Suomentaisitteko Helénè Segaran "L'Amour est Un Soleil" kappaleen, kiitos :) sanat löytyvät mm. http://www.lyricsmedia.com/read.php?cid=81330
RANSKAA OSAAVAT suomentakaa!!
7
477
Vastaukset
- Robert75
Kokeilin, saisinko käännettyä tämän tekstin erittäin puutteellisella ranskankielentaidollani. Suurin osa kääntyi helposti ilman sanakirjaa. Mutta sitten oli joitakin lauseita, joita en oikein ymmärtänyt edes sanakirjan avulla. Ehkä joku paremmin ranskaa osaava kääntää ne.
Rakkaus on aurinko
Avasin ikkunani
Päästääkseni auringonpaisteen sisään
Samalla kun sinä nukuit
(Tätä en ymmärrä, suoraan käännettynä se olisi "suljetuissa pisteissä".)
Tein mustaa kahvia
Nähdäkseni, etten uneksi
En halunnut uskoa sitä
Uskoa sitä jälleen kerran
Rakkaus on aurinko,
Joka usein lämmittää sydäntäni
Mutta kun se polttaa liian kovasti,
Se saa minut pelkäämään
(Kertosäe:)
Sinä saavut
Ja annat minulle halua elää
Ja minä, joka vielä eilen
Halusin heittäytyä tyhjyyteen
Minä herään
Toisen vartalon ihanaan kosketukseen
Ja rakkaus on aurinko
Joka paistaa uudestaan minun elämässäni
Tehdään itsellemme maailma
Missä pidetään toisiamme kiinni kädestä
Sinä annat minulle
Voimaa kulkea eteenpäin
Rakkaus on aurinko,
Joka on usein polttanut siipiäni
Mutta kerro minulle, että kanssasi
Se ei ole samanlaista- eiranskaaosaava
Kiitos paljon! Hainkin lähinnä vain selkoa laulusta että mistä se suurin piirtein kertoo :) Kiitos paljon! :) nyt sen tiedän :)
- sentään liene
Nukkua sikeästi/syvästi...
- kartsa
vive la mort, vive la guerre, vive la sacre mercenair...
mitä meinaaa - karppalo
mitä meinaaa - Lolonois
kartsa kirjoitti:
mitä meinaaaeläköön kuolema, eläköön sota, eläköön saatanan/perkeleen/helvetin palkkasoturi. Ei rimmaa, mutta suunnilleen tuota se meinaa.
- kokeilla
http://world.altavista.com/
Tosin tulos on tietysti usein lystillinen. Asiasisältö kylläkin selviää, usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992