Eliittikumppanien "RAJATON viestintä" rajallista kuitenkin?

Kirjauduin Eliittikumppaneihin, mutta en ole vielä maksanut. Ilmaisversiossa voin saada viestejä, mutta en pysty niitä lukemaan, puhumattakaan kirjoittamisesta.

Kun palvelusta maksaa (suolaiset 100€ kuukauden ajalta tai 180€ 6kk), luvataan "RAJATON viestintä". Minusta "rajaton viestintä" kuulostaa siltä, että voisin rajattomasti viestitellä - kahteen suuntaan - kaikkien käypästen ehdokkaiden kanssa.

Mutta; palvelun kuvauksessa lukee, että voin rajattomasti LÄHETTÄÄ viestejä.

1) Entäpä, jollei vastapuoli ole maksanut palvelusta, hän ei kaiketikaan voi lukea viestiäni, kuten en itsekään ilmaisversiossa voi niitä lukea? Eikä myöskään vastata?

2) Voiko mahdollinen kumppani, jos sattuisi bongaamaan minut, ottaa aloitteen ja lähettää minulle viestiä, jos hän sattuu olemaan ilmaisversiossa?

Valtaosa Eliittikumppaneihin rekisteröityneistä lienee ilmaisversiossa, joten
satanenkin kuulostaa käsittämättömältä, jos "RAJATON viestintä" on näin rajallista. Niinpä on vaikea uskoa, että tuohon hintaan saisi niin vähän.

Onko maksullisuuden jälkeen vielä jokin maksullinen ekstraplushyvä-palvelu, jolla rajattoman saisi tuplaplusrajattomaksi? cf. Orwell... :) Ja jos on, niin mitä se mahtaa kustantaa?

Siispä kysymys heille, kellä on kokemusta Eliittikumppaneista: tulkitsenko rahastuksen oikein? Onko viestitys jollain joskus onnistunut?

(Olen siis mies ja etsin fiksua naista.)

5

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahastusta on
      Itse kokeilin ja petyin, muutenkin
      En tiedä minkälaista naista sieltä miehet loppujen lopuksi hakee
      Koen olevani kunnollinen ja kivannäköinen, enkä aivan tyhmäkään,mutta eipä löytynyt

• Anonyymi

Rahastusta on
      Itse kokeilin ja petyin, muutenkin
      En tiedä minkälaista naista sieltä miehet loppujen lopuksi hakee
      Koen olevani kunnollinen ja kivannäköinen, enkä aivan tyhmäkään,mutta eipä löytynyt

• Samoin Match com

• Anonyymi

Kirjoittelin eliittikumppanissa useamman miehen kanssa. Yhden kanssa kävin treffeilläkin muutaman kerran. Siellä oli enemmän vapaita oikeasti naisystävää etsiviä miehiä kuin muissa deittipalveluissa. Toisaalta niillä miehillä ei ollut vapaa-aikaa, töitä ja harrastuksia päivät täynnä. Naisen paikka jossain kaukana näiden ja lasten takana.

• Anonyymi

Tein tuonne joskus profiilin, kun joku nettideittejä käsittelevä blogi lupasi sinne "ilmaisen tutustumisen". Klikkasin sitä ilmaistutustumislinkkiä, vastailin varmaan puoli tuntia Eliittikumppaneiden kysymyksiin ja lopulta sain tilin käyttööni. P*skat se mikään ilmaistutustuminen ollut. Mitään en voinut siellä tehdä, kun en ollut maksanut itseäni kipeäksi.

Poistin tilin aika äkkiä enkä tuu uutta tekemään niin kauan kuin on paljon halvempia ja maksuttomiakin deittisovelluksia. Kiitos vaan Eliittikumppanit kun tuhlasit puoli tuntia elämästäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      360
      2612
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      436
      2539
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      114
      1435
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1164
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      78
      960
    6. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      851
    7. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      843
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      815
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      119
      784
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      749
    Aihe