Babylonin kaupungin uudelleen rakentaminen!

Anonyymi

Maailman nsimmäinen valtias oli Nimrod ja valtakuntansa alkuna olivat Baabel Sinearin maassa.
Ensimmäinen kapina oli Sinearin maassa Baabelin tornin rakentaminen ja myös viimeinen kapina (Sak.5:5-11) Sinearin maahan huoneen rakentaminen eefa-mitassa olevalle naiselle;
Vihanajan alkupuolella villitsevä porttouskonto on antikristillinen uskonto, johon Raamatun mukaan liittyy haureutta, velhoutta, riettauksia, uskovien tappoa, riivaajien ja saastaisten henkien palvontaa, noituutta,hekumaa, epäjumalien kuvia, astrologiaa, vääriä kristuksia ja profeettoja ihmeineen.

Profetian ulottuvuus suuren Babylon kaupungin tuhosta:
Jer.25:12. Mutta kun 70 vuotta on täyttynyt, niin minä kostan Baabelin kuninkaalle ja sille kansalle, sanoo Herra, heidän pahat tekonsa, kostan kaldealaisten maalle ja teen sen ikuiseksi erämaaksi.
13. Ja minä tuotan sen maan ylitse kaikki sanani, jotka minä olen puhunut sitä vastaan, kaiken, mitä tähän kirjaan on kirjoitettu, mitä Jeremia on ennustanut kaikkia niitä kansoja vastaan.

Jeremian viimeiset luvut kertovat tuomioista, joista viimeisenä on Israelia vainoavan Babylonia pääkaupunkina pitävän uudistuneen Kreikan maailmanvallan pääkaupunki.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kovia-kokeneet-babylonin-rauniot-paasivat-unescon-maailmanperintolistalle/7472358#gs.nqv3jo
Jer.49:39 mainittu Seemiläisheimo; Eelamilaiset, joka mainitaan Ap.t.2 Jerusalemissa Pyhän Hengen vuodattamisen yhteydessä olleiden kaikkinaisista kansoista, mitä taivaan alla on yhteydessä.
Daniel sai Gabrielin selitetyn näyn, jossa vuodet 70 ovat säädettyjä vuosiviikkoja, Israelin kansalle ja pyhälle kaupungille, joista viimeinen on Syyriasta nousevan Antikristuksen vahvistama (Dan.9:21–27).

1Piet.5:13 Pietari ”kirjoitti” kirjeensä Babyloniassa, (n.65 jKr.) jolloin olivat yhtälailla olemassa Rooma kuin Jerusalem.
Runsaasti on vielä profetiaa VT:ssä tulevan Unescon rahoittamasta nopeasti rakennettavasta Babylonin kaupungista, josta tuhon edellä kehotetaan vihanajan (orja-) uskovia pakenemaan, josta he laulavat lopuksi pilkkalaulun Jes.14:4.

5

325

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei maailmanperintökohteiden päälle saa rakentaa. Rauniot on suojeltu!

• Anonyymi

Kuitenkin rakennuttajana tulevat olemaan kansat ja kansakunnat:
      Jer.51:58. "Näin sanoo Herra Sebaot: Laajan Baabelin muuri hajotetaan maan tasalle ja sen korkeat portit sytytetään tuleen. Kansat tekevät työtä tyhjän tähden, kansakunnat väsyttävät itsensä tulen ruuan vuoksi."

• Anonyymi
    • Anonyymi00004

Israel, Babylon, and a Vision of Jesse Watters and Sean Hannity https://www.hiskingdomprophecy.com/vision-of-jesse-watters-and-sean-hannity/

Babylonin kirjaimellinen kaupunki on rakennussuunnitelmissa.
      Nyt järjestyy vihan ajan valmiuksia, Raamatun profetiat alkavat siten olla jo nurkan takana toteutumassa, ehkä pian näemme kun EU:n etelävaltiot ovat riistäneet rehellisiä pohjoisvaltioita maksukyvyttömiksi, jonka jälkeen irtaantuvat omaksi kymmenvaltioliitoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1487
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1022
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      927
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      861
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      845
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      773
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      566
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      36
      511
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      128
      497
    Aihe