Siis onko kalliimpi kosmetiikka merkki myös laadukkaampaa kuin halvempi versio?
Eikö ole mahdollista löytää edullista ja toimivaa kosmetiikkaa, mitä ihmeaineita kalliissa käytetään?
Kävin kosmetologilla joka vannoo Ella Bachen ja Dermalogican nimeen, iholleni käytettiin Ella Bachen tuotteita jotka tuntuivat tosi hyviltä. Olen niitä joskus käyttänyt yhden purkin verran ja tiedän, että olisi hyvä iholleni - mutta se hinta.........
Meille tuli pieni väittely ja tahtojen taistelu, kun en ostanut häneltä 68€ maksavaa kasvovoidetta! Tietty olisi halunnut minun ostavan puhdistustuotteet yms kaupan päälle! Aineosia ei kuulemma saa sekoittaa eri merkkien kesken! Yritin kysyä mitä ne ihmeaineet on, mitä halvemmissa sitten käytetään jne mutta ei halunnut enää keskustella kanssani!
Onneksi minulla oli lahjakortti, ei ainakaan itse tarvinnut maksaa tuota käyntiä!😊
Ero kosmetiikkamerkeillä?
4
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kalliit ihonhoitotuotteet ole sen parempia.. Hiljattain tuli tv:stä Englannista kosmetiikka tuotteista juttua. Siinä oli kolme koe testaajaa kolmelle eli kasvovoiteelle. Kallista ja halpaa. Eivätkä tienneet minkä valmistajan tuotteita käyttävät. Kallein voide todettiin huonoiten kosteuttavaksi ....Kokeileppa vaikka Apteekin perusvoiteita. Niitä saa pienissä kokeilupakkauksissa muutamalla eculla...
- Anonyymi
Apteekin Bellavita tuotteet on hyviä ja kohtuuhintaisia. Minun vanhalle, kuivalle iholle ne sopivat edelleen, kuten sopivat silloin, kun olin 25-vuotias!
Joskus käytän Bellavita-voidetta "naamiona" saunassa. Ensin puhdistan ihoni, sitten levitän reippaasti rasvaisempaa Bellavitaa naamaan ja kalulalle ja istun löylyssä hikoilemassa. pesun jälkeen naama on pehmeä ja raikas!
- Anonyymi
Kalliissa voiteissa yleensä on enemmän luonnonuutteita ja monimutkaisemmat reseptit. Tom Fordin kasvovoiteessa on kaikkein pisin lista erilaisia luonnonraaka-aineita, ja kohtalaisen paljon niitä on myös Sisley- ja Elemis -voiteissa. Vähän edullisemmissa luonnonkosmetiikan merkeissä reseptit ovat vielä yksinkertaisempia (John Masters, Patyka, Absolution jne).
Voiteiden toimivuus sen sijaan on täysin subjektiivista. Voi odottaa että voiteen käyttäminen tuntuu ylelliseltä ja tuoksukin miellyttää, mutta ihmeellisiä parantavia vaikutuksia niillä ei ole. - Anonyymi
Taidan kallistua tuohon Bellavitaan, vanha hyvä tutkittu tuote!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206