Miksi me nähdään niin vähän

Anonyymi

Voisinpa kertoa sulle mitä mä tunnen. Eilenkin mä katsoin sua pitkään syvälle silmiin ja yritin löytää sieltä vastausta. Ja mä en tiennyt harhailiko sun silmät mun huulille vai tisseihin 😁

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tisseihin meni ;)

      • Anonyymi

        Tää kuulostais niin sulta 😁 Minne päin kommentti menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kuulostais niin sulta 😁 Minne päin kommentti menee?

        Sama täällä, tisseihin. Ja Tampere


      • Anonyymi

        Voi ei 😔 Sitten on väärä ihminen.


      • Anonyymi

        Mistäpäin sinä ketä kaipailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin sinä ketä kaipailet?

        Hämeestä kaipailen J-miestä.


    • Anonyymi

      Sekä että jos multa kysytään. Ja silmiin myös, en saa niistä tarpeekseni. Ja tämä tapahtui ruokaillessa.

      • Anonyymi

        Tämän voisi omia, ruokaillessahan se aina on kun silmäsi vilkkuvat minulle 😁 Ihanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän voisi omia, ruokaillessahan se aina on kun silmäsi vilkkuvat minulle 😁 Ihanaa!

        Joo, paitsi tänään ei ollut tilaisuutta. Istun nyt rannalla ulkona, katson ja ihailen kaunista maisemaa, ja ajattelen sinua/häntä. Voisitpa ja haluaisitpa olla tässä kanssani.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti Silmiin katson aina jos mahdollista, vaikka on nuo muutkin houkuttelevia.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti rakastan hänen Silmiään :)


    • Anonyymi

      Minnepäin viesti menee? :)

      • Anonyymi

        Pk-seudulle :)


      • Anonyymi

        Alkuperäinen viesti menee Hämeeseen. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pk-seudulle :)

        Juu kyllä. Ei muuta osaa.


    • Anonyymi

      S-naisella on silikonitissit. Eikös ne siksi ole otettu että niitä katsellaan.

    • Anonyymi

      Miksi tyytyä johonkin typerään mieheen joka ei muuta tee kun leikkii. Ihan ala arvosta toimintaa. Eikö oma akka riitä?

      • Anonyymi

        Oman akan riittävyyttä, riittämättömyyttä tai edes olemassa oloa ei tiedetä, mutta eipä tiedetä tilannettakaan, joten mitäpä siitä enempiä miettimään. Sen sijaan leikkiminen kuka lie tekeekin ja millä lie statuksella se on ilkeää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe