Työpaikalla nuorempi rakasajatar

Anonyymi

Minulla oli tosi kiihkeä suhde kihloissa olevaan 16 vuotta nuorempaan naiseen. Itse 45. Homma lähti liikkeelle pienestä flirtistä ja kehittyi nopeasti intohimoiseksi seksisuhteeksi. Nainen antoi minulle suuseksiä työpaikalla, autossa ja milloin missakin. Oli kyllä taitava. Panimme myös paljon milloin missäkin ja sain päästellä paljaalla sisään ja suuhun lastini. Tätä jatkui kolme vuotta, kunnes naisen kihlattu rupesi rpäilemään ja soitti minulle. Kielsin kaiken ja ilmeisesti uskoi. Sama meno jatkuu nyt vähän harvemmin. Hiukan miestä käy sääliksi. Itselle tuo nainen on loistava kaunis rakastajatar, joka on valmis seksissä mihin vain. Sanoi pitävänsä kokeneemmadta vähän vanhemmasta miehestä. Itse en kyllä häntä itselleni haluaisi kokonaan. Järjestely on sopinut molemmille. Pian saan taas vierailla naisen kotona, kun mies reissussa. Aion ottaa hänet ruokapöydällä oikein kunnolla. Pukeutuu myös seksikkäästi.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja pappa heräs päiväuniltaan... Jos rinnalla nuorenpi mies niin kukaan halua jtn fossiilia, ellei ole pappafetissi

• Anonyymi

Raha, valta, charmi, tietää miten naisen saa kehräämään ym ym

• Anonyymi

Olipa hauska satutuokio.

• Todellakin hauska satutuokio! Luulen kuitenkin että ap kärsii erektio-ongelmista naisten kanssa koska on pohjimmiltaan homo, eikä voi sitä myöntää! Satuilee tänne sitten kaikkea miehekästä. Melkoinen pervosikahomppeli.

• Anonyymi

Minulla oli suhde 20 vuotta vanhempaan mies pomoon. Nuoli ja pani todella hyvin.

• Anonyymi

Oliko sulla pappafetissi? Käyttikö niitä sinisiä?

• Anonyymi

Eikö nuorempaan rahkeet riittäneet? Taisi olla naisella lähentyvä 30-vuoden ikäkriisi ja halusi kokeilla hieman vanhempaa miestä. Onhan noita pettämistarinoita pilvin pimein. Ei omasi ole mitenkään erikoinen, jos on edes tosi. Kerronta ainakin ontuvaa.

• Anonyymi

30v jo täti, enkä kehuis ja olisit saanut edes 20v naista. Sori, mutta tarinasi on vaan tosi nolo😂

• Kakskymppinen on täysi penikka ja kolmikymppinenkin ihan pikkupillu vielä. Yhtä typeriä lähestulkoon.

• Anonyymi

Eikös palstatotuuksien mukaan 30v ole jo nahistunut täti??

• Anonyymi

Tuntuu niitä vituttavan jotka ei saa kokea tuota huumaa tai miksi sitä sanoo, se on kuitenkin totta monen kohdalla. Minun kihlatullanikin oli ihastus (työkaveri), välillä ylitöitä ja taas muita viikonloppu menoja, kävi miehen luona hoitamassa tarpeitaan, en tinnyt mitään ennen kuin selvisi pikkuhiljaa koko homma. No pitihän sitä maksaa potut pottuina jälkikäteen, minä en hommannut vakipanoa mutta panin yhtä naista pariin otteeseen kun tuntui nainenkin olevansa puutteessa kun mies ei kiinnostamut kotona.

• Korjaan tarinanne oikeaan muotoon: "minä en hommannut vakipanoa kun en saanut mutta panin yhtä MIESTÄ pariin otteeseen kun tuntui puutteessa olevan koska miehellään ei seisonut" Älkää valehdelko, olette aisuri ja vieläpä homo.

• Anonyymi

taas tuo sama vanhapappa haaveilee!!!!!!!!!!!!!
      Miksi palstanvalvoja ei poista tuollaista hölynpölyä??

• Anonyymi

Minä olen 45 vuotias pomo isossa yrityksessä. Toimiston 26 vuotias, naimisissa oleva yhden lapsen äiti ottaa suihin ainakin kerran viikossa. Teki itse kerran aloitteen. Sanoi tykkäävänsä siitä ja sperman mausta. Kelpaa mulle ja nähnyt polisonkin, joka ihan sporttinen kaveri. En ole kysellyt naiselta miksi noin tekee, mutta taitava suustaan.

• Anonyymi

Taas köyhän papan päiväunia.. Olet työtön tai paskaduunissa.. Naista et ole saanut 10 vuoteen.. Luuletko muita tosiaan noin tyhmiksi? Ison yrityksen pomolla ei aikaa kirjoitella nettipalstoille, mutta varmaan päiväunet helpottaa harmaata arkeasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      184
      2591
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      1983
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1652
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1522
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      163
      1440
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      182
      1413
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1258
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1221
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1198
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1101
    Aihe