Eliittikumppanien "RAJATON viestintä" rajallista kuitenkin?

Kirjauduin Eliittikumppaneihin, mutta en ole vielä maksanut. Ilmaisversiossa voin saada viestejä, mutta en pysty niitä lukemaan, puhumattakaan kirjoittamisesta.

Kun palvelusta maksaa (suolaiset 100€ kuukauden ajalta tai 180€ 6kk), luvataan "RAJATON viestintä". Minusta "rajaton viestintä" kuulostaa siltä, että voisin rajattomasti viestitellä - kahteen suuntaan - kaikkien käypästen ehdokkaiden kanssa.

Mutta; palvelun kuvauksessa lukee, että voin rajattomasti LÄHETTÄÄ viestejä.

1) Entäpä, jollei vastapuoli ole maksanut palvelusta, hän ei kaiketikaan voi lukea viestiäni, kuten en itsekään ilmaisversiossa voi niitä lukea? Eikä myöskään vastata?

2) Voiko mahdollinen kumppani, jos sattuisi bongaamaan minut, ottaa aloitteen ja lähettää minulle viestiä, jos hän sattuu olemaan ilmaisversiossa?

Valtaosa Eliittikumppaneihin rekisteröityneistä lienee ilmaisversiossa, joten
satanenkin kuulostaa käsittämättömältä, jos "RAJATON viestintä" on näin rajallista. Niinpä on vaikea uskoa, että tuohon hintaan saisi niin vähän.

Onko maksullisuuden jälkeen vielä jokin maksullinen ekstraplushyvä-palvelu, jolla rajattoman saisi tuplaplusrajattomaksi? cf. Orwell... :) Ja jos on, niin mitä se mahtaa kustantaa?

Siispä kysymys heille, kellä on kokemusta Eliittikumppaneista: tulkitsenko rahastuksen oikein? Onko viestitys jollain joskus onnistunut?

(Olen siis mies ja etsin fiksua naista.)

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahastusta on
      Itse kokeilin ja petyin, muutenkin
      En tiedä minkälaista naista sieltä miehet loppujen lopuksi hakee
      Koen olevani kunnollinen ja kivannäköinen, enkä aivan tyhmäkään,mutta eipä löytynyt

• Anonyymi

Rahastusta on
      Itse kokeilin ja petyin, muutenkin
      En tiedä minkälaista naista sieltä miehet loppujen lopuksi hakee
      Koen olevani kunnollinen ja kivannäköinen, enkä aivan tyhmäkään,mutta eipä löytynyt

• Samoin Match com

• Anonyymi

Kirjoittelin eliittikumppanissa useamman miehen kanssa. Yhden kanssa kävin treffeilläkin muutaman kerran. Siellä oli enemmän vapaita oikeasti naisystävää etsiviä miehiä kuin muissa deittipalveluissa. Toisaalta niillä miehillä ei ollut vapaa-aikaa, töitä ja harrastuksia päivät täynnä. Naisen paikka jossain kaukana näiden ja lasten takana.

• Anonyymi

Tein tuonne joskus profiilin, kun joku nettideittejä käsittelevä blogi lupasi sinne "ilmaisen tutustumisen". Klikkasin sitä ilmaistutustumislinkkiä, vastailin varmaan puoli tuntia Eliittikumppaneiden kysymyksiin ja lopulta sain tilin käyttööni. P*skat se mikään ilmaistutustuminen ollut. Mitään en voinut siellä tehdä, kun en ollut maksanut itseäni kipeäksi.

Poistin tilin aika äkkiä enkä tuu uutta tekemään niin kauan kuin on paljon halvempia ja maksuttomiakin deittisovelluksia. Kiitos vaan Eliittikumppanit kun tuhlasit puoli tuntia elämästäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      21
      2644
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      105
      2570
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1374
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1281
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      125
      1281
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      304
      1250
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      22
      1007
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      991
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      979
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      60
      897
    Aihe