Ja rakastuko komeaan pomoonne. Toivoton tapaus.
Älkää tehkö niin kuin minä tein
13
826
Vastaukset
- Anonyymi
Toivoa on. Olen kokenut joskus saman. Nyt olen päässyt tunteesta eroon, eikä enää voisi hän vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Missäpäin suomea on komeita pomoja?
- Anonyymi
Eipä sit muuta kun reittä pitkin ylöspäin... 8)
- Anonyymi
Ei helvetissä.
- Anonyymi
Ruskeasilmäinen. Enkä muuta sano.
- Anonyymi
Sano nyt edes että kauanko olet hänet tuntenut?
- Anonyymi
No, olkoon. Puolisen vuotta. Mutta kun ei välitä minusta, niin ei.
- Anonyymi
Etelä Suomessa?
- Anonyymi
Olet aloittaja oikeassa, minäkin kierrän nykyään helvetin kaukaa kaikki komeat pomot. Ei kannata, oli sitten miten ihana tahansa. Ongelmia ja sydänsurua. :/
- Anonyymi
En tee, kun ihastuin samaa sukupuolta olevaan kauniiseen esimieheni. Ei sekään oo järkevää.
- Anonyymi
Sama juttu -> ei järkevää :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu -> ei järkevää :/
Ei oo ei. Muun hämmennyksen lisäksi esteenä vielä tuo esimiesasema. Ei siinä niin vaan treffeille pyydetä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ei. Muun hämmennyksen lisäksi esteenä vielä tuo esimiesasema. Ei siinä niin vaan treffeille pyydetä..
Harmittaa kun annoin työpöydällä pomolle ja se kertoi vaimolleen joka kertoi työkavereilleen...ja mä muutin paikkakuntaa lapset jäi isälle.. Hetken hurmio elämän turmio. Ruskeat silmät
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1883701Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332984Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️272852Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.42764Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k212755Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem652733Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2182150Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien872046Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91978- 81821