Säärikarvat naisella

Anonyymi

Löytyykö mistään miehiä, joita ei oikeasti haittaa yhtään naisen voimakas säärikarvoitus (tai jonkinasteinen karvoitus muuallakin, esim. rinnat ja alavatsa), tai jotka jopa pitävät sitä kiihottavana? Ovat varmaankin harvassa, mutta kai teitäkin jossain on?

27

1709

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivoa on ja tahdon siitä ripauksen sinullekin kertoa.

      Naisen karvoitus ei ole häirinnyt minua koskaan, ja tumman naisen näkyvät kyynärvarsikarvat ovat joskus saaneet mielikuvitukseni laukkaamaan. Lähempää tuttavuutta emme juuri hänen kanssaan tehneet ('hän oli saksan opettajani ja käsittääkseni varattu), mutta tänäkin päivänä muistan hänen käsivartensa, hentoiset viiksensä ja omat mielikuvani himokkaasta opettajasta ;)

      Eli kyllä meitä on. Matoa koukkuun vaan :)

    • Anonyymi

      Minua todellakin kiihottaa naisen karvoitus. Minulla on makedonialainen naisystävä, ja sieltäpäin kotoisin olevat tummat naiset ovat tunnetusti karvaisia. Hän on minun mielikseni antanut kainalokarvojensa ja säärikarvojensa kasvaa vapaasti ja olen aivan hulluna mustiin karvoihin! Myös häpykarvoitus on runsas ja ulottuu kapeana vanana napaan asti ja alempana reisien sisäpinnoille.

    • Anonyymi

      Karvat on yhdellä sanalla inhottavia. Kaikki väärissä pakoissa olevat karvat. Aivan erityisesti luotaan työntävät piikikkäät jouhet esim. säärissä.

      • Anonyymi

        Tuossa kysyttiinkin, että löytyykö miehiä, joita ne EIVÄT haittaa.


    • Anonyymi

      Olet vammatyössä.

    • Anonyymi

      Vammatyössä useilla kainalokarvat napaan saakka.

    • Anonyymi

      Ei haittaa rakastelin juuri jugoslavialaisen painittaren kanssa karvaa selässä ja siellä sun täällä jopa selässä onpa mistä ottaa kiini, ihana pehmo karvsinen apina, parittelun lopuksi hän puri korvani irti mikä on ihanan sekzikästä muista myös mustaleski olishan tuossa voinut käydä pöljemminkin!

      • Anonyymi

        Hyvä ettette harrastaneet ss.


    • Anonyymi

      Lyhyesti, ei löydy ja joka muuta väittää, niin valehtelee.

      • Anonyymi

        Totta kai löytyy. Esim. eksäni oli aivan hulluna naisten säärikarvoihin ja runsaaseen karvoitukseen muuallakin. Älä oleta automaattisesti kaikkien ajattelevan samalla tavalla kuin sinä.


    • Anonyymi

      No ei haittaa, mutta ei säärikarvat enemmälti kiihota. Kyllä se on naisen muusta olemuksesta enemmän kiinni. Itse pidän karvaisesta alapäästä (tutustuin muutamaan).

    • Anonyymi

      On se rankan näköistä sellainen. ei hevillä selviä.

    • Anonyymi

      Kiihotun mustista säärikarvoista, ja vielä enemmän jos säärien omistajalla on kirkkaanpunaiseksi lakatut varpaankynnet, uuh.

    • ei löydy, sheivaa

      • Anonyymi

        Hah, en kylläkään ole niin miellyttämisenhaluinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, en kylläkään ole niin miellyttämisenhaluinen.

        Oletko karvainen nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko karvainen nainen?

        Säärikarvoja on kyllä jonkin verran. Mutta en vain näe siinä kovin paljon järkeä alkaa kaikkien random ihmisten takia niitä ajelemaan, on helpompaa olla oma itsensä ja toivoa että löytyy joku jota karvat eivät oikeasti haittaa tai joka jopa toivoo naisella niitä olevan, vaikka sellaiset vähemmistössä ovatkin. Muutenkaan ei innosta lähteä mukaan siihen karvojenajelemistouhuun, tuntisin itseni liian lampaaksi jos rupeaisin vain muiden mieliksi noudattamaan yleisiä kauneusihanteita. Tiedän joka tapauksessa ainakin pari miestä jotka kiihottuvat karvoista naisella. Joten jos ajelisin karvat, olisi myös vaarana että miellyttäisin vääriä ihmisiä, kun niitäkin jostain aina löytyy jotka tykkäävät sinusta juuri sellaisena kuin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säärikarvoja on kyllä jonkin verran. Mutta en vain näe siinä kovin paljon järkeä alkaa kaikkien random ihmisten takia niitä ajelemaan, on helpompaa olla oma itsensä ja toivoa että löytyy joku jota karvat eivät oikeasti haittaa tai joka jopa toivoo naisella niitä olevan, vaikka sellaiset vähemmistössä ovatkin. Muutenkaan ei innosta lähteä mukaan siihen karvojenajelemistouhuun, tuntisin itseni liian lampaaksi jos rupeaisin vain muiden mieliksi noudattamaan yleisiä kauneusihanteita. Tiedän joka tapauksessa ainakin pari miestä jotka kiihottuvat karvoista naisella. Joten jos ajelisin karvat, olisi myös vaarana että miellyttäisin vääriä ihmisiä, kun niitäkin jostain aina löytyy jotka tykkäävät sinusta juuri sellaisena kuin olet.

        Minä kiihotun naisen ihanista karvoista! Millainen muuten olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah, en kylläkään ole niin miellyttämisenhaluinen.

        sitten varmaan ei kannata haaveilla parisuhteesta


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        sitten varmaan ei kannata haaveilla parisuhteesta

        Olen ollut parisuhteissa, ja esim. miehellä jonka kanssa viimeksi seurustelin, oli karvafetissi. Jos et itse tykkää, niin hienoa, mutta älä oleta kaikkien ajattelevan sinun tavallasi. Et kai oikeasti kuvittele, että tähän valtavaan maailmaan ei mahdu lainkaan miehiä jotka tykkäävät karvoista naisella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut parisuhteissa, ja esim. miehellä jonka kanssa viimeksi seurustelin, oli karvafetissi. Jos et itse tykkää, niin hienoa, mutta älä oleta kaikkien ajattelevan sinun tavallasi. Et kai oikeasti kuvittele, että tähän valtavaan maailmaan ei mahdu lainkaan miehiä jotka tykkäävät karvoista naisella?

        pienen pieni vähemmistö


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        pienen pieni vähemmistö

        Totta, mutta se riittää minulle..


    • Anonyymi

      Karvaa pitää olla muuallakin kuin päässä. Muuten ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Oi ihanaa. Mulla oli kerran nainen jonka jalat oli kuin koiralla. Ihan tikut mutta lähes karvan peitossa polvista alaspäin. Kyllä jöpötti.

      • Anonyymi

        Osaatko sanoa, että mikä nimenomaan niissä karvoissa naisella kiihottaa? Millaisia mielikuvia ja tuntemuksia esim. naisen säärikarvat sinussa herättävät, kun sanoit kiihottuneesi niistä? Koetko naisen esim. jotenkin tavanomaista seksuaalisempana, rivompana tai jtn?


    • Anonyymi

      Paljonhan teitä miehiä kuitenkin löytyy, jotka tykkäätte karvoista naisella. Ihanaa. Minulla on todella karvaiset sääret, karvat aivan mustat ja näyttää todella rivolta. En ole sheivannut moneen vuoteen enkä aio, koska suuri salaisuus on että oikeasti rakastan karvojani.

    • Uhhuh, meinasi pukli tulla jo aloitusta lukiessa, kommentit oli pakko jättää väliin.

      Sinänsä pidän naisista, joilla on luonnollinen karvoitus kolmiossa ja kainoloissa, mutta kolmion tulee ehdottomasti pysyä bikinien taikka muiden pöksyjen sisäpuolella. Kainalokarvat eivät haittaa, mutta niidenkin tulisi pysyä paidan alla.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe