Kun menen poikaystäväni kotiin

Anonyymi

ja sinne tulee hänen lapset, niin onko kummallista jos he ruokailevat samassa pöydässä meidän kanssa. Mietin vaan sitä kun jotkut sanoo ettei lapset saisi nukkua isän viersessä kun tyttöystävä on paikalla, niin eivätkö he saa ruokailla samassa pöydässä? Ne on alle kouluikäisiä, et pitääkö heille ostaa omat pöydät?
Onhan se vähän outoa et tulisivat aikuisten päytään ruokailemaan, sillä eihän joku tykkää että nukkuvat samassa sängyssä.
Sitten vielä pitääkö mun kutsua itseäni äidiksi vai äitipuoleksi heille? En tykkää että lapset sanovat nimeltä, liian tuttavallista alaikäisiltä, ja taqas en ole rouva enkä tykkää neidittelystäkään.

Onko ostettava pesukonekkin, sillä lasten likaiset vaatteet ei ole kiva pestä samassa koneessa kuin meidän aikusten. Onko hankalaa ryhtyä perheelliseksi vieraille lapsille? Kun mies menee töihin niin mihin lapset , päiväkotiin vai vienkö ne mummolaan vai äidille? Mies sanoi että minä voisin hoitaa, mutta olisi kiva kun olisi lastenhoitaja. Olisihan minun saatava levättävä ja olla omaa aikaa.

12

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis täysin sekopäisen sekavaa tekstiä.
      Huonoin provo mitä pitkään aikaan on näkynyt keskustelupalstoilla.

      • Anonyymi

        Totta, yhtä huono kuin että uusi naikkonen sanoo ettei lapset saisi nukkua isän vieressä, kun hän vie niin ison tilan, eikä uskalla nukkua kotonaan yksin. Lasten pitää usklataa!!!!! Tosi omituista. Naikkoella ei ole mitään sanomista missä miehen lasten tulisi nukkua, menkööt vaikka itse hotelliin. Hän ei ole kuin perheenrikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, yhtä huono kuin että uusi naikkonen sanoo ettei lapset saisi nukkua isän vieressä, kun hän vie niin ison tilan, eikä uskalla nukkua kotonaan yksin. Lasten pitää usklataa!!!!! Tosi omituista. Naikkoella ei ole mitään sanomista missä miehen lasten tulisi nukkua, menkööt vaikka itse hotelliin. Hän ei ole kuin perheenrikkoja.

        Ja hullummaksi vaan menee provoilut.


    • Anonyymi

      Oks ne lapset jotain eläimiä kun ne pitää toiseen pöytään laitta. Rasisti!

      • Anonyymi

        No sitähän on ihmetelty et onko miehen lapset jotain eläimiä kun eivät voi uuden sutturan mukaan olla isän luona sillon ovat isän luona? Suttura ei antaisi lasten edes nukkua kun itse lihavana valtaisi koko punkan? Nukkuisi itse kotona ja lapset saisvat olla isän luona ja nukkua isän kanssa. Ihan samaa ajattelin. Sairasta on sutturoilla.
        On suuret luulot naikkosella itsestään, kuvittelee että syrjäyttää kaikki, miehen lapset, hänen exän ja vanhemmat ja suvun ja ystävät!!!! Melkoista kehumista. Hän on se viimeinen siinä jonossa ja hän on se varahenkilö sillon kun muuta ei ole miehen luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän on ihmetelty et onko miehen lapset jotain eläimiä kun eivät voi uuden sutturan mukaan olla isän luona sillon ovat isän luona? Suttura ei antaisi lasten edes nukkua kun itse lihavana valtaisi koko punkan? Nukkuisi itse kotona ja lapset saisvat olla isän luona ja nukkua isän kanssa. Ihan samaa ajattelin. Sairasta on sutturoilla.
        On suuret luulot naikkosella itsestään, kuvittelee että syrjäyttää kaikki, miehen lapset, hänen exän ja vanhemmat ja suvun ja ystävät!!!! Melkoista kehumista. Hän on se viimeinen siinä jonossa ja hän on se varahenkilö sillon kun muuta ei ole miehen luona.

        Onko pikku Lissulla tylsää, kun pitää provoilla , onko kivaa vastailla itselleen omiin provoihin.


    • Anonyymi

      Vaihda suosiosta lapsettomaan poikaystävään.

    • Anonyymi

      Hei, meillä on sama tilanne. Mies on tehnyt selväksi että lapset tulevat meille kun minä haluan, ja nukkuvat joko keittiön lattialla tai olkkarissa, jotta meille on se makkarin iso vuode. Eihän vierasta lattialle laiteta nukkumaan ja kun kyse on isän uudesta tyttöystävästä, niin sekin jo rajoittaa että ei lattialle.
      Ruokailemme samassa pöydässä, tosin kersat eivät syö mun tekemää ruokaa, ovat niin nirsoja, mutta ovat sitten syömättä. Pakko ei ole syödä mutta muutakaan ei tule. Olen kuitenkin heidän epävirallinen äiti kun ovat täällä ja komento on hallussa. Rajat ja muut pidän.
      Otimme avaimet pois jottei tule yllärinä meille, vaan mun kansaa on sovittava koska tulee, mutta arvatkas sopivatko? No ei, niin ovat itsepäisiä ja eivät kunnioita meitä.Eivät puhu juurikaan mulle eikä tottele, mitta se ei haittaa itsepä siitä kärsivät. Kuri on tullut taloon kun ei ole ennen ollut.Ä itipuoli osaa hommansa.

      • Anonyymi

        Voi pikku Lissukkaa, eihän sulla ole miestä, eikä tenavia kunhan provoilet, sua kaivataan uusperheet palstalla, siellä et ole aikoihin käynyt provoomassa.


    • Anonyymi

      Aloitteilijalle:

      Ostaisitko oman pöydän omille lapsille?

      Vaihda lapsettomat poikamieheen, et sovi ainakaan äitipuoleksi

      • Anonyymi

        Lapsia pitää kasvattaa myös siihen että aikuiset ovat aikuisia ja lapset lapsia joille pitää kelvata se vähän huononpikin. Mutta eihän oma pöytä ole huono asia, jokaisella pitää olla oma ruokapöytä ja lapset sotkee hirveesti että aikusten pöytä pysyy siistinä kun tenavilla on oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsia pitää kasvattaa myös siihen että aikuiset ovat aikuisia ja lapset lapsia joille pitää kelvata se vähän huononpikin. Mutta eihän oma pöytä ole huono asia, jokaisella pitää olla oma ruokapöytä ja lapset sotkee hirveesti että aikusten pöytä pysyy siistinä kun tenavilla on oma.

        Kuules Lissu pidä sinä vaan huoli, että sun pöytään tuodaan viinaa, äläkä huutele vieraisiin pöytiin.
        Terv baarimestari.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe