S-Market 3,29e
Citymarket 3,29e
Lidl 5,99e
(maksoi vielä hiljan 6,99e)
Lidl muka halpa???
Atria käristeen hinta Seinäjoella 1kg
36
4297
Vastaukset
- Anonyymi
Onko käristeitäkin tullut Liideliin.En oo koskaan nähnyt.Taitaa ääsmarketis olla 4.99 ja kmarketeis 6.99
- Anonyymi
Ei kai kukaan Suomen historiaa tuntevaa vie rahojaan Lapinpolttajille.Ja joka ei tunne niin sen poltti sakemannit
- Anonyymi
Atria käristeet Lidlin tarjouksessa 5,99e ja edellisellä kertaa 6,99e
Niitä on siellä viikon kampanjoina välillä "tarjouksessa"
Tämän päivän eparin mukaan sekä S-marketissa että Cittarilla 3,29e - Anonyymi
Kesätyöntekijöiden tekemiä.tass kuivaa tai liian rasvaista.Soittakaa jo itikalle.
- Anonyymi
On se kumma kun käristeiden laatu vaihtelee.
Kyllä helapäät ja wilhelmit maistuu aina samalta.Ei väliä koska ostaa.S-marketti nyt paljon halvempu ku kookauppa mitä makkaroihin tulee.Liidelin makkarathan ovat pääosin Atrian ja Hk ruokatalon tekemiä. - Anonyymi
viime kesänäkin Atrian käristeet oli juhannukseen saakka todella hyviä mutta sitten ne pumpattiin täyteen suolavettä ja maku meni.
- Anonyymi
Jep,saman huomannut että maku vaihtelee.Jotku väittää että Helapää ja kärkkärit tehdään samasta massasta, en usko koska ovat täysin eri tuote.Helapää parasta kylmänä ja kärkkärit tummana ja jäähtyneenä.
- Anonyymi
Ketä syö jotain atrian ylihintaista jauhomakkaraa? On siel kaupas parempiakin makkaroita. Itse tykkään bratwursteista, sekä lihaisista makkaroista, esim kivikylä ja snellman. Atria jää hyllyyn...
- Anonyymi
kuivia ja tönkköjä ovat liian lihaisat
- Anonyymi
Ketä on kuka???
Kyllä makkaran kuuluu olla makkaraa ja liha syödään sitten erikseen pihveinä. Kuka hullu niitä lihaisia makkaroita syö kun voi vetää kunnon pihviä. Ja välillä sitten makkaraa joka ei ole lihaa nähnytkään ;)- Anonyymi
Kannattaa varmaan ensin maistaa, ennen kuin tuomitsee. Tosin, jos kokemuksesi on atrian wilhelmistä "lihaisana", niin voin sanoa ettei sen perusteella tiedä mitään. Wilhelmit ovat niin rasvaisia, ettei siitä saa mitään käsitystä, mitä ovat nämä kivikylän ja snellmannin laadukkaat makkarat. Ero on kuin yöllä ja päivällä. Kun niitä kerran maistaa, niin ei tee enää ikinä mieli atrian käristemakkaraa. Se täytyy kokeilla, asiaa ei pysty muuten käsittää.
Toki se uuden kokeilu voi olla pierupohjalaiselle vaikeaa, jos on juuttunut samoihin muuttumattomiin tapoihin.
- Anonyymi
Ilmajoen K-Market 2.99 melki aina.
- Anonyymi
Ai siellä Hansa-alueella? Ootko juovuksis?
- Anonyymi
Ilmolan hansakauppiaat.Mummot hakee lauantaimakkaraa ja kahvipaketin kerran viikos rullaattorilla.
- Anonyymi
Kyllä sielä käviski joskus mutta ku ei oo ku yx kassa niin ei viitti työpäivän päälle enää jonottaa.
Söin juuri tangokadulla ja maksoi 2,5€ kappale. Ei yhtään paha hinta ja hyvää oli!
- Anonyymi
Oliko makuja tangokadulla. Eiku oliko mamuja.
- Anonyymi
vaasas hutskin k-market myi käristeitä 2,5e paketti viikon mutta sitte se nousi siihen 2,9e. en ole nyt käynyt kun en ole enää töissä siinä lähellä.grillatut koivet oli joka päivä 1e kipale niitä tuli haettua en tiedä oliko atrian.
- Anonyymi
Ylihalvat hinnat on jos päiväykset kohdillaan.
Atrian grillimakkarat ovst parhaita.
Snelmannilla taas leikkeleet ja jauhelihat.
Kanat on samanlaisia kaikilla.
Käristeitä vievät pääkaupunkiseudulle kun täälläpäin käyvät kyläilemässä. - Anonyymi
Just kävin Seinäjoen uudemmassa Liidelissä niin kärkkärit 5.99 eur.Tuo tankojen 2.5 euroa kipale on liikaa.1.50 on kohtalainen hinta yhdestä käristeestä.
- Anonyymi
Mä syön nykyään atrian käristeitä, aloin nääs vegaaniksi kuukauden alusta ja mun ei saa syödä lihaa kolmeen kuukauteen.
- Anonyymi
Kyllä 1.50 per kilo on atrrian käristemakkarasta yläraja mitä' kannattaa maksaa on se niin kauhiaa annoon koiralleni haistoo ja käntyy pois ei koskenukkaan
- Anonyymi
Tuo atrian käriste taitaa olla joku pohjalaisten oma fetissi. Mies syö sitä hulluna, mutta omasta mielestäni se ei maistu ollenkaan makkaralta, vaan aivan joltain ihan muulta. Myöskään atrian lihaisammat makkarat, ei maistu siltä miltä makkaran pitää. Taitaa mulla olla näköjään eri käsitys makkarasta, kun oon alkujaan muualta, enkä atrian makkaroita koskaan aiemmin syönyt. Tekisi mieli tykätä, kun on paikallista, mutta joku siinä maussa tökkää.
- Anonyymi
Niin ei ne Atrian käristeet hyviä enää ole olleet moneen vuoteen mutta kun niitä täällä on aina syöty. Atria pumppaa sen massan nykyään täyteen suolavettä. Ei se maku siitä pahenisi vaikka laittaisivat suolahappoa.
- Anonyymi
Kuinka paljon vaikuttaa isäntien sanelu Atrian tuotteitten myynnissä.
Ei tämä kartellipuoli ole minnekkään poistunut. Huoltoasemien polttoainemyynnissä kans näkee samaa kartellitoimintaa S-joella.
Polttoaineessa välillä hinnat 0,1 senttiä eroa ja monella huoltamolla.- Anonyymi
Eikös ne isännät oo justihinki valittanu, että tuottajahinnat on liian pieniä, ja kauppa sanelee kaiken. Ja että maajusseja riistetään joka suunnalta.
- Anonyymi
Ei sielä isännillä ole vuosikymmeniin ollut mihinkään asiaan sanomista, itteki ovat orjan asemassa.
Työntekijöilläkin on enemmän sananvaltaa kuin isännillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne isännät oo justihinki valittanu, että tuottajahinnat on liian pieniä, ja kauppa sanelee kaiken. Ja että maajusseja riistetään joka suunnalta.
Isäntien sanomisilla saa pyyhkiä takapuolen, kun MTK sanoo että valittakaa niin välittömästi alkaamarmatus, kuinka vaikeaa meillä on.
- Anonyymi
Maku asoista ei kannata kiistellä.
- Anonyymi
Kyä näio. Pohojalaasjussi syö maan surkeimpia grilliruokia, mutta pitää niitä maan parhaimpana, koska muusta ei ole käsitystä. Samaasen jussin mielestä Hankkijan torni on koko maan korkein rakennus, ja Uiton nosturi on tämän maan korkein.
- Anonyymi
Mitä väliä, ostakaa jotain erikoismakkaroita. Olen kokeillut grillailla näitä, ja ollut tosi yllättynyt. Niitä löytyy liki kaikilta valmistajilta, myös Atrialta, ja siis tosi hyviä. Kunhan laitatte euron tai kaks lisää kilohintaan, ei tarttis kitistä ettei maistu.
- Anonyymi
Kaikkia ns. makumakkaroita laidasta laitaan on tullut syötyä, juusto- ja chilimakkaraa syö pari, mutta sitten tökkää. Chorizoja syö kans sen yhden tai kaksi. Perus grillimakkaroista ei kuitenkaan Atrian kärkkärin voittanutta. Todellinen peruselintarvike, voi syörä kylmänä, voi mikrottaa, keittää tai grillata. Voi kuutioida pitsan päälle, tehdä makkaramunakasta, makkarakeittoa, leikata leivänpäälle jne.
- Anonyymi
Syö vaan käristettä, ja verisuonet huutaa hoosiannaa.
- Anonyymi
Mun mielestä atrian käriste on jotenkin tunkkaisen makuista. Tosin lapsille menee tuo käriste ihan ok. Mun perusmakkara on enemmänkin joku kivikylän tuhti tms. Lihapitoisuus on suuri, mutta ei dominoi, vaan maistuu oikealle makkaralle. Wilhelmien lihapitoisuus taitaa olla pelkkää rasvaa. Rasva suorastaan tihkuu, wilhelmeihin laitetaan ilmeisesti jotain rasvaisia jämälihoja. Joten lapsille atrian käristettä ja aikusille kivikylää, näin se meillä menee.
- Anonyymi
Kärvärit pitää nuotiolla noeta kunnolla, sitte ne maistuu kohtuu hyville. Muuten niitä ei syö vanha erkkikää.
- Anonyymi
Syön Atrian käristettä apaut 20 kg vuodessa, ehkä jopa enemmänkin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628