millaisia asioita salaatet puolisoltanne?

Anonyymi

pettämisiä ja fantasioita ei lasketa.

7

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En salaa mitään! En fantasioitakaan vaan toteutamme niitä niin pitkälle kuin vaimoni kantti pitää.
      Ammattilaisen luona piipahtaminen ei mielestäni ole pettämistä.

• Anonyymi

Kaikkia vaateostoksia ei kerrota. Hintalappu pois ja kaappiin, niin kuin se olisi siellä aina ollut.

• Anonyymi

No en viitsi kertoa käyneeni huorissa, ravintola panon kerroin ja vaimo sen antoi olla pienellä torumisella. On sitten avloliitto tai seurustelu, kaikilla pitää olla joku salaisuus ei sitä nyt kaikkea kerrota pitää olla yksityisyyttäkin.

• Anonyymi

Salaaminen ja kertomatta jättäminen ovat eri asioita. On paljon asioita jotka ovat merkitykseltään sellaisia, etteivät ne arvattavasti kiinnostaisi kumppania.

• Anonyymi

Minulla on yksi salaisuus, joka ei toivottavasti koskaan tule mieheni korviin.
      Appiukko lähenteli minua kerran ja kävi rintoihin kiinni, yritti pussata! Tein apelle selväksi, että jos toisen kerran minuun koskee niin poikansa saa tietää asiasta.
      En haluaisi rikkoa apen ja mieheni välejä, koska tiedän niiden rikkoutuvan jos mieheni saa tietää asiasta.
      Tapahtumasta on jo ainakin 15v Eikä toista vastaavaa tilannetta ole tullut. No, enpä ole juuri jäänyt appiukon kanssa kahdestaankaan tuon episodin jälkeen.

• Anonyymi

Olisin kertonut kaiken, mutta se ei kestänyt / halunnut / uskaltanut ... kuunnella. - Nm. Menettämisen pelko teki tepposet

• Anonyymi

No en ole enään avioliitossa mut kun olin en ikinä kerro parisuhteessa että olen ollut mallina ja kävellyt jopa musiikkitalolla runwayl. Olin nuori ja sain ilmaisia vaatteita, meikkejä, hiukset... Painon 45kg...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2973
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1376
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1316
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1181
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1140
    6. 37
      1011
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1001
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe