Ero kosmetiikkamerkeillä?

Anonyymi

Siis onko kalliimpi kosmetiikka merkki myös laadukkaampaa kuin halvempi versio?
Eikö ole mahdollista löytää edullista ja toimivaa kosmetiikkaa, mitä ihmeaineita kalliissa käytetään?
Kävin kosmetologilla joka vannoo Ella Bachen ja Dermalogican nimeen, iholleni käytettiin Ella Bachen tuotteita jotka tuntuivat tosi hyviltä. Olen niitä joskus käyttänyt yhden purkin verran ja tiedän, että olisi hyvä iholleni - mutta se hinta.........
Meille tuli pieni väittely ja tahtojen taistelu, kun en ostanut häneltä 68€ maksavaa kasvovoidetta! Tietty olisi halunnut minun ostavan puhdistustuotteet yms kaupan päälle! Aineosia ei kuulemma saa sekoittaa eri merkkien kesken! Yritin kysyä mitä ne ihmeaineet on, mitä halvemmissa sitten käytetään jne mutta ei halunnut enää keskustella kanssani!
Onneksi minulla oli lahjakortti, ei ainakaan itse tarvinnut maksaa tuota käyntiä!😊

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kalliit ihonhoitotuotteet ole sen parempia.. Hiljattain tuli tv:stä Englannista kosmetiikka tuotteista juttua. Siinä oli kolme koe testaajaa kolmelle eli kasvovoiteelle. Kallista ja halpaa. Eivätkä tienneet minkä valmistajan tuotteita käyttävät. Kallein voide todettiin huonoiten kosteuttavaksi ....Kokeileppa vaikka Apteekin perusvoiteita. Niitä saa pienissä kokeilupakkauksissa muutamalla eculla...

      • Anonyymi

        Apteekin Bellavita tuotteet on hyviä ja kohtuuhintaisia. Minun vanhalle, kuivalle iholle ne sopivat edelleen, kuten sopivat silloin, kun olin 25-vuotias!
        Joskus käytän Bellavita-voidetta "naamiona" saunassa. Ensin puhdistan ihoni, sitten levitän reippaasti rasvaisempaa Bellavitaa naamaan ja kalulalle ja istun löylyssä hikoilemassa. pesun jälkeen naama on pehmeä ja raikas!


    • Anonyymi

      Kalliissa voiteissa yleensä on enemmän luonnonuutteita ja monimutkaisemmat reseptit. Tom Fordin kasvovoiteessa on kaikkein pisin lista erilaisia luonnonraaka-aineita, ja kohtalaisen paljon niitä on myös Sisley- ja Elemis -voiteissa. Vähän edullisemmissa luonnonkosmetiikan merkeissä reseptit ovat vielä yksinkertaisempia (John Masters, Patyka, Absolution jne).
      Voiteiden toimivuus sen sijaan on täysin subjektiivista. Voi odottaa että voiteen käyttäminen tuntuu ylelliseltä ja tuoksukin miellyttää, mutta ihmeellisiä parantavia vaikutuksia niillä ei ole.

    • Anonyymi

      Taidan kallistua tuohon Bellavitaan, vanha hyvä tutkittu tuote!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe