Kuinka moni vanhempi muistaa pudottaneensa puolitoistavuotiaan sylistä? Millainen tilanne voi siihen johtaa?
Kamala tapaus risteilyllä pakottaa minut miettimään, kuinka isoisä on lasta pidellyt, kun lapsi on onnistunut kiemurtelemaan irti ja pudonnut.
Minun mielikuvitukseni ei riitä hahmottamaan, miten se on voinut tapahtua.
Vain siinä tapauksessa, että lapsella on tosi itkupotkuraivari, saattaa olla, että tottumaton isoisä ei ole uskaltanut pitää lasta tarpeeksi tiukassa otteessa, vaan tämä on pystynyt heittäytymään taaksepäin, niin että isoisän ote on irronnut.
Miten mahdollista?
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän lapsi saattaa sylissä äkillisesti heittäytyä taaksepäin jos isoisä on ollut seisoma-asennossa kuten oletettavasti on ollut. Minunkin lapsi oli sylissäni ja toisella kädellä työnsin vaunuja kotipihassa nurmikolla. Lapsi äkillisesti tuosta noin vain heittäytyi taaksepäin mutta otteeni oli sen verran tiukka että jäi polvia myöten otteeseeni. Oli sen verran kevytkin vielä tuolloin että pystyin pitämään kiinni.
- Anonyymi
Lapset ovat todella arvaamattomia. Muistan, kuin veteläksikin he saattavat heittäytyä, niin että on täysin mahdotonta saada pullukkaa tenavaa nostetuksi lattialta. Mutta syliote pitää kyllä olla napakka, jos avonaisen ikkunan ääressä lasta pitelee!
Aloittanut Anonyymi - Anonyymi
Yksi teoria oli, että siitä kohdasta oli puuttunut ikkunalasi ja pappa ei ollut huomannut sitä ja nojannut lapsen kanssa sitä vasten. Kamala tapaturma joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912