Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 15 vuotta, oltiin toistemme ekat, niinsanotusti high school sweetheart's.. miten nyt sitten kun ollaan vihdoin aikuisia ja sitä herää todellisuuteen että tämä ei ole sitä mitä haluan. Ei lapsia tai asuntolainaa eikä muutakaan mikä yhdistäisi muutakun monet vuodet yhdessä. Miten tuon ilmi sen että haluan jotain muuta, en halua loukata toista. Luulen että hänellä samat ajatukset ei vain uskalla ottaa sitä puheeksi. Ollaan oikeastaan kämppiksiä nykyään, ei läheisyyttä, ei keskustelua, ei seksiä. Intohimoa ei varsinaisesti ikinä ole ollutkaan. Joskus nuorempana toin ilmi että haluan erota ja silloin uhkaili satuttavansa itseään. Tosin nyt on jo kasvanut teinistä aikuiseksi mutta silti pelottaa jos taas sama kaavaa toistuu. Mitä tehdä?
Miten erota
11
69
Vastaukset
- Anonyymi
Rohkeasti vaan puhumaan asiasta. Kysymään hänen ajatuksia teidän suhteesta. Jos ei ole vielä miettinyt, luultavasti se että kysyt asiasta, virittää miettimään. Myöhemmin kysyt uudestaan. Ei kannata omassa päässä itsekseen liikaa pähkäillä. Muuttuu omassa päässä melkoiseksi jumiksi koko juttu.
- Anonyymi
Onko nämä kaikki siis ihan kaikki vitsiä. Hulluilta kuulostavat.
- Anonyymi
Kyllträä nää tosissaan on ja sitä rataa.
- Anonyymi
Näiträ :ää on. Öhmen Salkkareita.
- Anonyymi
Tähän se sitte mänöö. Ei ois uskonu
- Anonyymi
Ei osata annoo mitä pitäs tehtävä?
- Anonyymi
Ölisköööpitäny sitten vai ei?
Voi ei nääs - Anonyymi
Kuut noi mistää arvasit?
- Anonyymi
Lapset hoivakotiinko häh?
- Anonyymi
Ei niillä ole lapsia, eikä asuntolainaa niin aapee kirjoitti.
- Anonyymi
Lapset kdkadonneet onneet lapset kadonneet
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657