on kyllä jonkin verran. Mutta en vain näe siinä kovin paljon järkeä alkaa kaikkien random ihmisten takia niitä ajelemaan, on helpompaa olla oma itsensä ja toivoa että löytyy joku jota karvat eivät oikeasti haittaa tai joka jopa toivoo naisella niitä olevan, vaikka sellaiset vähemmistössä ovatkin. Muutenkaan ei innosta lähteä mukaan siihen karvojenajelemistouhuun, tuntisin itseni liian lampaaksi jos rupeaisin vain muiden mieliksi noudattamaan yleisiä kauneusihanteita. Tiedän joka tapauksessa ainakin pari miestä jotka kiihottuvat karvoista naisella. Joten jos ajelisin karvat, olisi myös vaarana että miellyttäisin vääriä ihmisiä, kun niitäkin jostain aina löytyy jotka tykkäävät sinusta juuri sellaisena kuin olet.
Minä kiihotun naisen ihanista karvoista! Millainen muuten olet?
Anonyymi kirjoitti:
sitten varmaan ei kannata haaveilla parisuhteesta
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
Olen ollut parisuhteissa, ja esim. miehellä jonka kanssa viimeksi seurustelin, oli karvafetissi. Jos et itse tykkää, niin hienoa, mutta älä oleta kaikkien ajattelevan sinun tavallasi. Et kai oikeasti kuvittele, että tähän valtavaan maailmaan ei mahdu lainkaan miehiä jotka tykkäävät karvoista naisella?
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut parisuhteissa, ja esim. miehellä jonka kanssa viimeksi seurustelin, oli karvafetissi. Jos et itse tykkää, niin hienoa, mutta älä oleta kaikkien ajattelevan sinun tavallasi. Et kai oikeasti kuvittele, että tähän valtavaan maailmaan ei mahdu lainkaan miehiä jotka tykkäävät karvoista naisella?
pienen pieni vähemmistö
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
pienen pieni vähemmistö
Totta, mutta se riittää minulle..
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
Siis kuinka joku voi olla noin yksinkertainen ihminen? Ennemmin sinä jäät ilman parisuhdetta kuin joku kaunis karvainen nainen
- Anonyymi
Karvaa pitää olla muuallakin kuin päässä. Muuten ei kiinnosta.
- Anonyymi
Oi ihanaa. Mulla oli kerran nainen jonka jalat oli kuin koiralla. Ihan tikut mutta lähes karvan peitossa polvista alaspäin. Kyllä jöpötti.
- Anonyymi
Osaatko sanoa, että mikä nimenomaan niissä karvoissa naisella kiihottaa? Millaisia mielikuvia ja tuntemuksia esim. naisen säärikarvat sinussa herättävät, kun sanoit kiihottuneesi niistä? Koetko naisen esim. jotenkin tavanomaista seksuaalisempana, rivompana tai jtn?
- Anonyymi
Paljonhan teitä miehiä kuitenkin löytyy, jotka tykkäätte karvoista naisella. Ihanaa. Minulla on todella karvaiset sääret, karvat aivan mustat ja näyttää todella rivolta. En ole sheivannut moneen vuoteen enkä aio, koska suuri salaisuus on että oikeasti rakastan karvojani.
Uhhuh, meinasi pukli tulla jo aloitusta lukiessa, kommentit oli pakko jättää väliin.
Sinänsä pidän naisista, joilla on luonnollinen karvoitus kolmiossa ja kainoloissa, mutta kolmion tulee ehdottomasti pysyä bikinien taikka muiden pöksyjen sisäpuolella. Kainalokarvat eivät haittaa, mutta niidenkin tulisi pysyä paidan alla.- Anonyymi
Kuulostat helvetin yksinkertaiselta ja tylsältä ihmiseltä. Samoin mullakin nousi välittömästi oksennus pintaan kun luin ihan vaan ensimmäisen lauseen kommentistasi.
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat helvetin yksinkertaiselta ja tylsältä ihmiseltä. Samoin mullakin nousi välittömästi oksennus pintaan kun luin ihan vaan ensimmäisen lauseen kommentistasi.
Pystyit kuitenkin kaikesta kuvotuksesta huolimatta kommentoimaan juoksuttamalla oksennuksen tahrimia sormiasia näppäimistöllä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167